Remonty kapitalne w ZUR w Chorzowie

O bieżących remontach i realizowanych zakupach taboru tramwajowego.
Wiadomość
Autor
Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#51 Post autor: Marcin » 09 sie 2008, 21:02

Ja wiem...mi się tam wyłupki podobały :).Oby nie zrobili tego czegoś z kwadratowymi światłami z Warszawy,już wole te światła ze Szczecińskich 105-tek po remontach :-P .

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#52 Post autor: rafalurbino18 » 10 sie 2008, 10:53

Boguś pisze:Możliwe, że następne wagony będą wyglądać tak:
:arrow: Przykład
Oby nie... Według mnie te światła wyglądają fatalnie.
Marcin pisze:Ja wiem...mi się tam wyłupki podobały
Mi również. Szczególnie podoba mi się wyłupek posiadający OTK-2 czyli #509. Jeszcze lepiej wyglądałby taki skład, gdzie właśnie oba wagony są wyłupkami, a pierwszy posiada również OTK-2.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#53 Post autor: Peter » 10 sie 2008, 11:17

Marcin pisze:Oby nie zrobili tego czegoś z kwadratowymi światłami z Warszawy,już wole te światła ze Szczecińskich 105-tek po remontach :-P .
A może po prostu tradycyjne światła rodem z późnych lat 80-tych ? :)
Boguś pisze:Pojawiło się kilka zdjęc wagonów przebywających w ZUR.
Nie wiem czyje są pierwsze zdjęcia #620/#639/#743, ale pozostałe to dzieła Łukasza i Dominika z niniejszego forum. :twisted:
Poza tym nie wszystkie wagony tam umieszczone przechodziły RK, bo np. #509 jest po RB.
Na pewno RK przechodził #620. On wygląda zresztą w środku jak #791. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#54 Post autor: ff » 11 sie 2008, 08:21

Piękna czerwień tego 620 :) W ogóle piękny wagonik :)

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#55 Post autor: R_G » 09 lis 2008, 19:30

Tatra T1 na forum WPK pisze:W zeszłym tygodniu wagon #525 został pozbawiony całej elektryki, poszycia. Pozostał szkielet. A co to oznacza? Wagon przejdzie RK. Będzie to już 4 wagon który przejdzie RK w ZUR. Na razie jako trzeci jest #674. Będą go jutro malować w barwy zakładowe. Szafa jest, część elektryki. Pulpit też gotowy, tylko zamontować i podpiąć. Po 20-tym listopada ma wyjechać. Jutro, jeśli się wszystko powiedzie, #773 zostanie odebrany z remontu i niebawem wyjedzie znów na linię. Co ciekawe wagon ten jest pomalowany lepszymi lakierami. 4N#83 ma już gotową blacharkę. Pomalowany jest minią (miejsca wymiany blach). Prace nad #767 w końcu posuwają się do przodu jak i w #731 i #730. Na razie blacharka.
Trochę dziwna sprawa bo #525 bynajmniej według mnie do tak bardzo zdezelowanych wozów się nie zalicza (nie liczą wypadku), z resztą on "niedawno" miał remont.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#56 Post autor: luki » 09 lis 2008, 21:06

R_G pisze:z resztą on "niedawno" miał remont.
Zwykły powypadkowy raczej to był...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#57 Post autor: Boguś » 11 lis 2008, 21:41

luki pisze:
R_G pisze:z resztą on "niedawno" miał remont.
Zwykły powypadkowy raczej to był...
W "tamtych" czasach można go było go uznać za remont. Nowy przód, nowe malowanie, odmalowane wózki i część wnętrza :mryellow:

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#58 Post autor: luki » 12 lis 2008, 00:56

Boguś pisze:...odmalowane wózki...
Tak, i pewnego dnia odpadło koło ;) Widać słabo malowane :D
A swoją drogą, to właśnie ten wóz jest miniaturką działu stopiatek :D

Mordka była naprawiana jeśli dobrze pamiętam po najechaniu #525+524 na tył #637+638.
Zresztą ostatni występ #525+524 razem. Było to jakiś w maju 2006.

Dla przypomnienia:

http://www.tramwaje.cp6.win.pl/2006/05/0901.jpg
http://www.tramwaje.cp6.win.pl/2006/05/0904.jpg

http://www.tramwaje.cp6.win.pl/2006/11/52501.jpg

Pamiętam to jakby to było przed paroma dniami. Powtórzę słowa Bogusia z tematu o forum, "ale ten czas leci" ;)
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#59 Post autor: mark40 » 05 gru 2008, 13:47


Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#60 Post autor: luki » 05 gru 2008, 13:58

Ciekawe jak wygląda przód, tzn, pewnie ma kwadraciaki.
Zauważyłem że jest grzybek ale gniazd nie ma :shock:

Przyglądając się dokładnie to chyba ma schowane jedno gniazdo nowego typu ?
Tak jak #791.
Czyli o #674+673 możemy zapomnieć :/
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#61 Post autor: Boguś » 05 gru 2008, 20:07

luki pisze:Ciekawe jak wygląda przód, tzn, pewnie ma kwadraciaki.
Zauważyłem że jest grzybek ale gniazd nie ma :shock:

Przyglądając się dokładnie to chyba ma schowane jedno gniazdo nowego typu ?
Tak jak #791.
Czyli o #674+673 możemy zapomnieć :/
Widać klapkę po prawej stronie.
Dzięki takiej, a nie innej polityce nie będzie już składu #674+673 jak i #525+524.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#62 Post autor: DW » 06 gru 2008, 13:11

Na forum WPK "Tatra T1" napisał, że:
Do ZUR trafił bytomski #716, który ma przejść RK.
Przy #525 prace idą w miarę szybko, a #767, po naprawie powypadkowej jest już gotowy. Przy pozostałych wozach prace w ogóle się nie posuwają.
W przyszłym roku planowane jest przeprowadzenie 15 remontów kapitalnych (kosztem mniejszej liczny RB).
Tatra T1 pisze:W czwartek do ZUR przyjechał wagon 105Na #716. Ma prawdopodobnie zostać poddany RK. Co ciekawe wagon ten miał 11 lat temu RK. Wydaje się to trochę bez sensu, gdyż jest jeszcze sporo wagonów, które nigdy nie miały RK. Mowa tu o wagonach jeszcze z lat 70. i 80... Może nie które z nich: #464+#465, #471'+#478', #578+#577, #579, #582, #588+#589, #593, #610, #629+#630, #699+#700, #713+#714, #719+#720, #751+#752, #755+#756, #774, #778, #783+#784, #786. Po za tym wagon #525 dostał już nowe poszycie pudła i robią teraz kanały kablowe. Przypomnijmy, że przechodzi on teraz RK. Uruchomiono wagon #674 po RK. Wagon #767 już gotów po naprawie powypadkowej. Co do reszty wagonów to prace są na etapie pożałowania... Mowa tu m. in. o #730 i #731. Na rok 2009 przewiduje się wykonać az... 15 remontów kapitalnych. Nareszcie Tramwaje doszły do wniosku, iż nie opłaca się robić RB wagonom, które w zasadzie kwalifikują się do RK. Prawdę mówiąc od RB do RK wagonów w ZUR, dzieli tylko zdjęcie całego poszycia, wypiaskowanie konstrukcji, odbudowa konstrukcji i wymiana aparatury na nową... Także nie opłacalne jest teraz robić RB dla takich wagonów.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#63 Post autor: Boguś » 06 gru 2008, 20:54

DW pisze:Na forum WPK "Tatra T1" napisał, że:
Do ZUR trafił bytomski #716, który ma przejść RK.
Widze, że Stroszek pozbywa się kolejnego wagonu z możliwością spięcia w skład. Może potem pójdzie #715 i powstanie pierwszy od dawna skład po RK. Wiem marzenie ściętej głowy.
Wydaje się to trochę bez sensu, gdyż jest jeszcze sporo wagonów, które nigdy nie miały RK. Mowa tu o wagonach jeszcze z lat 70. i 80... Może nie które z nich: #464+#465, #471'+#478', #578+#577, #579, #582, #588+#589, #593, #610, #629+#630, #699+#700, #713+#714, #719+#720, #751+#752, #755+#756, #774, #778, #783+#784, #786
Niektóre z nich są już nieaktualne. #700, #778, #783+784 jadą do Łodzi (niektóre nawet już pojechały). #774 powinien mieć RB tak jak #773. Natomiast #464+465 i #471+478 czeka tylko palnik. Wagony są w tak fatalnym stanie, że im już nic nie pomoże.

105Na
Posty: 147
Rejestracja: 27 sty 2008, 14:34
Lokalizacja: Bytom

#64 Post autor: 105Na » 08 gru 2008, 13:53

wóz #774 pojedzie na modernizację do Łodzi także składu 773+774 też już nie uświadczymy

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#65 Post autor: Marcin » 08 gru 2008, 15:10

105Na pisze:wóz #774 pojedzie na modernizację do Łodzi także składu 773+774 też już nie uświadczymy
Ale może uświadczymy #774+775 ;).

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#66 Post autor: Filip_777 » 08 gru 2008, 15:33

Co do #464+465 to się zgodze - składzik nie źle zajechany... Lepszy już #644+344 ;) A skład #471+478 to już dawno powinien być skasowany... #471 z daleka straszy to swoją "prostą" kratownicą :/ To samo #682 - też sie lada dzień zlamie.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#67 Post autor: luki » 08 gru 2008, 15:55

105Na pisze:wóz #774 pojedzie na modernizację do Łodzi także składu 773+774 też już nie uświadczymy
Co to za polityka. Przecież tracą się składy, a w ZUR montują też te gniazdeczka i wkrótce nie tylko dzięki KZK będzie kupe solówek.
#773+774 powinny iść razem albo do zur albo do Łodzi.
Ostatnio sprawę zawalono też ze składem #674+673.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#68 Post autor: R_G » 08 gru 2008, 17:36

105N pisze:773+774 też już nie uświadczymy
Czyli w RK-1 pewnie nie uświadczymy już #571+618, #604+603, #670+669-nie dość że Zawodziu będzie brakowało składów to i Będzin nie będzie miał co posyłać-KZK pewnie zadowolone :mruga:
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Kuba
Posty: 743
Rejestracja: 22 kwie 2008, 10:52
Lokalizacja: Będzin/Mierzęcice

#69 Post autor: Kuba » 20 sty 2009, 16:14

2 tygodnie temu zaczęto remont przy wagonie #677. Prace remontowe wszczęto również przy #525, #602 oraz #716. RK ma również przejść będziński skład #635+636.
Tatra T1 na WPK pisze:Powrócę może znowu do tematu powyżej. Rozpoczęły się 2 tygodnie temu prace przy wagonie #677. Wypalono to co się nie nadawało do uratowania. Wypoziomowano szafę aparatury. Brakujące elementy konstrukcji szkieletu pudła uzupełniono. Przeszczepiony zostanie przód z wagonu #396. Całkiem spory to przeszczep, gdyż obejmie on długość od czoła wagonu do samego czopa skrętu, czyli jakieś ok. 3,8 metra. Prawdopodobnie uda się też uratować starą aparaturę. Pulpit może być już taki jak przy RK. Oprócz tego wagonu są na warsztacie wagony: #525, #602, #635+#636, #716. Część z nich przechodzi już, a II-ga część czeka w kolejce na RK - #635+#636. Wyremontowany wagon roboczy 83R, został przydzielony do zajezdni Gliwice. Służy tam jako pług lemieszowy. Na dzień dzisiejszy Gliwice mają... 6 wagonów roboczych (18, 83R, 91, 114R, 120 i 135R) i jedną lorkę (82R). Za to zajezdnia Stroszek tylko jeden wagon roboczy (39R) i dwie lorki (70 i 71)...
"Idę do roboty na zajezdnię, będę zmieniał opony w tramwajach!"
http://mierzecice.myminicity.com/

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#70 Post autor: Marcin » 20 sty 2009, 16:18

Wyprzedziłeś mnie o 4min z dodaniem tego cytatu ;).Czyli teraz wiadomo gdzie się podziały te wagony.I ciesze się że #636+635 doczeka się remontu.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#71 Post autor: luki » 20 sty 2009, 16:23

Rozpoczęły się 2 tygodnie temu prace przy wagonie #677.
...
Przeszczepiony zostanie przód z wagonu #396
A nie czasem #375
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#72 Post autor: Marcin » 20 sty 2009, 16:24

luki pisze:A nie czasem #375
Właśnie, nawet na TWB było zdjęcie.

Awatar użytkownika
Kuba
Posty: 743
Rejestracja: 22 kwie 2008, 10:52
Lokalizacja: Będzin/Mierzęcice

#73 Post autor: Kuba » 20 sty 2009, 16:24

luki pisze:
Rozpoczęły się 2 tygodnie temu prace przy wagonie #677.
...
Przeszczepiony zostanie przód z wagonu #396
A nie czasem #375
[klik] oraz [klik]
"Idę do roboty na zajezdnię, będę zmieniał opony w tramwajach!"
http://mierzecice.myminicity.com/

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#74 Post autor: R_G » 20 sty 2009, 16:39

:shock: Dziwi mnie wybór #602 do remontu :F Jakby nie było wagonów w gorszym stanie, chyba że wagon miał jakiś wypadek o którym nie wiem.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Bartek
Posty: 42
Rejestracja: 05 sty 2009, 20:36
Lokalizacja: Sosnowiec

#75 Post autor: Bartek » 20 sty 2009, 17:07

Nareszcie #635+#636 nie będzie straszył. Wychodzi na to, że będzie to pierwszy skład po RK :mryellow:

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#76 Post autor: Filip_777 » 20 sty 2009, 17:10

Bartek pisze:Nareszcie #635+#636 nie będzie straszył. Wychodzi na to, że będzie to pierwszy skład po RK
A bytomski #492+493 to co? ;)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#77 Post autor: luki » 20 sty 2009, 17:26

Filip_777 pisze:
Bartek pisze:Nareszcie #635+#636 nie będzie straszył. Wychodzi na to, że będzie to pierwszy skład po RK
A bytomski #492+493 to co? ;)
To nie jest RK ;)
Kuba pisze:[klik] oraz [klik]
A czemu mają służyć te kliki ? ;)
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Kuba
Posty: 743
Rejestracja: 22 kwie 2008, 10:52
Lokalizacja: Będzin/Mierzęcice

#78 Post autor: Kuba » 20 sty 2009, 17:54

luki pisze:
Kuba pisze:[klik] oraz [klik]
A czemu mają służyć te kliki ? ;)
Rozpoczęły się 2 tygodnie temu prace przy wagonie #677.
...
Przeszczepiony zostanie przód z wagonu #396
A nie czasem #375
No bo ja nie wiem, ja tylko zacytowałem Tatrę T1, jeżeli chcesz się dowiedzieć czy nie zrobił błędy, napisz do niego ; )
"Idę do roboty na zajezdnię, będę zmieniał opony w tramwajach!"
http://mierzecice.myminicity.com/

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#79 Post autor: Marcin » 20 sty 2009, 17:54

luki pisze:A czemu mają służyć te kliki ? ;)
Kliki pewnie jako potwierdzenie informacji ;).

Mam tylko nadzieje że jak już wróci do Będzina nie zostaną na niego naklejone żadne folie przyczepione firanki itp.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#80 Post autor: DW » 20 sty 2009, 17:55

R_G pisze::shock: Dziwi mnie wybór #602 do remontu :F Jakby nie było wagonów w gorszym stanie, chyba że wagon miał jakiś wypadek o którym nie wiem.
Właśnie wczoraj przeglądałem bazę taboru na WPK i zauważyłem, że #602 miał tylko jeden remont - bieżący w 1996 r. Biorąc pod uwagę to, że RK na razie nie szły wagony wyprodukowane nie wcześniej niż w 1981 r. to on nie jest w najlepszym stanie. Chociaż remont przydałby się bardziej #625, ale może jego pudło się nie nadaje...
Bartek pisze:Nareszcie #635+#636 nie będzie straszył. Wychodzi na to, że będzie to pierwszy skład po RK :mryellow:
Po pierwsze to #636+635 ;) po drugie to całe szczęście, że wreszcie przejdzie remont, a po trzecie niekoniecznie musi to być skład, bo mogą to być dwie solówki :|
A jakby to miałby skład, to może z drugiego wozu zrobią 105NaD :P

Ciekawe czy po remoncie wróci do Będzina czy do Zawodzia...

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#81 Post autor: memphis » 20 sty 2009, 18:02

Marcin pisze:Mam tylko nadzieje że jak już wróci do Będzina nie zostaną na niego naklejone żadne folie przyczepione firanki itp.
Oczywiście, że zostaną. Przecież to wieloletnia tradycja, nie można pomijać żadnego wagonu :P

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#82 Post autor: Marcin » 20 sty 2009, 18:26

memphis pisze:
Marcin pisze:Mam tylko nadzieje że jak już wróci do Będzina nie zostaną na niego naklejone żadne folie przyczepione firanki itp.
Oczywiście, że zostaną. Przecież to wieloletnia tradycja, nie można pomijać żadnego wagonu :P
Chyba że po wejściu w życie tej 15sto letniej umowy gdzie o ile dobrze pamiętam jest punkt: Estetyczny wygląd zewnętrzny i wewnętrzny wagonu, Będzin dostosuje się i przestanie upodabniać nasze tramwaje do tych ze wschodu :P.

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#83 Post autor: Filip_777 » 20 sty 2009, 18:46

luki pisze:To nie jest RK
Nie? Kurcze, a wygląda jak po RK ;)

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#84 Post autor: Marcin » 20 sty 2009, 18:51

Filip_777 pisze:Nie? Kurcze, a wygląda jak po RK ;)
Może i wygląda ale RK to on nie miał bo zostawili porysowane szyby odświerzyli tylko wnętrze no i wydaje mi się że poprawili blacharkę.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#85 Post autor: Peter » 20 sty 2009, 19:15

Marcin pisze:Może i wygląda ale RK to on nie miał bo zostawili porysowane szyby odświerzyli tylko wnętrze no i wydaje mi się że poprawili blacharkę.
Instalację elektryczną też wymieniali a na pewno w #492, bo przecież spaliła się w nim właśnie instalacja niskiego napięcia przed remontem. W każdym razie należy to traktować jako RB lub RŚ ale nie RK ;-)
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#86 Post autor: luki » 20 sty 2009, 19:37

Kuba pisze:No bo ja nie wiem, ja tylko zacytowałem Tatrę T1, jeżeli chcesz się dowiedzieć czy nie zrobił błędy, napisz do niego ; )
No ale przecież nie napisałem, że cytuję Ciebie, tylko do dyskusji dodałem swoje zdziwienie :santa:
Filip_777 pisze:Nie? Kurcze, a wygląda jak po RK ;)
Żeby było Tobie łatwiej to proponuję przypatrzeć się dokładnie wagonom takim jak #791 lub #674 po RK , a następnie takim jak #492+493 czy #773. Naprawdę widać różnicę ;)
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#87 Post autor: Marcin » 20 sty 2009, 19:46

luki pisze:Żeby było Tobie łatwiej to proponuję przypatrzeć się dokładnie wagonom takim jak #791 lub #674 po RK , a następnie takim jak #492+493 czy #773. Naprawdę widać różnicę ;)
Np lampki na burtach wagonów, inne szafy z aparaturą i nowe oświetlenie wewnętrzne.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#88 Post autor: R_G » 20 sty 2009, 19:48

Marcin pisze:Mam tylko nadzieje że jak już wróci do Będzina nie zostaną na niego naklejone żadne folie przyczepione firanki itp
Widzę że się kolegi żarty trzymają :P
DW pisze:Ciekawe czy po remoncie wróci do Będzina czy do Zawodzia...
No ostatnio został zaobserwowany na zawodziańskim pociągu, z resztą sporo tych wagonów z RK-1 :)
DW pisze:
R&G pisze::shock: Dziwi mnie wybór #602 do remontu :F Jakby nie było wagonów w gorszym stanie, chyba że wagon miał jakiś wypadek o którym nie wiem.
Właśnie wczoraj przeglądałem bazę taboru na WPK i zauważyłem, że #602 miał tylko jeden remont - bieżący w 1996 r. Biorąc pod uwagę to, że RK na razie nie szły wagony wyprodukowane nie wcześniej niż w 1981 r. to on nie jest w najlepszym stanie. Chociaż remont przydałby się bardziej #625, ale może jego pudło się nie nadaje...
Jak popatrzę na #524, albo chociaż na takie dziady jak #451, #452, czy #334 który miał mieć owy remont, ewentualnie wysłużony już po nockach na '26' wagon #501 to wzięcie według mnie w zadowalającym stanie wagonu #602 jest trochę dziwne
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#89 Post autor: luki » 20 sty 2009, 19:51

Marcin pisze:Np lampki na burtach wagonów, inne szafy z aparaturą i nowe oświetlenie wewnętrzne.
Jeszcze "ogromność" pulpitu oraz lusterka.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#90 Post autor: ff » 21 sty 2009, 01:05

Szkoda, że nikt nie zrobił fotki 636+635 na linii 16. To była prawdziwa gratka :D

Na Zawodziu za głowę się pewnie złapali jak go zobaczyli i czym prędzej wysłali go na remont po otrzymaniu 731+730. Podobnie było z 578+577 jak trafił po wypożyczeniu Stroszka, tylko że skromniejszymi własnymi środkami przywrócono go do pozytywnego wyglądu :)

Jeszcze 588+589 przydałoby się odwiedzić ZUR i to bardzo pilnie. Choć w Gliwicach raczej ten skład akurat bardzo lubią. Do kasacji nadaje się od dawna ;)

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#91 Post autor: Filip_777 » 21 sty 2009, 18:21

luki pisze:Żeby było Tobie łatwiej to proponuję przypatrzeć się dokładnie wagonom takim jak #791 lub #674 po RK , a następnie takim jak #492+493 czy #773. Naprawdę widać różnicę
Ok :) Po prostu tak go fajnie odświeżyli i myślałem, że jest po RK ;) A widocznie się myliłem :) Przepraszam za zamieszanie ;)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#92 Post autor: luki » 21 sty 2009, 20:23

Filip_777 pisze:Ok :) Po prostu tak go fajnie odświeżyli i myślałem, że jest po RK ;) A widocznie się myliłem :) Przepraszam za zamieszanie ;)
Nie ma sprawy ;) A teraz w sumie wszystkie drobne remonty zwykłe czy powypadkowe w ZUR od początku 2008 roku kończą się fajnym odświeżeniem, wymianą oświetlenia "dziobowego" oraz siedzonek, dlatego też tym nie należy się sugerować.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#93 Post autor: Peter » 22 sty 2009, 20:11

DW pisze:Ciekawe czy po remoncie wróci do Będzina czy do Zawodzia...
Szczerze życzę, żeby #636+635 trafił do Będzina, bo tam potrzeba teraz jak najwięcej dobrych wagonów, żeby jednak pokazać, że komunikacja tramwajowa może funkcjonować sprawniej jeżeli zadba się chociaż o stan taboru.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#94 Post autor: Boguś » 23 sty 2009, 12:13

Marcin pisze:
luki pisze:Żeby było Tobie łatwiej to proponuję przypatrzeć się dokładnie wagonom takim jak #791 lub #674 po RK , a następnie takim jak #492+493 czy #773. Naprawdę widać różnicę ;)
Np lampki na burtach wagonów, inne szafy z aparaturą i nowe oświetlenie wewnętrzne.
Akurat #674 takich lampek nie posiada :)

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#95 Post autor: Marcin » 23 sty 2009, 14:52

Boguś pisze:
Marcin pisze:
luki pisze:Żeby było Tobie łatwiej to proponuję przypatrzeć się dokładnie wagonom takim jak #791 lub #674 po RK , a następnie takim jak #492+493 czy #773. Naprawdę widać różnicę ;)
Np lampki na burtach wagonów, inne szafy z aparaturą i nowe oświetlenie wewnętrzne.
Akurat #674 takich lampek nie posiada :)
Jak to nie ;), jechałem nim ostatnio na 15stce i widziałem że posiada je zaraz nad listwą ;).

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#96 Post autor: luki » 23 sty 2009, 14:56

Marcin pisze:
Boguś pisze:
Marcin pisze:
luki pisze:Żeby było Tobie łatwiej to proponuję przypatrzeć się dokładnie wagonom takim jak #791 lub #674 po RK , a następnie takim jak #492+493 czy #773. Naprawdę widać różnicę ;)
Np lampki na burtach wagonów, inne szafy z aparaturą i nowe oświetlenie wewnętrzne.
Akurat #674 takich lampek nie posiada :)
Jak to nie ;), jechałem nim ostatnio na 15stce i widziałem że posiada je zaraz nad listwą ;).
Lampki posiada owszem nad listwą. A Bogusiowi chyba chodziło o te górne na dachu, bo fakt takich ten wóz nie posiada. #620 też ich nie ma, jedynie z ostatnich remontów tylko #791 oraz #785 z 2005 roku.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#97 Post autor: ff » 23 sty 2009, 17:52

Też miałem to napisać, ale ubiegli mnie poprzednicy, bo w pracy ciągle ktoś przychodził :) A tak w ogóle to określenie "lampki na burtach" jednak ciężko stosować do tych u góry :)

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#98 Post autor: Marcin » 19 mar 2009, 23:27

http://www.phototrans.eu/14,310647,0.html

Prace nad #602 postępują.Za nim chyba jakaś doczepa ale mogę się mylić.

Awatar użytkownika
Kuba
Posty: 743
Rejestracja: 22 kwie 2008, 10:52
Lokalizacja: Będzin/Mierzęcice

#99 Post autor: Kuba » 19 mar 2009, 23:34

Może będziński gruchot się robi na 105NaD ;D ?
"Idę do roboty na zajezdnię, będę zmieniał opony w tramwajach!"
http://mierzecice.myminicity.com/

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#100 Post autor: memphis » 19 mar 2009, 23:52

Marcin pisze:http://www.phototrans.eu/14,310647,0.html

Prace nad #602 postępują.Za nim chyba jakaś doczepa ale mogę się mylić.
Za nim jest 716 (chyba, innych typów nie ma).

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości