Impreza: Po GOP-ie wagonami 102Na do upadłego (10 maja 2008)
: 16 kwie 2008, 15:07
Dyskusje o tramwajach na Śląsku i w Zagłębiu
http://fts.tramwaje.slask.pl/
Tzn, dla uczestnika imprezy będzie do wyboru jeden z wozów, które będą jechały ze sobą wspólnie (dwa poc. S, bo skład ukrotniony z powodów oczywistych wykluczam :eye: ).Obsługę trakcyjną imprezy zapewnią dwa ostatnie liniowe wagony 102Na w GOP: 165 i 205.
To to by były już dwie imprezy :eye:Wydaje mi się że jedna zacznie od Sosnowca, a druga od Gliwic, Zabrza
Możliwe, że będziemy podzieleni na dwie grupy i każdy pojazd pojedzie inaczej.luki pisze:Tzn, dla uczestnika imprezy będzie do wyboru jeden z wozów, które będą jechały ze sobą wspólnie (dwa poc. S, bo skład ukrotniony z powodów oczywistych wykluczam ).
Pisze, że rozpoczynamy w Katowicach.luki pisze:To to by były już dwie imprezy :eye:
Ten dłuższy odstęp to np. pokonanie jednotorów z Koszutki do Pl. Alfreda, czy chodzi o coś innego, a tamtędy pojedziemy nielegalnie razem obiema stodwójkamimemphis pisze:Oba wagony kursować będą wspólnie, jeden za drugim (za wyjątkiem kilku chwili, kiedy odstęp między nimi będzie większy o czym poinformujemy w czasie przejazdu)
No było by dobrze, bo ta podkładowa po Selgrosie już mi bokiem wychodzimemphis pisze:I mam nadzieję, że do tego czasu 205 uzyska normalne barwy.
To też Fakt dysponowania dwoma wagonami będzie wykorzystany podczas jednego z fotostopówluki pisze:Ten dłuższy odstęp to np. pokonanie jednotorów z Koszutki do Pl. Alfreda, czy chodzi o coś innego, a tamtędy pojedziemy nielegalnie razem obiema stodwójkamimemphis pisze:Oba wagony kursować będą wspólnie, jeden za drugim (za wyjątkiem kilku chwili, kiedy odstęp między nimi będzie większy o czym poinformujemy w czasie przejazdu)
Wiadomo już, gdzie takowe się odbędą ?memphis pisze: To też Fakt dysponowania dwoma wagonami będzie wykorzystany podczas jednego z fotostopów
Niektóre tak, ale to tajemnicaArdo pisze:Wiadomo już, gdzie takowe się odbędą ?memphis pisze: To też Fakt dysponowania dwoma wagonami będzie wykorzystany podczas jednego z fotostopów
Trochę dziwne. Przeważnie wiadomo, gdzie będą fotostopy. PS.Tak naprawdę to my nie mamy się z czego cieszyć, bo "stodwójki" odchodzą na zawsze, a impreza pożegnalna nie rekompensuje tego.memphis pisze:Niektóre tak, ale to tajemnicaArdo pisze:Wiadomo już, gdzie takowe się odbędą ?memphis pisze: To też Fakt dysponowania dwoma wagonami będzie wykorzystany podczas jednego z fotostopów
Ale jest okazją do ciekawego przejazdu po sieci. Może dla większości ta impreza faktycznie może mieć charakter "zabawy", ale nie będziemy przecież stodwójek żegnać ze łzami w oczach, póki jeszcze są trzeba się nimi nacieszyć...gta pisze:Trochę dziwne. Przeważnie wiadomo, gdzie będą fotostopy. PS.Tak naprawdę to my nie mamy się z czego cieszyć, bo "stodwójki" odchodzą na zawsze, a impreza pożegnalna nie rekompensuje tego.
To znaczy że jeden fotostop, np. na Pętli będzie z oboma wozami, natomiast podczas przejazdu utrzymywany będzie mniejszy bądź dalszy odstęp ?memphis pisze:To też Fakt dysponowania dwoma wagonami będzie wykorzystany podczas jednego z fotostopówluki pisze:Ten dłuższy odstęp to np. pokonanie jednotorów z Koszutki do Pl. Alfreda, czy chodzi o coś innego, a tamtędy pojedziemy nielegalnie razem obiema stodwójkamimemphis pisze:Oba wagony kursować będą wspólnie, jeden za drugim (za wyjątkiem kilku chwili, kiedy odstęp między nimi będzie większy o czym poinformujemy w czasie przejazdu)
Jak dotąd jedynie nie miałem okazji być na imprezie z dwoma osobnymi pociągami, natomiast ogólnie wiem jak wygląda fotostop...memphis pisze:Chyba nie byliście jeszcze na takiej imprezie skoro tak szczegółowo się dopytujecie i kombinujecie
No właśnie o takie przypadki konkretnie mi chodziło, więc dany uczestnik będzie mógł focić głównie wagon którym będzie jechaćmemphis pisze:...na fotostopach będą wspólnie (ew. będzie między nimi niewielka odległość umożliwiająca zrobienie zdjęć tylko jednemu wagonowi).
Nie teraz to za rokfilolog pisze:Szkoda, że nie jadą do Huty Katowice....
A ja o czymś nie wiem?Patryk105 pisze:Za rok raczej już nie będzie stodwójek.
To chyba zależy od tego co TŚ zostanie na stanie, oraz czy coś pójdzie na zabytek.A ja o czymś nie wiem?
Bo, że zostaną w tym roku wycofane to wiem.
Być, będą, ale czy będą miały dopuszczenie do ruchu (imprez)?
Wagony odstawione na historyczne nigdzie nie będą jeździć, bo nie będą mieć rejestracji. Jedyne co może wyjechać wtedy to piaskarka, o ile ją ktoś zarejestruje i o ile pozwoli nią wozić ludzi. Nawet kanciok przecież, po skończeniu kariery jako nauka jazdy (prawdopodobnie obecnie trwający kurs jest ostatnim ze stodwójkami) będzie stał.luki pisze:To chyba zależy od tego co TŚ zostanie na stanie, oraz czy coś pójdzie na zabytek.A ja o czymś nie wiem?
Bo, że zostaną w tym roku wycofane to wiem.
Być, będą, ale czy będą miały dopuszczenie do ruchu (imprez)?
Nic takiego nie jest planowanePo za tym z jakiego powodu niby za rok miała by być kolejna impreza. Chcieli byście pewnie "W ROK PO WYCOFANIU 102Na...." :mruga:
A to ciekawe podejście do sprawy i widać, że człowiek MARZY...luki pisze:Chcieli byście pewnie "W ROK PO WYCOFANIU 102Na...." :mruga:
Dobrze w ogóle, że będzie pojazd historyczny.memphis pisze:Wagony odstawione na historyczne nigdzie nie będą jeździć, bo nie będą mieć rejestracji.
O co dokładnie chodzi w tym fragmencie:memphis pisze:Szczegóły: http://kmtm.tram-silesia.pl/index.php?w ... /stodwojki
Jeszcze ktoś pomyśli że w stodwójkach na stałe grasują konduktorzy, podobnie jak w eNkach.Podczas przejazdu obowiązywać będą bilety emitowane przez KMTM - sprzedawane będą przez konduktorów w wagonach w cenie 5 zł.
Kogo masz namyśli przez osoby trzecie ?observator pisze:Jeszcze ktoś pomyśli że w stodwójkach na stałe grasują konduktorzy, podobnie jak w eNkach.
Skoro okolicznościowy przejazd będzie ogólnodostępny to pewnie będą jechały też osoby trzecie.
Nie będzie żadnych osób trzecich (tzn. zwykłych pasażerów z przystanków). I oczywiście, że będą grasować na stałe konduktorzyobservator pisze:Jeszcze ktoś pomyśli że w stodwójkach na stałe grasują konduktorzy, podobnie jak w eNkach.Podczas przejazdu obowiązywać będą bilety emitowane przez KMTM - sprzedawane będą przez konduktorów w wagonach w cenie 5 zł.
Skoro okolicznościowy przejazd będzie ogólnodostępny to pewnie będą jechały też osoby trzecie.
Na stałe, bo to ostatni przejazd .memphis pisze:Nie będzie żadnych osób trzecich (tzn. zwykłych pasażerów z przystanków). I oczywiście, że będą grasować na stałe konduktorzyobservator pisze:Jeszcze ktoś pomyśli że w stodwójkach na stałe grasują konduktorzy, podobnie jak w eNkach.Podczas przejazdu obowiązywać będą bilety emitowane przez KMTM - sprzedawane będą przez konduktorów w wagonach w cenie 5 zł.
Skoro okolicznościowy przejazd będzie ogólnodostępny to pewnie będą jechały też osoby trzecie.
W miarę możliwości będą wykorzystywane tablice liniowe.dioniz pisze:Witam, mam pytanie czysto techniczne. Czy w czasie fotostopów wozy będą miały zakładane liniówki, czy niestety będą jeździły z tablicą "S".
Czy to dla Ciebie takie ważne? Chyba to dobrze, że przejazd specjalny odbywa się z innym oznakowaniem?dioniz pisze:Witam, mam pytanie czysto techniczne. Czy w czasie fotostopów wozy będą miały zakładane liniówki, czy niestety będą jeździły z tablicą "S".
No nie do końca, S to sobie mogą mieć w podróży, a w czasie fotostopów fajnie jak są liniowe tablice, powracają czasy, kiedy 102 jeździły na tych liniach...gta pisze: Czy to dla Ciebie takie ważne? Chyba to dobrze, że przejazd specjalny odbywa się z innym oznakowaniem?
Jest ogólnodostępny, przy czym gwarantowane są dwa przystanki obsłużone na trasie: Katowice Dworzec PKP rano i Katowice Dworzec PKP wieczoremluki pisze:Z mojego punktu widzenia, przejazd nie jest tak do końca ogólnodostępny.
Oj chodziło o zwykłych pasażerów...butthead pisze:Jest ogólnodostępny, przy czym gwarantowane są dwa przystanki obsłużone na trasie: Katowice Dworzec PKP rano i Katowice Dworzec PKP wieczoremluki pisze:Z mojego punktu widzenia, przejazd nie jest tak do końca ogólnodostępny.
Nie ma za bardzo możliwości robienia przerw (a już w szczególności w miejscach wyposażonych w zaplecze gastronomiczne). Ale np. w Chebziu będzie dłuższa przerwa, a tam zdaje się jakąś budkę z fast-foodem postawiono jakiś czas temu.sliwek pisze:Tak od strony organizacyjnej.. czy bedzie jakaś przerwa żeby coś zjeść? Jak tak to gdzie? Czy może każdy ma ze sobą wziąść kanapki i termos z herbatą? :DD: Bo w sumie będzie to 11 godzin w stodwójeczce Nigdy na takiej imprezce nie byłem więc nie wiem jak to się tam wszystko odbywa, więc mógłby się ktoś na ten temat wypowiedzieć?
Dokładnie o to mi chodziło. Nie będzie standardowego zatrzymywania się na przystankach - nie będzie osób trzecich. Dziwnie bym się czuł biegając po pokładzie stodwójki pomiędzy podejrzanie patrzącymi ludźmi.butthead pisze:Jest ogólnodostępny, przy czym gwarantowane są dwa przystanki obsłużone na trasie: Katowice Dworzec PKP rano i Katowice Dworzec PKP wieczoremluki pisze:Z mojego punktu widzenia, przejazd nie jest tak do końca ogólnodostępny.
A co to za bieganinę planujesz ? :mryellow:observator pisze:Dziwnie bym się czuł biegając po pokładzie stodwójki
No nie zdziwił bym sięMika0005 pisze:I tak wszyscy będą podejrzanie patrzeć
Chyba jakoś w pierwszej połowie 2007 zaczęło to działać, bo we wrześniu 2006 jeszcze tam coś przekopywali, jeszcze pamiętam jak się zastanawiałem co to za wykopki...memphis pisze:Ale np. w Chebziu będzie dłuższa przerwa, a tam zdaje się jakąś budkę z fast-foodem postawiono jakiś czas temu.
Po pierwsze to się jedzie od początku do końca i nikt nie wysiada wcześniej Nie ma takiej opcji :mryellow: :mryellow: :mryellow: A poza tym to fajnie że wpadniemy na Okrzei, ale szkoda że nie na Kazimierz czy chociażby do Będzina.DW pisze:Na stornie KMTM pojawił się orientacyjny plan przejazdu stodwójkami:
Katowice Dworzec PKP (8:50) - Siemianowice Plac Skargi (9:29) - Bytom Plac Sikorskiego (10:22) - Chebzie Pętla (11:34) - Wójtowa Wieś (13:04) - Chebzie Pętla (14:38) - Chorzów Batory Zajezdnia (15:47) - Katowice Rynek (16:28) - Konstantynów Okrzei (17:35) - Pogoń Będzińska Pętla (18:07) - Katowice Dworzec PKP (p. 18:55)
http://kmtm.tram-silesia.pl/?what=news/stodwojki
Cieszę się, że Sosnowiec będzie na końcu, bo będę miał ułatwiony powrót (jak mnie wypuszczą pół godziny przed końcem )
No tak, przecież na każdym fotostopie będzie nas pilnowało kilkunastu ochroniarzy i jak ktoś będzie chciał zbiec to będą strzelaćMika0005 pisze:Po pierwsze to się jedzie od początku do końca i nikt nie wysiada wcześniej Nie ma takiej opcji :mryellow: :mryellow: :mryellow: A poza tym to fajnie że wpadniemy na Okrzei, ale szkoda że nie na Kazimierz czy chociażby do Będzina.DW pisze:Na stornie KMTM pojawił się orientacyjny plan przejazdu stodwójkami:
Katowice Dworzec PKP (8:50) - Siemianowice Plac Skargi (9:29) - Bytom Plac Sikorskiego (10:22) - Chebzie Pętla (11:34) - Wójtowa Wieś (13:04) - Chebzie Pętla (14:38) - Chorzów Batory Zajezdnia (15:47) - Katowice Rynek (16:28) - Konstantynów Okrzei (17:35) - Pogoń Będzińska Pętla (18:07) - Katowice Dworzec PKP (p. 18:55)
http://kmtm.tram-silesia.pl/?what=news/stodwojki
Cieszę się, że Sosnowiec będzie na końcu, bo będę miał ułatwiony powrót (jak mnie wypuszczą pół godziny przed końcem )