Bieżąca eksploatacja i stan wagonów

Dyskusje o dwukierunkowych wagonach Pt8.
Wiadomość
Autor
DW
Posty: 8050
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#101 Post autor: DW » 26 sty 2013, 16:23

Slim pisze:
DW pisze: Natomiast jak będzie remont 15-stki to dwukierunkowce za bardzo nie miałyby gdzie tam jeździć. Na trasie Sosnowiec - Szopienice pojedzie pewnie autobus. Chyba, że Helmuty zamiast zawracać w Centrum będą jechać na Sobieskiego ;)
W SIWZ odnośnie remontu od CWK do pętli piszą że 15 zostanie skrócona do przystanku Środula Osiedle i obsługiwana wagonami Pt.
Zapomniałem o remoncie trasy na Zagórze ;) Ale będzie to dopiero w którymś tam etapie, więc pewnie dopiero w przyszłym roku.

Slim
Posty: 191
Rejestracja: 22 paź 2010, 13:42
Lokalizacja: Sosnowiec

#102 Post autor: Slim » 26 sty 2013, 19:11

DW pisze:Zapomniałem o remoncie trasy na Zagórze ;) Ale będzie to dopiero w którymś tam etapie, więc pewnie dopiero w przyszłym roku.
Ja bym wnioskował że remont prawdopodobnie zacznie się od pętli ;)

Awatar użytkownika
Iwo
Posty: 409
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:14
Lokalizacja: Będzin

#103 Post autor: Iwo » 26 sty 2013, 20:30

Slim pisze:
DW pisze:Zapomniałem o remoncie trasy na Zagórze ;) Ale będzie to dopiero w którymś tam etapie, więc pewnie dopiero w przyszłym roku.
Ja bym wnioskował że remont prawdopodobnie zacznie się od pętli ;)
Remont zacznie się jak tylko warunki pogodowe na to pozwolą ( po podpisaniu umowy z wykonawcą zadania ). Jako pierwsza część wykonany zostanie remont CWK, następnie realizowane będzie zadanie przebudowy od petli Zagórze do Środula osiedle i tu będzie wykorzystywany tabor typu Pt. Wagony Pt będą również wykorzystywane na linii 26 podczas mającego się odbyć remontu wiaduktu w ciągu ul. Orląt Lwowskich w Sosnowcu.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#104 Post autor: R_G » 27 sty 2013, 01:38

Nawiązując jednak do '15', może ktoś potwierdzić, że chodzi o wiadukt kolejowy na granicy Sosnowca i Katowic? No, chyba, że to wiedza tajemna.
01/02.02 też dla "wszystkich" związkowców? Czy znajdzie się miejsce dla przypadkowych?
*(Tak nawiasem. Termin realizacji zamówienia "Wiadukt w Modrzejowie..." - 31.12.2012 ...)

-Skrzyżowanie na Dańdówce - Termin: 14.12.2012. Wszystko spóźnione.

Chyba, że są inne cenniejsze informacje co do remontów?

Jeśli idzie o CWK... To pieśń przyszłości. Bardzo odległa, bardzo daleka (wg mojego uznania nie ma nawet o czym rozmawiać).
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#105 Post autor: Damian_1947 » 27 sty 2013, 11:58

R_G pisze:Nawiązując jednak do '15', może ktoś potwierdzić, że chodzi o wiadukt kolejowy na granicy Sosnowca i Katowic? No, chyba, że to wiedza tajemna.
01/02.02 też dla "wszystkich" związkowców? Czy znajdzie się miejsce dla przypadkowych?
No zastanów się, coś będą musieli z nim zrobić, jak nie w całości, to po części, a pewnie zarządza tym MUZiM, a jeszcze trzeba dobudować drugi tor, mostu nie poszerzysz więc będzie w jezdni.
R_G pisze:Jeśli idzie o CWK... To pieśń przyszłości. Bardzo odległa, bardzo daleka (wg mojego uznania nie ma nawet o czym rozmawiać).
Dlaczego nie ma o czym marzyć. Rejon ślimaka będzie w pierszej kolejności modernizowany.
Pozdrawiam ;)

Slim
Posty: 191
Rejestracja: 22 paź 2010, 13:42
Lokalizacja: Sosnowiec

#106 Post autor: Slim » 27 sty 2013, 11:59

R_G pisze:Jeśli idzie o CWK... To pieśń przyszłości. Bardzo odległa, bardzo daleka (wg mojego uznania nie ma nawet o czym rozmawiać).
No faktycznie odległa przecież umowa już podpisana, czekają tylko na pogodę.

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#107 Post autor: DTSN » 27 sty 2013, 16:20

Czyli wychodzi na to że najwcześniej w Zabrzu prace ruszą w przyszłym roku ? :/
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

Awatar użytkownika
Iwo
Posty: 409
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:14
Lokalizacja: Będzin

#108 Post autor: Iwo » 27 sty 2013, 16:36

R_G pisze:Nawiązując jednak do '15', może ktoś potwierdzić, że chodzi o wiadukt kolejowy na granicy Sosnowca i Katowic? No, chyba, że to wiedza tajemna.
Wiecie, czasami ręce i nie tylko opadają. Projekt techniczy zawiera przebudowę linii 15 w całości na dwu torową. Do przebudowy idzie wiadukt jak również wszystkie mosty na trasie.
R_G pisze:Tak nawiasem. Termin realizacji zamówienia "Wiadukt w Modrzejowie..." - 31.12.2012 .
Terin realizacji zadania został przesunięty na ten rok ( prawdopodobnie marzec ). Przesunięcie jest spowodowane zapewnieniem odpowiedniej ilości taboru dwukierunkowego celem zachowania maksymalnie długiego odcinka kursowania linii 26.
R_G pisze:-Skrzyżowanie na Dańdówce - Termin: 14.12.2012. Wszystko spóźnione..
Termin był podany odnośnie wykonania dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowania Dańdówka Trójkąt która to została wykonana.
R_G pisze:Jeśli idzie o CWK... To pieśń przyszłości. Bardzo odległa, bardzo daleka (wg mojego uznania nie ma nawet o czym rozmawiać).
To coś słabe pieśni słuchasz albo nie tego wykonawcy co trzeba. Pisałem wyraźnie, że prace na CWK zaczną się jak tylko pozwolą na to warunki pogodowe po podpisaniu umowy z wykonawcą o ile nie będzie protestów pozostałych konkurentów biorących udział w postępowaniu przetargowym.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#109 Post autor: Boguś » 27 sty 2013, 17:34

rifi pisze:Z wtorku na środę Pt8 był na zajezdni w Będzinie. I odziwo lepiej sobie Pt8 radzi na trasie 26 niż E1.
W czasie testów wagony E1 również dobrze się spisywały. :-P . Jak weszły do eksploatacji liniowej, to zaczęły seryjnie wypadać z szyn.
R_G pisze:01/02.02 też dla "wszystkich" związkowców? Czy znajdzie się miejsce dla przypadkowych?
Domyślam się, że chodzi o Nocną podróż bez spalin. W innym dziale jest stosowna informacja.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#110 Post autor: R_G » 27 sty 2013, 21:55

Iwo pisze:
Slim pisze:
Damian_1974 pisze:
R_G pisze:Jeśli idzie o CWK... To pieśń przyszłości. Bardzo odległa, bardzo daleka (wg mojego uznania nie ma nawet o czym rozmawiać).
Dlaczego nie ma o czym marzyć. Rejon ślimaka będzie w pierszej kolejności modernizowany.
No faktycznie odległa przecież umowa już podpisana, czekają tylko na pogodę.
Wiecie, czasami ręce i nie tylko opadają. Projekt techniczy zawiera przebudowę linii 15 w całości na dwu torową. Do przebudowy idzie wiadukt jak również wszystkie mosty na trasie.
Uwaga, odpowiedź :-P Sorry, miałem na myśli wydłużenie '15' poprzez budowę tunelu i reszty aż do Gwiezdnej. Przepraszam, źle się wyraziłem.
(Iwo, mnie tam nic nie opada :-P )
Damian_1974 pisze:No zastanów się,
Uwierz, że to zrobiłem. Jednakże posądziłem rifi-ego, że nie zna różnicy między mostem, a wiaduktem (czym równocześnie zwracam honor :eye: ). Nie ukrywam, że też chwilę szukałem wiaduktu na tej linii zanim napisałem, a okazało się, że chodzi o tę popierdułkę. Po przemyśleniu także zadałem pytanie, ale nikt nie umiał odpowiedzieć, że chodzi o wiadukt nad linią DB Schenker Rail Polska.
R_G pisze: Tak nawiasem. Termin realizacji zamówienia "Wiadukt w Modrzejowie..." - 31.12.2012 .
Iwo pisze: Terin realizacji zadania został przesunięty na ten rok ( prawdopodobnie marzec ). Przesunięcie jest spowodowane zapewnieniem odpowiedniej ilości taboru dwukierunkowego celem zachowania maksymalnie długiego odcinka kursowania linii 26.
Ok, dobrze wiedzieć. Bazuję na dokumentach udostępnianych na stronie TŚ S.A. (zapisując ciekawe informacje dotyczące inwestycji w Sosnowcu) :) Dzięki za info.

Iwo pisze:To coś słabe pieśni słuchasz albo nie tego wykonawcy co trzeba. Pisałem wyraźnie, że prace na CWK zaczną się jak tylko pozwolą na to warunki pogodowe po podpisaniu umowy z wykonawcą o ile nie będzie protestów pozostałych konkurentów biorących udział w postępowaniu przetargowym.
Moje pieśni są cudowne wręcz, ale to nie o tym tutaj będziemy gadać. Nie będę też się czymś sarkastycznym odwdzięczać :-P Jeśli idzie o "CWK" wyjaśniłem w wyżej wymienionym wpisie :-P Jeszcze raz, sorki za złe wyrażenie.
Boguś pisze: Domyślam się, że chodzi o Nocną podróż bez spalin. W innym dziale jest stosowna informacja.
Dokładnie! Poniosło mnie :DD:

Tak trochę nawiązując do tematu. W czasie remontu tegoż wiaduktu Pt będą jeździły na całej trasie czy tylko do Dańdówki?
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#111 Post autor: Damian_1947 » 27 sty 2013, 22:40

R_G pisze:Tak trochę nawiązując do tematu. W czasie remontu tegoż wiaduktu Pt będą jeździły na całej trasie czy tylko do Dańdówki?
Jeżeli chodzi o linię 26, to pewnie Pt będą jeździły od Niwki Kościoła, do Trójkąta na Dańdówce, a dalej już e1, z Milowic do trójkąta.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Iwo
Posty: 409
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:14
Lokalizacja: Będzin

#112 Post autor: Iwo » 28 sty 2013, 15:44

R_G pisze:
Iwo pisze:]To coś słabe pieśni słuchasz albo nie tego wykonawcy co trzeba. Pisałem wyraźnie, że prace na CWK zaczną się jak tylko pozwolą na to warunki pogodowe po podpisaniu umowy z wykonawcą o ile nie będzie protestów pozostałych konkurentów biorących udział w postępowaniu przetargowym.
Moje pieśni są cudowne wręcz, ale to nie o tym tutaj będziemy gadać. Nie będę też się czymś sarkastycznym odwdzięczać :-P Jeśli idzie o "CWK" wyjaśniłem w wyżej wymienionym wpisie :-P Jeszcze raz, sorki za złe wyrażenie.
Tak trochę nawiązując do tematu. W czasie remontu tegoż wiaduktu Pt będą jeździły na całej trasie czy tylko do Dańdówki?
Umowa podpisana 25go. Odnośnie linii 26 żadne decyzje odnośnie kursowania tej linii podczas remontu nie zapadły.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#113 Post autor: Damian_1947 » 25 lut 2013, 00:35

W R1 Będzin, (ponoć) stacjonuje już jakiś helmut. Iwo, znasz jakieś szczegóły, czy to już wagony schodzą na obsługę 26 podczas remontu, czy może jakiś szkoleniowy?
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Iwo
Posty: 409
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:14
Lokalizacja: Będzin

#114 Post autor: Iwo » 25 lut 2013, 07:20

Damian_1947 pisze:W R1 Będzin, (ponoć) stacjonuje już jakiś helmut. Iwo, znasz jakieś szczegóły, czy to już wagony schodzą na obsługę 26 podczas remontu, czy może jakiś szkoleniowy?
Nic nie stacjonuje, mogło się tylko tak zdarzyć, iż wagon został na noc po szkoleniu. Terminu rozpoczęcia remontu jeszcze nie ma.

//Pisze się "zdarzyć". Proszę poprawić swoją pisownię na forum. (Peter)
Ostatnio zmieniony 15 lut 2014, 10:53 przez Iwo, łącznie zmieniany 1 raz.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.

polaraxa
Posty: 425
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#115 Post autor: polaraxa » 20 kwie 2013, 21:23

W dniu 21.04.2013 na linii 22 w związku z wyminą zwrotnicy nr 1 w Rondzie Będzińskim na odcinku Będzin-Czeladzka Czeladź Pętla Kombatantów kursował będzie wagon Pt

polaraxa
Posty: 425
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#116 Post autor: polaraxa » 01 cze 2013, 19:18

#905 jest odstawiony od kwietnia i jeszcze długo postoi ma poważnie wypaloną instalacje elektryczną. Na pewno nie będzie naprawiany w R-2.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2013, 22:40 przez polaraxa, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#117 Post autor: Damian_1947 » 01 cze 2013, 23:53

polaraxa pisze:#905 jest odstawiony od kwietnia i jeszcze długo postoi ma poważnie wypaloną instalacje elektryczną. Na pewno nie będzie naprawiany w R-2.
No ja kilka dni temu widziałem jak #905 był targany na wozowni przez #110R.
Pozdrawiam ;)

polaraxa
Posty: 425
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#118 Post autor: polaraxa » 02 sie 2013, 20:02

W poniedziałek ma się odbyc odbiór #910.Ma jeżdzic jako szkoleniowy.

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#119 Post autor: Damian_1947 » 07 sie 2013, 13:10

polaraxa pisze:W poniedziałek ma się odbyc odbiór #910.Ma jeżdzic jako szkoleniowy.
#910 stoi na hali wozowni w Zawodziu.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Radko_90
Posty: 183
Rejestracja: 15 maja 2008, 00:23
Lokalizacja: Sosnowiec

#120 Post autor: Radko_90 » 03 wrz 2013, 00:43

No i Duewag Pt8 jak dobrze się spisywał na linii 22 tak i pierwszy dzień kursowania na linii 26B uważam za udany ;))
Pozdrawiam

DW
Posty: 8050
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#121 Post autor: DW » 20 wrz 2013, 16:56

W środę Helmut #903 jeździł z uszkodzonym po kolizji przodem lewego boku (nie wiem na którym pomoście). Wagon nie miał osłony sprzęgu a część blachy zaraz za zderzakiem była oderwana.

888
Posty: 127
Rejestracja: 25 lut 2011, 07:59
Lokalizacja: Świętochlowice

#122 Post autor: 888 » 29 wrz 2013, 13:52

Czy ktoś wie co z tymi pięcioma wagonami PTb?? Czy mają jakieś konkretne przeznaczenie (np. na części) czy wszystkie mają zamiar wprowadzić do ruchu??
Tramwaje Śląskie - ratujmy co się da

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1191
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#123 Post autor: grillmaster » 29 wrz 2013, 15:53

888 pisze:Czy ktoś wie co z tymi pięcioma wagonami PTb?? Czy mają jakieś konkretne przeznaczenie (np. na części) czy wszystkie mają zamiar wprowadzić do ruchu??
2 już jeżdżą, znaczy jeździły, bo 910 musi się zrobić po kolizji. Pozostałe 3 jak się zrobią to też mają jeździć.

Rafał z Helenki
Posty: 266
Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
Lokalizacja: Zabrze

#124 Post autor: Rafał z Helenki » 13 gru 2013, 20:31

Mam pytanie. Co się dzieje z wagonem #905? Ostatni raz w DPD pojawił się 22.03.2013 r., stąd to moje pytanie :)
:)

DW
Posty: 8050
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#125 Post autor: DW » 13 gru 2013, 22:41

O powodzie odstawienia wagonu #905 pisał parę postów wyżej "polaraxa":
polaraxa pisze:#905 jest odstawiony od kwietnia i jeszcze długo postoi ma poważnie wypaloną instalacje elektryczną. Na pewno nie będzie naprawiany w R-2.

polaraxa
Posty: 425
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#126 Post autor: polaraxa » 12 sty 2014, 13:45

#905 jest już po naprawie instalacji obecnie oczekuje na naprawę mechaniczną wózków napędowych. Prawdopodobnie w lutym powróci do obsługi liniowej. #913 póki co nie będzie przerabiany w ZUR. Najprawdopodobniej stanie się dawcą.

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#127 Post autor: szymon nolewajk » 14 lut 2014, 06:33

#905 jak i #914 wyjechały.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1191
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#128 Post autor: grillmaster » 14 lut 2014, 08:17

szymon nolewajk pisze:#905 jak i #914 wyjechały.
#914 cały czas jeździ.

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#129 Post autor: szymon nolewajk » 15 lut 2014, 10:50

Proszę wreszcie wypisać #905.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#130 Post autor: Peter » 15 lut 2014, 10:56

A bardzo proszę. :-)
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 456
Rejestracja: 10 sty 2010, 15:40
Lokalizacja: Budapest

#131 Post autor: Przemek » 06 mar 2014, 00:52

Odbyły się próby #901 trasą linii 9. Pt-8 haczy stopniami o krawędzie peronowe przy podstacji na Wirku oraz po wyjeździe z "setki" na Chebziu o przystanek do wysiadania 11/17. 200m za Bykowiną trzeba przejechać ze złożonym lustrem - dwa drzewa w skrajni + słup trakcyjny.
Załączniki
Bykowina
Bykowina
Bykowina_2
Bykowina_2
Chebzie
Chebzie
Wirek
Wirek

kolejorz.
Posty: 148
Rejestracja: 04 wrz 2013, 18:37
Lokalizacja: GOP

#132 Post autor: kolejorz. » 06 mar 2014, 11:16

Czyżby przymierzali Helmuta, który miałby może trafić na 9 przy okazji jakichś remontów, np. likwidacja wiaduktu na Katowickiej na Bykowinie?

DWD
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2012, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#133 Post autor: DWD » 06 mar 2014, 14:21

Helmuta przymierzają pewnie do kursowania przy okazji remontu przy Hucie Pokój, który ma sie rozpocząć niedługo po zakończeniu prac na Chebziu. Także jak przystosują warunki to pewnie bedzie śmigał w relacji Chorzów Ratusz - Nowy Bytom. Natomiast "druga" 9 Sikorski-Chebzie.

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2519
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#134 Post autor: elot360 » 06 mar 2014, 21:01

Jeżeli byłby takowy remont, to z jaką częstotliwością?

hanys76
Posty: 8958
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#135 Post autor: hanys76 » 06 mar 2014, 21:11

elot360 pisze:Jeżeli byłby takowy remont, to z jaką częstotliwością?
Ale Ty głupie pytania zadajesz, a skąd my tu na forum możemy wiedzieć o częstotliwości. Nikt z nas nie pracuje w KZK, ani w TŚ żeby wiedzieć, jak to będzie wyglądać i czy uda się Helmuty na tą linię wysłać.

kolejorz.
Posty: 148
Rejestracja: 04 wrz 2013, 18:37
Lokalizacja: GOP

#136 Post autor: kolejorz. » 06 mar 2014, 23:38

DWD pisze:Helmuta przymierzają pewnie do kursowania przy okazji remontu przy Hucie Pokój, który ma sie rozpocząć niedługo po zakończeniu prac na Chebziu. Także jak przystosują warunki to pewnie bedzie śmigał w relacji Chorzów Ratusz - Nowy Bytom. Natomiast "druga" 9 Sikorski-Chebzie.
???

O jakim Ty remoncie koło Huty Pokój mówisz? Zaciekawiło mnie to. Nic o takim mi nie wiadomo.

Jedyne co, to może modernizacja torowiska na Niedurnego w Nowym Bytomiu, ale nic jeszcze TŚ o tym odcinku nie wspominały.

hanys76
Posty: 8958
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#137 Post autor: hanys76 » 07 mar 2014, 05:30

Helmuty mają póki co kursować podczas wstrzymania ruchu, w czasie wyburzania wiaduktu na Katowickiej na Bykowinie. Będą kursować na trasie Chorzów Ratusz - Bykowina.

888
Posty: 127
Rejestracja: 25 lut 2011, 07:59
Lokalizacja: Świętochlowice

#138 Post autor: 888 » 08 mar 2014, 16:10

Wczoraj jechałem dziewiątką na mijankę do Świętochłowic. Na Niedźwiedzincu szykują się do likwidacji wiaduktu nad nieczynną od dawna linią kolejową z Kochłowic do Chebzia. Powstanie więc kolejne kilkanaście metrów nowego toru ;). Tego typu miejsce jest też na Chropaczowie na ulicy Łagiewnickiej (przy osiedlu Sportowa/Wiehaczka). Tam też jest zasypany wiadukt nad dawną linią GKW.
Tramwaje Śląskie - ratujmy co się da

polaraxa
Posty: 425
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#139 Post autor: polaraxa » 23 mar 2014, 20:58

Od ok 2 tygodni /może dłużej/ stoi #904, w którym zostały uszkodzone gumy osiowe oraz elementy wózka napędowego w następstwie wykolejenia albo próby samodzielnego wstawienia na tory.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#140 Post autor: Boguś » 23 mar 2014, 21:39

polaraxa pisze:Od ok 2 tygodni /może dłużej/ stoi #904, w którym zostały uszkodzone gumy osiowe oraz elementy wózka napędowego w następstwie wykolejenia albo próby samodzielnego wstawienia na tory.
Ostatnia wzmianka o nim jest 7 lutego.

Szymek.
Posty: 499
Rejestracja: 02 kwie 2014, 15:13
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#141 Post autor: Szymek. » 03 kwie 2014, 08:57

Od tygodnia na trasy nie wyjeżdżał #911 (wyjechał tylko w prima aprilisowych żartach).

polaraxa
Posty: 425
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#142 Post autor: polaraxa » 18 kwie 2014, 19:11

Od dnia 22/04/2014 R-2 użycza do R-4 wagony #900 #901 #903 #905 #907 #909 na czas demontażu wiaduktu kolejowego na linii 9.

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#143 Post autor: DTSN » 18 kwie 2014, 21:55

Sześć Helmutów się zmieści w zajezdni Gliwice? ;)
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#144 Post autor: Boguś » 19 kwie 2014, 17:39

polaraxa pisze:Od dnia 22/04/2014 R-2 użycza do R-4 wagony #900 #901 #903 #905 #907 #909 na czas demontażu wiaduktu kolejowego na linii 9.
A to motorowi z Gliwic mają przeszkolenie na Pt-8?

polaraxa
Posty: 425
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#145 Post autor: polaraxa » 20 kwie 2014, 14:43

Część motorniczych i pracowników zaplecza została przeszkolona do obsługi wagonów Pt.

polaraxa
Posty: 425
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#146 Post autor: polaraxa » 28 kwie 2014, 16:46

27/04/2014 na części linii 9 obsługiwanej przez R-4 wagonami Pt podczas wykolejenia uszkodzony został #905. Wieści niosą że nadaje się niestety do kasacji.

Awatar użytkownika
105N #338
Posty: 224
Rejestracja: 29 wrz 2013, 19:44
Lokalizacja: Świętochłowice

#147 Post autor: 105N #338 » 28 kwie 2014, 21:42

polaraxa pisze: Wieści niosą że nadaje się niestety do kasacji.
Przez wykolejenie?
Obrazek

polaraxa
Posty: 425
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#148 Post autor: polaraxa » 29 kwie 2014, 20:13

Tak. Podobno wytargał drzewo z korzeniami uszkodził słup. Ma potargane wózki uszkodzone przeguby i któryś człon,niestety szczegółów nie znam.

hanys76
Posty: 8958
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#149 Post autor: hanys76 » 29 kwie 2014, 21:01

polaraxa pisze:Tak. Podobno wytargał drzewo z korzeniami uszkodził słup. Ma potargane wózki uszkodzone przeguby i któryś człon,niestety szczegółów nie znam.
http://www.gloszabrza24.pl/zagrozenia/1 ... ny-tramwaj Zapewne to o te zdarzenie chodzi.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1191
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#150 Post autor: grillmaster » 29 kwie 2014, 21:56

Wagon #904 stoi od kilku dni na placu postojowym na Zawodziu. Bez pantografu
Wagon #912 stoi już dłuższy czas z tyłu hali.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość