Zakup wagonów średnich i długich
Zakup wagonów średnich i długich
Wykonawca wyłoniony. Niestety nie ma się z czego cieszyć. Wybrano ofertę PESY.
Abstrahując od ich problemów finansowych czemu to ma być zły wybór. Zwłaszcza że w naszym parku taborowym mamy już Pesy więc w przypadku jakiś drobnych napraw i tak dalej. Czasem lepsze jest to niż nowy producent do którego potrzeba zapasowych części i wiedzy jak się z danym tramwajem obchodzić że tak się wyrażę.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Ja tam się nawet cieszę. Choćby dlatego, że dostaniemy więcej Twistów, a nie jakichś pseudoautobusowych kwadratowych Solarisów, które mi się absolutnie nie podobają. Ale jako że o gustach się nie dyskutuje, podyskutujmy o tym, co opinią nie jest.
Na przykład, że wagony 32-metrowe będą nowszą wersją wagonów 2012N, które już u nas jeżdżą, a 25-metrowe będą, z tego co przeczytałem, będą konstrukcją podobne do Karlików. Ciekawy jestem, jak im to wyjdzie
Na przykład, że wagony 32-metrowe będą nowszą wersją wagonów 2012N, które już u nas jeżdżą, a 25-metrowe będą, z tego co przeczytałem, będą konstrukcją podobne do Karlików. Ciekawy jestem, jak im to wyjdzie
Nawet dobrze, że Pesy będą. Ja jeżdżę tymi tramwajami i w przeciągu dwóch i pół roku to może miałem dwie awarie, więc myślę że nie jest źle, poza tym gdyby przetarg wygrała inna firma to na każdej linii jeździłby inny tabor, a co się z tym wiąże problemy z obsadą, bo nie wszyscy motorniczowie mają przeszkolenia na wszystkie typy wagonów. Kilkakrotnie było tak, że zamiast Pesy na linię 6 wyjechał Citadis - przyszła druga zmiana, a tu okazuje się, że nie ma uprawnień na ten typ wagonu. No i potem zamiany służb i inne kombinacje
Puschel
Twisty generalnie oceniam dobrze, chociaż trochę niepewności dodaje fakt naprawy wagonu #830 z powodu wykrytej wady fabrycznej. Mam nadzieję, że usterki konstrukcyjne zostaną wyeliminowane w nadchodzącej partii wagonów.
Ciekawy jestem rozplanowania wnętrza krótszych Twistów, które budową i długością przypominać będą 116Nd, ale będą miały np. większą liczbę miejsc siedzących.
Ciekawy jestem rozplanowania wnętrza krótszych Twistów, które budową i długością przypominać będą 116Nd, ale będą miały np. większą liczbę miejsc siedzących.
*SDIP (U.N.O.)
Jeżeli chodzi o liczbę drzwi to w tym artykule jest napisane, że krótsze Twisty do długości 25 m "(...) będą wyposażone w cztery drzwi – dwa dwustrumieniowe i dwa jednostrumieniowe. Przy pierwszych dwustrumieniowych drzwiach znajdzie się platforma dla osób niepełnosprawnych."
Nie wiem czy to błąd, czy rzeczywiście tak będzie, bo w SIWZ w pkt. 4.14 na stronie 28 jest zapis: "Zalecana ilość drzwi dla pasażerów - pięć, w tym trzy dwustrumieniowe jednak nie mniej niż cztery (w tym 2 dwustrumieniowe)."
Wynika z tego, że w układ 4 drzwi spełnia te warunki.
Nie wiem czy to błąd, czy rzeczywiście tak będzie, bo w SIWZ w pkt. 4.14 na stronie 28 jest zapis: "Zalecana ilość drzwi dla pasażerów - pięć, w tym trzy dwustrumieniowe jednak nie mniej niż cztery (w tym 2 dwustrumieniowe)."
Wynika z tego, że w układ 4 drzwi spełnia te warunki.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2018, 18:52 przez Peter, łącznie zmieniany 2 razy.
*SDIP (U.N.O.)
https://www.transport-publiczny.pl/mobi ... 58978.html
W piątek 29 czerwca Tramwaje Śląskie podpisały wreszcie umowę z Pesą. Przez długi czas nie było to możliwe z powodu braku gwarancji finansowych dla zabezpieczenia produkcji. – Cieszymy się, że bydgoski producent uporał się z zawirowaniami wokół firmy i udowodnił swoją gotowość do realizacji naszego zamówienia. Liczymy, że prace produkcyjne będą przebiegać sprawnie, trafią do nas tramwaje w pełni spełniające nasze oczekiwania i kontrakt zostanie zrealizowany w ustalonym terminie – podkreślił Bolesław Knapik, prezes Tramwajów Śląskich.
https://www.transport-publiczny.pl/mobi ... 59738.html
:mryellow:
A wy i tak będziecie szkalować Pesę
EDIT 4.06.19r.:
Zasłyszałem że nowe tramwaje będą typu Twist II, takie jak niedawno zwizualizowane dla Częstochowy. Czy jest na sali ktoś, kto mógłby potwierdzić/zaprzeczyć takiej informacji?
:mryellow:
A wy i tak będziecie szkalować Pesę
EDIT 4.06.19r.:
Zasłyszałem że nowe tramwaje będą typu Twist II, takie jak niedawno zwizualizowane dla Częstochowy. Czy jest na sali ktoś, kto mógłby potwierdzić/zaprzeczyć takiej informacji?
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Czas płynie nie ubłaganie a w firmie coraz częściej mówi się o tym iż obaj producenci którzy wygrali przetargi na nowe wagony mają opóżnienie. To kolejna zła wiadomość bo głośno mówi się też o tym iż nie będzie zakupu używanych Pt z Frankfurtu. Trudno nie zauważyć że obecny tabor spółki jest w coraz gorszym stanie technicznym i raczej firma nie będzie wydawać kasy na jego poprawę. A marzec i czerwiec 2020 tuż tuż.
Re: Zakup wagonów średnich i długich
To dobrze. Przynajmniej wstrzymają się z kasacja stopiątek.
Brygada jest w wojsku, plan jest na bitwę - na torach jest POCIĄG
-
- Posty: 5911
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Więcej w artykule.Tramwaje Śląskie wciąż czekają na rozpoczęcie dostaw pierwszych nowych tramwajów Pesy. Na razie gotowy jest szkielet pierwszego pojazdu. Producent informuje, że zgodnie ze zaktualizowanym harmonogramem tramwaj powinien przyjechać w maju. W sumie zamówienie obejmuje 35 pojazdów z opcją na pięć kolejnych.
W czerwcu 2018 r. Tramwaje Śląskie podpisały z Pesą umowę na dostawy do 40 tramwajów. Zamówienie obejmuje 27 pojazdów o długości do 25 m oraz ośmiu tramwajów o długości do 32 m. Przewidziano też prawo opcji na dostawy do pięciu tramwajów o długości do 25 m.
Dostawy, zgodnie z zapowiedziami, miały się rozpocząć w II połowie zeszłego roku i potrwać do końca czerwca 2020 r. Od kilku miesięcy przewoźnik czeka jednak na dostawy pierwszego pojazdu. – Wiemy na pewno, że producent nie wywiąże się z wszystkich terminów przyjętych w harmonogramie dostaw, gdyż – zgodnie z nim – faktycznie pierwsze wagony już powinny być dostarczone do spółki Tramwaje Śląskie. Czy końcowego terminu uda się dotrzymać, tego w tej chwili jeszcze nie wiemy – mówi Andrzej Zowada, rzecznik prasowy Tramwajów Śląskich.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 63598.html
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Po co drugi raz udostępniła ten sam artykuł co kolega wcześniej?Szymek. pisze: ↑16 sty 2020, 12:53https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 2IkQHF8rCg`
Tramwaje Śląskie wciąż czekają na rozpoczęcie dostaw pierwszych nowych tramwajów Pesy. Na razie gotowy jest szkielet pierwszego pojazdu. Producent informuje, że zgodnie ze zaktualizowanym harmonogramem tramwaj powinien przyjechać w maju. W sumie zamówienie obejmuje 35 pojazdów z opcją na pięć kolejnych.
W czerwcu 2018 r. Tramwaje Śląskie podpisały z Pesą umowę na dostawy do 40 tramwajów. Zamówienie obejmuje 27 pojazdów o długości do 25 m oraz ośmiu tramwajów o długości do 32 m. Przewidziano też prawo opcji na dostawy do pięciu tramwajów o długości do 25 m.
Dostawy, zgodnie z zapowiedziami, miały się rozpocząć w II połowie zeszłego roku i potrwać do końca czerwca 2020 r. Od kilku miesięcy przewoźnik czeka jednak na dostawy pierwszego pojazdu. – Wiemy na pewno, że producent nie wywiąże się z wszystkich terminów przyjętych w harmonogramie dostaw, gdyż – zgodnie z nim – faktycznie pierwsze wagony już powinny być dostarczone do spółki Tramwaje Śląskie. Czy końcowego terminu uda się dotrzymać, tego w tej chwili jeszcze nie wiemy – mówi Andrzej Zowada, rzecznik prasowy Tramwajów Śląskich.
Spółka monitoruje sytuację i jest w kontakcie z producentem. Jak dodaje Zowada, producent zadeklarował dostawy w terminach wynikających „z ram czasowych określonych dla realizacji zadań w bieżącej perspektywie finansowej Unii Europejskiej”. – W związku ze zmianami w zarządzie firmy Pesa harmonogram dostaw wagonów dla naszej spółki będzie przedmiotem konsultacji i negocjacji z nowym zarządem producenta – dodaje Andrzej Zowada.
Przed świętami Bożego Narodzenia doszło do roboczego spotkania w Pesie. – Na miejscu zaprezentowany został szkielet pierwszego wagonu produkowanego na zlecenie naszej spółki. To oczywiście początkowy etap produkcji, jednak po raz pierwszy mogliśmy zobaczyć fizyczny efekt prac Pesy – mówi rzecznik Tramwajów Śląskich.
Producent informuje jednak, że udało się uzgodnić nowy termin dostaw. – Realizujemy produkcję zgodnie ze zaktualizowanym harmonogramem. Pierwszy nowy Twist dla TŚ zostanie dostarczony w maju, a całe zamówienie będzie zrealizowane jeszcze w tym roku – zapowiada Maciej Grześkowiak, rzecznik Pesy.
TransportPubliczny.pl
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Jak widać moje info się sprawdzają tyle że opóżnienie nie wynosi już kwartał ale zbliża się do dwóch. PESA ma opóżnienie w dostawach wagonów dla GDAŃSKA CZĘSTOCHOWY i dla GOP. Nie wróży to niczego dobrego. Pozostaje nam teraz czekać na wiadomości z Poznania o zadyszce MODERTRANSU.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2020, 19:58 przez polaraxa, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Toś się popisał. Tak jakbyś powiedział że zagotowana woda wrze. A po co nam te wagony na teraz? Połowa Twistów stoi, bo nie mają gdzie jeździć. A im dłuższe będzie opóźnienie, tym większe kary zapłaci PESA
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Czekaj, czekaj gdzie ci połowa Twistów stoi? Na ten moment jest co najmniej kilka linii, na które od ręki mogą wyjechać niskopodłogowe, długie wagony. Patrz choćby 13 czy 20. Za chwilę wróci ruch na Brynów i znów zacznie się przerzucanie wagonów między liniami, bo trzeba będzie wzmocnić 6 i uruchomić 16 na niskopodłogowych. A co do kar to nie wiem czy będą mieli z czego zapłacić...
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Z tego co wiem to nic się pod tym względem nie zmieniło, tak więc Pesy nie mogą wjechać do Siemianowic z powodu peronu na pętli w Siemianowicach. Na 20 nie mogą jeździć z powodu złego stanu torowiska na ulicy Powstańców w Chorzowie.
A co do tego że połowa pes stoi, to śmiem w to wątpić. Na 6 jeździ 10 pes, na 7 - 6, 15 - 8, co daje nam 24 pociągi obsługiwane tymi wagonami. A łącznie mamy 30.
A co do tego że połowa pes stoi, to śmiem w to wątpić. Na 6 jeździ 10 pes, na 7 - 6, 15 - 8, co daje nam 24 pociągi obsługiwane tymi wagonami. A łącznie mamy 30.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2020, 22:14 przez DW, łącznie zmieniany 3 razy.
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Jest linia 43 na która mogę Pesy wyjechać
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Na 43 nie ma aż tak dużych potoków, żeby ją potrzebna Pesa.
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Co do kar, to spokojnie. My za to zapłacimy Spółka od jakiegoś czasu jest finansowana ze Skarbu Państwa.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2020, 20:41 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Zachęcam do wrzucania zdjęć na forumową galerię!
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Ale była rozmowa na jakich liniach mogą jeździć Pesy, a skoro mówisz ze nie ma takich potoków to według ciebie wyzej przytoczona linia 13 ma aż takie potoki by miały Pesy na niej jeździć?
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Nigdzie nie napisałem, że na 13 są takie potoki, jedynie tyle, że Pesa ma zakaz wjazdu do Siemianowic.
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Ale ja nie napisałem ze ty napisałeś o linii 13 ze mogą Pesy kursować. Tylko ze ktoś napisał ze mogą na 13 jeździć to o potokach nie napisales tylko o peronie a na 43 ze są za małe.pycio1400 pisze: ↑24 sty 2020, 13:41Nigdzie nie napisałem, że na 13 są takie potoki, jedynie tyle, że Pesa ma zakaz wjazdu do Siemianowic.
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Na 20 jeżdżą sporadycznie Pesy na nieplanowych.pycio1400 pisze: ↑23 sty 2020, 19:21Z tego co wiem to nic się pod tym względem nie zmieniło, tak więc Pesy nie mogą wjechać do Siemianowic z powodu peronu na pętli w Siemianowicach. Na 20 nie mogą jeździć z powodu złego stanu torowiska na ulicy Powstańców w Chorzowie.
A co do tego że połowa pes stoi, to śmiem w to wątpić. Na 6 jeździ 10 pes, na 7 - 6, 15 - 8, co daje nam 24 pociągi obsługiwane tymi wagonami. A łącznie mamy 30.
Brygada jest w wojsku, plan jest na bitwę - na torach jest POCIĄG
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Podaj dwie daty kiedy Pesa kursowała na linii 20 bo aż jestem ciekawy.#530+540 pisze: ↑25 sty 2020, 17:30Na 20 jeżdżą sporadycznie Pesy na nieplanowych.pycio1400 pisze: ↑23 sty 2020, 19:21Z tego co wiem to nic się pod tym względem nie zmieniło, tak więc Pesy nie mogą wjechać do Siemianowic z powodu peronu na pętli w Siemianowicach. Na 20 nie mogą jeździć z powodu złego stanu torowiska na ulicy Powstańców w Chorzowie.
A co do tego że połowa pes stoi, to śmiem w to wątpić. Na 6 jeździ 10 pes, na 7 - 6, 15 - 8, co daje nam 24 pociągi obsługiwane tymi wagonami. A łącznie mamy 30.
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Zdarzyło się to kilka razy, ale od dłuższego czasu jest zakaz wjazdu na Powstańców z powodu stanu torowiska.rifi pisze: ↑25 sty 2020, 19:55Podaj dwie daty kiedy Pesa kursowała na linii 20 bo aż jestem ciekawy.#530+540 pisze: ↑25 sty 2020, 17:30Na 20 jeżdżą sporadycznie Pesy na nieplanowych.pycio1400 pisze: ↑23 sty 2020, 19:21Z tego co wiem to nic się pod tym względem nie zmieniło, tak więc Pesy nie mogą wjechać do Siemianowic z powodu peronu na pętli w Siemianowicach. Na 20 nie mogą jeździć z powodu złego stanu torowiska na ulicy Powstańców w Chorzowie.
A co do tego że połowa pes stoi, to śmiem w to wątpić. Na 6 jeździ 10 pes, na 7 - 6, 15 - 8, co daje nam 24 pociągi obsługiwane tymi wagonami. A łącznie mamy 30.
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Tu masz jedną datę.
https://phototrans.pl/14,786953,0,Pesa_2012N_823.html
https://phototrans.pl/14,786952,0,Pesa_2012N_823.html
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Druga data 9.03.2019elot360 pisze: ↑27 sty 2020, 07:34Tu masz jedną datę.
https://phototrans.pl/14,786953,0,Pesa_2012N_823.html
https://phototrans.pl/14,786952,0,Pesa_2012N_823.html
Brygada jest w wojsku, plan jest na bitwę - na torach jest POCIĄG
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Mozesz przytoczyć date? Bo nie otwiera mi tych dwóch linków.elot360 pisze: ↑27 sty 2020, 07:34Tu masz jedną datę.
https://phototrans.pl/14,786953,0,Pesa_2012N_823.html
https://phototrans.pl/14,786952,0,Pesa_2012N_823.html
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Dziekuje przyznaje#530+540 pisze: ↑27 sty 2020, 09:00Druga data 9.03.2019elot360 pisze: ↑27 sty 2020, 07:34Tu masz jedną datę.
https://phototrans.pl/14,786953,0,Pesa_2012N_823.html
https://phototrans.pl/14,786952,0,Pesa_2012N_823.html
racje ze były na 20 Pesy w czasach gdy kursuje do Rynku w Chorzowie. Ja sam pamietam czasy gdy 20 kursowała tylko do Batorego jak modernizowali rynek w Chorzowie wówczas pamietam Pesy na linii 20. A pytałem w ostatnim okresie kiedy były Pesy na linii 20 gdy kursuje do rynku i ty przytoczyłeś taki fakt.
Re: Zakup wagonów średnich i długich
4.12.15r., w adresie zmień https na http, wtedy działarifi pisze: ↑27 sty 2020, 09:53Mozesz przytoczyć date? Bo nie otwiera mi tych dwóch linków.elot360 pisze: ↑27 sty 2020, 07:34Tu masz jedną datę.
https://phototrans.pl/14,786953,0,Pesa_2012N_823.html
https://phototrans.pl/14,786952,0,Pesa_2012N_823.html
Re: Zakup wagonów średnich i długich
No to nie jest to druga data o która prosze. Ja prosze o daty gdy na 20 była Pesa która jechała do Rynku. A z linka wiadomo ze wówczas 20 jeździła do Batorego i wówczas jak napisałem wyzej na 20 często pojawiała się Pesa.IgorMike pisze: ↑27 sty 2020, 15:514.12.15r., w adresie zmień https na http, wtedy działarifi pisze: ↑27 sty 2020, 09:53Mozesz przytoczyć date? Bo nie otwiera mi tych dwóch linków.elot360 pisze: ↑27 sty 2020, 07:34Tu masz jedną datę.
https://phototrans.pl/14,786953,0,Pesa_2012N_823.html
https://phototrans.pl/14,786952,0,Pesa_2012N_823.html
Re: Zakup wagonów średnich i długich
viewtopic.php?f=22&t=6859
Dalej szukać?
Dalej szukać?
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Ale co ty w tej chwili próbujesz udowodnić tak w ogóle?
Ostatnio zmieniony 28 sty 2020, 05:40 przez IgorMike, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Udowodnic to próbujesz może ty! Ja poprosiłem o wskazanie dat gdy 20 jeździła na Pesach do Rynku! Gdzie w tej chwili ma zakaz! Ze na 20 Pesy jeździły jak jeździła do Batorego to powiem ze nawet tutaj pierwszy o tym napisałem pare lat temu! Wiec naprawdę daty z okresu gdzie jeździła do Batorego tutaj wstawiające jest poprostu śmieszne. Bo prosze o coś innego a co innego jest wstawiane i jeszcze pan wyzej komentujący nie rozumie pytania i się buzy nie wiadomo o to ze nie rozumie pytania!
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Dziekuje ze wskazałeś druga date gdy była Pesa na linii 20. Ty i kolega wcześniej zrozumieliście moja prośbę i dziekuje wam za wskazanie tych dat
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Niby co takiego? Gdybyś od razu zadał skonkretyzowane pytanie to byłoby wiadomo o co chodzi i nie byłoby podawanych innych dat. Tymczasem ty zapytałeś:
Jest tu choć słowo o jeżdżeniu na rynek w Chorzowie? Bo ja nie widzę. Żeby móc nie zrozumieć pytania, ktoś najpierw musi wiedzieć w jaki sposób można je zrozumieć. Więc słucham. Jakby ci się choć chciało sprawdzić nicki osób, które podały daty, to byś zauważył, że ja nie napisałem żadnej, bo mam lepsze rzeczy do roboty niż przeszukiwanie konkretnego okresu w DPD żeby znaleźć jeżdżące na 20 Pesy. A burzę się, bo tobie nie odpowiadają prawidłowe odpowiedzi na zadane pytanie, i masz pretensje, że ludzie nie wiedzą o co ci chodzi.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2020, 14:18 przez IgorMike, łącznie zmieniany 4 razy.
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Całość: https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... ZpxR0tt2LQPonadto zaproponowano, by 28,2 mln zł zostało przeznaczone na zakup dodatkowego taboru. Mowa o 10 tramwajów. Ponadto 3,3 mln zł miałoby służyć zwiększeniu dofinansowania dla realizowanego centrum przesiadkowego Sądowa. Ponadto 4,5 mln zł miałoby zostać zagospodarowane na doposażenie spółki Tramwaje Śląskie. Chodzi o nowy sprzęt i trzy pojazdy specjalistyczne.
-
- Posty: 5911
- Rejestracja: 23 cze 2015, 00:05
- Lokalizacja: Siem-ce Śl.
Re: Zakup wagonów średnich i długich
O godzinie 14:02 na facebookową grupę "Zakręceni Tramwajami" wrzucono zdjęcie jednokierunkowego tramwaju dla Tramwajów Śląskich. Zdjęcie zrobiono na poznańskim Franowie.
https://www.facebook.com/groups/tramwaj ... 648963365/
Grupa jest publiczna, więc każdy może zobaczyć zdjęcie.
Edit: na stronie Transportu Publicznego możecie obejrzeć jak wygląda pierwszy tramwaj
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 63857.html
Chyba nie ten temat, więc mój post można przenieść do innego.
https://www.facebook.com/groups/tramwaj ... 648963365/
Grupa jest publiczna, więc każdy może zobaczyć zdjęcie.
Edit: na stronie Transportu Publicznego możecie obejrzeć jak wygląda pierwszy tramwaj
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 63857.html
Chyba nie ten temat, więc mój post można przenieść do innego.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2020, 15:42 przez Trampesar6, łącznie zmieniany 2 razy.
Linia nr 13: Siemianowice Plac Skargi - Katowice Plac Wolności
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Linia nr 16: Wełnowiec - Brynów
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Tzn. według mojej wiedzy /powtarzam MOJEJ/ ten wagon powinien jechać najpierw do Szczecina/ umowa na rozruch i uzyskanie homologacji/ a po wszystkim do Katowic na rozładunek i /zgodnie z zapowiedziami rzecznika spółki/ do Będzina. Chyba że coś się zmieniło i trafi od razu do Katowic. CZEKAMY NA BRZYDKIE KACZĄTKO.
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Tylko co ma Szczecin do Modertransu? Pomijam już że w artykule wyżej jest informacja o tym że wagon będzie przechodził homologację na Franowie, czyli tam gdzie pozostałe cuda MT.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Re: Zakup wagonów średnich i długich
O nie. I my takim syfem będziemy jeździć!?Trampesar6 pisze: ↑15 lut 2020, 15:17O godzinie 14:02 na facebookową grupę "Zakręceni Tramwajami" wrzucono zdjęcie jednokierunkowego tramwaju dla Tramwajów Śląskich. Zdjęcie zrobiono na poznańskim Franowie.
https://www.facebook.com/groups/tramwaj ... 648963365/
Brygada jest w wojsku, plan jest na bitwę - na torach jest POCIĄG
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Jak dla mnie to ten wagon nie wygląda wcale aż tak źle. Będzie się trzeba tylko do niego przyzwyczaić. Ogromnym plusem jest za to fakt, że wagony mają być dostarczone w terminie, w przeciwieństwie do tramwajów z Pesy, gdzie zawsze opóźnienia są dość spore.
Re: Zakup wagonów średnich i długich
No racja trzeba się będzie do niego przyzwyczaić. Przyzwyczajmy się też do tego że te nówki będą kosić nasze kochane oryginalne stopiatki...
Jeszcze dodam że te wagony pewnie będą stałymi bywalcami na hali napraw.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2020, 09:36 przez #530+540, łącznie zmieniany 1 raz.
Brygada jest w wojsku, plan jest na bitwę - na torach jest POCIĄG
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Cieszy fakt zmiany miejsca homologowania wagonu. Napisałem/wg mojej wiedzy/. Teraz czekamy na przyjazd wagonu do Metropolii.
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Mam takie pytanie. Jeśli pierwszy wagon zostałby dostarczony do nas w marcu, to od kiedy mógłby zacząć jeździć liniowo?
Re: Zakup wagonów średnich i długich
Jazdy testowe, dopuszczenie do ruchu, szkolenie motorniczych i przyjęcie na stan. Wg. mnie początek maja.
Brygada jest w wojsku, plan jest na bitwę - na torach jest POCIĄG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości