Stodwójki na zajezdniach Stroszek, Gliwice, Będzin.
Stodwójki na zajezdniach Stroszek, Gliwice, Będzin.
Mam pytanie: Nie kojarzę żadnych informacji na temat stodwójek na zajezdniach: Stroszek, Gliwice, Będzin. Jak ktoś coś wie proszę o odpowiedź.
Tramwaje są super i rządzą!
- tramwajarze z19
- Posty: 2311
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Re: Stodwójki na zajezdniach Stroszek, Gliwice, Będzin.
Jeśli chodzi o stodwójki z ówczesnego Stroszka pojawiały się na pewno na 9, nie jestem nawet pewien czy na 18 też były. Było ich w sumie niewiele.Kuba124R pisze:Mam pytanie: Nie kojarzę żadnych informacji na temat stodwójek na zajezdniach: Stroszek, Gliwice, Będzin. Jak ktoś coś wie proszę o odpowiedź.
Linia 6:Bytom Szkoła Medyczna - Urząd Miasta - Bytom Plac Sikorskiego - Rozbark - Łagiewniki - Chorzów Rynek - Park Śląski - Dąb - Katowice Rynek - Katowice Plac Miarki
Z tego co pamiętam, jak byłem szkrabem to na linii 17 widywałem tablice "Zjazd do zajezdni Chorzów Batory",oczywiście mowa tu o stodwójkach, więc kolega rifi dobrze wnioskuje.rifi pisze:Kolego pewnie w tedy linie 17 obslugiwala zajezdnia Chorzow Batory gdzie stacjonowaly 102Naelot360 pisze:Znalazłem na znanej wszystkim fotogalerii transportowej kilka zdjęć liniowych stodwójek na linii 17. Moje pytanie natomiast brzmi czy to Zawodzie obsługiwało wtedy 17 czy Gliwice?
Nie tylko dobrze wnioskuje a nawet ma całkowitą rację. w czasie kursowania 17 na trasie Łagiewniki-Lipiny obsługiwana była wagonami typu N. Później wydłużono trasę 17. Po zejściu tych wagonów z linii zastąpiły je 102Na z zajezdni Chorzów Batory.Lagu pisze:Z tego co pamiętam, jak byłem szkrabem to na linii 17 widywałem tablice "Zjazd do zajezdni Chorzów Batory",oczywiście mowa tu o stodwójkach, więc kolega rifi dobrze wnioskuje.rifi pisze:Kolego pewnie w tedy linie 17 obslugiwala zajezdnia Chorzow Batory gdzie stacjonowaly 102Naelot360 pisze:Znalazłem na znanej wszystkim fotogalerii transportowej kilka zdjęć liniowych stodwójek na linii 17. Moje pytanie natomiast brzmi czy to Zawodzie obsługiwało wtedy 17 czy Gliwice?
Pozdrawiam
Na stronie WPK było już kiedyś wspomniane o radzionkowskich stodwójkach i to z wymienionymi konkretnie wagonami
Link
Zajezdnia w Chorzowie Batorym długie lata stodwójkami stała i obsługiwała nimi linie 7, 11, 17, 37, 40.

Zajezdnia w Chorzowie Batorym długie lata stodwójkami stała i obsługiwała nimi linie 7, 11, 17, 37, 40.
*SDIP (U.N.O.)
Jeszcze 12Peter pisze:Na stronie WPK było już kiedyś wspomniane o radzionkowskich stodwójkach i to z wymienionymi konkretnie wagonamiLink
Zajezdnia w Chorzowie Batorym długie lata stodwójkami stała i obsługiwała nimi linie 7, 11, 17, 37, 40.

12 kojarzę bardziej z Zawodziem, ale chyba był taki epizod.DWD pisze:Jeszcze 12Peter pisze:Zajezdnia w Chorzowie Batorym długie lata stodwójkami stała i obsługiwała nimi linie 7, 11, 17, 37, 40.

Wracając do głównego tematu, to w Gliwicach były też pojedyncze sztuki. Z wykazu taboru wycofanego można wyczytać o numerach #130 (prototyp 15N), #131, #185, #239, ale te wagony były przeniesione tam z Zawodzia/Stroszka.
Jest nawet zdjęcie z kasacji #130 w Gliwicach z 1985 roku

*SDIP (U.N.O.)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości