Bieżące sprawy
Bieżące sprawy
Mam pytanie, jak często jest zmieniana kierunkowość jazdy (kabina), na zajezdniach o ile w ogóle jest? Czy raz jedna kabina w użytku, a raz druga?
- mi4chal744
- Posty: 6794
- Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
- Lokalizacja: Zabrze / Warszawa
Re: Bieżące sprawy
Moim zdaniem nie jest zmieniana.skoti pisze:Mam pytanie, jak często jest zmieniana kierunkowość jazdy (kabina), na zajezdniach o ile w ogóle jest? Czy raz jedna kabina w użytku, a raz druga?

Linia 2:Gliwice Zajezdnia- Zabrze Damrota- Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Szombierki Kopalnia- Bytom Plac Sikorskiego
Linia 5:Zabrze Zaborze Pętla- Zabrze Plac Wolności- Biskupice Zamkowa- Szombierki Kopalnia- Bytom Plac Sikorskiego
Linia 5:Zabrze Zaborze Pętla- Zabrze Plac Wolności- Biskupice Zamkowa- Szombierki Kopalnia- Bytom Plac Sikorskiego
Działać działa, bo w Zabrzu gdy oddawali do użytku torowisko na ul. Wolności jeździły Bety na 4/5, wtedy chyba wszystkie zaliczyły zmianę czoła w czasie jazdy.skoti pisze:No to ciekawe. A jak przyjdzie puścić Bety jako dwukierunkowe i wyjdzie co nie działa w drugiej kabinie (może i działa, ale mało testowane).
Problemów też wtedy nie było.trajtek pisze:Działać działa, bo w Zabrzu gdy oddawali do użytku torowisko na ul. Wolności jeździły Bety na 4/5, wtedy chyba wszystkie zaliczyły zmianę czoła w czasie jazdy.skoti pisze:No to ciekawe. A jak przyjdzie puścić Bety jako dwukierunkowe i wyjdzie co nie działa w drugiej kabinie (może i działa, ale mało testowane).
Odnośnie kasowników to często zdarza się że motorniczy wyłączy kasowniki zanim dojedzie do pętli przez co nie można odbić karty ŚKUP.Peter pisze:Często też nie działały długo kasowniki po zmianie kabiny.DW pisze:Były problemy. Pojawiały się w czasie zmiany kabiny, przez co Plac Wolności był często blokowany na kilka minut lub dłużej.
//Post edytowany. "Zanim" w sensie przed czymś piszemy łącznie. (Peter)
Ostatnio zmieniony 24 cze 2016, 18:27 przez patryk644, łącznie zmieniany 2 razy.
Strasznie długo trwała zmiana kabiny, zanim pantograf się obniżył i podniósł, zanim wszystko się załadowało. Pamiętam w pierwszym lub drugim dniu tych tymczasowych zmian zakończyłem podróż przedwcześnie, bo drzwi otwierały od niewłaściwej strony tzn. do osi jezdniDW pisze:Były problemy. Pojawiały się w czasie zmiany kabiny, przez co Plac Wolności był często blokowany na kilka minut lub dłużej.
A nie wynikało to z winy ŚKUPu? W busie "199" jak jechałem parę razy, to też przelogowanie się nieco trwało (autobus w Zabrzu ma przyjazd/odjazd od razu), a jeśli w Betach i śkup się wyłączał (jak np. wyświetlacze i system zapowiedzi) to wcale się nie dziwię, że trochę to trwało, zanim wszystko się załadowało, w końcu doskonałym systemem ŚKUP nie jestPeter pisze:Często też nie działały długo kasowniki po zmianie kabiny.

No tutaj niestety, to wina motorniczych/kierowców - można iść i zwrócić uwagę, może na następny raz będzie pamiętał, a jeśli nie - to darować sobie i napisać do KZK GOP-u, pewnie część pracująca przy przewozie osób się oburzy, że z takimi pierdołami pasażerowie lecą skarżyć, no ale niestety - komunikacja miejska ma być dla pasażerów, to oni są jej użytkownikami i klientami i jeździ dla nich, a nie po to, by ktoś miał pracę i żeby sobie jeździłopatryk644 pisze:dnośnie kasowników to często zdarza się że motorniczy wyłączy kasowniki zanim dojedzie do pętli przez co nie można odbić karty ŚKUP.

Był ściągany bigiel i wszystko wyłączane przy przechodzeniu do drugiej kabiny. Zanim to "wstało", bana przejechała większość trasy z Zabrza do Bytomia. Parokrotnie byłem tego świadkiem.trajtek pisze:A nie wynikało to z winy ŚKUPu? W busie "199" jak jechałem parę razy, to też przelogowanie się nieco trwało (autobus w Zabrzu ma przyjazd/odjazd od razu), a jeśli w Betach i śkup się wyłączał (jak np. wyświetlacze i system zapowiedzi) to wcale się nie dziwię, że trochę to trwało, zanim wszystko się załadowało, w końcu doskonałym systemem ŚKUP nie jestPeter pisze:Często też nie działały długo kasowniki po zmianie kabiny.

*SDIP (U.N.O.)
- tramwajarze z19
- Posty: 2311
- Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Bytom - Karb
- Kontakt:
A tu was zdziwię, akurat kierunek jazdy odbywa się obojętnie jakim pomostem. Jaki pomost dostanie motorniczy na służbę takim pojedzie. A na zajezdni co chwilę zmienia się pomost ze względu na to że zamiast objeżdżać całą zajezdnię to przejdzie się na drugi pomost i wjedzie na inny kanał.
Legenda:
* - wagon przygotowywany do wyjazdu
R - numer pociągu z rozkładu
* - wagon przygotowywany do wyjazdu
R - numer pociągu z rozkładu
Re: Bieżące sprawy
# 850 jeżdźi cały czas kabiną B
Linia 27: Sosnowiec Karzimierz Górniczy-Porąbka-Klimontów-Dańdówka-Dębowa Góra-Śródmieście-Sielec-Pogoń-Małobądz-Będzin Osiedle Zamkowe. Pozdrawiam, Marek 

Re: Bieżące sprawy
Ale w przypadku jazdy na T21 niemalze zawsze motorniczy siedzi w ,,B,,
Linia 27: Sosnowiec Karzimierz Górniczy-Porąbka-Klimontów-Dańdówka-Dębowa Góra-Śródmieście-Sielec-Pogoń-Małobądz-Będzin Osiedle Zamkowe. Pozdrawiam, Marek 

Re: Bieżące sprawy
Ale, że tak powiem, co z tego? Jeśli jest taka możliwość, to nie zmienia się kabin. Podobno szybciej było potrójkątować na Łagiewnikach (jak tam Bety jeszcze jeździły) niż ogarniać śkupy i te inne d***.
Edit: co to za cenzura d u p e r e l i ?
Re: Bieżące sprawy
W #860 strasznie głośno wyją przeguby
Linia 27: Sosnowiec Karzimierz Górniczy-Porąbka-Klimontów-Dańdówka-Dębowa Góra-Śródmieście-Sielec-Pogoń-Małobądz-Będzin Osiedle Zamkowe. Pozdrawiam, Marek 

Re: Bieżące sprawy
W #860 nie działają wyświetlacze (są dykty) - 26.02.2020r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość