Może 726+727? Co najmniej od 1997 roku stałymi przez kilka lat na 13 były 732+733, 726+727 i 731+730.Peter pisze: Tak, na 13-tce stale kursowały #694+693 i #731+730. Na razie nie potrafię sobie przypomnieć tego 3-go składu.
A to liceum to może chorzowski Słowak i "zerówka" na 7:35? 674+673 odjeżdzał z naszego przystanku do Chorzowa o 7:08 i tak mniej więcej co dwie godziny (9:08, 11:08, potem był koło południa przeskok na 6/41 i następnie jechał 13:18). To był pociąg 4104. Początkowo też nim jeździłem, później przerzuciłem się na chorzowski skład na poc. 117 o 7:12 (później 7:11), ale 674+673 faktycznie prawie codziennie widziałem jak wcześniej jedzie. Na 41 jeszcze też jeździł w reklamie Plus, co najmniej rok. Jednak cały czas byłem w szkole za wcześnie i potem bardzo długo jeździłem tym o 7:18 (początkowo 748+747, który prowadziła siwa babcia, w nowym rozkładzie od maja 1998, a właściwie po powrocie starego - bo wycofali poprzedni po dwóch miesiącach, acz ze skorygowaniem obsady - jeździł o tej 7:18 początkowo 674+673, a potem 746+745 - poc. 606). Ale niestety później się znowu nie wyrabiałem i jeździłem stodwójką na poc. 118 o 7:25 (wcześniej 7:26), a już prawdziwe ekstremum to 4105 (bytomski) o 7:28. Potem leciałem z Chopina jak głupi. Niestety to mi zostało do dziś i po jakimś okresie jeżdżenia z zapasem, potem jeżdżę na sam styk.Peter pisze: #674+673 non stop jeździł wówczas na 41. To jeszcze było przed reklamą "PLUS". Codziennie rano jeździłem nim do liceum (coś 7:10 rano). Byłem zawsze zdziwiony jak pojawił się inny skład. Dopiero poźniej go przestawili na 6-tkę.
Ps. Zobacz sobie zdjęcie 674+673 na TWB (to najstarsze) co tam kilka dni temu napisałem.