Naprawy bieżące, odświeżenia
Naprawy bieżące, odświeżenia
Przekonałem się dzisiaj, że taki temat jest bardzo potrzebny, bo jest ostatnio sporo takich napraw a nie ma za bardzo gdzie o tym pisać.
Oprócz wspominanego przez rzelfixa #776, pojawiło się zdjęcie wagonu #506 z jazdy próbnej po ZUR.
Niebawem mam nadzieję zobaczymy #420+419. Ja osobiście jechałem sobie #384+345 również po wizycie w Chorzowie i bardzo miłe wrażenie zrobił na mnie ten skład, no może prócz głośnej przetwornicy w #345.
Oprócz wspominanego przez rzelfixa #776, pojawiło się zdjęcie wagonu #506 z jazdy próbnej po ZUR.
Niebawem mam nadzieję zobaczymy #420+419. Ja osobiście jechałem sobie #384+345 również po wizycie w Chorzowie i bardzo miłe wrażenie zrobił na mnie ten skład, no może prócz głośnej przetwornicy w #345.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2014, 19:20 przez Peter, łącznie zmieniany 2 razy.
*SDIP (U.N.O.)
Kolega Slavco z WPK dał linki dwóch fotek wagonu #420 Foto 1, Foto 2
Wiadać, że oprócz wyłupienia dostał nowe siedzonka i ogrzewanie nawiewowe ( ).
#420+419 to był jeden z najgorszych składów gliwickich. Jeżeli tak mają wyglądać wagony po bieżących remontach w przyszłym roku to nieźle. Byle nie te wyłupy, chyba że z czarnymi obwódkami.
Mam nadzieję, że #419 przeszedł podobne prace no i dobrze by było gdyby jednak jeździły te wagony w składzie.
Wiadać, że oprócz wyłupienia dostał nowe siedzonka i ogrzewanie nawiewowe ( ).
#420+419 to był jeden z najgorszych składów gliwickich. Jeżeli tak mają wyglądać wagony po bieżących remontach w przyszłym roku to nieźle. Byle nie te wyłupy, chyba że z czarnymi obwódkami.
Mam nadzieję, że #419 przeszedł podobne prace no i dobrze by było gdyby jednak jeździły te wagony w składzie.
*SDIP (U.N.O.)
Ogrzewanie nawiewowe raczej też jest, bo pod ostatnim siedzeniem przed drugimi drzwiami chyba widać kawałek skrzynki (która grzeje ).Peter pisze:Kolega Slavco z WPK dał linki dwóch fotek wagonu #420 Foto 1, Foto 2
Wiadać, że oprócz wyłupienia dostał nowe siedzonka i ogrzewanie nawiewowe ( ).
#420+419 to był jeden z najgorszych składów gliwickich. Jeżeli tak mają wyglądać wagony po bieżących remontach w przyszłym roku to nieźle. Byle nie te wyłupy, chyba że z czarnymi obwódkami.
Mam nadzieję, że #419 przeszedł podobne prace no i dobrze by było gdyby jednak jeździły te wagony w składzie.
Ciekawe czy to się już zalicza pod remont bieżący?
Ogólnie wagon mi się podoba i mam nadzieję, że #511 i #601 powrócą do Będzina po podobnych pracach (no może poza tymi przednimi światłami, ale ewentualnie mogą być)
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Na #678 odświeżono malowanie zakładowe. Dostał też nową naklejkę z numerkiem taborowym z przodu. Szkoda, że nie wymieniono także kierunkowskazów. Ale przyznam szczerze, że lekkie malowanie było mu potrzebne. Jakiś czas temu widziałem go na linii 9 z wielką plamą błota na lewej burcie.
Warto sprawdzić, czy dostał przetwornicę statyczną.
Zdjęcie #678 na TWB: http://phototrans.eu/2-223304.html
Warto sprawdzić, czy dostał przetwornicę statyczną.
Zdjęcie #678 na TWB: http://phototrans.eu/2-223304.html
Może na odświeżenie malowania załapie się też za niedługo będziński tyrystor #740, bo od czasu modernizacji również nie był odmalowany.rzelfix pisze:Na #678 odświeżono malowanie zakładowe. Dostał też nową naklejkę z numerkiem taborowym z przodu. Szkoda, że nie wymieniono także kierunkowskazów. Ale przyznam szczerze, że lekkie malowanie było mu potrzebne. Jakiś czas temu widziałem go na linii 9 z wielką plamą błota na lewej burcie.
Warto sprawdzić, czy dostał przetwornicę statyczną.
Zdjęcie #678 na TWB: http://phototrans.eu/2-223304.html
Odświeżone zostało malowanie wagonu #451. Dzisiaj (chyba) przeszedł rejestrację i po południu wyjechał na trasę. Listwy oczywiście kremowe.
W Będzinie pozostał już tylko jeden wagon z szybkami nad drzwiami (zaklejonymi folią, a nie zamalowanymi) - #515, gdyż szybki w #451 zamalowano.
Tak jak przewidywałem za niedługo odświeżony ma też zostać tyrystor #740, ale jak szybko to nastąpi nie wiem.
W Będzinie pozostał już tylko jeden wagon z szybkami nad drzwiami (zaklejonymi folią, a nie zamalowanymi) - #515, gdyż szybki w #451 zamalowano.
Tak jak przewidywałem za niedługo odświeżony ma też zostać tyrystor #740, ale jak szybko to nastąpi nie wiem.
Odświeżony został skład #641+642. Zostały również wymienione drzwi na nowe i jest pięknie odmalowany z kremowymi listwami oczywiście.
Siedzenia są brązowawe a szafki WN i maszyn drzwiowych są pomalowane na taką brudną dość ciemną żółć. W każdym razie o wiele bardziej jest to intensywny kolor niż dotychczasowy bytomski kremowy. :mruga:
Wygląda to mniej więcej tak jak poniżej.
Siedzenia są brązowawe a szafki WN i maszyn drzwiowych są pomalowane na taką brudną dość ciemną żółć. W każdym razie o wiele bardziej jest to intensywny kolor niż dotychczasowy bytomski kremowy. :mruga:
Wygląda to mniej więcej tak jak poniżej.
- Załączniki
-
- Kolor.jpg (22.75 KiB) Przejrzano 8403 razy
*SDIP (U.N.O.)
Wagon #601 już od jakiegoś czasu jeździ-został odmalowany, nie wiem jak z ogrzewaniem ale światła z tyłu zostały wymienione. Wagon został wyłupkiem ale bez pantografu OTK-2DW pisze:Ogrzewanie nawiewowe raczej też jest, bo pod ostatnim siedzeniem przed drugimi drzwiami chyba widać kawałek skrzynki (która grzeje ).Peter pisze:Kolega Slavco z WPK dał linki dwóch fotek wagonu #420 Foto 1, Foto 2
Wiadać, że oprócz wyłupienia dostał nowe siedzonka i ogrzewanie nawiewowe ( ).
#420+419 to był jeden z najgorszych składów gliwickich. Jeżeli tak mają wyglądać wagony po bieżących remontach w przyszłym roku to nieźle. Byle nie te wyłupy, chyba że z czarnymi obwódkami.
Mam nadzieję, że #419 przeszedł podobne prace no i dobrze by było gdyby jednak jeździły te wagony w składzie.
Ciekawe czy to się już zalicza pod remont bieżący?
Ogólnie wagon mi się podoba i mam nadzieję, że #511 i #601 powrócą do Będzina po podobnych pracach (no może poza tymi przednimi światłami, ale ewentualnie mogą być)
Pozdrawiam R1 :santa:
Nadawały się, ale ten temat jest wprost idealny pod tego rodzaju informacje Poza tym to myślę że dobrze było by kończyć ten temat (o #511 i #601-przede wszystkim o tym gdzie info o tym powinno być) i nie obciążać forum. Pozdrff pisze:Pozostałe jednak też się świetnie do tego nadawały
Pozdrawiam R1 :santa:
Rzeczywiście powinienem to tu napisać, ale na forum było za dużo tematów, w których powinna się znaleźć taka informacja i stąd akurat tutaj się nie znalazłaMika0005 pisze:Nadawały się, ale ten temat jest wprost idealny pod tego rodzaju informacje Poza tym to myślę że dobrze było by kończyć ten temat (o #511 i #601-przede wszystkim o tym gdzie info o tym powinno być) i nie obciążać forum. Pozdrff pisze:Pozostałe jednak też się świetnie do tego nadawały
Przy następnych naprawach napiszę o tym tutaj, żeby nie było nieporozumień
Jutro zredukuję ostatnie posty, aby zostały tylko informacje informujące o pracach przy #511 i #601.
Odświeżenia od dawna potrzebował skład #773+774. Najwyraźniej się go doczekał. #773 kursuje odmalowany z kremową listwą. Ciekawe jak wnętrze i jego kultowe niebieskie krzesełka?
(dopisano 13:23)
Aha, i jeszcze jedno. Dopiero teraz zauważyłem, że wagon ma z boku (po stronie drzwi) panele reklamowe BC. Identyczne jak u #328.
(dopisano 13:23)
Aha, i jeszcze jedno. Dopiero teraz zauważyłem, że wagon ma z boku (po stronie drzwi) panele reklamowe BC. Identyczne jak u #328.
Przed chwilą wspomniałem też o tym w dziale o reklamach, czyli są już trzy wagony z czymś takim na Stroszku...rzelfix pisze:Aha, i jeszcze jedno. Dopiero teraz zauważyłem, że wagon ma z boku (po stronie drzwi) panele reklamowe BC. Identyczne jak u #328.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
ten skład został wytypowany w pierwszej kolejności do modernizacji, dlatego trochę sobie przy nim odpuszczają, a ramki ma również #683rzelfix pisze:Odświeżenia od dawna potrzebował skład #773+774. Najwyraźniej się go doczekał. #773 kursuje odmalowany z kremową listwą. Ciekawe jak wnętrze i jego kultowe niebieskie krzesełka?
(dopisano 13:23)
Aha, i jeszcze jedno. Dopiero teraz zauważyłem, że wagon ma z boku (po stronie drzwi) panele reklamowe BC. Identyczne jak u #328.
Skoro ma iść do remontu to dlaczego został odmalowany?105Na pisze:ten skład został wytypowany w pierwszej kolejności do modernizacji, dlatego trochę sobie przy nim odpuszczają, a ramki ma również #683rzelfix pisze:Odświeżenia od dawna potrzebował skład #773+774. Najwyraźniej się go doczekał. #773 kursuje odmalowany z kremową listwą. Ciekawe jak wnętrze i jego kultowe niebieskie krzesełka?
(dopisano 13:23)
Aha, i jeszcze jedno. Dopiero teraz zauważyłem, że wagon ma z boku (po stronie drzwi) panele reklamowe BC. Identyczne jak u #328.
Tu napisałem.Peter pisze:Gdzieś Boguś pisałeś o gniazdach z przodu #687 i rzeczywiście po tej naprawie mu je zlikwidowali.
Do tego znowu jakieś krzywe numerki przylepiono, gdzie każda cyferka jest inną czcionką. :/
Zatem skład #688+687 przeszedł już do historii.
Nie wiem, jaki zakres remontu przechodził 639 (na pierwszy rzut oka to samo, co spotkało 673), ale w poniedziałek był widziany świeży i pachnący farbą na terenie zajezdni RK-2 (pewnie rejestracja, bo wątpie, żeby go przenieśli).Peter pisze:Odmalowano wagon #688. Ma kremowe, choć bardziej białe listwy. :mruga:
Wózki prawdopodobnie też wymieniono.
Witam na forum
We wtorek miał przetaczane obręcze na RK-2. W środę zniknął, więc prawdopodobnie pojechał już do Gliwic.Karol pisze:Nie wiem, jaki zakres remontu przechodził 639 (na pierwszy rzut oka to samo, co spotkało 673), ale w poniedziałek był widziany świeży i pachnący farbą na terenie zajezdni RK-2 (pewnie rejestracja, bo wątpie, żeby go przenieśli).
Dzisiaj, po kilkutygodniowej przerwie do ruchu liniowego powrócił wagon #728, który przechodził rejestrację. #728 przeszedł identyczny zakres prac jak inee solówki, czyli:
- nowe kierunkowskazy
- nowe atrapy reflektorów
- nowe tylne światła
- odmalowane pudło
- szeroka, gładka listwa (jeśli takowej nie posiadał)
Nie wiem jak wygląda wnętrze.
Natomiast wagon #688, który już przeszedł rejestrację, miał remontowane poszycie dachu. Obecnie już nie posiada mocowań na kabel zasilający. Została tylko nasadka na grzybek.
- nowe kierunkowskazy
- nowe atrapy reflektorów
- nowe tylne światła
- odmalowane pudło
- szeroka, gładka listwa (jeśli takowej nie posiadał)
Nie wiem jak wygląda wnętrze.
Natomiast wagon #688, który już przeszedł rejestrację, miał remontowane poszycie dachu. Obecnie już nie posiada mocowań na kabel zasilający. Została tylko nasadka na grzybek.
Pierwszy wagon składu #583+584 miał robioną blachę ściany czołowej. Różni się ona teraz lekko jaśniejszym odcieniem od starego malowania. Niedawno jeszcze tworzyła się dziura pomiędzy reflektorami Foto
*SDIP (U.N.O.)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości