Strona 2 z 3

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N

: 19 lis 2020, 19:36
autor: Trampesar6
Wszystkie tramwaje do numeru #1028 wyjechały, #1030 wyjechał, #1031 też, ale o #1029 jakoś cicho jest 🤔

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N

: 19 lis 2020, 19:43
autor: #530+540
Trampesar6 pisze:
19 lis 2020, 19:36
Wszystkie tramwaje do numeru #1028 wyjechały, #1030 wyjechał, #1031 też, ale o #1029 jakoś cicho jest 🤔
Może nie jest jeszcze przygotowany, inna opcja jest taka że się w którymś dniu pojawił ale nikt go nie zanotował.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N

: 21 lis 2020, 11:12
autor: patryk01
#1029 dziś na 15

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N

: 22 lis 2020, 07:04
autor: IgorMike
patryk01 pisze:
21 lis 2020, 11:12
#1029 dziś na 15
Gdzie, o której i w którą stronę widziany

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N

: 22 lis 2020, 08:15
autor: Seba77
IgorMike pisze:
22 lis 2020, 07:04
patryk01 pisze:
21 lis 2020, 11:12
#1029 dziś na 15
Gdzie, o której i w którą stronę widziany
Według Sdip kursował na poc. 1501.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N

: 22 lis 2020, 11:19
autor: patryk01

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N

: 25 lis 2020, 09:50
autor: elot360
Ciężko o jakiś bardziej ogólny wątek do dyskusji, dlatego tutaj informuję że wagony typu 2017N otrzymały imię Gwarek
Informacja pochodzi z listopadowego numeru miesięcznika Silesia Tram News

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N

: 25 lis 2020, 11:22
autor: IgorMike
IgorMike pisze:
05 lis 2020, 18:53
Skasowałem część o imionach, bo juź wiadomo źe będzie jedno wspólne imię -_-
elot ^

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 25 lis 2020, 11:34
autor: elot360
Przecież tylko napisałem jakie imię ostatecznie zostało wybrane, nie ma żadnego wątku z ogólną dyskusją o tych pojazdach to napisałem tu

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 03 gru 2020, 15:29
autor: Szymek.
#1032 dziś na 165.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 05 gru 2020, 20:56
autor: sosik316
a wiadomo czy R1 BĘDZN DOSTANIE JAKIEŚ NOWE PESY?

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 05 gru 2020, 21:00
autor: #530+540
sosik316 pisze:
05 gru 2020, 20:56
a wiadomo czy R1 BĘDZN DOSTANIE JAKIEŚ NOWE PESY?
Na razie nie ma wstępnej listy przydziałów, lecz zaszłyszałem że po remoncie na Niwce i Andersa trafią one prawdopodobnie na 26.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 07 gru 2020, 13:42
autor: Trampesar6
#1033 na poc. 133.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 19 gru 2020, 19:41
autor: Wojtas
#1034 - 19.12.2020 - poc. 151

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 22 gru 2020, 18:16
autor: Trampesar6
#1035 na poc. 161.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 22 gru 2020, 21:45
autor: rifi
Z 15 wozów kursuje obecnie 8 jak dobrze liczę, ciekawe kiedy zostaną wysłane pozostałe, czemu nie zastąpią składów nówkami a składy np. Na linie gdzie są solówki.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 22 gru 2020, 22:18
autor: patryk644
rifi pisze:
22 gru 2020, 21:45
Z 15 wozów kursuje obecnie 8 jak dobrze liczę, ciekawe kiedy zostaną wysłane pozostałe, czemu nie zastąpią składów nówkami a składy np. Na linie gdzie są solówki.
Trochę bez sensu, żeby każdy skład zastąpić nowym wagonem, bo przecież taki skład jest bardziej pojemny od nowej krótkiej Pesy. A nie na każdej linii, gdzie kursują solówki, obłożenie ich składami jest potrzebne, a czasami nawet absurdalne (np. linia nr 1). Cały pomysł jaki przedstawiasz trochę dość mocno oderwany od rzeczywistości, który na pewno by się nie sprawdził.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 22 gru 2020, 23:31
autor: Trampesar6
rifi pisze:
22 gru 2020, 21:45
Z 15 wozów kursuje obecnie 8 jak dobrze liczę
10, a nie 8. Troszkę zaniżyłeś :)

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 23 gru 2020, 08:41
autor: rifi
Trampesar6 pisze:
22 gru 2020, 23:31
rifi pisze:
22 gru 2020, 21:45
Z 15 wozów kursuje obecnie 8 jak dobrze liczę
10, a nie 8. Troszkę zaniżyłeś :)
No tak. Masz racje nie policzyłem linii 36.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 23 gru 2020, 08:44
autor: rifi
patryk644 pisze:
22 gru 2020, 22:18
rifi pisze:
22 gru 2020, 21:45
Z 15 wozów kursuje obecnie 8 jak dobrze liczę, ciekawe kiedy zostaną wysłane pozostałe, czemu nie zastąpią składów nówkami a składy np. Na linie gdzie są solówki.
Trochę bez sensu, żeby każdy skład zastąpić nowym wagonem, bo przecież taki skład jest bardziej pojemny od nowej krótkiej Pesy. A nie na każdej linii, gdzie kursują solówki, obłożenie ich składami jest potrzebne, a czasami nawet absurdalne (np. linia nr 1). Cały pomysł jaki przedstawiasz trochę dość mocno oderwany od rzeczywistości, który na pewno by się nie sprawdził.
Mój pomysł jest mocno oderwany od rzeczywistosci?To powiesz mi ze Citadis jest większy od Pesy Twist 2017? A właśnie dwa składy na linii 20 zostały zastąpione Karlikami z linii 13. Wiec TŚ robi absurdy o których ja pisze?

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 23 gru 2020, 10:03
autor: patryk644
rifi pisze:
23 gru 2020, 08:44
patryk644 pisze:
22 gru 2020, 22:18
rifi pisze:
22 gru 2020, 21:45
Z 15 wozów kursuje obecnie 8 jak dobrze liczę, ciekawe kiedy zostaną wysłane pozostałe, czemu nie zastąpią składów nówkami a składy np. Na linie gdzie są solówki.
Trochę bez sensu, żeby każdy skład zastąpić nowym wagonem, bo przecież taki skład jest bardziej pojemny od nowej krótkiej Pesy. A nie na każdej linii, gdzie kursują solówki, obłożenie ich składami jest potrzebne, a czasami nawet absurdalne (np. linia nr 1). Cały pomysł jaki przedstawiasz trochę dość mocno oderwany od rzeczywistości, który na pewno by się nie sprawdził.
Mój pomysł jest mocno oderwany od rzeczywistosci?To powiesz mi ze Citadis jest większy od Pesy Twist 2017? A właśnie dwa składy na linii 20 zostały zastąpione Karlikami z linii 13. Wiec TŚ robi absurdy o których ja pisze?
Po pierwsze nigdzie nie powiedziałem, że Karliki są większe od Pesy. Mało tego o Karlikach to ani jednego słowa nie powiedziałem. A co do zastąpienia składów na 20 karlikami to nie jest to takie proste jak piszesz, bo nie wiem czy zauważyłeś ale ta zmiana pozytywnie wpłynęła na linie 13, poza tym ściągniętę składy z 20 poszły na linię 14 na której de facto długo nie pojeździły. A Karliki z 13 gdzieś pójść musiały i trafiło na 20 gdzie teraz co drugi kurs wykonywany jest składem (za wyjątkiem dwóch Karlików po sobie poc. 2009 i 2001) więc nie wiem w czym teraz masz problem i wypada czasami rozejrzeć się szerzej na zmiany taborowe na liniach, bo jak widać nie dotyczyły one tylko dwóch przez Ciebie wymienionych linii.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 23 gru 2020, 16:47
autor: rifi
patryk644 pisze:
23 gru 2020, 10:03
rifi pisze:
23 gru 2020, 08:44
patryk644 pisze:
22 gru 2020, 22:18
rifi pisze:
22 gru 2020, 21:45
Z 15 wozów kursuje obecnie 8 jak dobrze liczę, ciekawe kiedy zostaną wysłane pozostałe, czemu nie zastąpią składów nówkami a składy np. Na linie gdzie są solówki.
Trochę bez sensu, żeby każdy skład zastąpić nowym wagonem, bo przecież taki skład jest bardziej pojemny od nowej krótkiej Pesy. A nie na każdej linii, gdzie kursują solówki, obłożenie ich składami jest potrzebne, a czasami nawet absurdalne (np. linia nr 1). Cały pomysł jaki przedstawiasz trochę dość mocno oderwany od rzeczywistości, który na pewno by się nie sprawdził.
Mój pomysł jest mocno oderwany od rzeczywistosci?To powiesz mi ze Citadis jest większy od Pesy Twist 2017? A właśnie dwa składy na linii 20 zostały zastąpione Karlikami z linii 13. Wiec TŚ robi absurdy o których ja pisze?
Po pierwsze nigdzie nie powiedziałem, że Karliki są większe od Pesy. Mało tego o Karlikach to ani jednego słowa nie powiedziałem. A co do zastąpienia składów na 20 karlikami to nie jest to takie proste jak piszesz, bo nie wiem czy zauważyłeś ale ta zmiana pozytywnie wpłynęła na linie 13, poza tym ściągniętę składy z 20 poszły na linię 14 na której de facto długo nie pojeździły. A Karliki z 13 gdzieś pójść musiały i trafiło na 20 gdzie teraz co drugi kurs wykonywany jest składem (za wyjątkiem dwóch Karlików po sobie poc. 2009 i 2001) więc nie wiem w czym teraz masz problem i wypada czasami rozejrzeć się szerzej na zmiany taborowe na liniach, bo jak widać nie dotyczyły one tylko dwóch przez Ciebie wymienionych linii.
Czytasz co piszesz? Pod moim pierwszym postem twierdziłeś ze zastępowanie krótkimi wozami Pesy składów jest pomysłem oderwanym od rzeczywistości. Ale już na 20 zastąpienie długich wozów krótkimi Citadisami jest dla tej lini dobrym pomysłem? Czyli jest dobrym pomysłem zastępowanie ktotszymi wozami składów czy nie? Bo pod jednym postem jest to zły pomysł a pod następnym jest to dobry pomysł.

Przy okazji, nie pisales nic o Karlikach ale ja napisałem o Karlikach bo maja jednakowa długość podajże jak Pesa Twist 2017N.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 23 gru 2020, 19:16
autor: patryk644
rifi pisze:
23 gru 2020, 16:47
patryk644 pisze:
23 gru 2020, 10:03
rifi pisze:
23 gru 2020, 08:44
patryk644 pisze:
22 gru 2020, 22:18
rifi pisze:
22 gru 2020, 21:45
Z 15 wozów kursuje obecnie 8 jak dobrze liczę, ciekawe kiedy zostaną wysłane pozostałe, czemu nie zastąpią składów nówkami a składy np. Na linie gdzie są solówki.
Trochę bez sensu, żeby każdy skład zastąpić nowym wagonem, bo przecież taki skład jest bardziej pojemny od nowej krótkiej Pesy. A nie na każdej linii, gdzie kursują solówki, obłożenie ich składami jest potrzebne, a czasami nawet absurdalne (np. linia nr 1). Cały pomysł jaki przedstawiasz trochę dość mocno oderwany od rzeczywistości, który na pewno by się nie sprawdził.
Mój pomysł jest mocno oderwany od rzeczywistosci?To powiesz mi ze Citadis jest większy od Pesy Twist 2017? A właśnie dwa składy na linii 20 zostały zastąpione Karlikami z linii 13. Wiec TŚ robi absurdy o których ja pisze?
Po pierwsze nigdzie nie powiedziałem, że Karliki są większe od Pesy. Mało tego o Karlikach to ani jednego słowa nie powiedziałem. A co do zastąpienia składów na 20 karlikami to nie jest to takie proste jak piszesz, bo nie wiem czy zauważyłeś ale ta zmiana pozytywnie wpłynęła na linie 13, poza tym ściągniętę składy z 20 poszły na linię 14 na której de facto długo nie pojeździły. A Karliki z 13 gdzieś pójść musiały i trafiło na 20 gdzie teraz co drugi kurs wykonywany jest składem (za wyjątkiem dwóch Karlików po sobie poc. 2009 i 2001) więc nie wiem w czym teraz masz problem i wypada czasami rozejrzeć się szerzej na zmiany taborowe na liniach, bo jak widać nie dotyczyły one tylko dwóch przez Ciebie wymienionych linii.
Czytasz co piszesz? Pod moim pierwszym postem twierdziłeś ze zastępowanie krótkimi wozami Pesy składów jest pomysłem oderwanym od rzeczywistości. Ale już na 20 zastąpienie długich wozów krótkimi Citadisami jest dla tej lini dobrym pomysłem? Czyli jest dobrym pomysłem zastępowanie ktotszymi wozami składów czy nie? Bo pod jednym postem jest to zły pomysł a pod następnym jest to dobry pomysł.

Przy okazji, nie pisales nic o Karlikach ale ja napisałem o Karlikach bo maja jednakowa długość podajże jak Pesa Twist 2017N.
Nie będę już tego komentował, bo mam wrażenie, że wyczytujesz z moich wypowiedzi tylko te fragmenty które są ci na rękę.

Co do długości Karlików i Pesy 2017N to prawda są zbliżone długością, choć Pesy są wstanie pomieścić więcej osób na miejscach siedzących co wynika z dość osobliwych wymiarów siedzeń w Karlikach na 3/2 osoby.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 23 gru 2020, 19:36
autor: rifi
patryk644 pisze:
23 gru 2020, 19:16
rifi pisze:
23 gru 2020, 16:47
patryk644 pisze:
23 gru 2020, 10:03
rifi pisze:
23 gru 2020, 08:44
patryk644 pisze:
22 gru 2020, 22:18
rifi pisze:
22 gru 2020, 21:45
Z 15 wozów kursuje obecnie 8 jak dobrze liczę, ciekawe kiedy zostaną wysłane pozostałe, czemu nie zastąpią składów nówkami a składy np. Na linie gdzie są solówki.
Trochę bez sensu, żeby każdy skład zastąpić nowym wagonem, bo przecież taki skład jest bardziej pojemny od nowej krótkiej Pesy. A nie na każdej linii, gdzie kursują solówki, obłożenie ich składami jest potrzebne, a czasami nawet absurdalne (np. linia nr 1). Cały pomysł jaki przedstawiasz trochę dość mocno oderwany od rzeczywistości, który na pewno by się nie sprawdził.
Mój pomysł jest mocno oderwany od rzeczywistosci?To powiesz mi ze Citadis jest większy od Pesy Twist 2017? A właśnie dwa składy na linii 20 zostały zastąpione Karlikami z linii 13. Wiec TŚ robi absurdy o których ja pisze?
Po pierwsze nigdzie nie powiedziałem, że Karliki są większe od Pesy. Mało tego o Karlikach to ani jednego słowa nie powiedziałem. A co do zastąpienia składów na 20 karlikami to nie jest to takie proste jak piszesz, bo nie wiem czy zauważyłeś ale ta zmiana pozytywnie wpłynęła na linie 13, poza tym ściągniętę składy z 20 poszły na linię 14 na której de facto długo nie pojeździły. A Karliki z 13 gdzieś pójść musiały i trafiło na 20 gdzie teraz co drugi kurs wykonywany jest składem (za wyjątkiem dwóch Karlików po sobie poc. 2009 i 2001) więc nie wiem w czym teraz masz problem i wypada czasami rozejrzeć się szerzej na zmiany taborowe na liniach, bo jak widać nie dotyczyły one tylko dwóch przez Ciebie wymienionych linii.
Czytasz co piszesz? Pod moim pierwszym postem twierdziłeś ze zastępowanie krótkimi wozami Pesy składów jest pomysłem oderwanym od rzeczywistości. Ale już na 20 zastąpienie długich wozów krótkimi Citadisami jest dla tej lini dobrym pomysłem? Czyli jest dobrym pomysłem zastępowanie ktotszymi wozami składów czy nie? Bo pod jednym postem jest to zły pomysł a pod następnym jest to dobry pomysł.

Przy okazji, nie pisales nic o Karlikach ale ja napisałem o Karlikach bo maja jednakowa długość podajże jak Pesa Twist 2017N.
Co do długości Karlików i Pesy 2017N to prawda są zbliżone długością, choć Pesy są wstanie pomieścić więcej osób na miejscach siedzących co wynika z dość osobliwych wymiarów siedzeń w Karlikach na 3/2 osoby.
No brawo, tutaj napisales ze długość Karlika i Pesy 2017N jest porównywalna choć Pesa może zmieścić więcej ludzi, ale tymi Pesami nie warto zastępować pojemniejszych składów. Ale już Karlikami jest sens które mniej ludzi pomieszczą niż skład. I tutaj może któryś forumowicz wyjaśni mi sens tego ze KARLIKIEM zastępujmy skład bo się opłaca ale już nowymi Twistami się nie opłaca zastępować składów. Czy któryś forumowicz mi wyjaśni dla czego tak jest? Bo kolega widzę nie umie mi tego sensu wytłumaczyć.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 23 gru 2020, 20:14
autor: patryk644
rifi pisze:
23 gru 2020, 19:36
patryk644 pisze:
23 gru 2020, 19:16
rifi pisze:
23 gru 2020, 16:47
patryk644 pisze:
23 gru 2020, 10:03
rifi pisze:
23 gru 2020, 08:44
patryk644 pisze:
22 gru 2020, 22:18
rifi pisze:
22 gru 2020, 21:45
Z 15 wozów kursuje obecnie 8 jak dobrze liczę, ciekawe kiedy zostaną wysłane pozostałe, czemu nie zastąpią składów nówkami a składy np. Na linie gdzie są solówki.
Trochę bez sensu, żeby każdy skład zastąpić nowym wagonem, bo przecież taki skład jest bardziej pojemny od nowej krótkiej Pesy. A nie na każdej linii, gdzie kursują solówki, obłożenie ich składami jest potrzebne, a czasami nawet absurdalne (np. linia nr 1). Cały pomysł jaki przedstawiasz trochę dość mocno oderwany od rzeczywistości, który na pewno by się nie sprawdził.
Mój pomysł jest mocno oderwany od rzeczywistosci?To powiesz mi ze Citadis jest większy od Pesy Twist 2017? A właśnie dwa składy na linii 20 zostały zastąpione Karlikami z linii 13. Wiec TŚ robi absurdy o których ja pisze?
Po pierwsze nigdzie nie powiedziałem, że Karliki są większe od Pesy. Mało tego o Karlikach to ani jednego słowa nie powiedziałem. A co do zastąpienia składów na 20 karlikami to nie jest to takie proste jak piszesz, bo nie wiem czy zauważyłeś ale ta zmiana pozytywnie wpłynęła na linie 13, poza tym ściągniętę składy z 20 poszły na linię 14 na której de facto długo nie pojeździły. A Karliki z 13 gdzieś pójść musiały i trafiło na 20 gdzie teraz co drugi kurs wykonywany jest składem (za wyjątkiem dwóch Karlików po sobie poc. 2009 i 2001) więc nie wiem w czym teraz masz problem i wypada czasami rozejrzeć się szerzej na zmiany taborowe na liniach, bo jak widać nie dotyczyły one tylko dwóch przez Ciebie wymienionych linii.
Czytasz co piszesz? Pod moim pierwszym postem twierdziłeś ze zastępowanie krótkimi wozami Pesy składów jest pomysłem oderwanym od rzeczywistości. Ale już na 20 zastąpienie długich wozów krótkimi Citadisami jest dla tej lini dobrym pomysłem? Czyli jest dobrym pomysłem zastępowanie ktotszymi wozami składów czy nie? Bo pod jednym postem jest to zły pomysł a pod następnym jest to dobry pomysł.

Przy okazji, nie pisales nic o Karlikach ale ja napisałem o Karlikach bo maja jednakowa długość podajże jak Pesa Twist 2017N.
Co do długości Karlików i Pesy 2017N to prawda są zbliżone długością, choć Pesy są wstanie pomieścić więcej osób na miejscach siedzących co wynika z dość osobliwych wymiarów siedzeń w Karlikach na 3/2 osoby.
No brawo, tutaj napisales ze długość Karlika i Pesy 2017N jest porównywalna choć Pesa może zmieścić więcej ludzi, ale tymi Pesami nie warto zastępować pojemniejszych składów. Ale już Karlikami jest sens które mniej ludzi pomieszczą niż skład. I tutaj może któryś forumowicz wyjaśni mi sens tego ze KARLIKIEM zastępujmy skład bo się opłaca ale już nowymi Twistami się nie opłaca zastępować składów. Czy któryś forumowicz mi wyjaśni dla czego tak jest? Bo kolega widzę nie umie mi tego sensu wytłumaczyć.
1. Wskaż mi zdanie w którym mówie, że jest sens zastępowania składów karlikami.
2. Skończ już tą dyskusję, która do niczego nie prowadzi, ja tylko stwierdziłem, że pomysł zastępowania składów nową Pesą i obsadzenie tymi składami solówek jest absurdalny i bez sensu i każdy Ci tutaj to powie.

PS
Same obsadzenie części składów Pesą nie uważam za złe. Za złe uważam to:
rifi pisze:
23 gru 2020, 19:36
czemu nie zastąpią składów nówkami a składy np. Na linie gdzie są solówki.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 23 gru 2020, 20:35
autor: rifi
Według mnie każdy powie chyba ze lepiej wysłać na linie krótsze Pesy 2017N na linie 7 zamiast 3 składów bo chyba taka pojemność jest wystarczająca skoro jeżdżą tam Karliki które maja mniej miejsca identycznie jest z linia 20 a na pewno zastąpić 2 składy na linii 13 gdzie kiedyś kursowały same solówki i dawały rade a argumentem do tej zamiany chociażby jest niska podłoga w tych nowych wagonach.

A jeżeli to jest głupi pomysł zastępowanie składu nowa Pesa to znaczy ze ZTM popełnił głupi błąd zastępując skład na linii 6 właśnie Pesa Twist 2017N.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 23 gru 2020, 20:37
autor: patryk644
Ładnie się wykręciłeś z odpowiedzi na moje pytanie i niech na tym się skończy. Każdy przecież ma prawo wyrażać własne zdanie, a spojrzenia na sytuację mogą być różne. Widzę, że nie do końca zrozumiałeś o co mi chodziło, no ale trudno.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 23 gru 2020, 20:46
autor: rifi
patryk644 pisze:
23 gru 2020, 20:37
Ładnie się wykręciłeś z odpowiedzi na moje pytanie i niech na tym się skończy. Każdy przecież ma prawo wyrażać własne zdanie, a spojrzenia na sytuację mogą być różne. Widzę, że nie do końca zrozumiałeś o co mi chodziło, no ale trudno.
No właśnie nie zrozumiałem, dla czego zastąpienie według ciebie Pesami skaldow jest bez sensu a zastąpienie taka samom długością Karlikami, składów na 20 dało tej linii coś pożytecznego. I nie raczyłeś mi wyjaśnić. A żaden forumowicz mi nie wyjaśnił twojej teorii. Choć jak widac zastąpienie składu krótsza Pesa nie jest bez sensu bo ZTM wlasnie tak zrobił zastępując skład na linii 6.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 30 gru 2020, 10:12
autor: IgorMike

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 30 gru 2020, 10:46
autor: Trampesar6
Co do wagonów od #1036 (włącznie) wzwyż to rok debiutu radziłbym zmienić na 2021, bo nie ma sensu pisać 2020.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 30 gru 2020, 10:50
autor: IgorMike
Trampesar6 pisze:
30 gru 2020, 10:46
Co do wagonów od #1036 (włącznie) wzwyż to rok debiutu radziłbym zmienić na 2021, bo nie ma sensu pisać 2020.
Nie chce mi się, zrobię potem. A te następne 5 na 2022.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 30 gru 2020, 16:21
autor: rifi
Skąd masz info ze te wagony w 2022 roku będą miały nr taborowe od #1048? Trochę to gdybanie z fusów na ten moment.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 31 gru 2020, 02:40
autor: IgorMike
rifi pisze:
30 gru 2020, 16:21
Skąd masz info ze te wagony w 2022 roku będą miały nr taborowe od #1048? Trochę to gdybanie z fusów na ten moment.
Te fusy są lepszym źródłem informacji od ciebie. Do siego roku.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 31 gru 2020, 02:43
autor: pycio1400
rifi pisze:
30 gru 2020, 16:21
Skąd masz info ze te wagony w 2022 roku będą miały nr taborowe od #1048? Trochę to gdybanie z fusów na ten moment.
A jakie mają mieć, skoro 2012N-10 mają numery zaczynajace się od 871? Jeśli mnie pamięć nie myli, to oprócz tych PES zarówno z podstawowego, jak i prawa opcji żadne inne wagony nie przyjadą. No chyba że wiesz coś, o czym milczy BIP i platforma zakupowa.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 31 gru 2020, 12:57
autor: rifi
pycio1400 pisze:
31 gru 2020, 02:43
rifi pisze:
30 gru 2020, 16:21
Skąd masz info ze te wagony w 2022 roku będą miały nr taborowe od #1048? Trochę to gdybanie z fusów na ten moment.
A jakie mają mieć, skoro 2012N-10 mają numery zaczynajace się od 871? Jeśli mnie pamięć nie myli, to oprócz tych PES zarówno z podstawowego, jak i prawa opcji żadne inne wagony nie przyjadą. No chyba że wiesz coś, o czym milczy BIP i platforma zakupowa.
Czy ja powiedziałem ze maja jakieś przyjść wagony? Najlepiej sobie coś dopowiedzieć. I robić z tego pytania.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 31 gru 2020, 13:14
autor: pycio1400
rifi pisze:
31 gru 2020, 12:57
pycio1400 pisze:
31 gru 2020, 02:43
rifi pisze:
30 gru 2020, 16:21
Skąd masz info ze te wagony w 2022 roku będą miały nr taborowe od #1048? Trochę to gdybanie z fusów na ten moment.
A jakie mają mieć, skoro 2012N-10 mają numery zaczynajace się od 871? Jeśli mnie pamięć nie myli, to oprócz tych PES zarówno z podstawowego, jak i prawa opcji żadne inne wagony nie przyjadą. No chyba że wiesz coś, o czym milczy BIP i platforma zakupowa.
Czy ja powiedziałem ze maja jakieś przyjść wagony? Najlepiej sobie coś dopowiedzieć. I robić z tego pytania.
Nie, nie powiedziałeś. Zresztą pytałem tylko jakie mają mieć numery, reszta było tylko moja opinią.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 15 sty 2021, 09:18
autor: Seba77
W dniu wczorajszym zadebiutowała nowa Pesa 2017N #1036 Na poc., 1501.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 03 lut 2021, 11:14
autor: Szymek.
#1038 dziś na 131

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 03 lut 2021, 19:43
autor: Seba77
Szymek. pisze:
03 lut 2021, 11:14
#1038 dziś na 131
Co do tego wagonu , to on już wczoraj (02.02.) miał debiut na poc. 165. Nie widziałem ale miałem info od znajomego.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 05 lut 2021, 00:22
autor: Szymek.
#1037 wczoraj na 163

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 12 lut 2021, 16:29
autor: Trampesar6
5.02
Szymek. pisze:
05 lut 2021, 00:22
#1037 wczoraj na 163
28.01 wyjechał pierwszy raz. Przynajmniej tak DPD podpowiada.

12.02
#1040 dzisiaj na poc. 165. Możliwe, że #1039 też wyjechał i oba te wagony miały debiut w tym tygodniu, ale musiałby to ktoś potwierdzić.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 14 lut 2021, 10:15
autor: Seba77
Trampesar6 pisze:
12 lut 2021, 16:29
#1039 też wyjechał i oba te wagony miały debiut w tym tygodniu, ale musiałby to ktoś potwierdzić.
Ten wagon miał debiut wczoraj (tj.,13.02) na poc. 131.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 01 mar 2021, 19:24
autor: Nex838
Dzisiaj #1041 na 161.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 05 mar 2021, 16:36
autor: Trampesar6
Nex838 pisze:
01 mar 2021, 19:24
Dzisiaj #1041 na 161.
Wg DPD debiut miał 26.02
viewtopic.php?p=182082#p182082

Natomiast #1042 debiut miał 2.03 na poc. 1503.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 11 mar 2021, 17:51
autor: Seba77
Można dopisać debiut #1044 wczoraj tj. 10.03 na poc. 133 (podmiana)

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 20 mar 2021, 17:06
autor: Szymek.
#1045 dziś na 161

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 21 mar 2021, 09:00
autor: patryk644
Czyli zostały jeszcze tylko dwie Pesy z podstawowego zamówienia (#1046 i #1047), które najprawdopodobniej też wyjadą na dniach.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 21 mar 2021, 13:21
autor: Seba77
Co do debiutu wagonu #1043 to można wpisać dzień 12.03 na poc. 3603. (Info sprawdzone przez znajomego)

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 26 mar 2021, 20:41
autor: Trampesar6
#1046 jeździł dzisiaj na poc. 134.

Re: Daty debiutów liniowych wagonów 2017N "Gwarek"

: 25 kwie 2021, 19:47
autor: IgorMike
Dopisany debiut #1047, proszę o weryfikację.