Strona 5 z 8

: 26 lip 2014, 11:45
autor: Iwo
Damian_1947 pisze:
Iwo pisze:1. To, że ma numer boczny nie oznacza, że jest na stanie.
2. Oznaczenia są w przypadku wagonów dla R-1 nanoszone już w Bydgoszczy.
3. Drugi wagon dla R1 został dostarczony dopiero wczoraj w nocy. Dziś w nocy przyjechał kolejny.
Ad. 2. Oznaczenia, w tym przypadku numery taborowe są nanoszone po dotarciu na wozownię, w dniu rozładunku, nie w Bydgoszczy. Tam są nanoszone jedynie imiona wagonów.
Ad. 3. Dziś w nocy nastąpił rozładunek i pierwsza część testów dopiero drugiego wagonu. Jest to wóz #841. Poprawiam, ponieważ z kontekstu wynika, że dziś dotarł trzeci wóz, a wczoraj drugi. Nie, wczoraj miał się odbyć rozładunek, ale nastąpiło jakieś opóźnienie po trasie, więc odbył się dopiero dziś.
Owszem, nazwy w Bydgoszczy, reszta u nas. Przy tym przedwczorajszym cyrku mogło mi umknąć, iż laweta nie dojechała (choć cała ekipa z Bydgoszczy była już na zajezdni przed 22:00).
Zainteresowanym polecam polowanie na lawetę na Będzińskiej - mistrzostwo opanowania i wyczucia pojazdu kierowcy lawety. Warto taki przejazd zobaczyć.

: 26 lip 2014, 12:36
autor: beni
2014-07-17 > 840
2014-07-25 > 841
2014-07-26 > 842

Tak mam to rozumieć? Czy tylko 840 i 841 są?

: 26 lip 2014, 13:54
autor: Sebastian22
Slim pisze:
Damian_1947 pisze:Ad. 2. Oznaczenia, w tym przypadku numery taborowe są nanoszone po dotarciu na wozownię, w dniu rozładunku, nie w Bydgoszczy. Tam są nanoszone jedynie imiona wagonów.
Więc dlaczego #840 miał naklejony numer taborowy już na lawecie w trakcie rozładunku?
Tu widać, że nie ma jeszcze numeru:
Klik

: 26 lip 2014, 18:53
autor: Damian_1947
beni pisze:2014-07-17 > 840
2014-07-25 > 841
2014-07-26 > 842

Tak mam to rozumieć? Czy tylko 840 i 841 są?
Tylko dwa wagony są! Dostawa kolejnego jest zaplanowana ok. za tydzień. Wszystko może się przyspieszyć lub jeszcze opóźnić.

: 26 lip 2014, 20:58
autor: DW
Sebastian22 pisze:
Slim pisze:
Damian_1947 pisze:Ad. 2. Oznaczenia, w tym przypadku numery taborowe są nanoszone po dotarciu na wozownię, w dniu rozładunku, nie w Bydgoszczy. Tam są nanoszone jedynie imiona wagonów.
Więc dlaczego #840 miał naklejony numer taborowy już na lawecie w trakcie rozładunku?
Tu widać ze nie ma jeszcze numeru:

Kod: Zaznacz cały

http://s12.flog.pl/media/foto/9091322_pesa-twist-step-129nb2012n-840.jpg
W przypadku #840, po rozładunku, a przed odjazdem naklejony został numer na przedniej ścianie.

: 26 lip 2014, 23:10
autor: Iwo
beni pisze:2014-07-17 > 840
2014-07-25 > 841
2014-07-26 > 842

Tak mam to rozumieć? Czy tylko 840 i 841 są?
Tylko dwa. Wyszło małe zamieszanie z transportem.

: 28 lip 2014, 19:57
autor: polaraxa
W nocy z piątku na sobotę do R-1 dotarł #841. Ok. 16 wagonów w R-2 otrzymało już kasowniki dualne zdemontowane z innych wagonów. Od 1/08 prawdopodobnie PESY wyjadą na linię 6, jednak nie ma jeszcze decyzji czy na pewno i w jakiej liczbie. Ocenia się, iż docelowo R-2 będzie na linie wystawiać 18 szt., a R-1 9 szt.

: 28 lip 2014, 21:22
autor: DW
Odnoście kasowników dualnych, to rzeczywiście większość stopiątek ze wszystkich zajezdni i chyba wszystkie z Zawodzia mają zdemontowane kasowniki dualne, a w ich miejscu z przodu jest tylko kasownik do kart.
Miejmy nadzieję, że torowiska rzeczywiście są przygotowane na ruch nowych wozów. Jeśli tak, to dobrze, że poczyniono kroki, by wozy nie stały jeszcze kilka miesięcy na zajezdni.
Będzin ma obsługiwać tylko 15-stkę. Przy zachowaniu 15-minutowej częstotliwości kursować powinno 8 wagonów (skróci się czas przejazdu całej trasy, więc przy 8 wozach na linii na Zagórzu byłoby ok. 25 minut przerwy dla motorowych).

: 28 lip 2014, 22:08
autor: rifi
DW pisze:Będzin ma obsługiwać tylko 15-stkę. Przy zachowaniu 15-minutowej częstotliwości kursować powinno 8 wagonów (skróci się czas przejazdu całej trasy, więc przy 8 wozach na linii na Zagórzu byłoby ok. 25 minut przerwy dla motorowych).
Jak ostatnio pisał Iwo, na linii 15 ma być 10 pociągów - 8 z Będzina i 2 z Zawodzia.

: 28 lip 2014, 22:11
autor: Boguś
polaraxa pisze:Od 1/08 prawdopodobnie PESY wyjadą na linię 6, jednak nie ma jeszcze decyzji czy na pewno i w jakiej liczbie.
Jeśli rzeczywiście wyjadą, to ja je ciężko widzę na Wrocławskiej. Czy torowcy ze Stroszka prowadzili jakieś prace naprawcze na tym odcinku?
DW pisze:Będzin ma obsługiwać tylko 15-stkę. Przy zachowaniu 15-minutowej częstotliwości kursować powinno 8 wagonów (skróci się czas przejazdu całej trasy, więc przy 8 wozach na linii na Zagórzu byłoby ok. 25 minut przerwy dla motorowych).
Za czasów katowickich, na 15 jeździło 8 pociągów i jakoś motorowi dawali radę. Potem, gdy Będzin przejął większość pociągów i po cięciach na będzińskich liniach wskoczył 9 pociąg i tak już zostało.
rifi pisze:Jak ostatnio pisał Iwo na linii 15 ma być 10 pociągów - 8 z Będzina i 2 z Zawodzia.
Ale 10 pociągów wchodzi w grę tylko przy zwiększonej częstotliwości.

: 28 lip 2014, 22:24
autor: rifi
Boguś pisze:
rifi pisze:Jak ostatnio pisał Iwo na linii 15 ma być 10 pociągów - 8 z Będzina i 2 z Zawodzia.
Ale 10 pociągów wchodzi w grę tylko przy zwiększonej częstotliwości.
Nikt nie powiedział, że nie zwiększą częstotliwość. :)

: 28 lip 2014, 22:25
autor: DW
Boguś pisze:
polaraxa pisze:Od 1/08 prawdopodobnie PESY wyjadą na linię 6, jednak nie ma jeszcze decyzji czy na pewno i w jakiej liczbie.
Jeśli rzeczywiście wyjadą, to ja je ciężko widzę na Wrocławskiej. Czy torowcy ze Stroszka prowadzili jakieś prace naprawcze na tym odcinku?
Ponoć Pesa była tam na testach i "dała radę przejechać".
Boguś pisze:
DW pisze:Będzin ma obsługiwać tylko 15-stkę. Przy zachowaniu 15-minutowej częstotliwości kursować powinno 8 wagonów (skróci się czas przejazdu całej trasy, więc przy 8 wozach na linii na Zagórzu byłoby ok. 25 minut przerwy dla motorowych).
Za czasów katowickich na 15 jeździło 8 pociągów i jakoś motorowi dawali radę. Potem, gdy Będzin przejął większość pociągów i po cięciach na będzińskich liniach wskoczył 9 pociąg i tak już zostało.
A w weekendy było 5 pociągów co pół godziny i przerwy na Zagórzu trwające 50 minut (gdyby odjąć jeden pociąg to i tak przerwy byłyby całkiem spore, bo co kółko byłaby posiłkowa).
Boguś pisze:
rifi pisze:Jak ostatnio pisał Iwo na linii 15 ma być 10 pociągów - 8 z Będzina i 2 z Zawodzia.
Ale 10 pociągów wchodzi w grę tylko przy zwiększonej częstotliwości.
Prędzej przy wydłużonej trasie. Gdyby zwiększyć częstotliwość do 10 minut, to potrzeba by było 11-12 wozów.

: 29 lip 2014, 16:36
autor: Iwo
DW pisze:
Boguś pisze:
rifi pisze:Jak ostatnio pisał Iwo na linii 15 ma być 10 pociągów - 8 z Będzina i 2 z Zawodzia.
Ale 10 pociągów wchodzi w grę tylko przy zwiększonej częstotliwości.
Prędzej przy wydłużonej trasie. Gdyby zwiększyć częstotliwość do 10 minut, to potrzeba by było 11-12 wozów.
Ile będzie pociągów i jaki rozkład dowiemy się tak na prawdę dopiero kilka dni przed otwarciem nowej "15". Na razie to wróci 20 do Szopienic i 14 do Mysłowic, prawdopodobnie w pierwszym tygodniu sierpnia. Wracając do 15, jeśli KZK GOP nie spartoli rozkładu, co jest wielce prawdopodobne, to możemy mieć faktycznie szybkie i w miarę komfortowe połączenie Katowic z Sosnowcem będącym alternatywą dla autobusów...

: 29 lip 2014, 21:42
autor: KZKGaPowicz
Iwo pisze:
DW pisze:
Boguś pisze:
rifi pisze:Jak ostatnio pisał Iwo na linii 15 ma być 10 pociągów - 8 z Będzina i 2 z Zawodzia.
Ale 10 pociągów wchodzi w grę tylko przy zwiększonej częstotliwości.
Prędzej przy wydłużonej trasie. Gdyby zwiększyć częstotliwość do 10 minut, to potrzeba by było 11-12 wozów.
Ile będzie pociągów i jaki rozkład dowiemy się tak na prawdę dopiero kilka dni przed otwarciem nowej "15". Na razie to wróci 20 do Szopienic i 14 do Mysłowic, prawdopodobnie w pierwszym tygodniu sierpnia. Wracając do 15, jeśli KZK GOP nie spartoli rozkładu, co jest wielce prawdopodobne, to możemy mieć faktycznie szybkie i w miarę komfortowe połączenie Katowic z Sosnowcem będącym alternatywą dla autobusów...
Rozkład autobusów trzeba pociąć lub zmienić im pętlę w Katowicach, aby był mniej atrakcyjny niż tramwaj.

: 30 lip 2014, 00:12
autor: Iwo
#842 Tadeusz, 1:35 w Będzinie.

: 30 lip 2014, 09:44
autor: Linia26

: 30 lip 2014, 16:00
autor: Sebastian22
Iwo pisze:#842 Tadeusz, 1:35 w Będzinie
Nie Tadeusz, tylko Tadek. :)

: 30 lip 2014, 22:58
autor: Damian_1947
DW pisze:
Boguś pisze:
polaraxa pisze:Od 1/08 prawdopodobnie PESY wyjadą na linię 6, jednak nie ma jeszcze decyzji czy na pewno i w jakiej liczbie.
Jeśli rzeczywiście wyjadą, to ja je ciężko widzę na Wrocławskiej. Czy torowcy ze Stroszka prowadzili jakieś prace naprawcze na tym odcinku?
Ponoć Pesa była tam na testach i "dała radę przejechać".
Wagon dojechał do Politechniki pomyślnie, bez problemów. Obecnie są wydłużane perony przystankowe oraz wycinane krzaki ze skrajni.

: 31 lip 2014, 13:55
autor: skoti
Obecnie w zajezdni Będzin są już cztery takie wagony. Pesa o numerze #843 dojechała dziś po godzinie pierwszej do centrum Sosnowca. LINK

: 31 lip 2014, 14:33
autor: rifi
skoti pisze:Obecnie w zajezdni Będzin są już cztery takie wagony. Pesa o numerze #843 dojechała dziś po godzinie pierwszej do centrum Sosnowca. LINK
Jak już ktoś kiedyś pisał, to nie jest pewne źródło. Poczekajmu na potwierdzenia Damiana_1947 lub Iwo.

: 31 lip 2014, 21:08
autor: polaraxa
W R-1 są już 4 PESY. Z R-2 w poniedziałek ma wyjechać 11 szt., 8 szt. na linię 6 i 3 szt. na 35. A co się tyczy linii 15, ma być obsługiwana przez 11 wagonów 9 z R-1 i 2 z R-2. Jednak ostateczna decyzja należy do KZK GOP.

: 31 lip 2014, 21:35
autor: Szymek.
polaraxa pisze:W R-1 są już 4 PESY. Z R-2 w poniedziałek ma wyjechać 11 szt., 8 szt. na linię 6 i 3 szt. na 35. A co się tyczy linii 15, ma być obsługiwana przez 11 wagonów 9 z R-1 i 2 z R-2. Jednak ostateczna decyzja należy do KZK GOP.
A co z Citadisami?

: 31 lip 2014, 22:10
autor: adam86
polaraxa pisze:W R-1 są już 4 PESY. Z R-2 w poniedziałek ma wyjechać 11 szt., 8 szt. na linię 6 i 3 szt. na 35. A co się tyczy linii 15, ma być obsługiwana przez 11 wagonów 9 z R-1 i 2 z R-2. Jednak ostateczna decyzja należy do KZK GOP.
A gdzie ma w takim razie jeździć reszta PES?

: 31 lip 2014, 22:32
autor: Boguś
adam86 pisze:
polaraxa pisze:W R-1 są już 4 PESY. Z R-2 w poniedziałek ma wyjechać 11 szt., 8 szt. na linię 6 i 3 szt. na 35. A co się tyczy linii 15, ma być obsługiwana przez 11 wagonów 9 z R-1 i 2 z R-2. Jednak ostateczna decyzja należy do KZK GOP.
A gdzie ma w takim razie jeździć reszta PES?
Reszta Pes to nie ma gdzie jeździć. Jeśli skończą Gliwicką, Armii Krajowej i Wolności, to mogą się pojawić na 40 czy 20, bo chyba KZK jeszcze nie zdecydowało, która z tych linii będzie na stałe. Do tego może jeszcze dojść 36 po remoncie Kościuszki i końcówki na Brynowie.

: 01 sie 2014, 10:42
autor: kolejorz.
Jak dla mnie 20 byłaby pewniakiem do obsadzenia Twistami (w ogóle gdzieś czytałem, że miała powrócić 20 zamiast 40, wzięli z d*** tą 40 i powinna jeździć jak zawsze 20). Jest jeszcze 16, trochę później dojdzie 7.
36? Moim zdaniem takie twory jak 35, 36 nie powinny istnieć. Wystarczy wzmacniać normalne linie jak 15, 16 w godzinach szczytowych.

: 01 sie 2014, 12:19
autor: luki
kolejorz. pisze:(...) wzięli z d*** tą 40 i powinna jeździć jak zawsze 20 (...)
Tyle, że to zawsze 40-tka jeździła na trasie Chorzów Rynek - Zawodzie Pętla. Linia 20 w tej relacji pojawiła się dopiero koło 2008 roku.

: 01 sie 2014, 13:47
autor: Slim
luki pisze:Tyle, że to zawsze 40-tka jeździła na trasie Chorzów Rynek - Zawodzie Pętla. Linia 20 w tej relacji pojawiła się dopiero koło 2008 roku.
W dodatku 40 była w całości obsługiwana stodwójkami. Mnie zastanawia czy część Citadisów nie mogliby wysłać na 7, oczywiście po remoncie w Świętochłowicach.

: 01 sie 2014, 15:14
autor: Penny
kolejorz. pisze:(...) wzięli z d*** tą 40 i powinna jeździć jak zawsze 20 (...)
Raczej odwrotnie. ;-) Niedługo po tym, jak po długich latach 14 i 15 przestała jeździć do Chorzowa, stworzono 40, która jeździła do 2003 r. Linia 20 w Chorzowie to się dopiero po remoncie ul. Gliwickiej w 2008 r. pojawiła. ;-)

: 01 sie 2014, 15:16
autor: KZKGaPowicz
kolejorz. pisze:Jak dla mnie 20 byłaby pewniakiem do obsadzenia Twistami (w ogóle gdzieś czytałem, że miała powrócić 20 zamiast 40, wzięli z d*** tą 40 i powinna jeździć jak zawsze 20). Jest jeszcze 16, trochę później dojdzie 7.
36? Moim zdaniem takie twory jak 35, 36 nie powinny istnieć. Wystarczy wzmacniać normalne linie jak 15, 16 w godzinach szczytowych.
Przecież zawsze z Zawodzia do Chorzowa kursowała 40. To się skończyło, gdy na długo zawieszono ruch na ul. Gliwickiej w Załężu. Później wydłużyli linię nr 20 i tak było aż do niedawna.

: 01 sie 2014, 15:25
autor: rifi
KZKGaPowicz pisze:
kolejorz. pisze:Jak dla mnie 20 byłaby pewniakiem do obsadzenia Twistami (w ogóle gdzieś czytałem, że miała powrócić 20 zamiast 40, wzięli z d*** tą 40 i powinna jeździć jak zawsze 20). Jest jeszcze 16, trochę później dojdzie 7.
36? Moim zdaniem takie twory jak 35, 36 nie powinny istnieć. Wystarczy wzmacniać normalne linie jak 15, 16 w godzinach szczytowych.
Przecież zawsze z Zawodzia do Chorzowa kursowała 40. To się skończyło, gdy na długo zawieszono ruch na ul. Gliwickiej w Załężu. Później wydłużyli linię nr 20 i tak było aż do niedawna.
Nie opowiadaj głupot, bo po 2003 roku uruchomiono linię 37 w relacji Chorzów Rynek - Szopienice Pętla i 36 w relacji Chorzów Rynek - Zawodzie Pętla, a po remoncie ul. Gliwickiej zawieszono linię 36, która kursowała między Batorym a Ratuszem w Chorzowie i wydłużono linię 20.

: 01 sie 2014, 15:32
autor: kolejorz.
No to palnąłem głupotę, bo dla mnie 20 zawsze była 20. ;)
Co jednak nie zmienia faktu, że jak od 6 lat jeździ 20, to nagłe zmienianie ponownie na 40 było trochę z d***. ;)

: 02 sie 2014, 17:54
autor: Boguś
rifi pisze:
KZKGaPowicz pisze:
kolejorz. pisze:Jak dla mnie 20 byłaby pewniakiem do obsadzenia Twistami (w ogóle gdzieś czytałem, że miała powrócić 20 zamiast 40, wzięli z d*** tą 40 i powinna jeździć jak zawsze 20). Jest jeszcze 16, trochę później dojdzie 7.
36? Moim zdaniem takie twory jak 35, 36 nie powinny istnieć. Wystarczy wzmacniać normalne linie jak 15, 16 w godzinach szczytowych.
Przecież zawsze z Zawodzia do Chorzowa kursowała 40. To się skończyło, gdy na długo zawieszono ruch na ul. Gliwickiej w Załężu. Później wydłużyli linię nr 20 i tak było aż do niedawna.
Nie opowiadaj głupot, bo po 2003 roku uruchomiono linię 37 w relacji Chorzów Rynek - Szopienice Pętla i 36 w relacji Chorzów Rynek - Zawodzie Pętla, a po remoncie ul. Gliwickiej zawieszono linię 36, która kursowała między Batorym a Ratuszem w Chorzowie i wydłużono linię 20.
Troszkę zeszliśmy z tematu, ale po zlikwidowaniu 40, uruchomiono 37 do Szopienic co 15 minut na składach, a 36 było linią wieczorno-weekendową. Układ ten utrzymał się maksymalnie 2 miesiące i 36/37 zaczęło jeździć co 28 minut i do tego doszła 13 wydłużona do Chorzowa.

Co do wprowadzenia Pes. Na pewno będą jeździć na 15. Czy pojawią się na 20 kursującej do Szopienic? Tego nie wiem. Wolałbym, żeby na tej pętli nic nie kończyło. Według mnie, do Szopienic wystarczy dobrze skoordynowana 14 na solówkach i 15 na Pesach.

: 02 sie 2014, 20:56
autor: DW
W Twistach kursujących dziś na linii 6 (a przynajmniej w #823) komunikaty informujące o numerze linii, kierunku oraz następnym przystanku odbywają się w dwóch językach - po polsku i po angielsku.

Informują o tym też Tramwaje Śląskie. Ponoć wszystkie katowickie Twisty "mówią" już w dwóch językach:
Tramwaje Śląskie pisze:Twisty mówią po angielsku

Aglomeracja Śląsko-Zagłębiowska z każdym rokiem gości coraz większą liczbę obcokrajowców. Aby ułatwić im poruszanie się tramwajami spółka Tramwaje Śląskie rozpoczęła wdrażanie systemu głosowej informacji pasażerskiej w języku angielskim. Pierwsze językiem Szekspira mówią Twisty.

20 wagonów Pesa Twist stacjonujących w zajezdni w Katowicach Zawodziu zostało wyposażonych w dodatkowe komunikaty głosowe, w języku angielskim. Przetłumaczone zostały przede wszystkim takie informacje, jak: numer linii, kierunek jazdy, informacja o możliwości przesiadki, zmiany trasy, a także nazwy niektórych przystanków. Wszystko to ma na celu ułatwienie obcokrajowcom korzystania z komunikacji tramwajowej. – W naszej Aglomeracji przybywa studentów z zagranicy, coraz więcej jest turystów, ludzi biznesu, a nowe inwestycje – jak Międzynarodowe Centrum Kongresowe czy Muzeum Śląskie – przyciągną kolejnych obcokrajowców. Im wszystkim łatwiej będzie korzystać z tramwaju, jeśli usłyszą komunikaty w języku, jaki znają, a dla większości jest to angielski - tłumaczy decyzję o wprowadzeniu angielskich zapowiedzi rzecznik Tramwajów Śląskich S.A. Andrzej Zowada. Do listy odwiedzających zwłaszcza Katowice należy także dodać fanów muzyki, przyjeżdżających do miasta na festiwale i koncerty oraz kibiców – Ci zjeżdżają każdego roku do Spodka, tym razem przede wszystkim na finały siatkarskich Mistrzostw Świata.

W pierwszej kolejności w angielskie komunikaty wyposażone zostały systemy informacji głosowej w wagonach typu Twist. W dalszej perspektywie Spółka będzie wprowadzać je również w pozostałych tramwajach. Co ważne, od 2 sierpnia zmieni się zakres linii obsługiwanych najnowszymi wagonami. Pociągi stacjonujące w zajezdni w Katowicach Zawodziu obsługiwały dotąd jedynie linię nr 35 między Zawodziem a pl. Wolności, zaś od soboty Twisty skierowane zostaną przede wszystkim na linię nr 6 kursującą od pl. Miarki w Katowicach do Politechniki Śląskiej w Bytomiu, choć pozostaną również na dotychczasowej linii.
Źródło: Tramwaje Śląskie S.A.

DOPISANE:
Jest też nagranie zapowiedzi kierunku na gazeta.pl (póki co, da się odtworzyć bezpłatnie):
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,72 ... #LokKatTxt

: 02 sie 2014, 22:49
autor: Peter
Zapowiedzi są po angielsku, ale póki co nie na wszystkich przystankach (zapowiedzi takie są wtedy, gdy istnieją przesiadki na autobus lub tramwaj albo przy ważniejszych obiektach użyteczności publicznej i miejscach).
Poza tym, angielska wersja jest stosowana, gdy zapowiada się następny przystanek. Na przystanku zapowiedzi są tylko po polsku lub po śląsku (powiedzmy, bo to nie jest całkowicie śląski) w zależności od wagonu.
Moim zdaniem pomysł z angielskim jest bardzo dobry.

: 05 sie 2014, 10:19
autor: polaraxa
Dla jasności, dawniej linia 20 kursowała w relacji Szopienice Pętla - Pl.Wolności. Docelowo 2012N mają w całości obsługiwać linie 6 i 15. Co do pozostałych wagonów są różne wersje, że na 7, że na 16, ale władze spółki nie podjęły jeszcze decyzji. Czas zweryfikuje, gdzie pojadą.

: 20 sie 2014, 12:28
autor: adam86
We wtorek przybyły 2 następne wagony.

: 21 sie 2014, 16:58
autor: Damian_1947
adam86 pisze:We wtorek przybyły 2 następne wagony.
Dotarł tylko jeden wagon - #844, dziś ma on jazdy odbiorowe, natomiast #845 jeszcze jest w Bydgoszczy.

: 21 sie 2014, 17:41
autor: Iwo
adam86 pisze:We wtorek przybyły 2 następne wagony.
Adam - jeden. Drugi zapewne, który widziałeś to asysta na wypadek...

: 22 sie 2014, 07:11
autor: adam86
Jechały 2 lawety z 2 wagonami. To co niby z drugą zrobili?

: 29 sie 2014, 18:08
autor: polaraxa
Dziś rano do Zawodzia przywieziono PESĘ. Podobno ma przyjechać jeszcze jedna. To dziwne, bo wygląda, że zmieniły się pierwotne założenia odnośnie tych wagonów. Czy spełni się czarny scenariusz i wszystkie 30 będą w R-2?

: 29 sie 2014, 18:39
autor: rifi
A co to by miał być za czarny scenariusz? Możesz trochę jaśniej?

: 29 sie 2014, 19:16
autor: Penny
rifi pisze:A co to by miał być za czarny scenariusz? Możesz trochę jaśniej?
Chodzi mu o to, że wszystkie rzekomo miałyby być na stanie Zawodzia, zatem żadnej w Będzinie.

: 29 sie 2014, 21:34
autor: luki
Dziś się ta PESA kręciła po Katowicach przed 8:00 oraz koło 17:00.

: 01 wrz 2014, 20:09
autor: polaraxa
Wg nieoficjalnych informacji, te dodatkowe PESY w Katowicach to tylko POPIS w związku z Mistrzostwami w siatkówce. Po uruchomieniu l. 15, mają jechać do Będzina.

: 03 wrz 2014, 10:14
autor: Iwo
Penny pisze:
rifi pisze:A co to by miał być za czarny scenariusz? Możesz trochę jaśniej?
Chodzi mu o to, że wszystkie rzekomo miałyby być na stanie Zawodzia, zatem żadnej w Będzinie.
Tymczasowo, zgodnie z decyzją Prezesa, w Będzinie będzie osiem wagonów. Dwa dodatkowo dostarczone będą do Zawodzia i będą tam tylko do czasu wznowienia ruchu na linii 15. Nikt nie planuje wycofania wagonów z Będzina.

: 17 wrz 2014, 23:39
autor: polaraxa
Z dn.17/09/2014 na stanie R-2 znajdują się 22 szt. - 2012N. Kolejno od #820 do #839 oraz #846 i #847.

Edycja 22.09.2014
W nocy z soboty na niedzielę miała być dostarczona przedostatnia PESA do R-1, a w poniedziałek w drodze powrotnej do Bydgoszczy ma być zabrany z R-2 #829 na naprawę powypadkową.

: 29 wrz 2014, 06:40
autor: polaraxa
Dziś w nocy dotarł do R-2 ostatni wagon z PESY #849. Pewnie w zamian za odesłany #829. Tak więc Zawodzie, póki co będzie mieć na stanie 23 sztuki, w tym 3 przeznaczone dla R-1.

: 30 wrz 2014, 19:42
autor: hanys76
http://www.tvs.pl/informacje/zygus-wyje ... askie-tory Czyli mamy już komplet PES w GOPie. :)

: 03 paź 2014, 22:08
autor: rifi
Wczoraj Pesa po 22 odbyła jazdy próbne do Szopienic Pętli. W tuneliku na Szopienicach poradziła sobie lepiej od Citadisa.

: 03 paź 2014, 22:42
autor: grillmaster
rifi pisze:W tuneliku na Szopienicach poradziła sobie lepiej od Citadisa.
Znaczy, że przefrunęła czy co, bo nie rozumiem.