"Ciekawostka" z Łodzi
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 24 lis 2006, 14:23
"Ciekawostka" z Łodzi
http://www.youtube.com/watch?v=HPDZ_QLJ4JI
Nasuwa się tylko jeden komentarz - znieczulica w Polsce jest ogromna - człowiekowi można wejść dosłownie na głowę w miejscu publicznym i nikomu (włącznie z poszkodowanym) to nie przeszkadza.
Nasuwa się tylko jeden komentarz - znieczulica w Polsce jest ogromna - człowiekowi można wejść dosłownie na głowę w miejscu publicznym i nikomu (włącznie z poszkodowanym) to nie przeszkadza.
"SLD to jest znak reklamowy, taki jak Coca-Cola, i sam ten znak ma ogromną wartość."
Re: "Ciekawostka" z Łodzi
Obejrzałem ten filmik, po czym włączyłem na Teleexpress. I też tam to akurat pokazali. I nawet ciekawy był komentarz "Takie wyczyny grożą pokopaniem prądem, no chyba że ktoś już jest pokopany".
Jeśli chodzi o takie typowe ciekawostki to z tego jakie mam informacje, oprócz toru 1000mm jest coś jeszcze bardzo oryginalnego co odróznia tą sieć od innych. Mianowicie w trakcji 600V jest potencjał "-" a nie jak w reszcie sieci "+". Tramwaje więc mają odpowiednio przebudowaną na odwrotną jakby w skrócie powiedzieć "biegunowość" aparaturę elektryczną. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)
czyli MPK Łódź nie testuje żelazek (a choćby na wąskotorowych wózkach) przed wysłaniem ich do klienta?Peter pisze:Jeśli chodzi o takie typowe ciekawostki to z tego jakie mam informacje, oprócz toru 1000mm jest coś jeszcze bardzo oryginalnego co odróznia tą sieć od innych. Mianowicie w trakcji 600V jest potencjał "-" a nie jak w reszcie sieci "+". Tramwaje więc mają odpowiednio przebudowaną na odwrotną jakby w skrócie powiedzieć "biegunowość" aparaturę elektryczną. :mruga:
>> Galeria || [ 662+617 ]
Na to by wychodziłoSadorg pisze:czyli MPK Łódź nie testuje żelazek (a choćby na wąskotorowych wózkach) przed wysłaniem ich do klienta?Peter pisze:Jeśli chodzi o takie typowe ciekawostki to z tego jakie mam informacje, oprócz toru 1000mm jest coś jeszcze bardzo oryginalnego co odróznia tą sieć od innych. Mianowicie w trakcji 600V jest potencjał "-" a nie jak w reszcie sieci "+". Tramwaje więc mają odpowiednio przebudowaną na odwrotną jakby w skrócie powiedzieć "biegunowość" aparaturę elektryczną. :mruga:
Ale może mają gdzieś na tyłach jakiś tor do prób hamowania dla wagonów biorących prąd z sieci. Wydawało mi się że mieli tam nawet gdzieś jakieś fragmenty torowiska o normalnym rozstawie...
A przypomina mi się, że w Łodzi były też 114Na i jeździły sobie na wąskich wózkach :mruga:
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Może dyskusja z forum mojego ulubionego symulatora coś pomoże ? Link
Wychodzi na to, że zmieniali jednak bieguny.
Oczywiście nawiązując do tej dyskusji w torach jest potencjał 0V a w trakcji -600V i to cała filozofia. 8)
Wychodzi na to, że zmieniali jednak bieguny.
Oczywiście nawiązując do tej dyskusji w torach jest potencjał 0V a w trakcji -600V i to cała filozofia. 8)
*SDIP (U.N.O.)
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
To było najlepsze: "Przepraszam pana, kolega chciałby wejść." :devil:
Raczej bym to dał do nowej fali sportów ekstremalnych. Widziałem podobne tylko na kolei.Peter pisze:Nie wiem czy ludzie czasami nie mają co robić ? To jest już niezła odchyłka od normy. :bredzisz:
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Ale jak on wszedł przez ten lufcik na dach i to jeszcze w czasie jazdy? :o:
Przecież tam można się łatwo poślizgnąć, dodatkowo są różne przeszkody, np słupy trakcyjne po bokach. Dziwne też, że motorniczy go nie widział w lusterku wstecznym?
Przecież tam można się łatwo poślizgnąć, dodatkowo są różne przeszkody, np słupy trakcyjne po bokach. Dziwne też, że motorniczy go nie widział w lusterku wstecznym?
Czemu Polacy na Górnym Śląsku niszczą to co pokolenia Ślązaków budowali z wielkim trudem??!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości