Bytom - Stroszek (R-3)

Dyskusje o zakładach tramwajowych.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

Bytom - Stroszek (R-3)

#1 Post autor: Filip_777 » 12 lis 2006, 20:43

Co myślicie o tej zajezdni? :) Według mnie ZKT-3 jest b.dobrą zajezdnią :) ZKT-3 zawsze dba o tabor lecz mam do nich żal - chcą podobno skasować #682... Taki młody wagon.. Zapraszam do dyskusji :)
Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 19:29 przez Filip_777, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#2 Post autor: Peter » 12 lis 2006, 21:32

Co do dbania o tabor i jego stan to w tej chwili jest lepsza chyba od Będzina i Gliwic. W przeszłości różnie z tym bywało ;-)
Na pewno poprawiło się teraz gdy trafiły te ex. krakowskie 3 składy.
Po likwidacji zajezdni w Chorzowie Batorym jej znaczenie jest duże obecnie, choć uważam że 11-tkę powinno obsługiwać Zawodzie ze względu na bliskość położenia od tej trasy.

Na dzień dzisiejszy do obsługi liniowej stacjonują tu 2 wagony N, aż 14 wagonów 105N (najwięcej ze wszystkich zajezdni), 73 wagony 105Na (nie licząc #578+577 i #639, które niby są na wypożyczeniu :wink:) no i 3x105N-2K (lubię szczególnie bytomskie tyrystorki made in Będzin #347 i #718).
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#3 Post autor: luki » 13 lis 2006, 12:58

Peter pisze:Na dzień dzisiejszy do obsługi liniowej stacjonują tu 2 wagony N,..
#954 jest obsadzony na 38, i o ile jest sprawny, a na pewno jest ;) to kolega #1118 odgrywa rolę następcy #130R. W końcu nie mają teraz czym ciągać lorki z wyjątkiem #39R, a nie wiem co u tego słychać...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#4 Post autor: Filip_777 » 13 lis 2006, 13:57

Peter pisze:Na dzień dzisiejszy do obsługi liniowej stacjonują tu 2 wagony N
Tak jest :) #954 śmiga cały czas a #1118 jak pisał luki jest takim "ZA #130R". Ostatnio widziałem #1118 na Sikorskim z lorką.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#5 Post autor: ff » 14 lut 2008, 23:13

Tak się zastanawiam czemu od kilku lat rezerwy nie mają opuszczanych pantografów? Czy to ma może odstraszać złodziei przed ewentualnymi kradzieżami jakichś metalowych elementów przy wózkach, że niby wagon jest pod prądem czy to ma jakiś głębszy sens?

105Na
Posty: 147
Rejestracja: 27 sty 2008, 14:34
Lokalizacja: Bytom

#6 Post autor: 105Na » 18 lut 2008, 09:30

ff pisze:Tak się zastanawiam czemu od kilku lat rezerwy nie mają opuszczanych pantografów? Czy to ma może odstraszać złodziei przed ewentualnymi kradzieżami jakichś metalowych elementów przy wózkach, że niby wagon jest pod prądem czy to ma jakiś głębszy sens?
tak ma głębszy sens jest zazwyczaj jeden przetokowy/a na noc i jakby wszystko rozłączał i zamykał to mogło by się okazać, że o tej 3:32 jest dopiero połowa wystawiona, ale póki co wozy są rozłączone, pantografy mają "citki" opuszczone, oczywiście mam na myśli #777 i #779 :mryellow:

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#7 Post autor: ff » 18 lut 2008, 09:52

No ja pisałem o rezerwach na Chebziu czy placu Sikorskiego. Ich pantografy teraz zawsze dotykają sieci, a kiedyś nie.

105Na
Posty: 147
Rejestracja: 27 sty 2008, 14:34
Lokalizacja: Bytom

#8 Post autor: 105Na » 19 lut 2008, 09:08

ff pisze:No ja pisałem o rezerwach na Chebziu czy placu Sikorskiego. Ich pantografy teraz zawsze dotykają sieci, a kiedyś nie.
Na Sikorskim to nie ma generalnie sensu, bo są zazwyczaj za parę minut uruchamiane, a ostatnio stoją tam wozy zdefektowane, co do Chebzia to zależy kto go przywozi, ja zawsze ściągam pantograf, ostatnio świeży motorniczy przywiózł wóz #706 i w ogóle go nie rozłączył jka za dwa dni chcieli go na 17, to się okazało, że baterie padły i nadaje się do holowania...

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#9 Post autor: ff » 14 cze 2008, 03:01

W poniedziałek nowe rozkłady zakładające wyjazd ze Stroszka 20 składów:
- 10 pociągów na 19,
- 6 pociągów na 7,
- 4 pociągi na 9.

Sprawnych jest tylko 17 składów (choć może to i tak być zawyżone, bo np. nie wiem czy jeżdżą 254+255 i 713+714). Ewentualnie można doliczyć jeszcze 18. - 373+613. Nie liczę 641+642 i 719+720, ale może w poniedziałek będą już sprawne. Jednak i tak to mało - na styk.

Może przeproszą się z doczepami 580 i 592, może do jeszcze jeżdżącego 582 doczepią np. 610, może zrobią skład żelazek :D. A może ujrzymy wreszcie 773+774 albo ponownie 715+716. 705+706 tez by można było bez problemu zrobić. Może będzie już gotów 492+493. A może pożyczka z Gliwic? Wszystko to by było jakąś sensacją. Nie mogę się doczekać poniedziałku :) Mam nadzieję, że jakaś niespodzianka będzie, a nie braki na liniach czy solówki.

Ale już za tydzień będzie potrzebnych 8 skladów mniej :!: Przez 2 miesiące będzie można ponownie co nieco bezkarnie poszabrować i potem kasować.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#10 Post autor: luki » 14 cze 2008, 13:42

ff pisze:. Nie liczę 641+642
Dziś już śmiga :)
ff pisze:A może ujrzymy wreszcie 773+774 albo ponownie 715+716.
#774 jakoś w maju stał w całości w rejonie hali napraw podobnie jak #258 z rozebranym patykiem który już jeździ. Zapewne #774 będzie korzystnie przywrócić do ruchu.
Skład #715+716 też byłby dobrym wyjściem. Z resztą w ciągu dnia będzie potrzeba tylko 21 solówek więc nie będzie jak co ich brakować.

A jak będzie życie pokaże, jednak nawet jakby uzbierali 20-21 składów to zapewne i tak będziemy mieli nieplanowe solówki.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#11 Post autor: ff » 14 cze 2008, 19:13

Jeszcze jednego ważnego pytania tu sobie nie zadaliśmy. Gdzie teraz w dni robocze będą jeździć bytomskie żelazka. Czyżby będą odwiedzać regularnie Katowice? Bezpośrednio ze Stroszka pociągi solówkowe całodzienne to będą teraz tylko poc. 191 i 1911. Dodatkowo rankiem 1915, a wieczorem 1913 (+ kursy nocne), 1915, 1917, 1919. Chyba, że odważą się je dać na nową linię. ale moim zdaniem będą właśnie na 191 i 1911 ;)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#12 Post autor: luki » 14 cze 2008, 23:00

ff pisze:Jeszcze jednego ważnego pytania tu sobie nie zadaliśmy. Gdzie teraz w dni robocze będą jeździć bytomskie żelazka
Na pewno możemy wykluczyć 9 z powodu stanu torowiska, 36 - bo czemuż to Bytom ma obsługiwać żelazkami Chorzów. O poc. 707 nawet nie wspominam... choć żelazka już śmigały do ZUR i to składem.
Na pewno będą się pojawiać na 31 w dni wolne, ale na tygodniu faktycznie 1901, 1911 oraz inne 191x są jedynym rozsądnym wyjściem.
A może żelazka okażą się lekarstwem na brak składów i będą śmigać na 19 ukrotnione :santa:
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#13 Post autor: Peter » 15 cze 2008, 09:57

Sytuację mogą uratować chyba tylko następne krakusy. :mruga:
Oczywiście miło by sobie było pooglądać składzik #777+779. ;)
*SDIP (U.N.O.)

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#14 Post autor: hanys76 » 16 cze 2008, 08:59

No i mamy obydwa Bytomskie żelazka dziś na 19 :-)

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#15 Post autor: rzelfix » 16 cze 2008, 15:01

Do tego warto dodać, że połączono w składy solówki #709 i #710, a także #715 i #716. :)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#16 Post autor: ff » 16 cze 2008, 21:31

705+706 ładnie by teraz wyglądał. A grzybki i kable cały czas są ;)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#17 Post autor: Peter » 17 cze 2008, 17:38

Mam pytanie, bo trochę jestem nie na czasie z wagonem #710. Czy on wyjechał jako drugi w składzie z #709 pierwszy raz po naprawie powypadkowej ?
*SDIP (U.N.O.)

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#18 Post autor: rzelfix » 17 cze 2008, 21:59

Nie. #710 kursował już jako solówka przed złączeniem. :)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#19 Post autor: Peter » 18 cze 2008, 00:12

A faktycznie i to już w kwietniu. :oops: Masz rację dzięki. :-)
:arrow: #710
*SDIP (U.N.O.)

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#20 Post autor: 116Nd#808 » 21 cze 2008, 08:36

Peter pisze:Co do dbania o tabor i jego stan to w tej chwili jest lepsza chyba od Będzina i Gliwic. W przeszłości różnie z tym bywało ;-)
Na pewno poprawiło się teraz gdy trafiły te ex. krakowskie 3 składy.
Moim zdaniem zajezdnia na Stroszku zwykle dba o tabor.
Co do stanu wagonów to myślę, że większość wagonów jest w dobrym stanie, ale niektóre są w stanie fatalnym.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#21 Post autor: hanys76 » 07 lip 2008, 16:58

Na tej fotce widac, do czego służą stojedenastki na Stroszku, a po prawej wagon bez poszycia. Białe poręcze , sugerowałyby 682 ale mogę się mylic.
http://www.phototrans.eu/14,255795,0.html

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#22 Post autor: luki » 07 lip 2008, 20:37

Białe poręcze , sugerowałyby 682 ale mogę się mylic.
Możliwe że to on, zresztą oberwał w zadek więc zgadzało by się. Pewno ta wycięta blacha się pofałdowała w czasie najechania.
A przecież #373 już wrócił do dom. Fotka już ma trochę dni....
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#23 Post autor: hanys76 » 07 lip 2008, 20:51

Faktycznie jest data 25 czerwca , to już parę dni minęło . Ciekawe czy ta stopiątka będzie remontowana, czy kasacja.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#24 Post autor: hanys76 » 18 lip 2008, 17:12

Jak podaje portal wpk, ukończono remont wagonu 954. Slicznie się prezentuje teraz.
http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=899

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#25 Post autor: rafalurbino18 » 18 lip 2008, 19:37

WPK pisze:Wagon od 19 lipca br. będzie wystawiany do obsługi linii 38, na zmianę z 1118 (który drobne prace remontowe przechodził w styczniu bieżącego roku).
Dobrze, że od razu wyjedzie, a nie będzie stał nadaremno. Naprawdę bardzo ładnie wygląda. Najbardziej podoba mi się nr taborowy, którym myślę będzie się wyróżniał z eNek.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#26 Post autor: ff » 16 wrz 2008, 20:43

Swego czasu dużo pisaliście o nowych tablicach najpierw w Będzinie i potem ładnych tablicach na Zawodziu. Okazuje się, że Stroszek też wykonał całe serie nowych tablic, ale chyba nikt tego nie zauważył. Wyglądają one z daleka tak samo jak stare (tradycyjne literki od szablonu i duży czarny numerek), ale podstawową różnicą jest materiał, na którym je wykonano. Jest to giętka biała listwa plastiku albo PCV. Z jednej czystej strony naniesiono treść, a na drugiej, którą widać od wnętrza wagonu, jest czerwony napis SIMONA (to marka tego produktu :arrow: www.simona.pl) oraz komunikat w języku niemieckim, angielskim i francuskim, a także znaczek B ze strzałeczkami (to zdaje się symbol, że jest do biodegradowalne). Na jednej danej tablicy widnieje to wszystko w kilku miejscach, bo drukowano to ciągiem. Komunikat w tłumaczeniu brzmi "Zalecane jest zdjęcie folii zabezpieczającej tuż przed wytłoczeniem lub już po zamontowaniu".

A czy Gliwice zrobiły nowe tablice? Chyba tak. Jeźdżąc ostatnio gliwickimi tramwajami zauważyłem, że bardzo dużo było tablic z czerwonym numerkiem w kołeczku, które wcześniej wg mnie trudniej było spotkać.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#27 Post autor: rafalurbino18 » 17 wrz 2008, 16:50

ff pisze:A czy Gliwice zrobiły nowe tablice? Chyba tak. Jeźdżąc ostatnio gliwickimi tramwajami zauważyłem, że bardzo dużo było tablic z czerwonym numerkiem w kołeczku, które wcześniej wg mnie trudniej było spotkać.
Ostatnio w Gliwicach pojawiło się wiele tablic ale tych : z kierunkiem 'Zajezdnia Gliwice' oraz tych informujących o zmianie trasy. Kiedyś to w wagonach ich nie widziałem, a teraz mają pełen zestaw tablic :)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#28 Post autor: ff » 15 lis 2008, 17:51

Zajezdnia Stroszek zrobiła nowe tablice dla linii 7. Zarówno przednie kwadraty, jak i tablice kierunkowe i kwadraty do kasetek mają ładne "siódemki" kroju a la PKM Świerklaniec. Takie szablony widziałem w sklepach budowlanych we Francji (akurat można było kupić tylko nr 2 :D), a także są zastosowane w windzie w moim bloku (tylko windy nr 3 i 4, ale to tak na marginesie :)). Czyli wynika, że w Polsce też są dostępne takie blachy i wygląda na to, że Stroszek zakupił takie szablony, bo już się one objawiły na tablicach linii 10. Tablice kierunkowe też są ładnie wymalowane: Łagiewniki Targowisko - Zawodzie Pętla. Literki nie są już takie byle jakie jak tradycyjne, stosowane od zarania dziejów ;) Są ładne, duże, dość grube.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#29 Post autor: memphis » 15 lis 2008, 18:06

ff pisze:Literki nie są już takie byle jakie jak tradycyjne, stosowane od zarania dziejów ;) Są ładne, duże, dość grube.
Ta nowa czcionka nie jest ani trochę bardziej czytelna od tradycyjnej radzionkowskiej ;)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#30 Post autor: ff » 15 lis 2008, 18:08

memphis pisze:Ta nowa czcionka nie jest ani trochę bardziej czytelna od tradycyjnej radzionkowskiej ;)
To może widziałeś jakąś inną. Ja piszę w każdym razie o tym, co widziałem w wagonie 347.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.

37
Posty: 319
Rejestracja: 06 sty 2007, 20:50

#31 Post autor: 37 » 15 lis 2008, 18:11

Ja bym wolal unifikację.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#32 Post autor: ff » 15 lis 2008, 18:46

Kolejna aktualne sprawa dotycząca Stroszka to obsada żelazek po obecnych zmianach rozkładów. Po likwidacji linii 36 znowu trzeba będzie poszukać dla nich miejsca. Podobno już zdecydowano i znaleziono - wagony wrócą na linię 7. Uważam, że to jest zła decyzja. Wagony będą uszkadzane wskutek spodziewanego przeładowania. Uważam, że najlepszym rozwiązaniem byłoby ich kursowanie na linii 17.

37
Posty: 319
Rejestracja: 06 sty 2007, 20:50

#33 Post autor: 37 » 15 lis 2008, 19:43

To jest bardzo zła decyzja. Już dzisiaj w jednym z wagonów zdefektowały drzwi.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#34 Post autor: ff » 17 gru 2008, 23:13

Nie wiem jak sytuacja wyglądała dzisiaj, ale pod koniec zeszłego tygodnia i na początku obecnego nie było w ogóle rezerwy na Chebziu. Być może już nie jest tam podsyłana. Właściwie to ona się może przydać tylko na linię 9, którą i tak można by było obsadzić rezerwą z Sikoraka. Być może teraz rezerwa stoi w zajezdni Batory? Tam jest tuż przy trasie 7-mki, a i do 17-tki czy nawet tej 9-tki ma blisko. Uważam, że byłoby to znacznie korzystniejsze dla niej miejsce.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#35 Post autor: ff » 22 gru 2008, 00:24

Na linii 19 po dłuższej przerwie pojawią się na kilka dni całodzienne solówki na pociągach podzielnych przez 4. Ciekawe czy bedą teraz tam posyłać żelazka, a może nadal będą hulać składy :D

EDIT 21.03

Na Stroszku prawdopodobnie pojawiły się nowe pantografy OTK-1. Czyste srebrzyste pantografy posiadają wagony 471 i 713.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#36 Post autor: Marcin » 21 mar 2009, 09:50

ff pisze:Na Stroszku prawdopodobnie pojawiły się nowe pantografy OTK-1. Czyste srebrzyste pantografy posiadają wagony 471 i 713.
Hmm a nie przypadkiem OTK-2 ?.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#37 Post autor: ff » 21 mar 2009, 09:56

Marcin pisze:Hmm a nie przypadkiem OTK-2 ?.
No gdyby to były OTK-2, to bym napisał o tym w innym temacie ;)

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#38 Post autor: Marcin » 21 mar 2009, 10:00

ff pisze:No gdyby to były OTK-2, to bym napisał o tym w innym temacie ;)
Fakt, a są może gdzieś zdjęcia tych pantografów czy po prostu zwykły OTK-1 pomalowany na szaro/srebrno ?.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#39 Post autor: ff » 21 mar 2009, 10:02

Zwykły pantograf ;)

Kamil
Posty: 299
Rejestracja: 16 cze 2008, 18:49
Lokalizacja: Sosnowiec

#40 Post autor: Kamil » 21 mar 2009, 10:07

Marcin pisze:Fakt, a są może gdzieś zdjęcia tych pantografów czy po prostu zwykły OTK-1 pomalowany na szaro/srebrno ?.
To tak jak kiedyś w będzinie #440 miał też taki srebny OTK-1

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#41 Post autor: R_G » 21 mar 2009, 10:35

Nie wiem czy chodzi nam o te same ale z opisu wynika że takie same OTK-1 srebrne. Tydzień temu taki pantograf otrzymał wagon #513. (wcześniejszy OTK-1 połamał) Czyżby nowe zamówienia odnośnie pantografów ?
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Patryk180
Posty: 196
Rejestracja: 16 lut 2009, 16:23
Lokalizacja: ;)

#42 Post autor: Patryk180 » 01 kwie 2009, 19:35

Może mi ktoś powiedzieć co z wagonem #774 bo nie wiem ?

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#43 Post autor: hanys76 » 01 kwie 2009, 20:09

patryksobieszek pisze:Może mi ktoś powiedzieć co z wagonem #774 bo nie wiem ?
We wrześniu gnił na tyłach zajezdni na Stroszku i pewnie dalej tam jest .

http://www.tramwaje.slask.pl/2008/DOZS/103.jpg -fotka z dnia otwartego na Stroszku , wtedy wyglądał nieciekawie.

Kamil
Posty: 299
Rejestracja: 16 cze 2008, 18:49
Lokalizacja: Sosnowiec

#44 Post autor: Kamil » 01 kwie 2009, 20:11

hanys76 pisze:We wrześniu gnił na tyłach zajezdni na Stroszku i pewnie dalej tam jest .

http://www.tramwaje.slask.pl/2008/DOZS/103.jpg -fotka z dnia otwartego na Stroszku , wtedy wyglądał nieciekawie.
A niedali go przypadkiem na modernizajcę?

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#45 Post autor: Peter » 01 kwie 2009, 20:34

Tak, poszedł do modernizacji. :)
*SDIP (U.N.O.)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#46 Post autor: ff » 01 kwie 2009, 20:42

Na Stroszku pojawiły się nowe tablice boczne. Na razie widziałem jednak tylko całą jedną, ale fakt jest faktem i pewnie będą się pojawiać kolejne. Ładna czcionka, równy elegancki numerek (trochę mniejszy i chudszy niż ostatnio, ale tradycyjnie czarny). Numer linii jest oddzielony od wypisanego obok kierunku pionową kreską. Podejrzewam, że z tyłu powinny być już koraliki (bo skoro tablice są nowe to już chyba zastosowano się do wymogów), ale nie chce mi się już wychodzić z domu, by to sprawdzić.

EDIT 02.04

No więc są to nowe profesjonalne tablice wykonane centralnie zapewne przez zewnętrzną firmę, z koralikami z tyłu. Dziś już pojawiły się masowo, także w zajezdni Katowice.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.

Patryk180
Posty: 196
Rejestracja: 16 lut 2009, 16:23
Lokalizacja: ;)

#47 Post autor: Patryk180 » 01 kwie 2009, 21:30

O to dobrze jak #774 poszedł na modernizacje ( to był mój ulubiony skład ) [jeszcze lubie 579+610 ] zawsze lubiałem w nim te lekko niebieskie siedzenia A będzie jeździł potem jakio skład z 773 czy solo ?

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#48 Post autor: hanys76 » 01 kwie 2009, 21:34

patryksobieszek pisze:O to dobrze jak #774 poszedł na modernizacje ( to był mój ulubiony skład ) [jeszcze lubie 579+610 ] zawsze lubiałem w nim te lekko niebieskie siedzenia A będzie jeździł potem jakio skład z 773 czy solo ?
Raczej nie będzie już składu 773+774 . Wagon 773 przeszedł remont w Batorym, a 774 to jest żelazko więc niema możliwości spięcia w skład.

Patryk180
Posty: 196
Rejestracja: 16 lut 2009, 16:23
Lokalizacja: ;)

#49 Post autor: Patryk180 » 01 kwie 2009, 21:57

no niema ale śmiesznie to by wyglądało...

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#50 Post autor: memphis » 02 kwie 2009, 08:40

ff pisze:No więc są to nowe profesjonalne tablice wykonane centralnie zapewne przez zewnętrzną firmę, z koralikami z tyłu. Dziś już pojawiły się masowo, także w zajezdni Katowice.
Te tablice dostarczył KZK GOP.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości