Dzień Otwarty Zajezdni Stroszek
Można było w maju zrobić kiedy to albo powódź albo śnieg pada, było by więcej frajdy
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Przecież nie było żadnej oficjalnej informacji, więc nie każdy o tym wie Jutro powinien jeździć jako poc. S3.hanys76 pisze:Jak to skąd, z Warszawy przecież został kupiony i jutro będzie jego debiut na Śląskich torachgrillmaster pisze:A skąd się ten 13N wziął?
Sprowadzony został jeden wagon. Na kolejne raczej nie ma już co liczyć.
Poprawione S1 jedzie najpierw na Wrocławską a dopiero potem zjeżdża i to mnie zmyliłohanys76 pisze:W rozkładach w kursach zjazdowych jest błąd. W tym kursie powienien byc wpisany wagon 1100 jako S1. Wpisany jest S2 jako zjazdowy i potem drugi raz jako zjazdowy)
Prawie w każdy Dzień Otwarty jest słonecznie i ciepło. Jedynie w Gliwicach w 2009 r. przez pierwszą godzinę lało a potem się przejaśniło, a w 2006/7 r. na Zawodziu była nieciekawa pogoda. Nawet w takich wypadkach i tak zjawia się sporo osób.Mikulek pisze:Mimo to nie wiem jak to sobie wyobrażacie... Całe te tłumy mają się chować przed ulewą w hali ??
A poza tym to pracownicy TŚ nie wpadli na to by zrobić to w wakacje ? Założę się że nie wiedzieli że w lato jest z reguły ładnie...
W przypadku przełożenia imprezy powstałyby dodatkowe koszty oraz część z osób, które chciałyby być i miały zarezerwowany czas na tą sobotę nie przyszyłyby w kolejną czy jeszcze następną (bo mogłoby już przecież nie być żadnej pogodnej soboty...).
Co do jeszcze posta DW, uważam że miłośników tramwajów do wejścia przez wrota zajezdni nie powstrzyma nawet huragan. I nie ma co ale mnie też nie powstrzyma mżawka żeby "karnąć" się tramwajem i dostać monetke A właśnie bo mnie trochu irytował pewien fakt z gliwic (nie wiem kiedy były ostatnio gliwice, czy w tym roku czy w zeszłym), a konkretnie czy na stroszku bedzie można zwiedzić ZURka 111nd (o ile dobrze model pamiętam )
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Patrzyłem z nudów na rozkłady S1 i S2 co było chyba na forum (Dzieki panowie ) i zobaczyłem że S-ka jedzie z sikoraka przez politechnike. Czyli że koło urzędu jedzie na politechnike, bierze ludzi i potem kursem jak 39 na stroszek zapyla?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Coś zle patrzyłeś, bo jak kurs będzie na trasie Sikorski-Stroszek to z pominięciem Politechniki. Tam będą wykonywane osobne kursy ze Stroszka, ale wtedy nie jedziemy na Sikorski.elot360 pisze:Patrzyłem z nudów na rozkłady S1 i S2 co było chyba na forum (Dzieki panowie ) i zobaczyłem że S-ka jedzie z sikoraka przez politechnike. Czyli że koło urzędu jedzie na politechnike, bierze ludzi i potem kursem jak 39 na stroszek zapyla?
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Przypominam, że należy pobrać bilet, aby móc spróbować swoich sił jako motorniczy! Zapewniam, że bez biletu nikt nie wejdzie do "eLki".
Najprawdopodobniej od biletu nr 101 kursant wykona tylko 1/2 okrążenia, by dostało się więcej chętnych.
O godz. 18:30 odjedzie ostatni kursant (2 kursantów)!
Najprawdopodobniej od biletu nr 101 kursant wykona tylko 1/2 okrążenia, by dostało się więcej chętnych.
O godz. 18:30 odjedzie ostatni kursant (2 kursantów)!
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Skład 111N będzie kursował jako poc. S6.elot360 pisze:Co do jeszcze posta DW, uważam że miłośników tramwajów do wejścia przez wrota zajezdni nie powstrzyma nawet huragan. I nie ma co ale mnie też nie powstrzyma mżawka żeby "karnąć" się tramwajem i dostać monetke A właśnie bo mnie trochu irytował pewien fakt z gliwic (nie wiem kiedy były ostatnio gliwice, czy w tym roku czy w zeszłym), a konkretnie czy na stroszku bedzie można zwiedzić ZURka 111nd (o ile dobrze model pamiętam )
Jest to wyraźnie napisane na plakacie na stronie TŚ. 12:00.Mikulek pisze:O której otwarcie zajezdni dla zwiedzających ??
HmmPrzypominam, że należy pobrać bilet, aby móc spróbować swoich sił jako motorniczy! Zapewniam, że bez biletu nikt nie wejdzie do "eLki".
Najprawdopodobniej od biletu nr 101 kursant wykona tylko 1/2 okrążenia, by dostało się więcej chętnych.
O godz. 18:30 odjedzie ostatni kursant (2 kursantów)!
Z gliwic pamiętam że to leciało od początku do końca z jakimiś wymianami, ktoś sie nie zgłosił i wogule, i co do przejazdu eLką, od której przyjmują, bo z gliwic pamiętam że jeżeli odrazu nie poleciałeś się zapisać to już nie masz co próbować.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Kto był na zajezdni dzisiaj? Ja byłem i mi się osobiście podobało i chce jeszcze raz takiej imprezy A czy wy byliście? I co wam się najbardziej podobało? Bo mnie to eLka i facet który rozdawał bilety (osobiście go pozdrawiam )
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Witam! Dziękuję za pozdrowienia i przepraszam, że byliście świadkami kłótni, ale co zrobić? System zapisów na okres 1 godziny nie do końca się sprawdził. Później rozdawałem bilety wszystkim , którzy prosili, a i tak nie wszyscy się dostali. No cóż, wg niektórych ze zwiedzających lepiej mieć bilet i nie dostać się na NJ niż nie zdążyć go pobrać wcześniej tylko później, ale za to się na pewno dostać.
Jak prosiłem, żeby ustawić się w kolejce jeden za drugim, to woleli nie słyszeć, a później pretensje do mnie.
To samo z oczekiwaniem na swoją kolej. Chyba ze sto razy, a może i więcej powtarzałem, żeby czekać na trawniku, a nie na powierzchni z kostki brukowej, a chętni co - co chwilę na kostce brukowej.
Jeden awanturnik, od którego wszystko się zaczęło w końcu dostał bilet, ale musiał opuścić teren zajezdni z asystą ochroniarzy. Ja i kilka osób mieliśmy wątpliwości co do stanu trzeźwości tego delikwenta.
Dziękuję za pomoc i zrozumienie.
Warszawa ponoć chętnie by oddała (tzn. sprzedała) doczepę, ale nie mamy sponsora na transport, który kosztuje ok. 4000 - 5000 zł.
Jak prosiłem, żeby ustawić się w kolejce jeden za drugim, to woleli nie słyszeć, a później pretensje do mnie.
To samo z oczekiwaniem na swoją kolej. Chyba ze sto razy, a może i więcej powtarzałem, żeby czekać na trawniku, a nie na powierzchni z kostki brukowej, a chętni co - co chwilę na kostce brukowej.
Jeden awanturnik, od którego wszystko się zaczęło w końcu dostał bilet, ale musiał opuścić teren zajezdni z asystą ochroniarzy. Ja i kilka osób mieliśmy wątpliwości co do stanu trzeźwości tego delikwenta.
Dziękuję za pomoc i zrozumienie.
Ten wagon mamy dzięki staraniom KMTM i Pana Prezesa TŚ.Rafał z Helenki pisze:Hej:)
Z tym 13N to była wielka niespodzianka, i Wielki Szacun z tego powodu dla organizatorów tej imprezy. Tylko weźcie małą poprawkę. Mianowicie, nie jest to wagon #306, lecz #308.
Warszawa ponoć chętnie by oddała (tzn. sprzedała) doczepę, ale nie mamy sponsora na transport, który kosztuje ok. 4000 - 5000 zł.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
No raczej nie był trzeźwy skoro najpierw mówił ze on tam pracuje, a potem że teść :eye: Szkoda ze pretensje wszyscy mieli do Łukasza w sprawie tych biletów, ale poradził sobie dzielnie do końca bo inny by tym wszystkim rzucił i poszedł. Szacunek dla Łukasz naprawdę. Po za tym fajnie się gadało na wszystkie tematy związane z tramwajami i milo było osobiście poznać. Ale impreza udana.
Gapowicz
Ty rozdawałeś bilety na eLke??
A i jeszcze dzień też uważam za udany, przejechałem się eLką czego nie zrobiłem w zeszłym roku w gliwicach (marzenie się spełniło), zobaczyłem stroszek od środka (kolejne marzenie zaliczone), i jeszcze miałem przyjemność wracaniem z imprezki tramwajem 13N z czego się ciesze bo takiej szybkiej i przyjemnej jazdy to w życiu nie miałem a motorniczy to popylał nie ma co, jeszcze pozdrawiam jakąś babkę która jak wysiadała na olimpijskiej to powiedziała że motorniczy jakiś szalony że tak zapierdziela i już połowa wagonu "tu się puknij" etc. Tak czy siak, jestem zadowolony, szczęśliwy, podjarany i już wiem jak działa awaryjny hamulec w tramwaju (:D)
Ty rozdawałeś bilety na eLke??
A i jeszcze dzień też uważam za udany, przejechałem się eLką czego nie zrobiłem w zeszłym roku w gliwicach (marzenie się spełniło), zobaczyłem stroszek od środka (kolejne marzenie zaliczone), i jeszcze miałem przyjemność wracaniem z imprezki tramwajem 13N z czego się ciesze bo takiej szybkiej i przyjemnej jazdy to w życiu nie miałem a motorniczy to popylał nie ma co, jeszcze pozdrawiam jakąś babkę która jak wysiadała na olimpijskiej to powiedziała że motorniczy jakiś szalony że tak zapierdziela i już połowa wagonu "tu się puknij" etc. Tak czy siak, jestem zadowolony, szczęśliwy, podjarany i już wiem jak działa awaryjny hamulec w tramwaju (:D)
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2013, 23:48 przez elot360, łącznie zmieniany 1 raz.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Tak kolega rozdawał bilety do eLkielot360 pisze:Gapowicz
Ty rozdawałeś bilety na eLke??
Łukasz a że jeszcze przy okazji zapytam, dlaczego było pierwszeństwo dla obsługi PS skoro sam po oburzeniu forumowiczów stwierdziłeś, że nie będzie pierwszeństwa i każdy będzie musiał czekać?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez rifi, łącznie zmieniany 1 raz.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Mnie również było miło Was poznać.
Wiem. Tylko część z tych osób w ubiegłym roku nie miała okazji poprowadzić tramwaju. Następnym razem inaczej to rozwiążemy. Osoby z obsługi powinny mieć okazję na początku lub końcu imprezy.rifi pisze:Tak kolega rozdawał bilety do eLkielot360 pisze:Gapowicz
Ty rozdawałeś bilety na eLke??
Łukasz a że jeszcze przy okazji zapytam, dla czego było pierwszeństwo dla obsługi PS skoro sam po oburzeniu forumowiczów stwierdziłeś że nie będzie pierwszeństwa i każdy będzie musiał czekać?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Ale nie każda osoba z obsługi mogła skorzystac z możliwości przejazdu nauką jazdy. Jeżdżąc pociągami specjalnymi nawet zbytnio czasu nie ma na takie rzeczy, bo przerwy krótkie .
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
I w okularach, co koniecznie chciał poprowadzić #111? Niektórych pamiętałem z ubiegłego roku.elot360 pisze:Gapowicz, a pamiętasz takiego blondyna z długimi włosami? Taki którego też spotkałeś w gliwicach w zeszłym roku
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 10:06
- Lokalizacja: Bytom Stroszek
Dzien otwarty
To jest jakis zart? Nie do konca sie sprawdzil? W OGOLE sie nie sprawdzil.... wystarczylo zrobic zwykla kolejke, jak za komuny do miesnego. Osobiscie czekalem i jakos biletu nie dostalem (mimo tego iz bylem w tej twojej dziwnej wymyslonej kolejce), bo przy stoliku rozdawales bilety wg wlasnego uznania. Jakos jednak nie wszyscy musieli czekac. Jestem ze stroszka i duzo ludzi tu znam i widzialem jak przychodzili "z marszu" do stolika i dostawali bilet. Inni tez dostawali, owszem, no ale...musieli sie podlizywac Panu Wladcy Biletow, blyszczec wiedza o transporcie miejskim, autobusach i klimatyzacji, w ktorym jest dobra w ktorym zla, tylko po to zeby byc zapamietanym ze "stal i czekal". Otrzymales kilka biletow, w zwiazku z czym troche wladzy. Podobalo sie jak sie ludzie podlizywali i plaszczyli przed toba o bilet? Teraz chcialbym uzyc kilka niemilych epitetow, no ale regulamin nie pozwala.System zapisów na okres 1 godziny nie do końca się sprawdził. Później rozdawałem bilety wszystkim , którzy prosili, a i tak nie wszyscy się dostali
Mozesz teraz powiedziec ze bylo tylko kilka biletow i trzeba bylo je jakos rozdzielic, bo czas ograniczony byl. No ok, to trzeba bylo wziac tylko jakis wiekszy zegar, postawic na stoliku, z komunikatem ze ostatnia jazda o np. 18oo. Kazdy by z gory wiedzial ile czasu do konca jazd NJ-ka zostalo i czy ma szanse sie zalapac i czy warto stac w kolejce. Ty bylbys tylko "porzadkowym". No ale pewnie taka funkcja by cie nie zadowalala. Lepiej byc Panem Waznym z biletami ktoremu wszyscy do tylka wchodza za bilet.
Poza tym przydalaby sie jakas selekcja ludzi wpuszczanych na NJ. Bo z tego co widzialem z nie wszystkim bylo wszytsko OK. Niektorzy jacys niedomyci, niepachnacy i teraz siadz po takim kims na fotelu motorniczego. Bleee...
Moze nastepnym razem jakas selekcja typu np. wymagania - prawko katB.
Klotnia sprowokowana czesciowo przez samego ciebie, bo ludzie juz poprostu nie wytrzymywali dziwnego systemu i rozdawania biletow obsludze bez kolejki. To w koncu dla kogo byla ta impreza? Dla ludzi postronnych, calkowicie z zewnatrz "swiata TS" czy dla milosnikow? Wydaje mi sie ze to pierwsze skoro byla tak bardzo naglosniona wszedzie a nie tylko na forum....przepraszam, że byliście świadkami kłótni, ale co zrobić
A tlumaczenie ze obsluga ma prawo bez kolejki bo sa z obslugi, ze robia to spolecznie to zadne wytlumaczenie!!! To ja pytam sie - ktos ich zmuszal do tego by byc osoba z obslugi? Skoro byli na obsludze imprezy to powinni byc jako obsluga a nie uczestnik. Przeciez mieli chyba pelne prawo przyjsc jako gosc.
I zapamietaj sobie ze pierwszych !!!ZAWSZE I WSZEDZIE!!! obsluguje sie gosci. No chyba ze jestes inaczej nauczony, to nie powinienes sie pchac na obluge imprez nie znajac podstaw kultury.
Ot tak chcialem sie wyzalic. Impreza i pomysl ogolnie BARDZO OK. Dziekuje za uwage
Kwestią rozwiązania problemu kolejek do wagonów nauki jazdy zajmował się Klub Miłośników Transportu Miejskiego w Chorzowie Batorym oraz Tramwaje Śląskie. KZKGaPowicz z własnej woli zajmuje się tym od zeszłego roku, ale sposób rozdawania biletów itp. ustala wcześniej z innymi.
Prawda jest taka, że nie ma żadnego idealnego sposobu kolejkowania uczestników do wagonów nauki jazdy.
W 2011 r. w Będzinie trzeba było czekać nawet kilka godzin by móc się przejechać. O 18:00 nauka jazdy miała przestać kursować, lecz z uwagi na multum czekających osób, które nie chciały odpuścić, instruktor poświęcił swój czas i został do ok. 19:30.
W 2012 r. w Gliwicach rozdano bilety z zapisami na konkretną godzinę. Wszystkie rozeszły się w ciągu 15 min.
W tym roku chcieliśmy, aby możliwość pobrania biletu nie była tylko na początku imprezy, stąd 20 minut przed każdą pełną godziną można było pobrać bilet na najbliższą godzinę. Jak widać i to się nie sprawdziło.
W przyszłym roku trzeba pomyśleć nad jeszcze innym rozwiązaniem albo powrócić do zwykłej kolejki, która jest kłopotliwa, bo trzeba w niej cały czas stać, ale jednak nikt się o to nie rzuca. Problem pojawia się wtedy jedynie na końcu imprezy...
Osób z obsługi Pociągów Specjalnych, które skorzystały z przejazdu nauką jazdy było chyba z 5, które zrobiły po pół kółka. Osobiście, wiedząc jakie jest zawsze na nią obłożenie, nawet się tam nie pchałem a w czasie Dni Otwartych w ciągu ostatnich 8 lat udało mi się poprowadzić tylko raz - w Będzinie już ponad godzinę po zakończeniu Dnia Otwartego, gdy zrobiłem 1/4 kółka...
Rozumiem moich kolegów, gdyż gdyby nie jeździli w obsłudze zapewne pobraliby bilety lub czekali w kolejce na przejazd wagonem, a z uwagi na brak możliwości stania w kolejce bilet pobrali w inny sposób. Ten problem też chcemy rozwiązać już od paru lat z wyznaczeniem innego dnia, w którym instruktor przyjąłby w wagonie miłośników. Póki co bezskutecznie.
Prawda jest taka, że nie ma żadnego idealnego sposobu kolejkowania uczestników do wagonów nauki jazdy.
W 2011 r. w Będzinie trzeba było czekać nawet kilka godzin by móc się przejechać. O 18:00 nauka jazdy miała przestać kursować, lecz z uwagi na multum czekających osób, które nie chciały odpuścić, instruktor poświęcił swój czas i został do ok. 19:30.
W 2012 r. w Gliwicach rozdano bilety z zapisami na konkretną godzinę. Wszystkie rozeszły się w ciągu 15 min.
W tym roku chcieliśmy, aby możliwość pobrania biletu nie była tylko na początku imprezy, stąd 20 minut przed każdą pełną godziną można było pobrać bilet na najbliższą godzinę. Jak widać i to się nie sprawdziło.
W przyszłym roku trzeba pomyśleć nad jeszcze innym rozwiązaniem albo powrócić do zwykłej kolejki, która jest kłopotliwa, bo trzeba w niej cały czas stać, ale jednak nikt się o to nie rzuca. Problem pojawia się wtedy jedynie na końcu imprezy...
Osób z obsługi Pociągów Specjalnych, które skorzystały z przejazdu nauką jazdy było chyba z 5, które zrobiły po pół kółka. Osobiście, wiedząc jakie jest zawsze na nią obłożenie, nawet się tam nie pchałem a w czasie Dni Otwartych w ciągu ostatnich 8 lat udało mi się poprowadzić tylko raz - w Będzinie już ponad godzinę po zakończeniu Dnia Otwartego, gdy zrobiłem 1/4 kółka...
Rozumiem moich kolegów, gdyż gdyby nie jeździli w obsłudze zapewne pobraliby bilety lub czekali w kolejce na przejazd wagonem, a z uwagi na brak możliwości stania w kolejce bilet pobrali w inny sposób. Ten problem też chcemy rozwiązać już od paru lat z wyznaczeniem innego dnia, w którym instruktor przyjąłby w wagonie miłośników. Póki co bezskutecznie.
Kilka fotek z wczoraj
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 159&type=1
Dzień Otwarty Zajezdni Bytom
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 159&type=1
Dzień Otwarty Zajezdni Bytom
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
Drogi kolego! Wszystko fajnie i pięknie! Czy sądzisz, że osoby z obsługi nie mogą się przejechać nauką jazdy? Są to miłośnicy, którzy nie pracują jako motorniczowie i nie mają pozwolenia do prowadzenia tramwaju i jest to ich pasja, którą realizują. Najlepiej najechać na nas, że się wpychamy, bo myślisz, że mamy czasu 4 godziny by stać w kolejce nie mając w tym czasie przejazdów specjalnych. Nikt nie docenił na przykład tego, że byliśmy w wagonach, udzielali pasażerom informacji, a o wkładzie pracy włożonym w ściągnięcie i odresteurowanie wagonu 13N, którym się tak podniecaliście nie wspomnę ... Brak słów. Trzeba było się słuchać kolegi Łukasza kiedy prosił o podporządkowanie się zasadom oraz ustawienie w jednej kolejce, a nie rozłażeniu się jak za przeproszeniem nie wiadomo co? Święte krowy? Paranoja!GoscDniOtwartyc pisze:A tlumaczenie ze obsluga ma prawo bez kolejki bo sa z obslugi, ze robia to spolecznie to zadne wytlumaczenie!!! To ja pytam sie - ktos ich zmuszal do tego by byc osoba z obslugi? Skoro byli na obsludze imprezy to powinni byc jako obsluga a nie uczestnik. Przeciez mieli chyba pelne prawo przyjsc jako gosc.
Pozdrawiam
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Na początku wszystko było w porządku. Później, bodajże ok. godz. 13:40 lub 14:40 nie pamiętam już dokładnie, mój stolik został dosłownie oblężony ze wszystkich stron. Niektórzy jakby mogli, to by na moją głowę weszli. Jak rozdałem już te 10 biletów, to rozpoczęły się pretensje. Widząc, co się dzieje, poprosiłem, aby ustawić się w kolejce jeden za drugim, ale możesz gadać jak do ścian, przykład podałem już wczoraj - chociażby ciągłe włażenie na kostkę brukową zamiast czekać na trawniku.
Jak już zacząłem rozdawać bilety na prośbę, to się okazało, że dość sporo osób w ogóle nie przyszło, więc co szanowny Użytkowniku GoscDniOtwartyc?
Jestem osobą spokojną, ale do czasu i dobrze wychowaną. Gdy ktoś mnie poprosił, że chce poprowadzić #111 lub #143L nie robiłem problemów. Później już nie pozwalałem, ponieważ stwierdziłem, że jak osoba nie umiała się doczekać, to niech wsiada do pierwszego lepszego i koniec Najlepsze to było to, że chętni mieli pretensje, że rozdaję tylko 10 biletów, a jak już rozdawałem je na prośbę oczekującego, to jedna z osób, które miała pretensje stwierdziła, dlaczego rozdaję tak duże numery, bo i tak się nie dostaną. I bądź tu człowieku mądry
Myślę, że trzeba pogadać z kimś z TŚ i wprowadzić symboliczną opłatę - nie wiem, być może 5 zł? Dochód moglibyśmy przeznaczyć na remont wagonów zabytkowych. Wiem, że aż tyle nie uzbieramy, ale zawsze byłoby to już coś.
Co do godzin kursowania "eLek", to w ubiegłą niedzielę otrzymałem informację, że kursują od godz. 12:00 do godz. 18:30. W praktyce okazało się jak zwykle inaczej, rozpoczęto kursowanie od godz. 12:40, a zakończono po godz. 18:00.
Całkowicie popieram tutaj swojego przedmówcę Damian_1947. Część osób z obsługi przez cały tydzień przyjeżdżały do ZURu pomagać w pracach przy Konstalu 13N #308, a w piątek od rana do późnych godzin wieczornych.
Wiem, że KMTM chciał dobrze dla osób, które dotrą na D.O. później, ale w myślach (nie chciałem Wam tego mówić) wiedziałem, że będą problemy. Najlepiej rozdać na początku i problem z głowy, w tamtym roku takich problemów nie było
Jak już zacząłem rozdawać bilety na prośbę, to się okazało, że dość sporo osób w ogóle nie przyszło, więc co szanowny Użytkowniku GoscDniOtwartyc?
Jestem osobą spokojną, ale do czasu i dobrze wychowaną. Gdy ktoś mnie poprosił, że chce poprowadzić #111 lub #143L nie robiłem problemów. Później już nie pozwalałem, ponieważ stwierdziłem, że jak osoba nie umiała się doczekać, to niech wsiada do pierwszego lepszego i koniec Najlepsze to było to, że chętni mieli pretensje, że rozdaję tylko 10 biletów, a jak już rozdawałem je na prośbę oczekującego, to jedna z osób, które miała pretensje stwierdziła, dlaczego rozdaję tak duże numery, bo i tak się nie dostaną. I bądź tu człowieku mądry
Myślę, że trzeba pogadać z kimś z TŚ i wprowadzić symboliczną opłatę - nie wiem, być może 5 zł? Dochód moglibyśmy przeznaczyć na remont wagonów zabytkowych. Wiem, że aż tyle nie uzbieramy, ale zawsze byłoby to już coś.
Co do godzin kursowania "eLek", to w ubiegłą niedzielę otrzymałem informację, że kursują od godz. 12:00 do godz. 18:30. W praktyce okazało się jak zwykle inaczej, rozpoczęto kursowanie od godz. 12:40, a zakończono po godz. 18:00.
Całkowicie popieram tutaj swojego przedmówcę Damian_1947. Część osób z obsługi przez cały tydzień przyjeżdżały do ZURu pomagać w pracach przy Konstalu 13N #308, a w piątek od rana do późnych godzin wieczornych.
Wiem, że KMTM chciał dobrze dla osób, które dotrą na D.O. później, ale w myślach (nie chciałem Wam tego mówić) wiedziałem, że będą problemy. Najlepiej rozdać na początku i problem z głowy, w tamtym roku takich problemów nie było
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Re: Dzien otwarty
GoscDniOtwartyc pisze:[quote[ Inni tez dostawali, owszem, no ale...musieli sie podlizywac Panu Wladcy Biletow, blyszczec wiedza o transporcie miejskim, autobusach i klimatyzacji, w ktorym jest dobra w ktorym zla, tylko po to zeby byc zapamietanym ze "stal i czekal".System zapisów na okres 1 godziny nie do końca się sprawdził. Później rozdawałem bilety wszystkim , którzy prosili, a i tak nie wszyscy się dostali
Nie do końca kłótnia była sprowokowana przez kolegę od biletów. Kłótnię rozpoczoł gość który twierdził że stoi od godz. 13. Ja stałem od godz. 15 i jakoś go nie widziałem i naraz się znalazł na rozdawaniu biletów a że nie dostał to zrobił haje więc nie wina Łukasza. Może nie umiał sobie poradzić ze wszystkim ale większość z winy samych zwiedzających, bo ile można razy mówić stoimy na trawniku??? 100, 200, 300?.Kolego też stałem i gadałem o nowych autobusach i klimatyzacji a biletu nie dostałem więc nie mów że po to się gadało aby zostać zapamiętanym.Klotnia sprowokowana czesciowo przez samego ciebie, bo ludzie juz poprostu nie wytrzymywali dziwnego systemu i rozdawania biletow obsludze bez kolejki. To w koncu dla kogo byla ta impreza? Dla ludzi postronnych, calkowicie z zewnatrz "swiata TS" czy dla milosnikow? Wydaje mi sie ze to pierwsze skoro byla tak bardzo naglosniona wszedzie a nie tylko na forum....przepraszam, że byliście świadkami kłótni, ale co zrobić
Może którzy takie pretensje macie do Łukasza weście zgłoście się w przyszłym roku do wydawania biletów i zobaczymy jak wam pójdzie. Potem osądzimy was jak wam poszło z słownikiem Kur... ty nad niczym nie panujesz!!!
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Zgadzam się, że nie wszystko funkcjonowało jak miało, następnym razem postaram się to poprawić. Nie wiem, ale może trzeba będzie przygotować rozkład jazdy "eLek", żeby wymusić na instruktorach punktualne rozpoczynanie i kończenie? Zrobimy 5 minut na 1 kółko, każdy zwiedzający przejedzie 1/2 okrążenia i tyle.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Łukasz nie jest to twoja wina, ty zrobiłeś co mogłeś aby to było sprawnie zorganizowane, niestety ludzie się nie umieją dostosować do pleceń a potem oburzenie.KZKGaPowicz pisze:Zgadzam się, że nie wszystko funkjonowało jak miało, następnym razem postaram się to poprawić. Nie wiem, ale może trzeba będzie przygotować rozkład jazdy "eLek", żeby wymusić na instruktorach punktualne rozpoczynanie i kończenie? Zrobimy 5 minut na 1 kółko, każdy zwiedzający przejedzie 1/2 okrążenia i tyle.
Najlepiej zrobić jak mówiłeś że na PESEL ludzi brać
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Z całym szacunkiem, ale Twoich bredni nie da się czytać. Czy Tobie się wydaje, że zorganizowanie takiej imprezy odbywa się jak za machnięciem różdżki.Mikulek pisze:Mimo to nie wiem jak to sobie wyobrażacie... Całe te tłumy mają się chować przed ulewą w hali ??
A poza tym to pracownicy TŚ nie wpadli na to by zrobić to w wakacje ? Założę się że nie wiedzieli że w lato jest z reguły ładnie...
Przyjdź kiedyś na zebranie KMTM-u i zobaczysz, że to nie takie proste jak Ci się wydaje. A termin imprezy jest jak najbardziej w porządku. Ostatnie lata pokazały, że dni otwarte we wrześniu cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem i pogoda dopisuje.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
To tak w pośpiechu powiedziałem. Nie można brać danych, bo niektórzy zgłosiliby to do organów ścigania, że bierzemy dane, a nikt nie widzi jak się je niszczy lub co się z nimi dzieje. Poprostu trzeba zrobić jak w tamtym roku, wydawać bilety na początku wg rozkładu jazdy "eLki" - będzie to godzina orientacyjna (miałem to rozpisane na pociągi L/1 i L/2 tylko zamiast 10 minut na 1 okrążenie przewidzi się 5 minut i wtedy takt kursowania zwiększy się z co 5 min. do 2,5 min.), a zainteresowany powinien 30 minut przed planowanym czasem przyjść zapytać, jaki numer teraz jeździ i będzie wiedzieć wszystko. A Ci, którzy przyjadą później - no cóż trudno. Dla chcącego nic trudnego, jak komuś będzie bardzo zależało, przyjdzie wcześniej, weźmie bilet i ewentualnie będzie mógł coś załatwić zamiast czekać przykładowo 2 godziny. Jak się spóźni, to nic się nie stanie, bo będzie posiadać bilet o numerze niższym, a ta z wyższym wg nowego regulaminu z zeszłego roku - musi ją przepuścić.rifi pisze:No ale przecież mówił Gapowicz że nie można brać od ludzi danych.elot360 pisze:Najlepiej zrobić jak mówiłeś że na PESEL ludzi brać
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Pomysł dobry ale powiedzmy że jak wczoraj będzie parada od punktu A do zajezdni B i niektórzy ludzie którzy też będą chcieli zobaczyć parade a nawet tramwajem paradnym pojechać do zajezdni to wtedy przyjdą później i co w tedy bo ja tego trochu nie rozumiem
A tak a propos dnia otwartego zajezdni X, jak by ktoś mógł post gapowicza przesłać do wątku o tej imprezie czy jakiegoś innego bo zapewne takowy powstanie.
Życzę miłego wieczoru
A jeszcze apropos eLki.
Przed chwilą znalazłem taki post na fanpage'u tramwaje.slask
https://www.facebook.com/TramwajeSlaskiepl
Pozdrawiam
A tak a propos dnia otwartego zajezdni X, jak by ktoś mógł post gapowicza przesłać do wątku o tej imprezie czy jakiegoś innego bo zapewne takowy powstanie.
Życzę miłego wieczoru
A jeszcze apropos eLki.
Przed chwilą znalazłem taki post na fanpage'u tramwaje.slask
https://www.facebook.com/TramwajeSlaskiepl
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez elot360, łącznie zmieniany 2 razy.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
2 lata temu w Będzinie zwykła kolejka obowiązywała i też były awantury.
Ciekawe, że w Gliwicach jakoś ludzie potrafili się dostosować.
Tłumaczyłem i tłumaczę w dalszym ciągu, że właśnie dlatego rozdawałem bilety na okres 1 godziny, (bo ok. 10 się mieściło) aby osoby, które przyjadą później miały szansę NJ poprowadzić, ale jak widać były pretensje. Chętni czytali regulamin NJ na słupku wybiórczo, bo pytali o symulator jazdy, a że do poboru biletów należy ustawić się w kolejce to już nieelot360 pisze:Pomysł dobry ale powiedzmy że jak wczoraj będzie parada od punktu A do zajezdni B i niektórzy ludzie którzy też będą chcieli zobaczyć parade a nawet tramwajem paradnym pojechać do zajezdni to wtedy przyjdą później i co w tedy bo ja tego trochu nie rozumiem
Ciekawe, że w Gliwicach jakoś ludzie potrafili się dostosować.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Nie bardzo rozumię, przecież parada odbywała się przed imprezą na zajezdni, a bramę otwarto dopiero o 12.00 czyli jak zjechały na Stroszek wozy z parady. Zatem każdy miał równe szanse na naukę jazdy. A że naród dziki , na to my osoby z obslugi nic nie poradzimy. Na drugi raz niech postawią ochroniarza przy tym stoliku, może to coś da.
Po co ochrona/?? Ludzie już wczoraj mówiłem, czemu w bankach czy urzędach gdzie wydaje maszyna numerki nie ma takich sytuacji i wszystko jest w porządku. Regulamin bym zmienił jednak co do numerów niższych. Bo to nie fair ze kogoś nie ma jak jest jej kolej a potem przychodzi i ma pierwszeństwo, przecież nigdzie tak niema bo jak kolejka przejdzie to każdy stoi od początku.hanys76 pisze:Nie bardzo rozumię, przecież parada odbywała się przed imprezą na zajezdni, a bramę otwarto dopiero o 12.00 czyli jak zjechały na Stroszek wozy z parady. Zatem każdy miał równe szanse na naukę jazdy. A że naród dziki , na to my osoby z obslugi nic nie poradzimy. Na drugi raz niech postawią ochroniarza przy tym stoliku, może to coś da.
A teraz aby nasza 13N miała doczepkę to cza postarać się u włodarzy miast, samym się złożyć lub jeszcze w jakiś inny sposób. A 5 tysięcy to znów nie majątek wielki. Tak jak wczoraj rozmawiałem z Gapowicz można by było w uzasadnieniu napisać że przez jakiś okres będzie na szybach woził reklamę ze zakup i transport współfinansowany przez . . .
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez rifi, łącznie zmieniany 1 raz.
Mhm, a tak na prawdę to po co nam ta kupa złomu? Będzie zapewne tak samo dobrze utrzymana jak pozostały tabor - zakręcicie się najpierw wokół tego co mamy - vide Kanciok, a później sciągajcie następny tabor...rifi pisze:A teraz aby nasza 13N miała doczepkę to cza postarać się u włodarzy miast, samym się złożyć lub jeszcze w jakiś inny sposób. A 5 tysięcy to znów nie majątek wielki. Tak jak wczoraj rozmawiałem z Gapowicz można by było w uzasadnieniu napisać że przez jakiś okres będzie na szybach woził reklamę ze zakup i transport współfinansowany przez . . .
//"Naprawdę" piszemy łącznie. (Peter)
Ostatnio zmieniony 15 lut 2014, 10:23 przez Iwo, łącznie zmieniany 1 raz.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Uważam, że trzeba zrobić tak jak w Gliwicach. Zapisujemy na godzinę orientacyjną, a na kółko przewidzi się tylko 5 minut zamiast 10. 30 minut przed podaną godziną należy przyjść i zapytać, jaki numer jest w NJ.
Masz rację rifi, regulamin co do kolejności trzeba zmienić. Jak się śpieszymy, to śpieszymy. Jak komuś kolejka przejdzie, to trudno - będzie musiała poczekać następny raz, może to coś nauczy ludzi. Kiedyś inaczej do tego podchodziłem, ale od soboty zmieniłem zdanie - niech każdy pilnuje numerów.
A 102N #8 stoi i niszczeje, bo TŚ nie ma na odrestaurowanie kasy, a co dopiero KMTM.
Co do informacji o współfinansowanie, to wystarczy kilka plakatów wewnątrz wagonu. Będzie to też forma promocji miasta/miast. Jest też inne rozwiązanie, w zamian za sfinansowanie, miasto będzie mogło wynająć wagon na daną imprezę do wartości przekazania środków na zakup lub dopłaty za przekroczenie wartości wpłaty.
Masz rację rifi, regulamin co do kolejności trzeba zmienić. Jak się śpieszymy, to śpieszymy. Jak komuś kolejka przejdzie, to trudno - będzie musiała poczekać następny raz, może to coś nauczy ludzi. Kiedyś inaczej do tego podchodziłem, ale od soboty zmieniłem zdanie - niech każdy pilnuje numerów.
ENka #1100 jeździ, #338 poproszono o mały lifting i jest, prosiliśmy o 13N i polakierowanie na czerwono jest.Iwo pisze:Mhm, a tak na prawdę to po co nam ta kupa złomu? Będzie zapewne tak samo dobrze utrzymana jak pozostały tabor - zakręcicie się najpierw wokół tego co mamy - vide Kanciok, a później sciągajcie następny tabor...rifi pisze:A teraz aby nasza 13N miała doczepkę to cza postarać się u włodarzy miast, samym się złożyć lub jeszcze w jakiś inny sposób. A 5 tysięcy to znów nie majątek wielki. Tak jak wczoraj rozmawiałem z Gapowicz można by było w uzasadnieniu napisać że przez jakiś okres będzie na szybach woził reklamę ze zakup i transport współfinansowany przez . . .
A 102N #8 stoi i niszczeje, bo TŚ nie ma na odrestaurowanie kasy, a co dopiero KMTM.
Co do informacji o współfinansowanie, to wystarczy kilka plakatów wewnątrz wagonu. Będzie to też forma promocji miasta/miast. Jest też inne rozwiązanie, w zamian za sfinansowanie, miasto będzie mogło wynająć wagon na daną imprezę do wartości przekazania środków na zakup lub dopłaty za przekroczenie wartości wpłaty.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Ivo a widziałeś te kupę złomu jak to nazwałeś? Jest to ostatni wagon tego typu który przeszedł RB w 2009 r.Iwo pisze:Mhm, a tak na prawdę to po co nam ta kupa złomu? Będzie zapewne tak samo dobrze utrzymana jak pozostały tabor - zakręcicie się najpierw wokół tego co mamy - vide Kanciok, a później sciągajcie następny tabor...rifi pisze:A teraz aby nasza 13N miała doczepkę to cza postarać się u włodarzy miast, samym się złożyć lub jeszcze w jakiś inny sposób. A 5 tysięcy to znów nie majątek wielki. Tak jak wczoraj rozmawiałem z Gapowicz można by było w uzasadnieniu napisać że przez jakiś okres będzie na szybach woził reklamę ze zakup i transport współfinansowany przez . . .
- Damian_1947
- Posty: 1120
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
Powiem tak, gdybyśmy czekali z wagonem 13N do wyremontowania kancioka, to by ich już dawno nie było. Druga rzecz to koszta, za 13-kę wyszło ok. 5000 zł, a na kancioka trzeba wyłożyć bagatela 1 000 000,00 zł. jest to potężna różnica! No i oczywiście nie kupa złomu, bo co prawda jest do zrobienia kilka poprawek lakierniczych, ale w stanie technicznym jest dobrym.Iwo pisze:Mhm, a tak na prawdę to po co nam ta kupa złomu? Będzie zapewne tak samo dobrze utrzymana jak pozostały tabor - zakręcicie się najpierw wokół tego co mamy - vide Kanciok, a później sciągajcie następny tabor...rifi pisze:A teraz aby nasza 13N miała doczepkę to cza postarać się u włodarzy miast, samym się złożyć lub jeszcze w jakiś inny sposób. A 5 tysięcy to znów nie majątek wielki. Tak jak wczoraj rozmawiałem z Gapowicz można by było w uzasadnieniu napisać że przez jakiś okres będzie na szybach woził reklamę ze zakup i transport współfinansowany przez . . .
Pozdrawiam
Popieram kolegę Damian _1947 co do wagonu 13N jak nie teraz to potem będzie za późno. Jeszcze tylko trzeba doczepkę kupić, więc trzeba się postarać o kasę. Wiem że Radio FEST co roku w okresie świątecznym organizuje fest tramwaj może i można by było się do nich uśmiechnąć o jakąkolwiek pomoc w zakupie tramwaju a potem może wozić plakaty z radia Gapowicz co ty na to?Damian_1947 pisze:Powiem tak, gdybyśmy czekali z wagonem 13N do wyremontowania kancioka, to by ich już dawno nie było. Druga rzecz to koszta, za 13-kę wyszło ok. 5000 zł, a na kancioka trzeba wyłożyć bagatela 1 000 000,00 zł. jest to potężna różnica! No i oczywiście nie kupa złomu, bo co prawda jest do zrobienia kilka poprawek lakierniczych, ale w stanie technicznym jest dobrym.Iwo pisze:Mhm, a tak na prawdę to po co nam ta kupa złomu? Będzie zapewne tak samo dobrze utrzymana jak pozostały tabor - zakręcicie się najpierw wokół tego co mamy - vide Kanciok, a później sciągajcie następny tabor...rifi pisze:A teraz aby nasza 13N miała doczepkę to cza postarać się u włodarzy miast, samym się złożyć lub jeszcze w jakiś inny sposób. A 5 tysięcy to znów nie majątek wielki. Tak jak wczoraj rozmawiałem z Gapowicz można by było w uzasadnieniu napisać że przez jakiś okres będzie na szybach woził reklamę ze zakup i transport współfinansowany przez . . .
Nie do końca jednak takim dobrym.Damian_1947 pisze:ale w stanie technicznym jest dobrym.
I jak tak dalej pójdzie to długo nie pojeździ. Ten wagon remont mial 10 lat temu.KZKGaPowicz pisze:ENka #1100 jeździ,
Noo, a zapytaj co się stało z lusterkami i wygrodzeniem do teog pierwszego.#338 poproszono o mały lifting i jest, prosiliśmy o 13N i polakierowanie na czerwono jest.
Jakby ktoś chciał ro by miał. Już nie pamietasz zapewnień w sprawie 102Na?A 102N #8 stoi i niszczeje, bo TŚ nie ma na odrestaurowanie kasy, a co dopiero KMTM.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez adam86, łącznie zmieniany 1 raz.
KZKGOP 1779
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Myślę, że to dobry pomysł, ale należałoby to uzgodnić na zebraniu KMTM i z TŚ. Zapraszam 20.10.2013 r. na zebranie do ZUR o godz. 11:00.rifi pisze:Popieram kolegę Damian _1947 co do wagonu 13N jak nie teraz to potem będzie za późno. Jeszcze tylko trzeba doczepkę kupić, więc trzeba się postarać o kasę. Wiem że Radio FEST co roku w okresie świątecznym organizuje fest tramwaj może i można by było się do nich uśmiechnąć o jakąkolwiek pomoc w zakupie tramwaju a potem może wozić plakaty z radia Gapowicz co ty na to?Damian_1947 pisze:Powiem tak, gdybyśmy czekali z wagonem 13N do wyremontowania kancioka, to by ich już dawno nie było. Druga rzecz to koszta, za 13-kę wyszło ok. 5000 zł, a na kancioka trzeba wyłożyć bagatela 1 000 000,00 zł. jest to potężna różnica! No i oczywiście nie kupa złomu, bo co prawda jest do zrobienia kilka poprawek lakierniczych, ale w stanie technicznym jest dobrym.Iwo pisze:Mhm, a tak na prawdę to po co nam ta kupa złomu? Będzie zapewne tak samo dobrze utrzymana jak pozostały tabor - zakręcicie się najpierw wokół tego co mamy - vide Kanciok, a później sciągajcie następny tabor...rifi pisze:A teraz aby nasza 13N miała doczepkę to cza postarać się u włodarzy miast, samym się złożyć lub jeszcze w jakiś inny sposób. A 5 tysięcy to znów nie majątek wielki. Tak jak wczoraj rozmawiałem z Gapowicz można by było w uzasadnieniu napisać że przez jakiś okres będzie na szybach woził reklamę ze zakup i transport współfinansowany przez . . .
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
KZKGaPowicz pisze:Myślę, że to dobry pomysł, ale należałoby to uzgodnić na zebraniu KMTM i z TŚ. Zapraszam 20.10.2013 r. na zebranie do ZUR o godz. 11:00.rifi pisze:Popieram kolegę Damian _1947 co do wagonu 13N jak nie teraz to potem będzie za późno. Jeszcze tylko trzeba doczepkę kupić, więc trzeba się postarać o kasę. Wiem że Radio FEST co roku w okresie świątecznym organizuje fest tramwaj może i można by było się do nich uśmiechnąć o jakąkolwiek pomoc w zakupie tramwaju a potem może wozić plakaty z radia Gapowicz co ty na to?Damian_1947 pisze:Powiem tak, gdybyśmy czekali z wagonem 13N do wyremontowania kancioka, to by ich już dawno nie było. Druga rzecz to koszta, za 13-kę wyszło ok. 5000 zł, a na kancioka trzeba wyłożyć bagatela 1 000 000,00 zł. jest to potężna różnica! No i oczywiście nie kupa złomu, bo co prawda jest do zrobienia kilka poprawek lakierniczych, ale w stanie technicznym jest dobrym.Iwo pisze:Mhm, a tak na prawdę to po co nam ta kupa złomu? Będzie zapewne tak samo dobrze utrzymana jak pozostały tabor - zakręcicie się najpierw wokół tego co mamy - vide Kanciok, a później sciągajcie następny tabor...rifi pisze:A teraz aby nasza 13N miała doczepkę to cza postarać się u włodarzy miast, samym się złożyć lub jeszcze w jakiś inny sposób. A 5 tysięcy to znów nie majątek wielki. Tak jak wczoraj rozmawiałem z Gapowicz można by było w uzasadnieniu napisać że przez jakiś okres będzie na szybach woził reklamę ze zakup i transport współfinansowany przez . . .
Postaram się być
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości