Dyskusje o różnych wydarzeniach, wypadkach i informacjach prasowych itp. - dział newsmana...
-
polaque
- Posty: 268
- Rejestracja: 09 maja 2014, 23:43
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
#401
Post
autor: polaque » 16 lut 2015, 17:21
kolejorz. pisze:polaque pisze:W sensie po trasie 13tki (mowa o Siemianowicach) czy tylko do Alfredu?
Do Skargi oczywiście
To mi bardziej chodziło o całkowitą likwidacje trasy 13stki na Siemianowicach.
Do tego może dojść jeśli miasto stwierdzi że dublowanie (na terenie miasta) komunikacji jest nieopłacalne. I tu będą lepszy argument niż w Rudzie gdzie robią czary mary.
A autobusy na bezpośredniej trasie ( 27, 5, 133) szybciej niż tramwaj pokonują odcinek Skargi - Alfred
Dodatkowo jest 43 które ma przystanki na oś Tuwima które wolniej trasę realizuje ale ma większą ofertę przystankową
jednak nie chciałbym osobiście likwidacji tramwaju.
-
misza
- Posty: 114
- Rejestracja: 05 lis 2009, 23:32
- Lokalizacja: Ruda1
#402
Post
autor: misza » 25 lut 2015, 17:38
Sieć trakcyjna jest ściągnięta od Osiedla pod Brzozami do łącznika sekcyjnego przed przystankiem Ruda Osiedle Stare (wyjazd na asfalt) - czyli tylko w buszu :mryellow:
Od 1.03 zmienia się rozkład 118 - chyba korekta godzin?
Ostatnio zmieniony 25 lut 2015, 18:53 przez
misza, łącznie zmieniany 1 raz.
-
polaque
- Posty: 268
- Rejestracja: 09 maja 2014, 23:43
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
#403
Post
autor: polaque » 25 lut 2015, 21:57
misza pisze:Sieć trakcyjna jest ściągnięta od Osiedla pod Brzozami do łącznika sekcyjnego przed przystankiem Ruda Osiedle Stare (wyjazd na asfalt) - czyli tylko w buszu :mryellow:
Od 1.03 zmienia się rozkład 118 - chyba korekta godzin?
Smutne jest to co się z tą linią stało.
-
KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
#404
Post
autor: KZKGaPowicz » 03 mar 2015, 12:00
Odpowiedź z UM Ruda Śląska. Ktoś tu ewidentnie kłamie lub jak zwykle prawda leży pośrodku. W dniu 19.03.2015 r. podczas sesji RM Ruda Śląska będzie podjęty temat komunikacji miejskiej w mieście. Mają być obecni przedstawiciele TŚ i KZK GOP. Zapowiada się ciekawie. Sesja będzie transmitowana na żywo, więc zapraszam. Link:
http://sferatv.pl/na-zywo.html
-
Załączniki
-
- Odpowiedź z UM Ruda Śląska.doc
- (4.99 MiB) Pobrany 251 razy
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
-
DTSN
- Posty: 198
- Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
- Lokalizacja: Cały Śląsk
#405
Post
autor: DTSN » 03 mar 2015, 15:04
Szkoda, że pani prezydent Dziedzic jest taka nie ugięta w swoim postanowieniu, czyli całkowitej likwidacji tej linii
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !
-
auri23
- Posty: 188
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 16:52
- Lokalizacja: Chorzów
#406
Post
autor: auri23 » 03 mar 2015, 15:06
No cóż nie urzekła mnie tymi bredniami. A co najbardziej mnie zdziwiło to fakt wręcz błagania TŚ o remont T18 i T9 na co to "zła" spółka nie chce się zgodzić.
-
cl103
- Posty: 16
- Rejestracja: 30 sty 2015, 13:14
- Lokalizacja: Zabrze
#407
Post
autor: cl103 » 04 mar 2015, 19:28
Spółka TŚ chyba dopuszcza jeszcze ewentualny powrót tej linii, skoro zachowuje tablice osiemnastki. Chociaż ciężko na tej podstawie postawić jakiekolwiek wnioski.
-
Załączniki
-
- S22C-115030414010.pdf
- (24.92 KiB) Pobrany 282 razy
-
Boguś
- Posty: 4741
- Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
- Lokalizacja: Katowice-Piotrowice
#408
Post
autor: Boguś » 04 mar 2015, 20:28
cl103 pisze:Spółka TŚ chyba dopuszcza jeszcze ewentualny powrót tej linii, skoro zachowuje tablice osiemnastki. Chociaż ciężko na tej podstawie postawić jakiekolwiek wnioski.
Dwa miesiące temu w R2 widziałem tablice z 15 stki i chyba nawet 12 stki, więc takie argumenty wziąłbym z przymrużeniem oka.
-
misza
- Posty: 114
- Rejestracja: 05 lis 2009, 23:32
- Lokalizacja: Ruda1
#409
Post
autor: misza » 17 mar 2015, 20:08
Na moście nad Bytomką trwa naprawa barier po obu stronach (przy torowisku również).
Torowisko już mocno rude od rdzy, ale wygląda na całe. Iglice w zwrotnicach na Kuźnicy (Stawiki) nie rozkradzione.
-
KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
#410
Post
autor: KZKGaPowicz » 19 mar 2015, 13:33
Właśnie na sesji RM trwa omawianie tematu transportu publicznego. Zapraszam: ->
http://sferatv.pl/na-zywo.html
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
-
hanys76
- Posty: 9058
- Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
- Lokalizacja: Górny Śląsk
#411
Post
autor: hanys76 » 06 kwie 2017, 19:28
Znowu głośno o linii 18
LINK
-
trajtek
- Posty: 1457
- Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
- Lokalizacja: Hindenburg
#412
Post
autor: trajtek » 06 kwie 2017, 19:53
Można się tego było spodziewać, że tak to się skończy.
Swoją drogą, ostatnio wracając z Gliwic przy jednym z przejazdów prowadzono jakieś prace - wyglądało na to, że wymieniają płyty na przejeździe przez tory, po których dawniej gnał tramwaj. Jednak pozostawiono tory, a ich nie zdemontowano w tym miejscu, ponadto w niektórych miejscach również wygląda na to, że przejazd był wymieniany, a pozostawiono tory. Czy TŚ liczą, że wraz ze zmianą prezydenta miasta uda się przywrócić tramwaje do tego miasta?
-
adam86
- Posty: 928
- Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
- Lokalizacja: Chorzów
#413
Post
autor: adam86 » 06 kwie 2017, 22:09
No i dobrze, lepiej zlikwidować linię, niż modernizować tak jak 9, bo to są wyrzucone pieniadze.
KZKGOP 1779
-
grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
#414
Post
autor: grillmaster » 06 kwie 2017, 23:57
adam86 pisze:No i dobrze, lepiej zlikwidować linię, niż modernizować tak jak 9, bo to są wyrzucone pieniadze.
Niestety tak jest, skoro w XXI wieku modernizuje się linie bez budowy drugiego toru.
-
Pimpek
- Posty: 4217
- Rejestracja: 23 kwie 2009, 01:50
- Lokalizacja: Chorzów
#415
Post
autor: Pimpek » 07 kwie 2017, 07:06
trajtek pisze:Czy TŚ liczą, że wraz ze zmianą prezydenta miasta uda się przywrócić tramwaje do tego miasta?
Jedyny przypadek, gdzie przywrócono zawieszony odcinek, to linia 7 na odcinku od Łagiewnik do Centrum Bytomia i nie wierzę, aby kiedykolwiek nastąpił kolejny taki "cud". Sprzyjały temu władze miasta, spore napełnienia na linii i lokalizacja, ale także niewielki koszt modernizacji w aspekcie wykupu działek, wyburzeń, itp. Na linii 9 czy 18 jest to niemożliwe, chyba że na niektórych odcinkach linia byłaby wbudowana w jezdnię, aby mogła być dwutorowa.
-
tom
- Posty: 132
- Rejestracja: 19 paź 2014, 22:12
- Lokalizacja: Katowice
#416
Post
autor: tom » 08 kwie 2017, 15:00
w przypadku modernizacji 9 w Nowym Bytomiu spokojnie mogli zrobić drugi tor, miejsca jest tam sporo, pasy zieleni po jednej i drugiej stronie, szerokie chodniki po stronie UM, wiec mogli spokojnie zrobić wzorem Szopienickim tramwaj po jednej i drugiej stronie jezdni, wiadomo koszty remontu były by 2-3 krotonie większe od tego co robią teraz.
Ale zamiast robić z głową to.. konserwuje się to co jest tam od dawna.
Odcinek Chebzie Pętla- kaufhaus też spokojnie można zrobić 2 torowy, dalej do Nowego Bytomia miejsca niezbyt dużo ale spokojnie można 2 tory zrobić w jezdni jak w Szopienicach
-
888
- Posty: 127
- Rejestracja: 25 lut 2011, 07:59
- Lokalizacja: Świętochlowice
#417
Post
autor: 888 » 10 kwie 2017, 09:04
Można też wykorzystać odcinek linii do dworca w Rudzie Śląskiej. jest mijanka, można dać dwukierunkowy tabor. Można pokombinować tramwaj np Ruda-Bykowina, albo przynajmniej do Chebzia na przesiadkę. Szkoda kolejnej linii zwłaszcza że ten odcinek do dworca jest w dobrym stanie i nie wpływa tak negatywnie na organizację ruchu jak dalej z tego miejsca do Bobrka.
Tramwaje Śląskie - ratujmy co się da
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości