Zmiany od 2015.07.06
Zmiany od 2015.07.06
06.07.2015 r. zmiany w funkcjonowaniu komunikacji tramwajowej
W związku z rozpoczęciem kolejnego etapu modernizacji torowiska w rejonie Piaśnik w Świętochłowicach od dnia 06.07.2015 r. nastąpią zmiany w rozkładach jazdy linii tramwajowych wg poniższego:
Linia nr 5
Kursować będzie na trasie: Zabrze Zaborze Pętla – Biskupice – Szombierki – Łagiewniki – Ruda Śl. Chebzie Pętla
Linia nr 9
Kursować będzie na trasie: Bytom Jagiellońska – Chebzie – Świętochłowice Mijanka – Chorzów Batory – Katowice Zawodzie Pętla
Linia nr 30
Kursować będzie na trasie: Zabrze Biskupice Pętla – Bytom Jagiellońska
Zawieszone zostanie funkcjonowanie linii tramwajowych nr 7, 17 i 29.
Jednocześnie od dnia 06.07.2015 r. wprowadza się zmiany w kursowaniu linii 1, 3, 4 i 33 wg poniższego:
Na liniach tramwajowych nr 1, 3, 4 wprowadza się zmiany w częstotliwości kursowania.
Na linii nr 33 wprowadza się korektę godzin odjazdów.
Źródło: Tramwaje Śląskie S.A.
W związku z rozpoczęciem kolejnego etapu modernizacji torowiska w rejonie Piaśnik w Świętochłowicach od dnia 06.07.2015 r. nastąpią zmiany w rozkładach jazdy linii tramwajowych wg poniższego:
Linia nr 5
Kursować będzie na trasie: Zabrze Zaborze Pętla – Biskupice – Szombierki – Łagiewniki – Ruda Śl. Chebzie Pętla
Linia nr 9
Kursować będzie na trasie: Bytom Jagiellońska – Chebzie – Świętochłowice Mijanka – Chorzów Batory – Katowice Zawodzie Pętla
Linia nr 30
Kursować będzie na trasie: Zabrze Biskupice Pętla – Bytom Jagiellońska
Zawieszone zostanie funkcjonowanie linii tramwajowych nr 7, 17 i 29.
Jednocześnie od dnia 06.07.2015 r. wprowadza się zmiany w kursowaniu linii 1, 3, 4 i 33 wg poniższego:
Na liniach tramwajowych nr 1, 3, 4 wprowadza się zmiany w częstotliwości kursowania.
Na linii nr 33 wprowadza się korektę godzin odjazdów.
Źródło: Tramwaje Śląskie S.A.
- mi4chal744
- Posty: 8407
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
Na razie się nie zapowiada . Ja jestem ciekawy czy od 6 lipca na trasie linii 5 będą też wagony z Stroszkatrajtek pisze:Czyli nie będzie wstrzymania ruchu w Zabrzu?
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego
Dziś służba na:
703
Dziś służba na:
703
Myślę że na początku prac będzie tylko ograniczenie w kursowaniu, a jak zrobią Katowicką w Bytomiu, to Helmuty przerzucą do Zabrza, i na pewnych odcinkach wstrzymają ruch, dlatego że mają czas do końca września, a bez wstrzymania ruchu nie wykonają remontu na czas.
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
- tramwajarze z19
- Posty: 2322
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
Wg mnie to linia 5 będzie nadal w całości obsługiwane przez zajezdnie Gliwice. Również mnie ciekawi fakt, czy 9 będzie miała jakąś obsadę z Zawodzia.mi4chal254 pisze:Ja jestem ciekawy czy od 6 lipca na trasie linii 5 będą też wagony z Stroszka
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA
179/3 #5504
179/3 #5504
Gdyby tak miało być, to na T3 byłoby zwiększenie częstotliwości kursowania, bo od poniedziałku do soboty jeździ co 20 minut, a w niedzielę co 30, podobnież T1 w weekendy.DTSN pisze:Linie tramwajowe nr 1 i 3 – zarówno w dni robocze, jak i wolne od pracy kursować będzie z częstotliwością co 20 minut.
Tak będzie, zresztą czwórka w ferie kursuje różnie, nie kiedy co godzinę więc, będzie częściej kursowała po 7.06.Nawet jak czwórka pojedzie co 40 minut w niedziele to tak będzie "łał' dla tego że teraz w niedziele kursuje od 13:11.
Jedynka też będzie częściej kursowała, w soboty i niedziele kursuje teraz co 30 minut, potem będzie co 20 minut.
Zmienia też się rozkład A4.
Jedynka też będzie częściej kursowała, w soboty i niedziele kursuje teraz co 30 minut, potem będzie co 20 minut.
Zmienia też się rozkład A4.
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
- Warturtles
- Posty: 260
- Rejestracja: 27 lip 2012, 16:14
- Lokalizacja: Katowice Zawodzie
W dni robocze na odcinku Zawodzie - Rynek w obu relacjach oferta przewozowa po zmianach nie przedstawia się za fajnie.
Dla przykładu godziny odjazdów z przystanku "Zawodzie Paderewskiego".
W stronę Rynku:
9: 00,20,40
14: 11,26,41,56
15: 05,20,35,50
20: 01,16,31,46
W stronę Pętli:
9: 11,31,51
14: 12,27,42,57
15: 06,21,36,51
20: 02,17,32,47
Kursy dziewiątki są niemalże dublowane. Pierw jedzie razem z 20 do Batorego w odstępie jednej minuty, potem jedzie razem z 15 do Rynku o tej samej porze, i następnie w odstępie jednej minuty razem z 14 do Rynku. W relacji odwrotnej występuje dokładnie taka sama sytuacja. W dni wolne, w sumie aż tak tragicznie nie ma.
Dla przykładu godziny odjazdów z przystanku "Zawodzie Paderewskiego".
W stronę Rynku:
9: 00,20,40
14: 11,26,41,56
15: 05,20,35,50
20: 01,16,31,46
W stronę Pętli:
9: 11,31,51
14: 12,27,42,57
15: 06,21,36,51
20: 02,17,32,47
Kursy dziewiątki są niemalże dublowane. Pierw jedzie razem z 20 do Batorego w odstępie jednej minuty, potem jedzie razem z 15 do Rynku o tej samej porze, i następnie w odstępie jednej minuty razem z 14 do Rynku. W relacji odwrotnej występuje dokładnie taka sama sytuacja. W dni wolne, w sumie aż tak tragicznie nie ma.
linia 23
Chorzów Stadion Śląski Pętla Zachodnia - Katowice Szopienice Pętla
Chorzów Stadion Śląski Pętla Zachodnia - Katowice Szopienice Pętla
-
- Posty: 410
- Rejestracja: 27 sty 2009, 13:31
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Cztery powody, dla których tak nie jest:Dawid71552 pisze:Dla mnie przedłużanie 9-tki jest bez sensu. Lepiej byłoby dać składy na 43.
- na odcinku Katowice Rynek - Zawodzie Pętla wypada jedna linia (7)
- nawet do Świętochłowice Mijanka nie będzie dało się dojechać bezpośrednio
- spora liczba motorowych ze Stroszka nie będzie miała gdzie jeździć po likwidacji 7 i uruchomieniu stosunkowo słabo obsadzonej linii 30
- Zawodzie nie ma tylu składów (niby dałoby się połączyć w składy bytomskie solówki i wypożyczyć)
3 tygodnie wytrzymamy
niestety na Zawodzie - Rynek kolejne pogorszenie oferty, mam takie zapytanie czemu na całej sieci nie ma jakiegoś wspólnego wyznacznika samych przystanków? Oraz samych remontów szyn, jedne rowkowe , w innych miejscach kolejowe. Każdy przystanek jest inny, inna kostka, inne kolory, szerokość, wiaty też wszędzie inne, czemu przystanku Załęże dwór nie wyremontowano w czasie wymiany szyn? nie wiem jak Załęże Wiśniowa, ale pewnie tam tez nic nie ruszyli, natomiast zdziwiło mnie że w Chorzowie po remoncie torowisk wysiadamy tak jak wcześniej czyli wprost na ulicę, myślałem że wzorem Katowickim, czy Szopienickim wszystkie przystanki będą z wysepkami czy przy krawędzi chodnika bezpieczne dla pasażerów, oraz ułatwiały wchodzenie osobom starszym, z wózkami czy niepełnosprawnych
Gdyby nie przedłużający remont ulicy Katowickiej nie byłoby takich "pokręconych" tras jak 9, a sama 7 jeździła z Zawodzia do Piaśnik na Helmutach.
Z tym przerzucaniem Helmutów to bym się wstrzymał, bo niedługo szykuje się rewolucja na pętli w Brynowie, która to właściwie będzie budowana od nowa.DTSN pisze:Myślę że na początku prac będzie tylko ograniczenie w kursowaniu, a jak zrobią Katowicką w Bytomiu, to Helmuty przerzucą do Zabrza, i na pewnych odcinkach wstrzymają ruch, dlatego że mają czas do końca września, a bez wstrzymania ruchu nie wykonają remontu na czas.
W sensie że będzie przebudowana pod przedłużenie?Boguś pisze:Gdyby nie przedłużający remont ulicy Katowickiej nie byłoby takich "pokręconych" tras jak 9, a sama 7 jeździła z Zawodzia do Piaśnik na Helmutach.
Z tym przerzucaniem Helmutów to bym się wstrzymał, bo niedługo szykuje się rewolucja na pętli w Brynowie, która to właściwie będzie budowana od nowa.DTSN pisze:Myślę że na początku prac będzie tylko ograniczenie w kursowaniu, a jak zrobią Katowicką w Bytomiu, to Helmuty przerzucą do Zabrza, i na pewnych odcinkach wstrzymają ruch, dlatego że mają czas do końca września, a bez wstrzymania ruchu nie wykonają remontu na czas.
Budowa centrum przesiadkowego. Pętla ma być zadaszona z centralną wysepką ze stanowiskami dla linii autobusowych oraz 3 torami postojowymi.polaque pisze:W sensie że będzie przebudowana pod przedłużenie?Boguś pisze:Gdyby nie przedłużający remont ulicy Katowickiej nie byłoby takich "pokręconych" tras jak 9, a sama 7 jeździła z Zawodzia do Piaśnik na Helmutach.
Z tym przerzucaniem Helmutów to bym się wstrzymał, bo niedługo szykuje się rewolucja na pętli w Brynowie, która to właściwie będzie budowana od nowa.DTSN pisze:Myślę że na początku prac będzie tylko ograniczenie w kursowaniu, a jak zrobią Katowicką w Bytomiu, to Helmuty przerzucą do Zabrza, i na pewnych odcinkach wstrzymają ruch, dlatego że mają czas do końca września, a bez wstrzymania ruchu nie wykonają remontu na czas.
Dodatkowo na wizualizacjach są dwie dodatkowe zwrotnice wraz z torami w do/z Ochojca/Piotrowic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości