Zmiany od 2015.01.31
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Zmiany od 2015.01.31
Na stronie BIP KZK GOP pojawił się przetarg na linię autobusową nr T-14 na trasie Zawodzie - Szopienice Pętla. Obsługa linii ma się rozpocząć od dnia 31.01.2015 r. Wygląda na to, że ruch tramwajowy na tymże odcinku zostanie wstrzymany na 93 dni. Link
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Niebawem ma zostać wstrzymany ruch w Szopienicach z uwagi na remont w okolicy przystanku Szopienice Kościół.
Wygląda na to, że:
- 14 będzie dojeżdżać z Mysłowic do Szopienic Pętli,
- 15 z Zagórza do Szopienic Dworu (Helmuty),
- 20 skrócone z Chorzowa do Zawodzia,
- uruchomienie 35(?) zastępującej 15-stkę.
Wygląda na to, że:
- 14 będzie dojeżdżać z Mysłowic do Szopienic Pętli,
- 15 z Zagórza do Szopienic Dworu (Helmuty),
- 20 skrócone z Chorzowa do Zawodzia,
- uruchomienie 35(?) zastępującej 15-stkę.
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 17 gru 2014, 11:58
- Lokalizacja: Katowice
Po katowickim odcinku linii 15 wiadomo, że Pesy będą dojeżdżać do Zawodzia Pętli, po stronie sosnowieckiej mogłyby jeździć z Zagórza do Milowic, no gdyby tylko dałyby radę tam jechać. A odcinek od Sosnowiec Sobieskiego do Szopienice Dwór - Helmutami.andrzejh69 pisze:To niedobrze , tym którym się spodobała 15 od Sosnowca do Katowic, znów się zniechęcą. I co z będzińskimi Pesami? Będą stać bezużyteczne przez 93 dni?
Pesy mogą jeździć z Zagórza na Wspólną, na Sosnowieckiej i Sobieskiego 2 helmuty. Podejrzewam, że na 35 będą jednak właśnie będzińskie Twisty.andrzejh69 pisze:To niedobrze , tym którym się spodobała 15 od Sosnowca do Katowic, znów się zniechęcą. I co z będzińskimi Pesami? Będą stać bezużyteczne przez 93 dni?
Super, proponuję jeszcze zwiększyć liczbę przesiadek, uatrakcyjnić je w długie dojścia piesze, niepasujące do siebie moduły, ujemne skomunikowania, wtedy będzie całkowita gwarancja, że nikt tym nie pojedzie, a motorniczowie nie będą musieli użerać się z pasażerami. Grunt, że kilometry zostaną wykonane. Odstawienie tych kilku Pes (Seps, jak kto woli) na 3 miesiące to nie jest problem. Z Zagórza do Szopienic Dworu jedzie się 20-21 minut. Co 15 minut na 5 pociągów, co 20 - na 4 pociągi. W ciągu dnia dłuższy czas postoju na Zagórzu z uwagi na opóźnienia przy Estakadzie (przy niekorzystnej sytuacji opóźnienie do 5 minut), aby nie było sytuacji, że jeździ się w kółeczko jak chomiki. Wieczorem co pół godziny można zostawić 2 pociągi. Tu nie ma wielkiej filozofii, wystarczy odrobina zdrowego rozsądku. A wszelkie kombinowanie nie zmniejszy zapotrzebowania na tabor i motorniczych, a utrudni tylko życie pasażerom.hombreee pisze:Po katowickim odcinku linii 15 wiadomo, że Pesy będą dojeżdżać do Zawodzia Pętli, po stronie sosnowieckiej mogłyby jeździć z Zagórza do Milowic, no gdyby tylko dałyby radę tam jechać. A odcinek od Sosnowiec Sobieskiego do Szopienice Dwór - Helmutami.andrzejh69 pisze:To niedobrze , tym którym się spodobała 15 od Sosnowca do Katowic, znów się zniechęcą. I co z będzińskimi Pesami? Będą stać bezużyteczne przez 93 dni?
Ciekawi mnie, czy ktoś się przesiada z 14, jadącej od Mysłowic do 15 w kierunku Sosnowca? Jeśli tak, to możliwa jest zmiana czoła na "Dworze" i jazda do samej pętli.DW pisze:- 15 z Zagórza do Szopienic Dworu (Helmuty),
Teraz aż się prosi o jej likwidację i uruchomienie 40.DW pisze:- 20 skrócone z Chorzowa do Zawodzia (...)
I 14, więc 35 musiałoby jeździć częściej.DW pisze:- uruchomienie 35(?) zastępującej 15-stkę.
Pytanie tylko, gdzie te wszystkie linie się pomieszczą na Zawodziu? Bo przy dobrych układach, na pętli zmieszczą się 3 linie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości