Strona 3 z 3

: 18 mar 2009, 21:28
autor: Marcin
105N-#338 pisze:Co do Karlików, wszystko ujdzie, tylko rurek mało ;) . Najgorzej w tłoku ;) .
Patryczek woli tłok w 105tce a karliki pod palnik ;).

Dobra ludzie skończmy ten offtop dostał dwa ostrzeżenia niech się chłopak cieszy.

: 19 mar 2009, 20:22
autor: adam86
patryksobieszek pisze:no dobrze ja przepraszam ale teraz oczekuje przeprosin od 105N-338 i od Memphis ;)
A zadanie odrobione? MSPANC :P

: 20 mar 2009, 07:56
autor: 105N-#338
adam86 pisze:
patryksobieszek pisze:no dobrze ja przepraszam ale teraz oczekuje przeprosin od 105N-338 i od Memphis ;)
A zadanie odrobione? MSPANC :P
Dokładnie, pomijając już fakt, że jest to strasznie nie gramatycznie ;P
Powinno być "od 105N-#338, oraz od Memphis'a" ;)

Jak dla mnie i stopiątka i karlik ma swoje prawo bytu, coś Patrykowi nie pasuje, możesz złożyć wizyte u dyspozytora, albo narysuj kwiatuszki sprayem, to może chwilkę postoją, ku Twojemu zadowoleniu.

: 14 mar 2010, 21:44
autor: slezak
Jako wieloletni pasażer osobiście wole 105 ze względów, na które zwrócono uwagę na początku tematu. "Nowoczesność" Karlika czasem odpycha, a szczególnie krótkie wąskie siedzenia i natłok ludzi przy drzwiach co powoduje trudności ze wsiadaniem i wysiadaniem. Karlik może i w teorii zabiera 200 pasażerów ale w praktyce wygląda to zupełnie inaczej. Wkurzający jest też głośny sygnał zamykania drzwi, którym pasażer jest traktowany czasem dwa lub i trzy razy na jednym przystanku.
Sposobem rozwiązania nie jest jednak rezygnowanie z nowoczesnego tramwaju tylko przeprojektowanie Karlika lub kupienie innego modelu wagonu.

: 03 maja 2011, 17:05
autor: hanys76
Dzisiaj przypada 10 rocznica, gdy pierwszy liniowy citadis wyjechał na trasę. Było to dokładnie 3 maja, a tym wagonem był 801. Po 10 latach można powiedziec że sytuacja z nimi nie wygląda dobrze. W sumie niema co świętowac, wagony nie wyglądają tak jak powinny.

: 05 maja 2011, 14:18
autor: luki
hanys76 pisze:W sumie niema co świętowac, wagony nie wyglądają tak jak powinny.
Wagony po RB nie są przecież takie złe "prawie jak nowe" ;) Niestety od samego początku były problemy z awaryjnością i raczej to się nie zmieni.
Jak na 10 lat jednak tak źle nie jest, choć mogłoby być dużo lepiej... niestety masowe defekty i odstawki są największym problemem.

: 30 sty 2016, 16:13
autor: L.A
Nie wiem gdzie zadać to pytanie.

Od kiedy #803 ma nowe wyświetlacze?

: 30 sty 2016, 16:20
autor: tramwajarze z19
L.A pisze:Od kiedy #803 ma nowe wyświetlacze?
Od tego czasu jak przeszedł RK w ZUR.

: 30 sty 2016, 16:36
autor: trajtek
Jak padło pytanie o #803, to i ja się podepnę - inne Karliki po remontach kapitalnych też wydają takie.. nie wiem jak to nazwać, no dość charakterystyczne dźwięki przy przyspieszaniu i jeździe? W pozostałych egzemplarzach, które są w Gliwicach, takiego dźwięku nie ma. Takie jakieś wycie, czy coś w tym stylu..

: 30 sty 2016, 20:12
autor: L.A
tramwajarze z19 pisze:
L.A pisze:Od kiedy #803 ma nowe wyświetlacze?
Od tego czasu jak przeszedł RK w ZUR.
A można by było przypomnieć od kiedy?

: 30 sty 2016, 21:11
autor: tramwajarze z19
L.A pisze:
tramwajarze z19 pisze:
L.A pisze:Od kiedy #803 ma nowe wyświetlacze?
Od tego czasu jak przeszedł RK w ZUR.
A można by było przypomnieć od kiedy?
Dnia 31.12.2015 roku wrócił na Zawodzie.

: 31 sty 2016, 01:10
autor: elot360
trajtek pisze:Jak padło pytanie o #803, to i ja się podepnę - inne Karliki po remontach kapitalnych też wydają takie.. nie wiem jak to nazwać, no dość charakterystyczne dźwięki przy przyspieszaniu i jeździe? W pozostałych egzemplarzach, które są w Gliwicach, takiego dźwięku nie ma. Takie jakieś wycie, czy coś w tym stylu..
Dźwięk bliższy startowaniu Moderusa z przystanku czy bardziej Żelazka?

: 31 sty 2016, 18:43
autor: Boguś
trajtek pisze:Jak padło pytanie o #803, to i ja się podepnę - inne Karliki po remontach kapitalnych też wydają takie.. nie wiem jak to nazwać, no dość charakterystyczne dźwięki przy przyspieszaniu i jeździe? W pozostałych egzemplarzach, które są w Gliwicach, takiego dźwięku nie ma. Takie jakieś wycie, czy coś w tym stylu..
Od początku citki tak mają. ZUR przy remoncie nic nie zmieniał przy aparaturze.

: 05 lut 2016, 12:57
autor: trajtek
Chodziło mi o to to, że jest strasznie głośno w środku.

https://www.youtube.com/watch?v=lLOsFp6iSrQ

W #806, #811, #814, #815 i #816 tak głośno nie jest, nawet wśród pasażerów ktoś między sobą stwierdził, że chyba się coś popsuło, bo strasznie głośno "rzęzi".

: 05 lut 2016, 14:25
autor: Trampesar6
trajtek pisze:Chodziło mi o to to, że jest strasznie głośno w środku.

https://www.youtube.com/watch?v=lLOsFp6iSrQ

W #806, #811, #814, #815 i #816 tak głośno nie jest, nawet wśród pasażerów ktoś między sobą stwierdził, że chyba się coś popsuło, bo strasznie głośno "rzęzi".
Teraz już nie pamiętam czy takie dźwięki w środku były jak jeździłem Karlikami, ale na tym filmiku najgłośniej od 0:49 do 1:08.

: 05 lut 2016, 15:53
autor: auri23
Coś chyba w nim jest nie tak, bo on nie tylko specyficznie dla Citków piszczy ale i wydaję ciężkie dźwięki.

: 06 lut 2016, 23:06
autor: trajtek
auri23 pisze:Coś chyba w nim jest nie tak, bo on nie tylko specyficznie dla Citków piszczy ale i wydaję ciężkie dźwięki.
Ciężkie dźwięki.. o, dobre określenie..