Strona 7 z 8

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 25 mar 2020, 10:24
autor: #530+540
patryk644 pisze:
25 mar 2020, 09:39
#530+540 pisze:
25 mar 2020, 09:33
Nex838 pisze:
10 lut 2020, 23:22
patryk644 pisze:
10 lut 2020, 22:21
Zastanawia mnie po co zostawić akurat 6 sztuk. Czy jest to jakies celowe zagranie czy może jeszcze braki taborowe?
Ciągle mam cichą nadzieję że część wozów zostanie technicznymi, w tym jakiś holownik wzamian za #183 w Chorzowie. A gdzieś mi się obiło o uszy że te ostałe mają jeździć na 24 ale ile w tym prawdy to nie mam pojęcia...
Na 24 mają jeździć Gamy. Jeszcze zamówią Pesy, na pewno cześć z nich pójdzie do R1. Obstawiam że winerki zostaną na 26, Przez te dostawy całego starszego taboru z Będzina nie skasują. Ewentualnie wysłał bym je na 21, na przemian z Pesami. Na 27 nowe wagony nie mają szans jeździć, poprzez stan torowiska na Porąbce. Na 26 te nowości mogłyby jeździć, jeśli wyremontują całą Wojska Polskiego. Jeszcze zostaje linia 22, ale bety sprawdziły by się tam lepiej. Może jeszcze uruchomią jakąś linie Relacji Będzin Osiedle Zamkowe - Zagórze pętla, bo jest taka możliwość. Jeśli takie coś by powstało, to wysłał bym tam solówki 105na. Stare składy z przedziału 5xx i 6xx bym przerobił na wagony robocze, jeden bym rozpiął i puścił jako solówki, ewentualnie te robocze bym skasował. Za to spiął bym część moderusów i żelazkek, by puścić je na 27.
Oto taki mój plan na dostawy nowego taboru.
Ja bym te wagony jednak przeniósł do R4 i obsadziłbym nimi linie nr 17, zdaje mi się, że jest to tabor idealny pod kątem pojemności właśnie dla tej linii.
Nie wiem jak tam jest, bo 17 jeszcze nie miałem okazji podróżować, ale jeśli tak sądzisz to oszczędził bym przynajmniej 3 składy starych 105na i wysłał bym je na 26.

Mam ostateczny plan Będzinskich obsad linii:
21
Poc. 4 beta Poc. 7 #625
Reszta Pesy (8 Poc)
22
pociągi nieparzyste moderusy, parzyste bety. (6 Poc)
Moderusy to: 535, 728, 751, 752, 768.
24
Gammy (6 Poc)
26
Poc. 2, 5, 8 składy starych 105na, reszta Pesy (9 Poc)
Składy to:
508+534
633+634
636+635
27
Poc. 2, 5, 8 składy żelazek.
Poc. 7 #790+740
Reszta składy moderusów.
Składy to:
665+737 (z Bytomia w zamian za #525) (8 Poc)
700+694
761+762
627+667
645+646
663+664
701+748
703+704
753+754
790+740
32 (Będzin Osiedle Zamkowe - Zagórze petla)
Solówki 105na (4 Poc)
Solówki to:
509
530
540 (rozpiętę)
575
602
621
Do Bytomia #525 za #737.
Składy starych 105na, które nie zostały uwzględnione w spisie, będą zezłomowane, lub sprzedane do innych miast ;) Jedynie zostawię #629+630 który będzie historykiem ;)

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 25 mar 2020, 10:47
autor: patryk644
Pomysł ciekawy, choć mało realny. Myślę, że już nie wrócimy do czasów, gdzie większość wagonów miało swoje stałe przedziały. Jestem zdecydowanie za tym, żeby na linii nr 21 jeździły najnowsze wagony, bo jest to kluczowa linia w całym Zagłębiu, jej obłożenie w tygodniu też jest dość spore więc warto postawić na pojemny tabor. Na linii 22 to raczej będą same solówki, ale pomarzyć zawsze wolno. Jeśli chodzi o linie 26 i 27 to raczej aż tyle składów tutaj nie będzie, nie będę się ale wypowiadał na ten temat, bo nie często mam przyjemność tymi liniami jeździć.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 25 mar 2020, 11:43
autor: #530+540
patryk644 pisze:
25 mar 2020, 10:47
Pomysł ciekawy, choć mało realny. Myślę, że już nie wrócimy do czasów, gdzie większość wagonów miało swoje stałe przedziały. Jestem zdecydowanie za tym, żeby na linii nr 21 jeździły najnowsze wagony, bo jest to kluczowa linia w całym Zagłębiu, jej obłożenie w tygodniu też jest dość spore więc warto postawić na pojemny tabor. Na linii 22 to raczej będą same solówki, ale pomarzyć zawsze wolno. Jeśli chodzi o linie 26 i 27 to raczej aż tyle składów tutaj nie będzie, nie będę się ale wypowiadał na ten temat, bo nie często mam przyjemność tymi liniami jeździć.
Na 27 składy są potrzebne, szczególnie w godzinach szczytu. Na 26 już trochę mniej, ale tabor trzeba jakoś wykorzystać.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 25 mar 2020, 11:48
autor: patryk644
Zapomniałeś jeszcze o linii nr 28, która znacznie odciąża Dąbrowę Górniczą w godzinach szczytu.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 25 mar 2020, 11:57
autor: #530+540
patryk644 pisze:
25 mar 2020, 11:48
Zapomniałeś jeszcze o linii nr 28, która znacznie odciąża Dąbrowę Górniczą w godzinach szczytu.
28 obecnie nie kursuje. Chodzi mi o obecne rozkłady jazdy.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 25 mar 2020, 11:59
autor: patryk644
#530+540 pisze:
25 mar 2020, 11:57
patryk644 pisze:
25 mar 2020, 11:48
Zapomniałeś jeszcze o linii nr 28, która znacznie odciąża Dąbrowę Górniczą w godzinach szczytu.
28 obecnie nie kursuje. Chodzi mi o obecne rozkłady jazdy.
Linia 28 szybciej zacznie jeździć niż za nim te nowe wagony do nas przyjadą, więc trochę się to mija z celem.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 28 mar 2020, 22:57
autor: patryk644
Co się dzieje z E1 z Gliwic? Od jakiegoś czasu te wagony na 17 nie wyjeżdżają i chyba ich nawet w rozkładach nie ma. O ile te z Będzina regularnie jeżdżą to w Gliwicach słabo to wygląda.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 28 mar 2020, 23:14
autor: Trampesar6
Nie ten temat, ale napiszę kiedy ostatni raz widziano E1 z Gliwic:
924 - 13.03
934 - 13.03
935 - 12.03
938 - 13.03
942 - 11.03
945 - 7.03

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 29 mar 2020, 10:13
autor: DWD
patryk644 pisze:
28 mar 2020, 22:57
Co się dzieje z E1 z Gliwic? Od jakiegoś czasu te wagony na 17 nie wyjeżdżają i chyba ich nawet w rozkładach nie ma. O ile te z Będzina regularnie jeżdżą to w Gliwicach słabo to wygląda.
Gliwickie parówy zostały wycofane z ruchu z powodu braku możliwości otwierania centralnego wszystkich drzwi.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 29 mar 2020, 11:29
autor: #530+540
DWD pisze:
29 mar 2020, 10:13
patryk644 pisze:
28 mar 2020, 22:57
Co się dzieje z E1 z Gliwic? Od jakiegoś czasu te wagony na 17 nie wyjeżdżają i chyba ich nawet w rozkładach nie ma. O ile te z Będzina regularnie jeżdżą to w Gliwicach słabo to wygląda.
Gliwickie parówy zostały wycofane z ruchu z powodu braku możliwości otwierania centralnego wszystkich drzwi.
Rozumiem że na czas epidemii?

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 29 mar 2020, 11:30
autor: patryk644
#530+540 pisze:
29 mar 2020, 11:29
DWD pisze:
29 mar 2020, 10:13
patryk644 pisze:
28 mar 2020, 22:57
Co się dzieje z E1 z Gliwic? Od jakiegoś czasu te wagony na 17 nie wyjeżdżają i chyba ich nawet w rozkładach nie ma. O ile te z Będzina regularnie jeżdżą to w Gliwicach słabo to wygląda.
Gliwickie parówy zostały wycofane z ruchu z powodu braku możliwości otwierania centralnego wszystkich drzwi.
Rozumiem że na czas epidemii?
Zapewne tak, później powinny wrócić do ruchu. Pytanie tylko kiedy to nastąpi

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 29 mar 2020, 11:34
autor: #530+540
patryk644 pisze:
29 mar 2020, 11:30
#530+540 pisze:
29 mar 2020, 11:29
DWD pisze:
29 mar 2020, 10:13
patryk644 pisze:
28 mar 2020, 22:57
Co się dzieje z E1 z Gliwic? Od jakiegoś czasu te wagony na 17 nie wyjeżdżają i chyba ich nawet w rozkładach nie ma. O ile te z Będzina regularnie jeżdżą to w Gliwicach słabo to wygląda.
Gliwickie parówy zostały wycofane z ruchu z powodu braku możliwości otwierania centralnego wszystkich drzwi.
Rozumiem że na czas epidemii?
Zapewne tak, później powinny wrócić do ruchu. Pytanie tylko kiedy to nastąpi
Nastąpi to gdy to wszystko minie :p

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 29 mar 2020, 11:46
autor: patryk644
#530+540 pisze:
29 mar 2020, 11:34
patryk644 pisze:
29 mar 2020, 11:30
#530+540 pisze:
29 mar 2020, 11:29
DWD pisze:
29 mar 2020, 10:13
patryk644 pisze:
28 mar 2020, 22:57
Co się dzieje z E1 z Gliwic? Od jakiegoś czasu te wagony na 17 nie wyjeżdżają i chyba ich nawet w rozkładach nie ma. O ile te z Będzina regularnie jeżdżą to w Gliwicach słabo to wygląda.
Gliwickie parówy zostały wycofane z ruchu z powodu braku możliwości otwierania centralnego wszystkich drzwi.
Rozumiem że na czas epidemii?
Zapewne tak, później powinny wrócić do ruchu. Pytanie tylko kiedy to nastąpi
Nastąpi to gdy to wszystko minie :p
Żeby tylko te E1 się na zajezdni nie rozleciały jak to będzie długo trwało.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 02 kwie 2020, 10:04
autor: #530+540
W #929 strasznie buja się przegub. Co prawda w E1 jest to normalne, ale czasami aż zapada się w dół.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 03 kwie 2020, 17:27
autor: patryk644
Myślę, że wszystkie E1 z Gliwic można dopisać do wagonów odstawionych, bo jakby nie patrzeć wagony te nie jeżdżą. Poza tym można dopisać #940 z Będzina, który ostatni raz był na trasie 19 marca.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 03 kwie 2020, 17:34
autor: #530+540
patryk644 pisze:
03 kwie 2020, 17:27
Myślę, że wszystkie E1 z Gliwic można dopisać do wagonów odstawionych, bo jakby nie patrzeć wagony te nie jeżdżą. Poza tym można dopisać #940 z Będzina, który ostatni raz był na trasie 19 marca.
Dobra, już zmieniam. Co do #940, to obawiam się najgorszego. Jak ostatnio byłem na zajezdni, to stał obok roboczej Enki E1 z krótkimi szybami w drzwiach i bez pantografu.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 05 kwie 2020, 06:14
autor: patryk644
Według DPD #940 dzisiaj jeździ na linii nr 26.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 05 kwie 2020, 07:23
autor: #530+540
patryk644 pisze:
05 kwie 2020, 06:14
Według DPD #940 dzisiaj jeździ na linii nr 26.
To dobrze. Bo już się obawiałem.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 19 kwie 2020, 08:54
autor: #530+540
Informuje iż na prośbę jednej osoby w temacie o Gammach powstał osobny temat o wagonach odstawionych. Tutaj zapisujmy co się dzieje ze stanem wagonów, a nie odstawienia. Jest nowy temat, podobnie jak na forum o Gammach. Jeśli administracji coś nie będzie pasować, to zmienię tą rzecz.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 09 lip 2020, 20:40
autor: #530+540
Podsumowując dzisiejsze najechanie w Mysłowicach: Zderzyły się tam wagony #926 i #943. W #926 cały tył wysunął się góry jak i do przodu, w tym uszkodzone stopnie do wejścia. Ten już skończył służbę na Zagłębiowskich torach. Z #943 nie jest aż tak źle jakby się mogło wydawać. Niby wszystko do odratowania, no ale TŚ mają swój sposób na takie zderzenia. I pomyśleć że jechałem #926 ledwie 2 godziny przed wypadkiem... Z tego co wiem w #943 coś się stało z hamulcami, wagon nie mógł zachamować, przy czym wjechał w odjeżdżający drugi wagon. Siła uderzenia była tak duża, że aż wagon wyniosło poza torowisko. Takie są właśnie bezpieczne najlepsze tramwaje z zagranicy, jedziesz sobie a nagle się coś blokuje i nie masz możliwości zwolnienia wagonem. Strach do tych złomów wsiadać. Tym sposobem zajezdnia Będzin pozbyła się jednego E1, jak nie dwóch. Nie wystarczy już tych wagonów na obsługę w całości linii 26.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 31 gru 2020, 13:08
autor: patryk644
Końca 2020 roku doczekało się tylko 5 szt. E1 (#923, #932, #938, #942 i #945). Na stronie ZTM pojawiła się aktualizacja rozkładu linii 26 od 1 stycznia i według niej nadal 4 poc. mają być obsługiwane tymi wagonami. Nie zmienia to jednak faktu, że to już sama końcówka ich eksploatacji. Miałem okazję wczoraj i dzisiaj sobie nimi trochę pojeździć i ich stan nie jest zadawalający. Ciężko jest wskazać wagon który byłby w lepszym stanie od innych, bo zdaje się, że wszystkie jednakowo bardzo się sypią.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 31 gru 2020, 14:04
autor: Nex838
Najgorszy wydaje mi się #923.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 02 sty 2021, 00:03
autor: IgorMike
patryk644 pisze:
31 gru 2020, 13:08
Końca 2020 roku doczekało się tylko 5 szt. E1 (#923, #932, #938, #942 i #945). Na stronie ZTM pojawiła się aktualizacja rozkładu linii 26 od 1 stycznia i według niej nadal 4 poc. mają być obsługiwane tymi wagonami. Nie zmienia to jednak faktu, że to już sama końcówka ich eksploatacji. Miałem okazję wczoraj i dzisiaj sobie nimi trochę pojeździć i ich stan nie jest zadawalający. Ciężko jest wskazać wagon który byłby w lepszym stanie od innych, bo zdaje się, że wszystkie jednakowo bardzo się sypią.
Obiło mi się o uszy, że 2 mają zostać zachowane. Co z tego wyjdzie, zobaczymy.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 02 sty 2021, 09:23
autor: rifi
IgorMike pisze:
02 sty 2021, 00:03
patryk644 pisze:
31 gru 2020, 13:08
Końca 2020 roku doczekało się tylko 5 szt. E1 (#923, #932, #938, #942 i #945). Na stronie ZTM pojawiła się aktualizacja rozkładu linii 26 od 1 stycznia i według niej nadal 4 poc. mają być obsługiwane tymi wagonami. Nie zmienia to jednak faktu, że to już sama końcówka ich eksploatacji. Miałem okazję wczoraj i dzisiaj sobie nimi trochę pojeździć i ich stan nie jest zadawalający. Ciężko jest wskazać wagon który byłby w lepszym stanie od innych, bo zdaje się, że wszystkie jednakowo bardzo się sypią.
Obiło mi się o uszy, że 2 mają zostać zachowane. Co z tego wyjdzie, zobaczymy.
Źródło poprosimy bo obiło mi się o uszy to troche mało wiarygodne źródło.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 02 sty 2021, 09:58
autor: IgorMike
rifi pisze:
02 sty 2021, 09:23
Źródło poprosimy bo obiło mi się o uszy to troche mało wiarygodne źródło.
Pracuję w TŚ. Wystarczy? To klawiatura w kubeł i wracaj do swoich fusów i sobie wywróż jakie to będą numery.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 02 sty 2021, 10:13
autor: rifi
IgorMike pisze:
02 sty 2021, 09:58
rifi pisze:
02 sty 2021, 09:23
Źródło poprosimy bo obiło mi się o uszy to troche mało wiarygodne źródło.
Pracuję w TŚ. Wystarczy? To klawiatura w kubeł i wracaj do swoich fusów i sobie wywróż jakie to będą numery.
To ze pracujesz to to nie jest źródło. Sam napisales ze obiło ci się o uszy, a obicie o uszy to chyba mało prawdopodobne źródło nie sadzisz? Od wszystkich tutaj się wymaga podanie źródła a ty piszesz o odbiciu o uszy.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 02 sty 2021, 10:33
autor: Nex838
Jeśli przytoczysz mi punkt w regulaminie mówiący, że wymaga się podania źródła informacji, to obiecuję Ci, że ja na tym forum już się więcej nie odezwę. Przy okazji możesz poprosić administrację o usunięcie 95% postów na temat sytuacji pojazdów (kasacje, odstawienia itp.), bo przecież nie ma nigdzie oficjalnie napisane, że taki #943 dostał samoczynnie jazdy i nie było hamowania, więc nie ma źródła.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 02 sty 2021, 10:51
autor: IgorMike
rifi pisze:
02 sty 2021, 10:13
IgorMike pisze:
02 sty 2021, 09:58
rifi pisze:
02 sty 2021, 09:23
Źródło poprosimy bo obiło mi się o uszy to troche mało wiarygodne źródło.
Pracuję w TŚ. Wystarczy? To klawiatura w kubeł i wracaj do swoich fusów i sobie wywróż jakie to będą numery.
To ze pracujesz to to nie jest źródło. Sam napisales ze obiło ci się o uszy, a obicie o uszy to chyba mało prawdopodobne źródło nie sadzisz? Od wszystkich tutaj się wymaga podanie źródła a ty piszesz o odbiciu o uszy.
Mam wrażenie że to trochę mniej wymagająca potwierdzenia sprawa od tych fikołów które ty odstawiasz 'przewidując' przyszłe obsady i rozkłady.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 02 sty 2021, 10:52
autor: rifi
Nex838 pisze:
02 sty 2021, 10:33
Jeśli przytoczysz mi punkt w regulaminie mówiący, że wymaga się podania źródła informacji, to obiecuję Ci, że ja na tym forum już się więcej nie odezwę. Przy okazji możesz poprosić administrację o usunięcie 95% postów na temat sytuacji pojazdów (kasacje, odstawienia itp.), bo przecież nie ma nigdzie oficjalnie napisane, że taki #943 dostał samoczynnie jazdy i nie było hamowania, więc nie ma źródła.
Ostatnio kolega Igor bardzo się domagał odemnie źródła na które się powołuje tutaj na tym forum. Wiec określmy się na tym forum czy od lepszych nie wymaga się źródła tylko tego ze się o uszy obiło a od gorszych wymaga się źródła informacji, bo jak na razie to te forum zaczyna bydz podzielone na lepszych i gorzej.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 02 sty 2021, 10:53
autor: rifi
IgorMike pisze:
02 sty 2021, 10:51
rifi pisze:
02 sty 2021, 10:13
IgorMike pisze:
02 sty 2021, 09:58
rifi pisze:
02 sty 2021, 09:23
Źródło poprosimy bo obiło mi się o uszy to troche mało wiarygodne źródło.
Pracuję w TŚ. Wystarczy? To klawiatura w kubeł i wracaj do swoich fusów i sobie wywróż jakie to będą numery.
To ze pracujesz to to nie jest źródło. Sam napisales ze obiło ci się o uszy, a obicie o uszy to chyba mało prawdopodobne źródło nie sadzisz? Od wszystkich tutaj się wymaga podanie źródła a ty piszesz o odbiciu o uszy.
Mam wrażenie że to trochę mniej wymagająca potwierdzenia sprawa od tych fikołów które ty odstawiasz 'przewidując' przyszłe obsady i rozkłady.
W życiu rozkładu jazdy nie przewidywalem! Wydaje mi ze są bardziej kompetentne osoby w ZTM ode mnie wiec nie wypisuj głupot!

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 11 mar 2021, 19:42
autor: Nex838

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 11 mar 2021, 19:46
autor: #530+540
No proszę, widzę że dwa zostaną z nami. Pierwotny plan był taki, że jeden miał iść do ZUR na holownik, zastępując 102Na, ale widocznie zrezygnowali z tego. Mam nadzieję że w niedalekiej przyszłości jednak to zrobią, bo żal mieć taką 102 z kogutem na dachu.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 11 mar 2021, 21:21
autor: rifi
#530+540 pisze:
11 mar 2021, 19:46
No proszę, widzę że dwa zostaną z nami. Pierwotny plan był taki, że jeden miał iść do ZUR na holownik, zastępując 102Na, ale widocznie zrezygnowali z tego. Mam nadzieję że w niedalekiej przyszłości jednak to zrobią, bo żal mieć taką 102 z kogutem na dachu.
Dwa zostaną jako historyczne, ewentualnie na podmianę za 105Na. Ale pozostają jeszcze dwa które są wiec któryś może z nich pójdzie do ZURu za 102Na. A stodwójka dołączy do E1 i będą jako historyczne.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 12 mar 2021, 10:44
autor: Nex838
Również na stronie TŚ napisano o wycofaniu E1 --> https://www.tram-silesia.pl/www/index.p ... w-typu-e1/

Macie jakieś ciekawe wspomnienia z tymi wagonami? Ja pamiętam jak w jednym wozie (bodajże #923) po przejeździe przez przerywacz gasły wszystkie światła na około minutę ;) Na pewno w pamięć mi zapadnie także dźwięk przekładni oraz ich bujające zawieszenie.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 12 mar 2021, 10:58
autor: #530+540
Wóz 927 - Pewien niebezpieczny incydent na Niwce, motorowy ominął mijankę, i o mało by nie wjechał na czołówkę z 936. Dobrze, że są radia ;)
Wóz 922 - Pamiętne wykolejenia i awarie
Wóz 940 - Dykta zamiast szybki w trzecich drzwiach :P
Wóz 937 - Raz mi ręcę przyciął drzwiami

Ogólnie linia 26 bez nich już nie będzie taka sama...

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 12 mar 2021, 11:05
autor: Nex838
#530+540 pisze:
12 mar 2021, 10:58
Wóz 940 - Dykta zamiast szybki w trzecich drzwiach
O, tak było :D Ja jeszcze pamiętam jak w bodajże 931 zamknęła się tylko jedna połówka drzwi, bo ktoś komuś je przytrzymał.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 12 mar 2021, 11:12
autor: #530+540
I warto jeszcze dodać 932 i 937, z logiem wiedeńskiego przewoźnika przed pierwszymi drzwiami.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 13 mar 2021, 08:08
autor: polaraxa
Era Wiedeńczyków dobiegła końca każdy kto ma ochotę na pożegnalną fotkę ma w niedzielę okazję na jej zrobienie.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 13 mar 2021, 08:30
autor: IgorMike
polaraxa pisze:
13 mar 2021, 08:08
Era Wiedeńczyków dobiegła końca każdy kto ma ochotę na pożegnalną fotkę ma w niedzielę okazję na jej zrobienie.
Dziś za to jest okazja na fotę wiedeńca w liczbie mnogiej.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 15 mar 2021, 19:43
autor: #530+540
Wiadomo może, jakie dwa wozy E1 zostaną jeszcze z nami? Próbowałem się dowiedzieć w innym miejscu, ale nie uzyskałem odpowiedzi, więc pytam Was.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 15 mar 2021, 20:44
autor: patryk644
Żeby tylko to się nie skończyło jak z 102Na, bo przecież też dwa wagony (#169 i #205) pozostawiono...

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 20 mar 2021, 18:55
autor: DYST
Nie jestem pewien czy dobrze widziałem czy mi się tylko wydawało, że na przodzie zajezdni w Gliwicach na skrajnym torze stał jakis E1.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 20 mar 2021, 19:02
autor: #530+540
DYST pisze:
20 mar 2021, 18:55
Nie jestem pewien czy dobrze widziałem czy mi się tylko wydawało, że na przodzie zajezdni w Gliwicach na skrajnym torze stał jakis E1.
924, 934 i 935 tam stoją od dłuższego czasu.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 20 mar 2021, 20:11
autor: DYST
#530+540 pisze:
20 mar 2021, 19:02
DYST pisze:
20 mar 2021, 18:55
Nie jestem pewien czy dobrze widziałem czy mi się tylko wydawało, że na przodzie zajezdni w Gliwicach na skrajnym torze stał jakis E1.
924, 934 i 935 tam stoją od dłuższego czasu.
A to niewiedzialem :D Niestety za rzadko w tych terenach jestem.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 20 mar 2021, 22:11
autor: patryk644
Jest ktoś w stanie wymienić jakie E1 na tą chwilę istnieją jeszcze fizycznie i gdzie one przebywają oraz w jakim są stanie?

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 26 mar 2021, 10:44
autor: polaraxa
#932 #938 wytypowane na historyczne. Reszta pod palnik. #942 #945 nie są jeszcze niczego pozbawione. Ostateczna decyzja należy do sekcji technicznej dyrekcji.

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 17 wrz 2021, 20:51
autor: #530+540
Wiadomo jak tam obecnie z #932 i #938? Zmieniło się coś w sprawie tej dwójki?

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 24 wrz 2021, 08:16
autor: 746+745
Może czegoś dowiemy się na wirtualnym dniu otwartym.
-----------------------------------------------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=g55lT1Zb540

w minucie 22.20 w tle widać jakiegoś E1

min. 2.00 dwa E1 stoją przed halą

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 24 wrz 2021, 08:50
autor: elot360
Rozsądnie przypomnę że materiał na wirtualny dzień otwarty nie został nagrany dzień wcześniej, sytuacja na zajezdni mogła się zmienić już kilka razy

Re: Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

: 24 wrz 2021, 10:49
autor: Nex838
To nie są te nieużywane tory do Warsztatu Zwrotnic? Jeśli tak, to mogą tam stać cały czas, bo nie zawadzają.