Propozycje zmian w trasach/rozkładach jazdy tramwajów
Propozycje zmian w trasach/rozkładach jazdy tramwajów
Piszcie Swoje propzycje zmian w funkcjonowaniu tramwajów
Ja na początek chciałbym sie czepić 23. Myśle że powinna ona jeździć do Mysłowic (oczywiście jako uzupełnienie 14). Przydałoby się połączenie z Chorzowem. Lub 14 skierować na starą trase Mysłowice - Katowice - Chorzów Rynek, lub 7 do Mysłowic a 14 do Zawodzia .
Ja na początek chciałbym sie czepić 23. Myśle że powinna ona jeździć do Mysłowic (oczywiście jako uzupełnienie 14). Przydałoby się połączenie z Chorzowem. Lub 14 skierować na starą trase Mysłowice - Katowice - Chorzów Rynek, lub 7 do Mysłowic a 14 do Zawodzia .
Ostatnio zmieniony 29 lis 2006, 21:44 przez dombia, łącznie zmieniany 1 raz.
Co do linii 35-też zastanawia mnie istnienie tej linii...Zamiast niej możnaby pomyśleć o wzmocnieniu 1/4 (może jakiś dodatkowy poc.na 4-ce). Zresztą w GOP mamy kilka podobnych "potworków"(30,33).
Co do zmian rozkładów to moim zdaniem linia 4 powinna w soboty jeździć dłużej (do 16-17). Linia 18 w soboty powinna kursować cały dzień co 20 min.,nie zaś co 40 min. Żeby pisać o innych liniach,musiałbym się przyjrzeć rozkładom,więc jeszcze do tego tematu wrócę.
Co do zmian rozkładów to moim zdaniem linia 4 powinna w soboty jeździć dłużej (do 16-17). Linia 18 w soboty powinna kursować cały dzień co 20 min.,nie zaś co 40 min. Żeby pisać o innych liniach,musiałbym się przyjrzeć rozkładom,więc jeszcze do tego tematu wrócę.
Jak zapowiedziałem-wracam do tematu zmian w rozkładach jazdy...
Przede wszystkim-w godzinach wieczornych w dni robocze oraz w dni wolne bardzo kiepsko wygląda dojazd do Szopienic. Linie 23 i 37 kursują praktycznie tylko do godziny 17-18( potem zjady do zajezdni).Ponoć powodem tego jest niechęć motorowych do wieczornych postojów na tej pętli. Pozostają więc linie 14 i 15,które w tym czasie kursują co 14/28 minut,na dodatek są ze sobą fatalnie pokoordynowne. Możnaby więc albo utrzymać takt 14-minutowy na 14 codziennie od rana do późnego wieczora,albo po prostu wykorzystać pomysł kolegi Dombia-puścić do Mysłowic linię 23 zamiennie z 14-stka (obie co 28 minut, za to do późnego wieczora i w dni wolne). Niewiem tylko czy ograniczenie 14-stki nie przyniosłoby złych skutków na trasie centrum Katowic-pl.Alfreda.
Przede wszystkim-w godzinach wieczornych w dni robocze oraz w dni wolne bardzo kiepsko wygląda dojazd do Szopienic. Linie 23 i 37 kursują praktycznie tylko do godziny 17-18( potem zjady do zajezdni).Ponoć powodem tego jest niechęć motorowych do wieczornych postojów na tej pętli. Pozostają więc linie 14 i 15,które w tym czasie kursują co 14/28 minut,na dodatek są ze sobą fatalnie pokoordynowne. Możnaby więc albo utrzymać takt 14-minutowy na 14 codziennie od rana do późnego wieczora,albo po prostu wykorzystać pomysł kolegi Dombia-puścić do Mysłowic linię 23 zamiennie z 14-stka (obie co 28 minut, za to do późnego wieczora i w dni wolne). Niewiem tylko czy ograniczenie 14-stki nie przyniosłoby złych skutków na trasie centrum Katowic-pl.Alfreda.
Nie wiedziałem, gdzie to umieścić to napisze to tu. Chodzi mi o poc.1501 i 1502 obsługiwane przez Będzin. Na rozkładzie KZK i TŚ poc.1502 dojeżdza tylko do Zajezdni Zawodzie, a potem co: jedzie jako widmo do Będzina przez Mysłowice czy obsługuje przystanki? Co z poc.1501, zmienia się on na 34? Poc.1502 wyjeżdza z Bedzina do katowic jako widmo czy zatrzymuje się na przystankach? Na rozkładach nie wzmianki o tym.
No, po wprowadzeniu dwóch poc. 15 obsługiwanych przez Będzin w 2004 roku to musieliśmy trochę czekać na oficjalne informacje i rozkłady.
Potem jakoś w grudniu uzupełnili to z 15 i 33, oraz wtedy chyba 30 przeszła do Gliwic też.
A z 33 to było chyba nawet ciekawie, najpierw się Zawodzie rzuciło, potem Bytom, aż w końcu zrobili chyba Bytom/Chorzów, potem były stodwójki do Łagiewnik, aż wreszcie kompletna dezorganizacja linii czyli skrócenie do Stadionu, i obsługa jednym pockiem co 56 minut, koszmar
Potem jakoś w grudniu uzupełnili to z 15 i 33, oraz wtedy chyba 30 przeszła do Gliwic też.
A z 33 to było chyba nawet ciekawie, najpierw się Zawodzie rzuciło, potem Bytom, aż w końcu zrobili chyba Bytom/Chorzów, potem były stodwójki do Łagiewnik, aż wreszcie kompletna dezorganizacja linii czyli skrócenie do Stadionu, i obsługa jednym pockiem co 56 minut, koszmar
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Zawodzie wzięło z powodu remontu na Kochanowskiego i skróceniu 16-tek. Potem chyba oddali znowu wszystko do Chorzowa, 15 grudnia wszedł nowy rozkład z podziałem 3 Chorzów, 2 Bytom. Bytomia w 100% na 33 sobie nie przypominam. Od nowego roku trzy stodwójki.luki pisze:A z 33 to było chyba nawet ciekawie, najpierw się Zawodzie rzuciło, potem Bytom, aż w końcu zrobili chyba Bytom/Chorzów, potem były stodwójki do Łagiewnik, aż wreszcie kompletna dezorganizacja linii czyli skrócenie do Stadionu, i obsługa jednym pockiem co 56 minut, koszmar
A mógłbyś podać jakąś konkretną datę? Bo wg mnie jeździł tylko od 15 do 31 grudnia 2004 razem z Chorzowem.Boguś pisze:Jeździł, ale bardzo krótkoff pisze:Nie, Bytom sam nie jeździł.
A moim zdaniem najpierw był Chorzów. Zamieniały się raz 23, raz 33 w zależności gdzie jechały, a potem przedysponowane zostawały na 37. Jak miesiąc później 37 całe przejęło Zawodzie (w zamian Chorzów dostał 31), to kursowanie 33/23 skrócili do godz. 16 i wagony zjeżdzały już bezpośrednio do zajezdni.luki pisze:Pamiętam że napewno najpierw Zawodzie na 100%, a potem Bytom się chyba dołączył z dwoma pociągami. A od grudnia, Chorzów i Bytom.
To było napewno w grudniu i chyba między 1 a 15. Później Bytom jeżdził z Chorzowem tak jak piszesz. Dopiero potem był sam Chorzówff pisze:A mógłbyś podać jakąś konkretną datę? Bo wg mnie jeździł tylko od 15 do 31 grudnia 2004 razem z Chorzowem.Boguś pisze:Jeździł, ale bardzo krótkoff pisze:Nie, Bytom sam nie jeździł.
A moim zdaniem najpierw był Chorzów. Zamieniały się raz 23, raz 33 w zależności gdzie jechały, a potem przedysponowane zostawały na 37. Jak miesiąc później 37 całe przejęło Zawodzie (w zamian Chorzów dostał 31), to kursowanie 33/23 skrócili do godz. 16 i wagony zjeżdzały już bezpośrednio do zajezdni.luki pisze:Pamiętam że napewno najpierw Zawodzie na 100%, a potem Bytom się chyba dołączył z dwoma pociągami. A od grudnia, Chorzów i Bytom.
Oczywiście od uruchomienia na 33 był Chorzów. A i tak, bo to były zabawy z 23 i 33, że były skrócone kursy do Śląskiego jako 23.ff pisze:A moim zdaniem najpierw był Chorzów. Zamieniały się raz 23, raz 33 w zależności gdzie jechały, a potem przedysponowane zostawały na 37. Jak miesiąc później 37 całe przejęło Zawodzie (w zamian Chorzów dostał 31), to kursowanie 33/23 skrócili do godz. 16 i wagony zjeżdzały już bezpośrednio do zajezdni.
Po zakończeniu przebudowy ronda rozpoczęły się zabawy z przekazywaniem 33.
A potwierdzam że Bytom sam nie jeździł na 33. Chyba że chodzi o wprowadzenie rozkładu z uwzględnieniem przekazania po wyłączeniu Batorego 33 do Bytomia, które nie miało skutku, a od września wyjechało Zawodzie.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Bytom chyba opanował wszystkie poc. 6, bo przeniósł je z 41, by tam Zawodzie mogło już liniowo puszczać 116Nd(ale i tak często dawali też stopiatki). Gdy wprowadzono do ruchu we wrzeniu kolejne 116Nd, to na 41 były już wszystkie chyba 6 poc. przez 116Nd, a na linii 6, było 5 karlików oraz dwa bytomiaki na poc. 601 i 607.
Wtedy przeprowadzano operacje zmian w organizacji, jak zawodzie opanowało citadisami szlak 6/41, to Bytom przeszedł na 7, a Chorzów przeniósł się zatem na 13 (wtedy 3 poc. składy, w wolne 102Na), natomiast Zawodzie miało rekompensatę za wypuszczanie dodatkowych poc. na 6/41. Wtedy chyba przekazywano jeszcze jakieś wozy na Batory, bo na Zawodziu zmniejszyło się na nie zapotrzebowanie, a Batory potrzebował cos na 13. (#674+673, #675+676, #695+696, a wcześniej już chyba przeszły #574+573).
Wtedy przeprowadzano operacje zmian w organizacji, jak zawodzie opanowało citadisami szlak 6/41, to Bytom przeszedł na 7, a Chorzów przeniósł się zatem na 13 (wtedy 3 poc. składy, w wolne 102Na), natomiast Zawodzie miało rekompensatę za wypuszczanie dodatkowych poc. na 6/41. Wtedy chyba przekazywano jeszcze jakieś wozy na Batory, bo na Zawodziu zmniejszyło się na nie zapotrzebowanie, a Batory potrzebował cos na 13. (#674+673, #675+676, #695+696, a wcześniej już chyba przeszły #574+573).
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
No właśnie wtedy już wprowadzono w wolne takt 28 minutowy, a w robocze bujały się jeszcze co 20 minut. (ze względu na trwający w sumie 2 lata remont torowiska w Chorzowie Rynku)ff pisze: Pociąg 603 był obsługiwany przez Zawodzie. To już był nowy rozkład 28-minutowy.
A czy czasem 13-tki już w 2001/2002 roku nie kurowały wieczorami czasem co 28 minut zamiast co 20, bo pamiętam kiedyś chyba się przedysponowywały jakieś stodwójki chyba z 701 i 703, a składy zjeżdżały ok 19:00.
Natomiast w wolne jeździły trzy 102Na co 20 minut, i wieczorem jedna schodziła.
A tak za pamięci muszę pochwalić pomysł KZK za wprowadzanie ów czasu na 13 (bodaj 133) solówki w wakacje i ferie. Gratulacje, bardzo fajnie się jeździło w ciasnocie. Przypomnę częstotliwość wynosiła 20 minut.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Tych "dobrych" pomysłów było więcej, np. w wakacje obcięto dwa składy na 15, 3 na 41, solo 36 nie wiem tylko na których,podobnie z 11, same solo na 20. Po prostu dramat.luki pisze:A tak za pamięci muszę pochwalić pomysł KZK za wprowadzanie ów czasu na 13 (bodaj 133) solówki w wakacje i ferie. Gratulacje, bardzo fajnie się jeździło w ciasnocie. Przypomnę częstotliwość wynosiła 20 minut.
Wakacje i ferie pretekstem do oszczędności wozokm. Tab było zawsze i niestety będzie. A w ferie czy wakacje, nawet jeśli nie jadą do szkoły dzieciaki czy jest okres urlopów i wyjazdów to w cale nie jest tak luźniej.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Chociaż w zeszłe wakacje się zdziwiłem, bo od lipca na 15 było 6 składów (w tym 2 będzińskie) i dwie stodwójki. Na 16 5 składów, 2 solo, 2 karliki), ale to przez remont Sokolskiejluki pisze:Wakacje i ferie pretekstem do oszczędności wozokm. Tab było zawsze i niestety będzie. A w ferie czy wakacje, nawet jeśli nie jadą do szkoły dzieciaki czy jest okres urlopów i wyjazdów to w cale nie jest tak luźniej.
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 24 lis 2006, 14:23
Re: Propozycje zmian w trasach/rozkładach jazdy tramwajów :)
23 to takie połączenie Szopienic czy jak w twoim pomyśle Mysłowic z Chorzowem jak 6 Katowic z Ochojcem czy 31 Bytomia z Karbiemdombia pisze:Piszcie Swoje propzycje zmian w funkcjonowaniu tramwajów
Ja na początek chciałbym sie czepić 23. Myśle że powinna ona jeździć do Mysłowic [...] Przydałoby się połączenie z Chorzowem.
"SLD to jest znak reklamowy, taki jak Coca-Cola, i sam ten znak ma ogromną wartość."
Re: Propozycje zmian w trasach/rozkładach jazdy tramwajów :)
Tramwaj pojedzie do Piotrowic przez Ochojec, myśle, że rok 2008/09, ale to już inny tematPanewniczanin pisze:23 to takie połączenie Szopienic czy jak w twoim pomyśle Mysłowic z Chorzowem jak 6 Katowic z Ochojcem czy 31 Bytomia z Karbiemdombia pisze:Piszcie Swoje propzycje zmian w funkcjonowaniu tramwajów
Ja na początek chciałbym sie czepić 23. Myśle że powinna ona jeździć do Mysłowic [...] Przydałoby się połączenie z Chorzowem.
W czwartek na przystankach pojawiła się informacja, że KZK GOP od 27 listopada wprowadza nowe rozkłady jazdy dla linii 15, 20, 34, 36, 37. Dziś byłem w centrum i informacji już nie było, na przystankach są stare rozkłady, na stronach KZK i TŚ ani słowa o zmianach. Czyżby kolejnie opóźnienie związane z wiaduktem w Sosnowcu?
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 24 lis 2006, 14:23
Re: Propozycje zmian w trasach/rozkładach jazdy tramwajów :)
Oj, wydaje mi się, że w 2008 zaczną dopiero budować trasę (o ile w ogóle ) do Miechowic, a co dopiero Piotrowice. Niestety.Boguś pisze:Tramwaj pojedzie do Piotrowic przez Ochojec, myśle, że rok 2008/09, ale to już inny tematPanewniczanin pisze:23 to takie połączenie Szopienic czy jak w twoim pomyśle Mysłowic z Chorzowem jak 6 Katowic z Ochojcem czy 31 Bytomia z Karbiemdombia pisze:Piszcie Swoje propzycje zmian w funkcjonowaniu tramwajów
Ja na początek chciałbym sie czepić 23. Myśle że powinna ona jeździć do Mysłowic [...] Przydałoby się połączenie z Chorzowem.
"SLD to jest znak reklamowy, taki jak Coca-Cola, i sam ten znak ma ogromną wartość."
Od 1 grudnia KZK GOP wprowadza nowe rozkłady jazdy dla tramwajów:15, 20, 21, 22, 24, 26, 27, 28, 32, 34, 36, 37. T20 będzie kończyć na Pętli Zawodzie a nie na Zajezdni. T15, T21 i T26 wracają na stare trasy. Wiadukt wyremontowany jest w taki sposób, że o karliku w Sosnowcu możemy zapomnieć, jest tam jeszcze mniej miejsca niż było.Boguś pisze:W czwartek na przystankach pojawiła się informacja, że KZK GOP od 27 listopada wprowadza nowe rozkłady jazdy dla linii 15, 20, 34, 36, 37. Dziś byłem w centrum i informacji już nie było, na przystankach są stare rozkłady, na stronach KZK i TŚ ani słowa o zmianach. Czyżby kolejnie opóźnienie związane z wiaduktem w Sosnowcu?
Ostatnio zmieniony 29 lis 2006, 12:34 przez Boguś, łącznie zmieniany 1 raz.
W końcu uznali że pałętanie się 20 po Zajezdni Zawodzie to głupota, gratulacje, natomiast na 22/32 znika nam nocka.Boguś pisze: Od 1 grudnia KZK GOP wprowadza nowe rozkłady jazdy dla tramwajów:15, 20, 21, 22, 24, 26, 27, 28, 32, 34, 36, 37. T20 będzie kończyć na Pętli Zawodzie a nie na Zajezdni
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
- Sebastian22
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 lis 2006, 13:09
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
A propo nowych rozkładówBoguś pisze:Od 1 grudnia KZK GOP wprowadza nowe rozkłady jazdy dla tramwajów:15, 20, 21, 22, 24, 26, 27, 28, 32, 34, 36, 37. T20 będzie kończyć na Pętli Zawodzie a nie na Zajezdni. T15, T21 i T26 wracają na stare trasy. Wiadukt wyremontowany jest w taki sposób, że o karliku w Sosnowcu możemy zapomnieć, jest tam jeszcze mniej miejsca niż było.Boguś pisze:W czwartek na przystankach pojawiła się informacja, że KZK GOP od 27 listopada wprowadza nowe rozkłady jazdy dla linii 15, 20, 34, 36, 37. Dziś byłem w centrum i informacji już nie było, na przystankach są stare rozkłady, na stronach KZK i TŚ ani słowa o zmianach. Czyżby kolejnie opóźnienie związane z wiaduktem w Sosnowcu?
http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=188#c
Oczywiście przy okazji (dez)organizator troszkę pociął
Na 20 poc. 01 i 03 będą obsadzone solówkami, na 37 będzie 5 wagonów 102Na, ponadto skład 2002 będzie miał przerwy poza szczytem, pewnie będzie się włączał na 365 tak jak na WPK pisali. Bo na 36 mają być tylko 4 składy faktycznie.
Z tego co widzę to będzie na trasie o jedną 102Na mniej, czyli na trasę będzie wychodzić 11 z 13 sztuk, czyli znowu widać że zmniejsza się ich ilość nie tylko na zajezdni ale i na trasie
Pogratulować podmian 37 na 36, będą na Zawodziu, więc nie będzie kłopotów na Zajezdni i 20 też, a przynajmniej mniejsze podczas tych dużych ilości zjazdów.
Z tego co widzę to będzie na trasie o jedną 102Na mniej, czyli na trasę będzie wychodzić 11 z 13 sztuk, czyli znowu widać że zmniejsza się ich ilość nie tylko na zajezdni ale i na trasie
Pogratulować podmian 37 na 36, będą na Zawodziu, więc nie będzie kłopotów na Zajezdni i 20 też, a przynajmniej mniejsze podczas tych dużych ilości zjazdów.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Tylko 14 trzeba by pociąć na 28 minut, a tego nie radzę, wtedy na resztę odcinku np. od Szopienic musiało by być 14BIS, ale zastanawiam się po co 37 do Mysłowic, przecież 14 jedzie z centrum Katowic, więc o przesiadkę od Chorzowa nie trudno.dombia pisze:Linie 37 w całości do Mysłowic z kursami do 23:00, 14 do Szopienic do 18:00 i by było dobrze.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Na Zawodziu mają dwa składy więcej, bo #250+251 i 262+263 więc to nie problemy taborowe. Widać kzkgop oszczędza wozokm, zaś jeszcze jedną przyczyną może być ilość motorniczych.
Z tego co widzę to:
usunięto dwa 102Na, z czego jeden wstawiono za skład na 37,
tym sposobem usunięto jeden skład, plus 365, oraz dwa składy z 15. więc cztery składy w sumie
wstawiono dwie solówki więcej (na 20)
Wynik równania zmian na trasach Zawodzia:
-1 102Na
+2 105Na
- 4 2x105Na
Warto dodać że zapewne #576+575 jutro wraca na Będzin.
Gratulacje dla Zawodzia, ma teraz sporą nadwyżkę składów, ale zapewne się to będzie zmieniać wraz z wycofywaniem kolejnych 102Na.
Niebawem przedstawię swoje wizualizacje na funkcjonowanie Zawodzia bez 102Na
Z tego co widzę to:
usunięto dwa 102Na, z czego jeden wstawiono za skład na 37,
tym sposobem usunięto jeden skład, plus 365, oraz dwa składy z 15. więc cztery składy w sumie
wstawiono dwie solówki więcej (na 20)
Wynik równania zmian na trasach Zawodzia:
-1 102Na
+2 105Na
- 4 2x105Na
Warto dodać że zapewne #576+575 jutro wraca na Będzin.
Gratulacje dla Zawodzia, ma teraz sporą nadwyżkę składów, ale zapewne się to będzie zmieniać wraz z wycofywaniem kolejnych 102Na.
Niebawem przedstawię swoje wizualizacje na funkcjonowanie Zawodzia bez 102Na
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Może gdy zabraknie jakiegoś karlika, to zamiast niego będą wstawiać skład zamiast sololuki pisze:Na Zawodziu mają dwa składy więcej, bo #250+251 i 262+263 więc to nie problemy taborowe. Widać kzkgop oszczędza wozokm, zaś jeszcze jedną przyczyną może być ilość motorniczych.
Z tego co widzę to:
usunięto dwa 102Na, z czego jeden wstawiono za skład na 37,
tym sposobem usunięto jeden skład, plus 365, oraz dwa składy z 15. więc cztery składy w sumie
wstawiono dwie solówki więcej (na 20)
Wynik równania zmian na trasach Zawodzia:
-1 102Na
+2 105Na
- 4 2x105Na
Warto dodać że zapewne #576+575 jutro wraca na Będzin.
Gratulacje dla Zawodzia, ma teraz sporą nadwyżkę składów, ale zapewne się to będzie zmieniać wraz z wycofywaniem kolejnych 102Na.
Niebawem przedstawię swoje wizualizacje na funkcjonowanie Zawodzia bez 102Na
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 24 lis 2006, 14:23
Dobudować tu i ówdzie drugie tory i:dombia pisze:Linie 37 w całości do Mysłowic z kursami do 23:00, 14 do Szopienic do 18:00 i by było dobrze.
14 co 20 minut 102Na (czy czymś o podobnej pojemności)
15 co 10 minut 2x105Na i szafa gra
"SLD to jest znak reklamowy, taki jak Coca-Cola, i sam ten znak ma ogromną wartość."
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 24 lis 2006, 14:23
Dlatego piszę "czymś o podobnej pojemności", bo na 14 nic więcej nie jest potrzeba i raczej nie będzie, bo żadna linia autobusowa się z nią nie dubluje, którą możnaby wyciąć i wzmocnić banę na odc. Szopienice - Mysłowice, gdzie mało osób jeździ.Boguś pisze:Na 102Na bym nie liczyłPanewniczanin pisze:Dobudować tu i ówdzie drugie tory i:dombia pisze:Linie 37 w całości do Mysłowic z kursami do 23:00, 14 do Szopienic do 18:00 i by było dobrze.
14 co 20 minut 102Na (czy czymś o podobnej pojemności)
15 co 10 minut 2x105Na i szafa gra
"SLD to jest znak reklamowy, taki jak Coca-Cola, i sam ten znak ma ogromną wartość."
Żle się wyraziłem. Chodziło mi oto, że stodwójki mają być wycofane w 2007 roku.Panewniczanin pisze:Dlatego piszę "czymś o podobnej pojemności", bo na 14 nic więcej nie jest potrzeba i raczej nie będzie, bo żadna linia autobusowa się z nią nie dubluje, którą możnaby wyciąć i wzmocnić banę na odc. Szopienice - Mysłowice, gdzie mało osób jeździ.Boguś pisze:Na 102Na bym nie liczyłPanewniczanin pisze:Dobudować tu i ówdzie drugie tory i:dombia pisze:Linie 37 w całości do Mysłowic z kursami do 23:00, 14 do Szopienic do 18:00 i by było dobrze.
14 co 20 minut 102Na (czy czymś o podobnej pojemności)
15 co 10 minut 2x105Na i szafa gra
Od dawna chciałbym żeby tramwaje jeździły co 15 minut i po ewentuanej dobudowie drugich torów mogłyby tak jeździć, chociaż nie wiadomo czy takt 15-sto minutowy jest możliwy? Jedni mówią, że nie a inni, że tak. :o:
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 24 lis 2006, 14:23
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości