Strona 3 z 6

: 26 sty 2013, 16:23
autor: DW
Slim pisze:
DW pisze: Natomiast jak będzie remont 15-stki to dwukierunkowce za bardzo nie miałyby gdzie tam jeździć. Na trasie Sosnowiec - Szopienice pojedzie pewnie autobus. Chyba, że Helmuty zamiast zawracać w Centrum będą jechać na Sobieskiego ;)
W SIWZ odnośnie remontu od CWK do pętli piszą że 15 zostanie skrócona do przystanku Środula Osiedle i obsługiwana wagonami Pt.
Zapomniałem o remoncie trasy na Zagórze ;) Ale będzie to dopiero w którymś tam etapie, więc pewnie dopiero w przyszłym roku.

: 26 sty 2013, 19:11
autor: Slim
DW pisze:Zapomniałem o remoncie trasy na Zagórze ;) Ale będzie to dopiero w którymś tam etapie, więc pewnie dopiero w przyszłym roku.
Ja bym wnioskował że remont prawdopodobnie zacznie się od pętli ;)

: 26 sty 2013, 20:30
autor: Iwo
Slim pisze:
DW pisze:Zapomniałem o remoncie trasy na Zagórze ;) Ale będzie to dopiero w którymś tam etapie, więc pewnie dopiero w przyszłym roku.
Ja bym wnioskował że remont prawdopodobnie zacznie się od pętli ;)
Remont zacznie się jak tylko warunki pogodowe na to pozwolą ( po podpisaniu umowy z wykonawcą zadania ). Jako pierwsza część wykonany zostanie remont CWK, następnie realizowane będzie zadanie przebudowy od petli Zagórze do Środula osiedle i tu będzie wykorzystywany tabor typu Pt. Wagony Pt będą również wykorzystywane na linii 26 podczas mającego się odbyć remontu wiaduktu w ciągu ul. Orląt Lwowskich w Sosnowcu.

: 27 sty 2013, 01:38
autor: R_G
Nawiązując jednak do '15', może ktoś potwierdzić, że chodzi o wiadukt kolejowy na granicy Sosnowca i Katowic? No, chyba, że to wiedza tajemna.
01/02.02 też dla "wszystkich" związkowców? Czy znajdzie się miejsce dla przypadkowych?
*(Tak nawiasem. Termin realizacji zamówienia "Wiadukt w Modrzejowie..." - 31.12.2012 ...)

-Skrzyżowanie na Dańdówce - Termin: 14.12.2012. Wszystko spóźnione.

Chyba, że są inne cenniejsze informacje co do remontów?

Jeśli idzie o CWK... To pieśń przyszłości. Bardzo odległa, bardzo daleka (wg mojego uznania nie ma nawet o czym rozmawiać).

: 27 sty 2013, 11:58
autor: Damian_1947
R_G pisze:Nawiązując jednak do '15', może ktoś potwierdzić, że chodzi o wiadukt kolejowy na granicy Sosnowca i Katowic? No, chyba, że to wiedza tajemna.
01/02.02 też dla "wszystkich" związkowców? Czy znajdzie się miejsce dla przypadkowych?
No zastanów się, coś będą musieli z nim zrobić, jak nie w całości, to po części, a pewnie zarządza tym MUZiM, a jeszcze trzeba dobudować drugi tor, mostu nie poszerzysz więc będzie w jezdni.
R_G pisze:Jeśli idzie o CWK... To pieśń przyszłości. Bardzo odległa, bardzo daleka (wg mojego uznania nie ma nawet o czym rozmawiać).
Dlaczego nie ma o czym marzyć. Rejon ślimaka będzie w pierszej kolejności modernizowany.

: 27 sty 2013, 11:59
autor: Slim
R_G pisze:Jeśli idzie o CWK... To pieśń przyszłości. Bardzo odległa, bardzo daleka (wg mojego uznania nie ma nawet o czym rozmawiać).
No faktycznie odległa przecież umowa już podpisana, czekają tylko na pogodę.

: 27 sty 2013, 16:20
autor: DTSN
Czyli wychodzi na to że najwcześniej w Zabrzu prace ruszą w przyszłym roku ? :/

: 27 sty 2013, 16:36
autor: Iwo
R_G pisze:Nawiązując jednak do '15', może ktoś potwierdzić, że chodzi o wiadukt kolejowy na granicy Sosnowca i Katowic? No, chyba, że to wiedza tajemna.
Wiecie, czasami ręce i nie tylko opadają. Projekt techniczy zawiera przebudowę linii 15 w całości na dwu torową. Do przebudowy idzie wiadukt jak również wszystkie mosty na trasie.
R_G pisze:Tak nawiasem. Termin realizacji zamówienia "Wiadukt w Modrzejowie..." - 31.12.2012 .
Terin realizacji zadania został przesunięty na ten rok ( prawdopodobnie marzec ). Przesunięcie jest spowodowane zapewnieniem odpowiedniej ilości taboru dwukierunkowego celem zachowania maksymalnie długiego odcinka kursowania linii 26.
R_G pisze:-Skrzyżowanie na Dańdówce - Termin: 14.12.2012. Wszystko spóźnione..
Termin był podany odnośnie wykonania dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowania Dańdówka Trójkąt która to została wykonana.
R_G pisze:Jeśli idzie o CWK... To pieśń przyszłości. Bardzo odległa, bardzo daleka (wg mojego uznania nie ma nawet o czym rozmawiać).
To coś słabe pieśni słuchasz albo nie tego wykonawcy co trzeba. Pisałem wyraźnie, że prace na CWK zaczną się jak tylko pozwolą na to warunki pogodowe po podpisaniu umowy z wykonawcą o ile nie będzie protestów pozostałych konkurentów biorących udział w postępowaniu przetargowym.

: 27 sty 2013, 17:34
autor: Boguś
rifi pisze:Z wtorku na środę Pt8 był na zajezdni w Będzinie. I odziwo lepiej sobie Pt8 radzi na trasie 26 niż E1.
W czasie testów wagony E1 również dobrze się spisywały. :-P . Jak weszły do eksploatacji liniowej, to zaczęły seryjnie wypadać z szyn.
R_G pisze:01/02.02 też dla "wszystkich" związkowców? Czy znajdzie się miejsce dla przypadkowych?
Domyślam się, że chodzi o Nocną podróż bez spalin. W innym dziale jest stosowna informacja.

: 27 sty 2013, 21:55
autor: R_G
Iwo pisze:
Slim pisze:
Damian_1974 pisze:
R_G pisze:Jeśli idzie o CWK... To pieśń przyszłości. Bardzo odległa, bardzo daleka (wg mojego uznania nie ma nawet o czym rozmawiać).
Dlaczego nie ma o czym marzyć. Rejon ślimaka będzie w pierszej kolejności modernizowany.
No faktycznie odległa przecież umowa już podpisana, czekają tylko na pogodę.
Wiecie, czasami ręce i nie tylko opadają. Projekt techniczy zawiera przebudowę linii 15 w całości na dwu torową. Do przebudowy idzie wiadukt jak również wszystkie mosty na trasie.
Uwaga, odpowiedź :-P Sorry, miałem na myśli wydłużenie '15' poprzez budowę tunelu i reszty aż do Gwiezdnej. Przepraszam, źle się wyraziłem.
(Iwo, mnie tam nic nie opada :-P )
Damian_1974 pisze:No zastanów się,
Uwierz, że to zrobiłem. Jednakże posądziłem rifi-ego, że nie zna różnicy między mostem, a wiaduktem (czym równocześnie zwracam honor :eye: ). Nie ukrywam, że też chwilę szukałem wiaduktu na tej linii zanim napisałem, a okazało się, że chodzi o tę popierdułkę. Po przemyśleniu także zadałem pytanie, ale nikt nie umiał odpowiedzieć, że chodzi o wiadukt nad linią DB Schenker Rail Polska.
R_G pisze: Tak nawiasem. Termin realizacji zamówienia "Wiadukt w Modrzejowie..." - 31.12.2012 .
Iwo pisze: Terin realizacji zadania został przesunięty na ten rok ( prawdopodobnie marzec ). Przesunięcie jest spowodowane zapewnieniem odpowiedniej ilości taboru dwukierunkowego celem zachowania maksymalnie długiego odcinka kursowania linii 26.
Ok, dobrze wiedzieć. Bazuję na dokumentach udostępnianych na stronie TŚ S.A. (zapisując ciekawe informacje dotyczące inwestycji w Sosnowcu) :) Dzięki za info.

Iwo pisze:To coś słabe pieśni słuchasz albo nie tego wykonawcy co trzeba. Pisałem wyraźnie, że prace na CWK zaczną się jak tylko pozwolą na to warunki pogodowe po podpisaniu umowy z wykonawcą o ile nie będzie protestów pozostałych konkurentów biorących udział w postępowaniu przetargowym.
Moje pieśni są cudowne wręcz, ale to nie o tym tutaj będziemy gadać. Nie będę też się czymś sarkastycznym odwdzięczać :-P Jeśli idzie o "CWK" wyjaśniłem w wyżej wymienionym wpisie :-P Jeszcze raz, sorki za złe wyrażenie.
Boguś pisze: Domyślam się, że chodzi o Nocną podróż bez spalin. W innym dziale jest stosowna informacja.
Dokładnie! Poniosło mnie :DD:

Tak trochę nawiązując do tematu. W czasie remontu tegoż wiaduktu Pt będą jeździły na całej trasie czy tylko do Dańdówki?

: 27 sty 2013, 22:40
autor: Damian_1947
R_G pisze:Tak trochę nawiązując do tematu. W czasie remontu tegoż wiaduktu Pt będą jeździły na całej trasie czy tylko do Dańdówki?
Jeżeli chodzi o linię 26, to pewnie Pt będą jeździły od Niwki Kościoła, do Trójkąta na Dańdówce, a dalej już e1, z Milowic do trójkąta.

: 28 sty 2013, 15:44
autor: Iwo
R_G pisze:
Iwo pisze:]To coś słabe pieśni słuchasz albo nie tego wykonawcy co trzeba. Pisałem wyraźnie, że prace na CWK zaczną się jak tylko pozwolą na to warunki pogodowe po podpisaniu umowy z wykonawcą o ile nie będzie protestów pozostałych konkurentów biorących udział w postępowaniu przetargowym.
Moje pieśni są cudowne wręcz, ale to nie o tym tutaj będziemy gadać. Nie będę też się czymś sarkastycznym odwdzięczać :-P Jeśli idzie o "CWK" wyjaśniłem w wyżej wymienionym wpisie :-P Jeszcze raz, sorki za złe wyrażenie.
Tak trochę nawiązując do tematu. W czasie remontu tegoż wiaduktu Pt będą jeździły na całej trasie czy tylko do Dańdówki?
Umowa podpisana 25go. Odnośnie linii 26 żadne decyzje odnośnie kursowania tej linii podczas remontu nie zapadły.

: 25 lut 2013, 00:35
autor: Damian_1947
W R1 Będzin, (ponoć) stacjonuje już jakiś helmut. Iwo, znasz jakieś szczegóły, czy to już wagony schodzą na obsługę 26 podczas remontu, czy może jakiś szkoleniowy?

: 25 lut 2013, 07:20
autor: Iwo
Damian_1947 pisze:W R1 Będzin, (ponoć) stacjonuje już jakiś helmut. Iwo, znasz jakieś szczegóły, czy to już wagony schodzą na obsługę 26 podczas remontu, czy może jakiś szkoleniowy?
Nic nie stacjonuje, mogło się tylko tak zdarzyć, iż wagon został na noc po szkoleniu. Terminu rozpoczęcia remontu jeszcze nie ma.

//Pisze się "zdarzyć". Proszę poprawić swoją pisownię na forum. (Peter)

: 20 kwie 2013, 21:23
autor: polaraxa
W dniu 21.04.2013 na linii 22 w związku z wyminą zwrotnicy nr 1 w Rondzie Będzińskim na odcinku Będzin-Czeladzka Czeladź Pętla Kombatantów kursował będzie wagon Pt

: 01 cze 2013, 19:18
autor: polaraxa
#905 jest odstawiony od kwietnia i jeszcze długo postoi ma poważnie wypaloną instalacje elektryczną. Na pewno nie będzie naprawiany w R-2.

: 01 cze 2013, 23:53
autor: Damian_1947
polaraxa pisze:#905 jest odstawiony od kwietnia i jeszcze długo postoi ma poważnie wypaloną instalacje elektryczną. Na pewno nie będzie naprawiany w R-2.
No ja kilka dni temu widziałem jak #905 był targany na wozowni przez #110R.

: 02 sie 2013, 20:02
autor: polaraxa
W poniedziałek ma się odbyc odbiór #910.Ma jeżdzic jako szkoleniowy.

: 07 sie 2013, 13:10
autor: Damian_1947
polaraxa pisze:W poniedziałek ma się odbyc odbiór #910.Ma jeżdzic jako szkoleniowy.
#910 stoi na hali wozowni w Zawodziu.

: 03 wrz 2013, 00:43
autor: Radko_90
No i Duewag Pt8 jak dobrze się spisywał na linii 22 tak i pierwszy dzień kursowania na linii 26B uważam za udany ;))

: 20 wrz 2013, 16:56
autor: DW
W środę Helmut #903 jeździł z uszkodzonym po kolizji przodem lewego boku (nie wiem na którym pomoście). Wagon nie miał osłony sprzęgu a część blachy zaraz za zderzakiem była oderwana.

: 29 wrz 2013, 13:52
autor: 888
Czy ktoś wie co z tymi pięcioma wagonami PTb?? Czy mają jakieś konkretne przeznaczenie (np. na części) czy wszystkie mają zamiar wprowadzić do ruchu??

: 29 wrz 2013, 15:53
autor: grillmaster
888 pisze:Czy ktoś wie co z tymi pięcioma wagonami PTb?? Czy mają jakieś konkretne przeznaczenie (np. na części) czy wszystkie mają zamiar wprowadzić do ruchu??
2 już jeżdżą, znaczy jeździły, bo 910 musi się zrobić po kolizji. Pozostałe 3 jak się zrobią to też mają jeździć.

: 13 gru 2013, 20:31
autor: Rafał z Helenki
Mam pytanie. Co się dzieje z wagonem #905? Ostatni raz w DPD pojawił się 22.03.2013 r., stąd to moje pytanie :)

: 13 gru 2013, 22:41
autor: DW
O powodzie odstawienia wagonu #905 pisał parę postów wyżej "polaraxa":
polaraxa pisze:#905 jest odstawiony od kwietnia i jeszcze długo postoi ma poważnie wypaloną instalacje elektryczną. Na pewno nie będzie naprawiany w R-2.

: 12 sty 2014, 13:45
autor: polaraxa
#905 jest już po naprawie instalacji obecnie oczekuje na naprawę mechaniczną wózków napędowych. Prawdopodobnie w lutym powróci do obsługi liniowej. #913 póki co nie będzie przerabiany w ZUR. Najprawdopodobniej stanie się dawcą.

: 14 lut 2014, 06:33
autor: szymon nolewajk
#905 jak i #914 wyjechały.

: 14 lut 2014, 08:17
autor: grillmaster
szymon nolewajk pisze:#905 jak i #914 wyjechały.
#914 cały czas jeździ.

: 15 lut 2014, 10:50
autor: szymon nolewajk
Proszę wreszcie wypisać #905.

: 15 lut 2014, 10:56
autor: Peter
A bardzo proszę. :-)

: 06 mar 2014, 00:52
autor: Przemek
Odbyły się próby #901 trasą linii 9. Pt-8 haczy stopniami o krawędzie peronowe przy podstacji na Wirku oraz po wyjeździe z "setki" na Chebziu o przystanek do wysiadania 11/17. 200m za Bykowiną trzeba przejechać ze złożonym lustrem - dwa drzewa w skrajni + słup trakcyjny.

: 06 mar 2014, 11:16
autor: kolejorz.
Czyżby przymierzali Helmuta, który miałby może trafić na 9 przy okazji jakichś remontów, np. likwidacja wiaduktu na Katowickiej na Bykowinie?

: 06 mar 2014, 14:21
autor: DWD
Helmuta przymierzają pewnie do kursowania przy okazji remontu przy Hucie Pokój, który ma sie rozpocząć niedługo po zakończeniu prac na Chebziu. Także jak przystosują warunki to pewnie bedzie śmigał w relacji Chorzów Ratusz - Nowy Bytom. Natomiast "druga" 9 Sikorski-Chebzie.

: 06 mar 2014, 21:01
autor: elot360
Jeżeli byłby takowy remont, to z jaką częstotliwością?

: 06 mar 2014, 21:11
autor: hanys76
elot360 pisze:Jeżeli byłby takowy remont, to z jaką częstotliwością?
Ale Ty głupie pytania zadajesz, a skąd my tu na forum możemy wiedzieć o częstotliwości. Nikt z nas nie pracuje w KZK, ani w TŚ żeby wiedzieć, jak to będzie wyglądać i czy uda się Helmuty na tą linię wysłać.

: 06 mar 2014, 23:38
autor: kolejorz.
DWD pisze:Helmuta przymierzają pewnie do kursowania przy okazji remontu przy Hucie Pokój, który ma sie rozpocząć niedługo po zakończeniu prac na Chebziu. Także jak przystosują warunki to pewnie bedzie śmigał w relacji Chorzów Ratusz - Nowy Bytom. Natomiast "druga" 9 Sikorski-Chebzie.
???

O jakim Ty remoncie koło Huty Pokój mówisz? Zaciekawiło mnie to. Nic o takim mi nie wiadomo.

Jedyne co, to może modernizacja torowiska na Niedurnego w Nowym Bytomiu, ale nic jeszcze TŚ o tym odcinku nie wspominały.

: 07 mar 2014, 05:30
autor: hanys76
Helmuty mają póki co kursować podczas wstrzymania ruchu, w czasie wyburzania wiaduktu na Katowickiej na Bykowinie. Będą kursować na trasie Chorzów Ratusz - Bykowina.

: 08 mar 2014, 16:10
autor: 888
Wczoraj jechałem dziewiątką na mijankę do Świętochłowic. Na Niedźwiedzincu szykują się do likwidacji wiaduktu nad nieczynną od dawna linią kolejową z Kochłowic do Chebzia. Powstanie więc kolejne kilkanaście metrów nowego toru ;). Tego typu miejsce jest też na Chropaczowie na ulicy Łagiewnickiej (przy osiedlu Sportowa/Wiehaczka). Tam też jest zasypany wiadukt nad dawną linią GKW.

: 23 mar 2014, 20:58
autor: polaraxa
Od ok 2 tygodni /może dłużej/ stoi #904, w którym zostały uszkodzone gumy osiowe oraz elementy wózka napędowego w następstwie wykolejenia albo próby samodzielnego wstawienia na tory.

: 23 mar 2014, 21:39
autor: Boguś
polaraxa pisze:Od ok 2 tygodni /może dłużej/ stoi #904, w którym zostały uszkodzone gumy osiowe oraz elementy wózka napędowego w następstwie wykolejenia albo próby samodzielnego wstawienia na tory.
Ostatnia wzmianka o nim jest 7 lutego.

: 03 kwie 2014, 08:57
autor: Szymek.
Od tygodnia na trasy nie wyjeżdżał #911 (wyjechał tylko w prima aprilisowych żartach).

: 18 kwie 2014, 19:11
autor: polaraxa
Od dnia 22/04/2014 R-2 użycza do R-4 wagony #900 #901 #903 #905 #907 #909 na czas demontażu wiaduktu kolejowego na linii 9.

: 18 kwie 2014, 21:55
autor: DTSN
Sześć Helmutów się zmieści w zajezdni Gliwice? ;)

: 19 kwie 2014, 17:39
autor: Boguś
polaraxa pisze:Od dnia 22/04/2014 R-2 użycza do R-4 wagony #900 #901 #903 #905 #907 #909 na czas demontażu wiaduktu kolejowego na linii 9.
A to motorowi z Gliwic mają przeszkolenie na Pt-8?

: 20 kwie 2014, 14:43
autor: polaraxa
Część motorniczych i pracowników zaplecza została przeszkolona do obsługi wagonów Pt.

: 28 kwie 2014, 16:46
autor: polaraxa
27/04/2014 na części linii 9 obsługiwanej przez R-4 wagonami Pt podczas wykolejenia uszkodzony został #905. Wieści niosą że nadaje się niestety do kasacji.

: 28 kwie 2014, 21:42
autor: 105N #338
polaraxa pisze: Wieści niosą że nadaje się niestety do kasacji.
Przez wykolejenie?

: 29 kwie 2014, 20:13
autor: polaraxa
Tak. Podobno wytargał drzewo z korzeniami uszkodził słup. Ma potargane wózki uszkodzone przeguby i któryś człon,niestety szczegółów nie znam.

: 29 kwie 2014, 21:01
autor: hanys76
polaraxa pisze:Tak. Podobno wytargał drzewo z korzeniami uszkodził słup. Ma potargane wózki uszkodzone przeguby i któryś człon,niestety szczegółów nie znam.
http://www.gloszabrza24.pl/zagrozenia/1 ... ny-tramwaj Zapewne to o te zdarzenie chodzi.

: 29 kwie 2014, 21:56
autor: grillmaster
Wagon #904 stoi od kilku dni na placu postojowym na Zawodziu. Bez pantografu
Wagon #912 stoi już dłuższy czas z tyłu hali.