Zmiany od 13 lipca 2013

Dyskusje o organizacji ruchu.
Wiadomość
Autor
116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#51 Post autor: 116Nd#808 » 12 lip 2013, 21:49

KZKGaPowicz pisze:Ciekawe czy będzie można na bilecie jednorazowym przesiąść się bez względu na długość czasu podróży?
Takie rzeczy to tylko w erze :P zapomnij o takich luksusach ;)

Awatar użytkownika
Warturtles
Posty: 260
Rejestracja: 27 lip 2012, 16:14
Lokalizacja: Katowice Zawodzie

#52 Post autor: Warturtles » 13 lip 2013, 10:21

W dalszym ciągu brak na stronie rozkładu linii 17
linia 23
Chorzów Stadion Śląski Pętla Zachodnia - Katowice Szopienice Pętla

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#53 Post autor: 116Nd#808 » 13 lip 2013, 10:28

Warturtles pisze:W dalszym ciągu brak na stronie rozkładu linii 17
A po co pasażerowi rozkład? Jak pojedzie to pojedzie, jak nie to nie... :P

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#54 Post autor: rifi » 13 lip 2013, 12:49

hanys76 pisze:Pojawił się już nowy rozklad dla linii 6. W dni robocze będzie kursowac 10 pociągów plus jeden nocny. Stroszek będzie obslugiwac jeden plan i tylko w dni robocze,natomiast Zawodzie aż 9 plus nocka. W dni robocze na linii 6 będzie kursowac 8 citadisów i jeden skład z Zawodzia i jeden ze Stroszka. Natomiast w dni wolne wszystkie sześc pociągów będzie obslugiwac Zawodzie citadisami. Na linii 19 dwa pociągi będą wyjezdzac z Zawodzia :!: . Bardzo ciekawa opcja nie ma co. W dni wolne na 19 będzie bardzo ciekawy takt kursowania co 20 minut ,a 6 będzie co 30 . Interesujące są odjazdy ze Stroszka w dni wolne : 07,27,37,57 . Czyli raz co 20 minut a raz co 10 minut, pogratulować komuś humoru.
Ja naliczyłem w robocze 12 pociągów na linii 6. 9 pociągów z Zawodzia i 3 ze Stroszka.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#55 Post autor: grillmaster » 13 lip 2013, 18:49

rifi pisze:
hanys76 pisze:Pojawił się już nowy rozklad dla linii 6. W dni robocze będzie kursowac 10 pociągów plus jeden nocny. Stroszek będzie obslugiwac jeden plan i tylko w dni robocze,natomiast Zawodzie aż 9 plus nocka. W dni robocze na linii 6 będzie kursowac 8 citadisów i jeden skład z Zawodzia i jeden ze Stroszka. Natomiast w dni wolne wszystkie sześc pociągów będzie obslugiwac Zawodzie citadisami. Na linii 19 dwa pociągi będą wyjezdzac z Zawodzia :!: . Bardzo ciekawa opcja nie ma co. W dni wolne na 19 będzie bardzo ciekawy takt kursowania co 20 minut ,a 6 będzie co 30 . Interesujące są odjazdy ze Stroszka w dni wolne : 07,27,37,57 . Czyli raz co 20 minut a raz co 10 minut, pogratulować komuś humoru.
Ja naliczyłem w robocze 12 pociągów na linii 6. 9 pociągów z Zawodzia i 3 ze Stroszka.
Spamujesz, bo już o tym pisałem kilka postów wcześniej.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#56 Post autor: Boguś » 13 lip 2013, 21:20

Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego linia 11 jeździ na tak dziwnej trasie? Jakoś nie potrafię zrozumieć przyczyn tej zmiany.
KZKGaPowicz pisze:To ciekawe, że na trasie "11" i "17" Helmut da sobie radę, a w Rudzie już nie. Może jakiś przejazd techniczny należałoby zrobić w nocy?
Helmut nie pojedzie na trasie 18 ze względów technicznych. Jest problem na jednym z łuków.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#57 Post autor: Penny » 14 lip 2013, 00:03

Boguś pisze:Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego linia 11 jeździ na tak dziwnej trasie? Jakoś nie potrafię zrozumieć przyczyn tej zmiany.
Na przejeździe przez ul. Asfaltową pomiędzy przystankami Lipiny Zakłady Silesia i Chebzie Pawła są prowadzone prace remontowe. Ponieważ nie ma wystarczającej ilości taboru dwukierunkowego, trasę linii 11 z przystanku Lipiny Targowisko skrócono skrócono do Chorzowa. Moim zadaniem mogłaby dojeżdżać do Lipiny Zakłady Silesia i tam zawracać... Natomiast kursuje do przystanku Chorzów Ratusz, żeby nie trzeba było wycofywać na Metalowców.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#58 Post autor: KZKGaPowicz » 14 lip 2013, 15:43

Penny pisze:
Boguś pisze:Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego linia 11 jeździ na tak dziwnej trasie? Jakoś nie potrafię zrozumieć przyczyn tej zmiany.
Na przejeździe przez ul. Asfaltową pomiędzy przystankami Lipiny Zakłady Silesia i Chebzie Pawła są prowadzone prace remontowe. Ponieważ nie ma wystarczającej ilości taboru dwukierunkowego, trasę linii 11 z przystanku Lipiny Targowisko skrócono skrócono do Chorzowa. Moim zadaniem mogłaby dojeżdżać do Lipiny Zakłady Silesia i tam zawracać... Natomiast kursuje do przystanku Chorzów Ratusz, żeby nie trzeba było wycofywać na Metalowców.
Też uważam, że powinna dojeżdżać do wymienionego przez Ciebie przystanku.
Boguś pisze:
KZKGaPowicz pisze:To ciekawe, że na trasie "11" i "17" Helmut da sobie radę, a w Rudzie już nie. Może jakiś przejazd techniczny należałoby zrobić w nocy?
Helmut nie pojedzie na trasie 18 ze względów technicznych. Jest problem na jednym z łuków.
A skąd wiadomo, że jest problem, skoro nie przeprowadzono przejazdu technicznego (przynajmniej ja na ten temat nic nie wiem)? Chodzi o ten na Rudzie Południowej czy skręt Wolności <--> Piastowska?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#59 Post autor: Boguś » 17 lip 2013, 22:49

KZKGaPowicz pisze:
Penny pisze:
Boguś pisze:Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego linia 11 jeździ na tak dziwnej trasie? Jakoś nie potrafię zrozumieć przyczyn tej zmiany.
Na przejeździe przez ul. Asfaltową pomiędzy przystankami Lipiny Zakłady Silesia i Chebzie Pawła są prowadzone prace remontowe. Ponieważ nie ma wystarczającej ilości taboru dwukierunkowego, trasę linii 11 z przystanku Lipiny Targowisko skrócono skrócono do Chorzowa. Moim zadaniem mogłaby dojeżdżać do Lipiny Zakłady Silesia i tam zawracać... Natomiast kursuje do przystanku Chorzów Ratusz, żeby nie trzeba było wycofywać na Metalowców.
Też uważam, że powinna dojeżdżać do wymienionego przez Ciebie przystanku.
A wystarczyło 11 zawiesić a zamiast jej puścić wzmocnione 33 od Słonecznej do Metalowców.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#60 Post autor: Penny » 18 lip 2013, 07:05

Boguś pisze:]A wystarczyło 11 zawiesić, a zamiast jej puścić wzmocnione 33 od Słonecznej do Metalowców.
Dobrze, ale co w takim przypadku z obsługą odcinka Chorzów Metalowców - Lipiny Targowisko?

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#61 Post autor: 116Nd#808 » 18 lip 2013, 10:46

Penny pisze:
Boguś pisze:A wystarczyło 11 zawiesić, a zamiast jej puścić wzmocnione 33 od Słonecznej do Metalowców.
Dobrze, ale co w takim przypadku z obsługą odcinka Chorzów Metalowców - Lipiny Targowisko?
Zatramwaj, skoro już jest, zapewne miałby być wtedy przedłużony do Metalowców.
I to byłoby lepsze chyba, bo pasażer który powiedzmy (nie wiem ilu pasażerów z czegoś takiego korzysta) chce jechać od Chebzia do Stadionu np. musi się teraz przesiadać 3 razy (T-11->11->6/19/33), a tak musiałby się przesiadać 2 razy (T-11->6/19/33) ;)

Ale teraz KZK rekomenduje korzystanie z zapchanego po dach 840 :p

Rafał z Helenki
Posty: 283
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

#62 Post autor: Rafał z Helenki » 21 lip 2013, 21:26

martin pisze:
hanys76 pisze:
KZKGaPowicz pisze:Ciekawe, co zrobią jak zdefektuje jakiś skład 111N na linii 10 lub 47? Jak na 10, to tramwaj będzie co 60 minut, a jak na 47 - to wcale!
Skład zjedzie i tyle a kursy będą wypadac, to norma. Nikt się specjalnie tym przejmowac w TŚ nie będzie ,tylko pasażerowie ucierpią. A jak nie pojedzie 47 to poczekają na 17 albo pieszo będą szli.
A jakby tak spiąć w sklad 2 105-ki tylami do siebie i wpuszczac ludzi tylko do 1 wagonu? We Wroclawiu kiedys takie cudo widzialem. Chyba lepsze to niz nic :)
Ja zauważyłem, że dzisiaj nieco inna była nr pociągów na 19-tce. Tzn. tydzień temu Zawodzie miało pociągi 1902 i 1904, a dzisiaj 1908 oraz 1910? Czyżby to było spowodowane tym dzisiejszym zamknięciem trasy na Stroszek?
:)

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#63 Post autor: rifi » 22 lip 2013, 00:22

Rafał z Helenki pisze:
martin pisze:
hanys76 pisze:
KZKGaPowicz pisze:Ciekawe, co zrobią jak zdefektuje jakiś skład 111N na linii 10 lub 47? Jak na 10, to tramwaj będzie co 60 minut, a jak na 47 - to wcale!
Skład zjedzie i tyle a kursy będą wypadac, to norma. Nikt się specjalnie tym przejmowac w TŚ nie będzie ,tylko pasażerowie ucierpią. A jak nie pojedzie 47 to poczekają na 17 albo pieszo będą szli.
A jakby tak spiąć w sklad 2 105-ki tylami do siebie i wpuszczac ludzi tylko do 1 wagonu? We Wroclawiu kiedys takie cudo widzialem. Chyba lepsze to niz nic :)
Ja zauważyłem, że dzisiaj nieco inna była nr pociągów na 19-tce. Tzn. tydzień temu Zawodzie miało pociągi 1902 i 1904, a dzisiaj 1908 oraz 1910? Czyżby to było spowodowane tym dzisiejszym zamknięciem trasy na Stroszek?
Już o tym pisałem wczoraj w DPD i dokładnie ten sam tekst co ty napisałeś i tam masz odpowiedz.

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#64 Post autor: DTSN » 02 sie 2013, 12:47

Od jutra T10 będzie kursowało na trasie Ruda Południowa &#8211; Bobrek Osiedle Pod Brzozami.

Komunikacyjny Związek Komunalny Informuje, że w związku z rozpoczęciem prac remontowych torowiska w Rudzie Śląskiej od 3 sierpnia 2013 r. zmianie ulega rozkład jazdy jazdy linii tramwajowej nr 10, która będzie kursowała na trasie: Ruda Południowa &#8211; Bobrek Osiedle Pod Brzozami.
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#65 Post autor: KZKGaPowicz » 02 sie 2013, 20:42

DTSN pisze:Od jutra T10 będzie kursowało na trasie Ruda Południowa &#8211; Bobrek Osiedle Pod Brzozami.

Komunikacyjny Związek Komunalny Informuje, że w związku z rozpoczęciem prac remontowych torowiska w Rudzie Śląskiej od 3 sierpnia 2013 r. zmianie ulega rozkład jazdy jazdy linii tramwajowej nr 10, która będzie kursowała na trasie: Ruda Południowa &#8211; Bobrek Osiedle Pod Brzozami.
Z 36 kursów zostanie 32. Jest to spowodowane 6 1-godzinnymi przerwami, a dotychczas były 2 :!:
Ciekawe jak wróci linia 18 (przy dalszym zawieszeniu "1") czy będzie kursowała co 15 minut, skoro praca przewozowa nie może się zmniejszyć, chociaż i tak będzie mniejsza?
Ostatnio zmieniony 02 sie 2013, 21:39 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#66 Post autor: DTSN » 02 sie 2013, 21:37

Znowu KZK GOP zawalił brak rozkładu dla linii T10
Mam nadzieje że po całej modernizacji dołożą kursów na linii T1 w weekendy 30 min to mało.
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#67 Post autor: Penny » 02 sie 2013, 23:23

KZKGaPowicz pisze:Ciekawe jak wróci linia 18 (przy dalszym zawieszeniu "1") czy będzie kursowała co 15 minut, skoro praca przewozowa nie może się zmniejszyć, chociaż i tak będzie mniejsza?
Praca przewozowa nie może się zmienić w ujęciu całej sieci. Mam na myśli, że na 18 można pociąć kursy, ale trzeba za to dołożyć te wozokilometry na innych trasach.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#68 Post autor: KZKGaPowicz » 03 sie 2013, 10:27

Penny pisze:
KZKGaPowicz pisze:Ciekawe jak wróci linia 18 (przy dalszym zawieszeniu "1") czy będzie kursowała co 15 minut, skoro praca przewozowa nie może się zmniejszyć, chociaż i tak będzie mniejsza?
Praca przewozowa nie może się zmienić w ujęciu całej sieci. Mam na myśli, że na 18 można pociąć kursy, ale trzeba za to dołożyć te wozokilometry na innych trasach.
Szkoda. Wydawało mi się, że na danym wyremontowanym odcinku nie może się zmniejszyć :( To w takim razie likwidacja dalej wisi w powietrzu :cry:
Nie można zmienić - co znaczy w ogóle, czy zwiększyć można (ale raczej nie)?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#69 Post autor: memphis » 03 sie 2013, 11:23

Spadek wielkosci pracy eksploatacyjnej, wynikajacy ze zmian rozkładów jazdy
wprowadzonych w trybie ust. 4, nie moe przekroczyc w okresie rozliczeniowym
obejmujacym 1 rok kalendarzowy 2% planowanej liczby wozokilometrów z
uwzglednieniem stopnia realizacji usług. Planowana roczna liczba wozokilometrów
okreslana jest według rozkładów jazdy obowiazujacych:
a. w roku szkolnym &#8211; na ostatni dzien roboczy, sobote i niedziele tygodnia miesiaca
czerwca poprzedzajacego rozpoczecie letniej przerwy wakacyjnej, w roku poprzednim
b. w okresie letniej przerwy wakacyjnej &#8211; w pierwszym dniu roboczym, sobote i
niedziele pierwszego tygodnia sierpnia w roku poprzednim.
Praca przewozowa na ciagach objetych Projektem pn. &#8222;Modernizacja infrastruktury
tramwajowej i trolejbusowej w Aglomeracji Górnoslaskiej wraz z infrastruktura
towarzyszaca&#8221; bedzie utrzymana na poziomie zapewniajacym trwałosc Projektu, zgodnie z
obowiazujacymi przepisami prawnymi.
I jeszcze jest taka uchwała: http://bip.kzkgop.pl/pdf/uchwaly_zarzad ... 6_2011.pdf

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#70 Post autor: adam86 » 03 sie 2013, 13:36

A jak oni liczą tą pracę przewozową? Na podstawie pomiarów napełnień?
KZKGOP 1779

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#71 Post autor: memphis » 03 sie 2013, 15:37

adam86 pisze:A jak oni liczą tą pracę przewozową? Na podstawie pomiarów napełnień?
Zapewnie chodzi o pracę eksploatacyjną, a nie przewozową - przecież w KZK GOP nie odróżniają tych dwóch wielkości.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 90 gości