Zgodnie z plikiem 20200214_Odpowiedzi na pytania Wykonawców (przetarg pn Ubezpieczenie składników majątkowych Spółki Tramwaje Śląskie S.A. zgodnie z określonym zakresem ochrony ubezpieczeniowej na okres od 01.04.2020 r. do 31.03.2023 r.
POSTĘPOWANIE NR Z29/3754):
Pytanie 51:
Prosimy o informacje czy nowo zgłaszany tabor o łącznej wartości 250 mln PLN:
jest fabrycznie nowy,
rodzaj i typ pojazdu, kraj producenta
jednostkowa suma ubezpieczenia wg wskazanej podstawy ich ustalenia (wartość
księgowa brutto, wartość rzeczywista)
prosimy o wskazanie lokalizacji (adres) w której łącznie będzie się znajdował nowo
zakupiony tabor / prosimy o podział SU na poszczególne jednostki organizacyjne
Zamawiającego (R1, R2, R3)
Odpowiedź:
tabor fabrycznie nowy,
silnikowy, typu: 2017N, 2012N-10, MF 10 AC, MF 11 AC BD (dwukierunkowe) –
Polska,
w chwili obecnej tabor nie wszedł na stan środków trwałych,
na dzień dzisiejszy lokalizacja nie jest określona.
Zamiast szukać teorii spiskowych itp, to warto byłoby zacząć szukania informacji u źródła

Tak więc nazwę działu można raczej zmienić, ponieważ oznaczenia typu wagonów jednoznacznie wskazują na Bety
Ponadto z tego samego pliku można się dowiedzieć, jaki wagon jest na stanie jakiego rejonu

Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...