Wagony 116Nd w Zajezdniach
Wagony 116Nd w Zajezdniach
Mam takie pytanie. Czy wagony 116Nd były eksploatowane przez inne zajezdnie jako liniowe?(oprócz Będzina)
Ostatnio zmieniony 11 paź 2015, 13:35 przez TŚ25, łącznie zmieniany 1 raz.
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D
POZDRAWIAM !
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D
POZDRAWIAM !
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Wagony 116Nd w Zajezdniach.
Nie przypominam sobie, aby te wagony do eksploatacji liniowej były wysyłane do jakiejkolwiek innej zajezdni niż Zawodzie.TŚ25 pisze:Mam takie pytanie. Czy wagony 116Nd były eksploatowane przez inne zajezdnie jako liniowe?(oprócz Będzina)
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Re: Wagony 116Nd w Zajezdniach.
Hmmm A zajezdnia Stroszek?KZKGaPowicz pisze:Nie przypominam sobie, aby te wagony do eksploatacji liniowej były wysyłane do jakiejkolwiek innej zajezdni niż Zawodzie.TŚ25 pisze:Mam takie pytanie. Czy wagony 116Nd były eksploatowane przez inne zajezdnie jako liniowe?(oprócz Będzina)
Tramwaje Śląskie
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D
POZDRAWIAM !
232 Zawodzie Pętla-Chorzów Stadion Śląski-Zawodzie Pętla ;D
POZDRAWIAM !
Re: Wagony 116Nd w Zajezdniach.
Nie.TŚ25 pisze:Hmmm A zajezdnia Stroszek?KZKGaPowicz pisze:Nie przypominam sobie, aby te wagony do eksploatacji liniowej były wysyłane do jakiejkolwiek innej zajezdni niż Zawodzie.TŚ25 pisze:Mam takie pytanie. Czy wagony 116Nd były eksploatowane przez inne zajezdnie jako liniowe?(oprócz Będzina)
Od początku eksploatacji, wagony 116nd stacjonują na Zawodziu. Tylko ta jedna zajezdnia jest przystosowana do ich obsługi , a po drugie są przeznaczone na 6/16. Obie linie obsługuje właśnie zajezdnia Zawodzie. Nigdy nie były przenoszone , bo inne zajezdni nie są przystosowane dla nich. Tyle w tym temacie. Sprawa wyjasniona prosze o zamknięcie tematu.
Odświeżam temat, bo w sumie ostatnim razem, jak uruchomiono zajezdnię Batory na czas dokończenia remontu odcinka Rynek - Zawodzie, to nie zdecydowano się na przeniesienie Karlików do Batorego. Przyczyną podobno był za niski wiadukt kolejowy i zbyt gwałtowna zmiana nachylenia torowiska. Jak to się stało, że teraz nagle się da zjeżdżać Karlikami do Batorego? Pytanie lamerskie, ale marnie znam się na tych wagonachhanys76 pisze:(wagony 116Nd) nigdy nie były przenoszone, bo inne zajezdni nie są przystosowane dla nich.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości