: 14 maja 2011, 09:42
Już wrócił do ruchu, wczoraj na poc.1504. Wykreślam.Przemek pisze:907 ma awarię Simatica, czeka na części z Frankfurtu.
Dyskusje o tramwajach na Śląsku i w Zagłębiu
http://fts.tramwaje.slask.pl/
Już wrócił do ruchu, wczoraj na poc.1504. Wykreślam.Przemek pisze:907 ma awarię Simatica, czeka na części z Frankfurtu.
Wczoraj stał sobie normalnie na placu.hanys76 pisze:Zniknął wagon 901, ostatni raz kursował tydzień temu w piątek, potem już się przestał pojawiac na liniach.
Około 12.30 widziałem go na linii.Marcin pisze:Wczoraj stał sobie normalnie na placu.hanys76 pisze:Zniknął wagon 901, ostatni raz kursował tydzień temu w piątek, potem już się przestał pojawiac na liniach.
On kursuje co najmniej od 2 sierpnia OIDP, aż dziwne że nikt go nie wykreśliłBoguś pisze:17 sierpnia na linii 16 kursował wagon #904.
To już drugie jego najechanie.hanys76 pisze:Po wczorajszym najechaniu w Sosnowcu do odstawionych można dopisac wagon 902.
Fotka którą na forum wpk zamieścił piotrekw.
http://img822.imageshack.us/img822/6600 ... 143037.jpg
#907 - brak częściBoguś pisze:Co się dzieje z helmutami #907 i #908? Pierwszy z nich po raz ostatni widziano 5 lipca, a drugi 6 czerwca
Przyczyną może być najechanie w wagon 754.Peter pisze:W #902 zauważyłem dzisiaj, że brakuje osłony jednego ze sprzęgów.
Nawet na pewno, bo bez osłony #902 wyjechał właśnie po naprawie po tej kolizjiPrzemek pisze:Przyczyną może być najechanie w wagon 754.Peter pisze:W #902 zauważyłem dzisiaj, że brakuje osłony jednego ze sprzęgów.
W dniach 14-15 marca 2012 r. widziany na jazdach próbnych! Natomiast dzisiaj, tj. 28 marca 2012 r., kursował na 1506.Peter pisze:#907 - ostatnio zaobserwowany na trasie w dniu 05.07.2011
Już jest 1 w rezerwie. #908 kursuje.Łukasz pisze:Od ponad miesiąca nie ma na trasie #909. Od kilku dni nie kursuje też #908. Czyli w ruchu pozostało 7 wagonów. Jeszcze jeden się rozłoży i nie ma rezerwy.
W stałej rezerwie jest #342+341.Łukasz pisze:Od ponad miesiąca nie ma na trasie #909. Od kilku dni nie kursuje też #908. Czyli w ruchu pozostało 7 wagonów. Jeszcze jeden się rozłoży i nie ma rezerwy.
Tak, tylko jakby przez parę dni rozłożył się jeszcze jeden Helmut, to nie było by rezerwy. 6 Helmutów + 111N i co wtedy było by na rezerwie?grillmaster pisze:W stałej rezerwie jest #342+341.Łukasz pisze:Od ponad miesiąca nie ma na trasie #909. Od kilku dni nie kursuje też #908. Czyli w ruchu pozostało 7 wagonów. Jeszcze jeden się rozłoży i nie ma rezerwy.
No tak, swietny pomysl eNka z 38 przefrunie przez rynek i pomknie do Zawodzia888 pisze:Jak to co? Nic. Może ściągną eNki z 38 albo puszczą autobus
Przed chwilą widziany pod wiaduktem w Sosnowcu na Piłsudskiego.Łukasz pisze:Po półtora miesięcznej przerwie #909 wyjechał na trasę.
Teraz mówi się o 8 sztukach.Damian_1947 pisze:Powoli nadciągają wagony Ptb, jeden już stoi w Batorym o nr #701. Ogółem do Zawodzia trafią 4 takie wagony.
Na dzień 20.12 w Hajdukach były już 2 kolejne. Numerów nie pamiętam.DW pisze:Teraz mówi się o 8 sztukach.Damian_1947 pisze:Powoli nadciągają wagony Ptb, jeden już stoi w Batorym o nr #701. Ogółem do Zawodzia trafią 4 takie wagony.
Czyli już jeden więcej niż planowano. Na zajezdni w Batorym stoi jakiś odstawiony czerwony Helmut, wiadomo który to i dlaczego?pycio1400 pisze:W Batorym na wozowni stoją 4 helmuty, a na placu, koło starej wozowni kolejne 2... Bynajmniej tak było w sobotę )
Możliwe, że to jest odstawiony od wielu miesięcy #907.mark40 pisze: Na zajezdni w Batorym stoi jakiś odstawiony czerwony Helmut, wiadomo który to i dlaczego?
Dziś jechał od Centrum Chorzowa w kierunku Zajezdni. Widziałem go koło 11:30 w okolicy dworca na batorym. Miał tabliczkę "tramwaj z próbnym hamowaniem" czy coś takiego (próba hamowania?). W środku jakichś 3 ludzi oprócz motorniczego.Boguś pisze:Możliwe, że to jest odstawiony od wielu miesięcy #907.mark40 pisze: Na zajezdni w Batorym stoi jakiś odstawiony czerwony Helmut, wiadomo który to i dlaczego?
Planują dać helmuty, na wahadłową linię podczas remontu wiaduktu na Modrzejowie. Helmut pomyślnie przeszedł testy na naszych torowiskachRadko_90 pisze:Niedawno w nocy widziałem helmuta przejeżdżającego przez Wojska Polskiego w Sosnowcu. Czyżby jakieś testy na 26??
Planowane są testy na innych trasachDamian_1947 pisze:Planują dać helmuty, na wahadłową linię podczas remontu wiaduktu na Modrzejowie. Helmut pomyślnie przeszedł testy na naszych torowiskachRadko_90 pisze:Niedawno w nocy widziałem helmuta przejeżdżającego przez Wojska Polskiego w Sosnowcu. Czyżby jakieś testy na 26??
Jesteś pewny co do 111-tek??? Poza tym nie wziąłeś pod uwagę, że w tym czasie będą także remonty w Bytomiu.rifi pisze:W marcu ma się rozpocząć szkolenie motorniczych na Pt8 z zajezdni Będzin. Pt8 będą jeździć na linii 26 jako wahadło, jak również wagony 111 które przejdą wszystkie do Będzina. Najgorsze jest to że szybciej będą musieli przystosować wagony Ptb do Polskich warunków, bo równo ma się rozpocząć remont wiaduktu na linii 26 jak i na linii 15.
Wiadukt na linii 26 to ten na Orląt Lwowskich i zdaje się, że prace się opóźniają.rifi pisze:bo równo ma się rozpocząć remont wiaduktu na linii 26 jak i na linii 15.
Przecież w sprawie remontu wiaduktu nad ul. Orląt Lwowskich w Sosnowcu Modrzejowie dopiero powstaje dokumentacja projektowa (niedawno był przetarg), więc zanim dojdzie do samego remontu pewnie potrwa jeszcze sporo czasu.rifi pisze:W marcu ma się rozpocząć szkolenie motorniczych na Pt8 z zajezdni Będzin. Pt8 będą jeździć na linii 26 jako wahadło, jak również wagony 111 które przejdą wszystkie do Będzina. Najgorsze jest to że szybciej będą musieli przystosować wagony Ptb do Polskich warunków, bo równo ma się rozpocząć remont wiaduktu na linii 26 jak i na linii 15.
Że na 15 będą to jest sprawa w 100% pewna. A co do remontu mostu to będzie to w takim razie szybciej niż się komu wydajeDW pisze:Przecież w sprawie remontu wiaduktu nad ul. Orląt Lwowskich w Sosnowcu Modrzejowie dopiero powstaje dokumentacja projektowa (niedawno był przetarg), więc zanim dojdzie do samego remontu pewnie potrwa jeszcze sporo czasu.rifi pisze:W marcu ma się rozpocząć szkolenie motorniczych na Pt8 z zajezdni Będzin. Pt8 będą jeździć na linii 26 jako wahadło, jak również wagony 111 które przejdą wszystkie do Będzina. Najgorsze jest to że szybciej będą musieli przystosować wagony Ptb do Polskich warunków, bo równo ma się rozpocząć remont wiaduktu na linii 26 jak i na linii 15.
Natomiast jak będzie remont 15-stki to dwukierunkowce za bardzo nie miałyby gdzie tam jeździć. Na trasie Sosnowiec - Szopienice pojedzie pewnie autobus. Chyba, że Helmuty zamiast zawracać w Centrum będą jechać na Sobieskiego
W SIWZ odnośnie remontu od CWK do pętli piszą że 15 zostanie skrócona do przystanku Środula Osiedle i obsługiwana wagonami Pt.DW pisze: Natomiast jak będzie remont 15-stki to dwukierunkowce za bardzo nie miałyby gdzie tam jeździć. Na trasie Sosnowiec - Szopienice pojedzie pewnie autobus. Chyba, że Helmuty zamiast zawracać w Centrum będą jechać na Sobieskiego
Pt8 już kiedyś próbował dotrzeć do zajezdni w Będzinie lecz był problem ze zwrotnicami elektrycznymi a pantografem, który znajduje się w połowie wagonu. Myślę że sanki na nerce będą wyłączone na okres przebywania wagonów typu Pt w Będzinie.rifi pisze:Że na 15 będą to jest sprawa w 100% pewna. A co do remontu mostu to będzie to w takim razie szybciej niż się komu wydaje
Z wtorku na środę Pt8 był na zajezdni w Będzinie. I odziwo lepiej sobie Pt8 radzi na trasie 26 niż E1.