2008.02.18
2008.02.18
poc. 601 - 809
poc. 603 - 802
poc. 604 - 719+720
poc. 608 - 810
poc. 610 - szarak
poc. 111 - 262+263
poc. 112 - 250+251
poc. 113 - zakładowy z OTK-2
poc. 116 - Bomi, chyba 783+784
poc. 4104 - 647+648
poc. 4109 - 713+714
poc. 704 - 609+610 (wyświetlacze ciemne, zasłonięte tablicami)
poc. 92 - 317+321 (wyświetlacz przedni działa, boczny zasłonięty)
poc. 173 - 491
poc. 13 - 765
poc. 15 - 733
poc. 16 - 654
poc. 404 - 260+261
poc. 405 - 655+393
poc. 506 - 458
poc. 353 -> poc. 507 - 406
poc. 508 - 373
poc. 509 - 425
poc. 603 - 802
poc. 604 - 719+720
poc. 608 - 810
poc. 610 - szarak
poc. 111 - 262+263
poc. 112 - 250+251
poc. 113 - zakładowy z OTK-2
poc. 116 - Bomi, chyba 783+784
poc. 4104 - 647+648
poc. 4109 - 713+714
poc. 704 - 609+610 (wyświetlacze ciemne, zasłonięte tablicami)
poc. 92 - 317+321 (wyświetlacz przedni działa, boczny zasłonięty)
poc. 173 - 491
poc. 13 - 765
poc. 15 - 733
poc. 16 - 654
poc. 404 - 260+261
poc. 405 - 655+393
poc. 506 - 458
poc. 353 -> poc. 507 - 406
poc. 508 - 373
poc. 509 - 425
602# 807
605# 811
606# 467+489
607# 816
609# 805
162 oraz 164 to składy w zakładowym
163# 801
166# szarak
167# 637 solo
Niema dziś na trasie 338.
4101# 806
4102# skład knorr
4103# 808
4107# 814
Na 115 był rano 685+686, ale zjechał po 8.20 .
Około 9.00 z zajezdni do ronda pomykał 662+617, nie widziałem nic w tym czasie na 118.
Skład na 116 to 734+735,
783+784 jest na 20 . O 9.50 783+784 skręcił do ronda, wysadził pasażerów na łuku.
Skład na 164 miał problemy na rynku, z zamknięciem pierwszych drzwi w drugim wagonie.
Stał dosyc długo ,aż dogonił go pociąg 165. Po czym udało się drzwi zamknąc i oba odjechały na Brynów. Niema przejazdu na Brynów, 637 pojechał do Placu Wolności.
DOPISANE 10.50
Do placu Wolności, pojechał jeszcze 4107# 814. Pociąg 605# 811 jechał już ,normalnie na Brynów.
605# 811
606# 467+489
607# 816
609# 805
162 oraz 164 to składy w zakładowym
163# 801
166# szarak
167# 637 solo
Niema dziś na trasie 338.
4101# 806
4102# skład knorr
4103# 808
4107# 814
Na 115 był rano 685+686, ale zjechał po 8.20 .
Około 9.00 z zajezdni do ronda pomykał 662+617, nie widziałem nic w tym czasie na 118.
Skład na 116 to 734+735,
783+784 jest na 20 . O 9.50 783+784 skręcił do ronda, wysadził pasażerów na łuku.
Skład na 164 miał problemy na rynku, z zamknięciem pierwszych drzwi w drugim wagonie.
Stał dosyc długo ,aż dogonił go pociąg 165. Po czym udało się drzwi zamknąc i oba odjechały na Brynów. Niema przejazdu na Brynów, 637 pojechał do Placu Wolności.
DOPISANE 10.50
Do placu Wolności, pojechał jeszcze 4107# 814. Pociąg 605# 811 jechał już ,normalnie na Brynów.
Linia nr 19:
191 - ?
192 - #683 -> #706
193 - #777
194 - #684
195 - #257+258 -> ?
196 - #361
197 - #470
198 - solo #548
199 - brak obsady
Poc. 199 nie wyjechał w ogóle z zajezdni.
Przed momentem poc. 192 włączył się z zajezdni #706, a zjechał do niej #683.
#257+258 na 195 kursował tylko rano, najprawdopodobniej został podmieniony.
191 - ?
192 - #683 -> #706
193 - #777
194 - #684
195 - #257+258 -> ?
196 - #361
197 - #470
198 - solo #548
199 - brak obsady
Poc. 199 nie wyjechał w ogóle z zajezdni.
Przed momentem poc. 192 włączył się z zajezdni #706, a zjechał do niej #683.
#257+258 na 195 kursował tylko rano, najprawdopodobniej został podmieniony.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2008, 19:53 przez rzelfix, łącznie zmieniany 3 razy.
Awaria na linii 27.
W stronę Kazimierza od Dań.Trójkąta nie kursują tramwaje. Wóz 664-663 [nie wiem który na linii-ale na Dw.PKP był 15:32(opóźniony 4 min.)a na Dańdówce był 15:45] oraz wcześniejszy (nie wiem jaki nr#?) zawróciły na Dańdówce.
Poc.26
2601 - #515
2606 - #450
2608 - #667
2609 - #625
W stronę Kazimierza od Dań.Trójkąta nie kursują tramwaje. Wóz 664-663 [nie wiem który na linii-ale na Dw.PKP był 15:32(opóźniony 4 min.)a na Dańdówce był 15:45] oraz wcześniejszy (nie wiem jaki nr#?) zawróciły na Dańdówce.
Poc.26
2601 - #515
2606 - #450
2608 - #667
2609 - #625
Ostatnio zmieniony 18 lut 2008, 17:42 przez R_G, łącznie zmieniany 8 razy.
Pozdrawiam R1 :santa:
Re: 2008.02.18
ff pisze:poc. 111 - 262+263
poc. 112 - 250+251
poc. 113 - zakładowy z OTK-2
poc. 116 - Bomi, chyba 783+784
Oto jak wygląda obecnie sytuacja na linii 11:hanys76 pisze:Na 115 był rano 685+686, ale zjechał po 8.20 .
Około 9.00 z zajezdni do ronda pomykał 662+617, nie widziałem nic w tym czasie na 118.
Skład na 116 to 734+735
poc. 111 - bez zmian
poc. 112 - nie ma krakusa, jest solówka odskładowa z wyświetlaczami
poc. 113 - 675+676 (jechał planowo, ale się opóźniał przez inne)
poc. 114 - 599+600, opóźniony 10 minut, nie trafia w swoje mijanki, jeździ na drugim pantografie , czyli złozony jest OTK-2
poc. 115 - 662+617, opóźniony 10 minut, ale zdązył się wpieprzyć na jednotory, przez co opóźnił poc. 113, którym jechałem
poc. 116 - nie ma nic, motorowi się o tym informują, żeby nie czekali na mijankach
poc. 117 - 699+700
poc. 118 - solówka 769
Tuż za poc. 111 jedzie jakaś solówka na linii 11 z grzybkiem z tyłu, ale nie jest to poc. 112. Pewnie rezerwa za brakujący poc. 116 i włączy się na Metalowców do Katowic. Czyli będziemy mieć trzy solówki na linii 11
Perturbacje również na linii 41, ale o tym za chwilę. Najpierw coś zjem.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2008, 17:27 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
Skład #623+624 (poc. 273) rano jeździł na drugim pantografie.
Natomiast #530+540 (poc. 272) o 15:23 odjechał z Dworca PKP i pojechał na Ostrogórską lub do Dańdówki włączyć się w planowy kurs do Będzina.
-----
Dzisiaj solo pojawił się pierwszy wagon składu #670+669. Przypomnę, że tydzień temu skład ten prawdopodobnie uczestniczył w wypadku w Sosnowcu Dańdówce (najechanie przez #536). Jednak uszkodzenie nie były zbyt duże, bo kilkadziesiąt minut po wypadku skład ściągał do zajezdni wagon #536.
1502 - #633+, 1503 - #756K, 1508 - #571+
211 - #760, 212 - #535, 213 - #553 -> #670, 214 - #602, 215 - #622, 216 - #753 -> #627, 217 - #762
242 - #521, 243 - #575, 244 - #509, 245 - solówka w mal. zakł. z kremowymi listwami, 246 - #790
271 - prawdop. #537+, 272 - ? -> #530+, 273 - #623+ (na drugim pantografie), 274 - #636+, 277 - #440+
A pamiętasz może jaki numer poc. miał #664+663 oraz czy składem, który wcześniej zawracał nie był przypadkiem #530+540? Bo pewnie #664+663 był pewnie na poc. 275 (jeśli zawrócił w Dańdówce około 15:40).Mika0005 pisze:Awaria na linii 27.
W stronę Kazimierza od Dań.Trójkąta nie kursują tramwaje. Wóz 664-663 oraz wcześniejszy zawróciły na Dańdówce.
Natomiast #530+540 (poc. 272) o 15:23 odjechał z Dworca PKP i pojechał na Ostrogórską lub do Dańdówki włączyć się w planowy kurs do Będzina.
-----
Dzisiaj solo pojawił się pierwszy wagon składu #670+669. Przypomnę, że tydzień temu skład ten prawdopodobnie uczestniczył w wypadku w Sosnowcu Dańdówce (najechanie przez #536). Jednak uszkodzenie nie były zbyt duże, bo kilkadziesiąt minut po wypadku skład ściągał do zajezdni wagon #536.
1502 - #633+, 1503 - #756K, 1508 - #571+
211 - #760, 212 - #535, 213 - #553 -> #670, 214 - #602, 215 - #622, 216 - #753 -> #627, 217 - #762
242 - #521, 243 - #575, 244 - #509, 245 - solówka w mal. zakł. z kremowymi listwami, 246 - #790
2602 - #508, 2603 - #552, 2604 - #532, 2605 - #621, 2606 - #450, 2607 - #527, 2610 - #501Mika0005 pisze:Poc.26
2601 - #515
2605 - #450
2608 - #667
2609 - #625
271 - prawdop. #537+, 272 - ? -> #530+, 273 - #623+ (na drugim pantografie), 274 - #636+, 277 - #440+
Re: 2008.02.18
ff pisze:Perturbacje również na linii 41, ale o tym za chwilę. Najpierw coś zjem.
hanys76 pisze:4101# 806
4102# skład knorr
4103# 808
4107# 814
O godzinie 16:45 na Chorzowie Rynku od strony Bytomia jechał skład w zakładowym i skręcił pod ratusz. Skład wyglądał mi na 647+648, którego rano widziałem na poc. 4104. Dokładnie o tej porze poc. 4104 powinien jechać w przeciwnym kierunku, ale go nie było, ponieważ między poc. 605 a poc. 606 nie było nic z linii 41. Po zawróceniu i włączeniu się na Bytom idealnie wróciłby do planu i zapewne tak się stało.ff pisze:poc. 4104 - 647+648
poc. 4109 - 713+714
Poc. 4103 jechał natomiast za nim (wagon 808), konkretnie to za poc. 603. Opóźnienie - 1 godzina i 15 minut. Jest teraz od prawie godziny w Katowicach, a powinien być w Chorzowie i kierować się do Katowic.
Poc. 4101 opóźniony 6 minut, reszta w normie.
Poc. 4106 i poc. 4108 to planowe solówki, poc. 4108 to chyba 105N.
Poc. 4102 to oczywiście 495+496.
Poc. 4105 to krakus 254+255.
To wagon 370 i zgodnie z przewidywaniami włączył się na Metalowców na poc. 116 w kurs do Katowic.ff pisze:Tuż za poc. 111 jedzie jakaś solówka na linii 11 z grzybkiem z tyłu, ale nie jest to poc. 112. Pewnie rezerwa za brakujący poc. 116 i włączy się na Metalowców do Katowic. Czyli będziemy mieć trzy solówki na linii 11
599+600 na drugim pantografie jest utrzymywany w ruchu. Nie dziwota, skoro jest taki pomór sprawnych składów.
Obecnie jeździ tu 464+465.ff pisze:poc. 604 - 719+720
Nadal, ale jest zbyt mglisto by go rozpoznać :/ .ff pisze:poc. 610 - szarak
poc. 91 - 707 (?)ff pisze:poc. 92 - 317+321 (wyświetlacz przedni działa, boczny zasłonięty)
poc. 96 - 252+253
poc. 174 - 715ff pisze:poc. 173 - 491
Na rezerwie w Chebziu wagon 704.
Na rondzie w Chebziu pogotowie sieciowe wymieniało czy tylko sprawdzało żarówki w sygnalizacji priorytetowej dla tramwajów.
Od 30 minut nie kursują tramwaje 6/11/41 z Chorzowa. Ostatnie, które przejechały to poc. 4102, 608, 118. Zawrócił już (ale nie wiem gdzie, może na Śląskim) poc. 116 - 370.
Dopisane o 18:36
Właśnie z Chorzowa przyjechał poc. 112. Jest to wagon solo 695 (a więc potwierdza to, że to on się rozkraczył na Rynku w piątek). Nie zauwazyłem, żeby jechał z Chebzia poc. 111, może to on jest zakałą powodującą obecne zatrzymanie.
Mimo, że przejechała 11-tka wagony są jednak nadal zawracane - 802 na poc. 603 pojechał pusty do Katowic, więc chyba zawrócił na Śląskim. 495+496 z kolei z Katowic pojechał prosto do Chorzowa.
Dopisane o 18:40
Z Chorzowa wrócił szarak z poc. 610 (chyba to jest 800). A więc jest drożność. Nie było jednak poc. 609. Zatem pewnie któryś zdechł i było pchanko.
Dopisane o 18:42
Wrócił też 4106. Nie wróciły 4104 i 4105...
Dopisane o 18:36
Właśnie z Chorzowa przyjechał poc. 112. Jest to wagon solo 695 (a więc potwierdza to, że to on się rozkraczył na Rynku w piątek). Nie zauwazyłem, żeby jechał z Chebzia poc. 111, może to on jest zakałą powodującą obecne zatrzymanie.
Mimo, że przejechała 11-tka wagony są jednak nadal zawracane - 802 na poc. 603 pojechał pusty do Katowic, więc chyba zawrócił na Śląskim. 495+496 z kolei z Katowic pojechał prosto do Chorzowa.
Dopisane o 18:40
Z Chorzowa wrócił szarak z poc. 610 (chyba to jest 800). A więc jest drożność. Nie było jednak poc. 609. Zatem pewnie któryś zdechł i było pchanko.
Dopisane o 18:42
Wrócił też 4106. Nie wróciły 4104 i 4105...
Na rynku pojawił się właśnie od strony ronda, pociąg 603# 802. Planowo powinien dopiero, za 40 minut przyjechac. Możliwe że będzie czekac na Brynowie, aż do swojego odjazdu. Za nim pomknął szarak. Jest za to 338 którego rano nie było , na 161.
DOPISANE 19.27 O 19.20 do ronda jechał szarak, a o 19.26 802. Czyżby 802 był na 609 teraz? co w takim razie by na 603 kursowało . pomieszanie dokładne. O 19.20 do zajezdni jechał szarak, możliwe że to 610.
DOPISANE 19.27 O 19.20 do ronda jechał szarak, a o 19.26 802. Czyżby 802 był na 609 teraz? co w takim razie by na 603 kursowało . pomieszanie dokładne. O 19.20 do zajezdni jechał szarak, możliwe że to 610.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2008, 19:29 przez hanys76, łącznie zmieniany 3 razy.
poc. 11 - nadal solo 564 - wagon niedawno został cały odmalowanyff pisze:poc. 13 - 765
poc. 15 - 733
poc. 16 - 654
poc. 12 - 506
poc. 14 - Veka solo, czyli 417, a więc trzeci skład rozpięty obok 564+ i 649+
Na poc. 16 nie było po południu wagonu 654, był jakiś po ZUR - albo 420, albo 476.
Poc. 15 jak zwykle był po 15:00 opóźniony, tym razem aż 12 minut przez co jechał razem z poc. 403.
poc. 401 - 384+345ff pisze:poc. 404 - 260+261
poc. 405 - 655+393
poc. 402 - 395+386
poc. 504 - 374ff pisze:poc. 506 - 458
poc. 353 -> poc. 507 - 406
poc. 508 - 373
poc. 509 - 425
poc. 505 - 785
Na poc. 506 nie było po południu wagonu 458, był 460.
Na poc. 509 nie było po południu z kolei wagonu 425, był jakiś z OTK-2. Albo 458 (który by przeszedł z poc. 506), albo 614.
poc. 352 - 613 Nie było go kilka tygodni na trasie. Podejrzewałem, że wyjedzie odmalowany, bo tak się stało niedawno z 360, 406 i 373. I miałem rację, jest pięknie odmalowany .
poc. 302 - krakus
poc. 181 - 742
poc. 184 - 744
poc. 185 - 732 (nie wiem czy o tym już było, ale wagon nie ma wewnętrznego wyświetlacza)
Na linii 23 pojawiły się:
poc. 231 - 781
poc. 232 - 607
poc. 233 - 318
poc. 234 - stodwójka 165
Odniosłem wrażenie, że w kursie z Bytomia do Katowic przed godz. 18:00 nie widziałem ani tego pociągu (607), ani wagonu (816). Na wszelki wypadek spojrzałem w odpowiednim czasie na Rynek do kamerki. Na rynku stał 807. A więc dobrze mi się wydawało, nastapiła podmiana, i 807 jest teraz na poc. 607, czyli tam gdzie najcześciej lubi bywaćhanys76 pisze:602# 807
607# 816
Zapomniałem dodać, że wagonem na poc. 4106 jest 490.
Niestety, ale dzisiaj się wszystko sypie. Solówka na poc. 116 po ponownym zawróceniu na Metalowców nadal nie jest w swoim planie. Zamiast na poc. 116 jest na poc. 115. Inna sprawa, że poc. 115 nie ma, jest gdzieś w rejonach chorzowsko-rudzkich.
O godzinie 19:15 z Ronda do Zawodzia zjechał wagon 809 z poc. 601. Poc. 601 kursuje do nocy - obecnie nie ma nic.
808, który jako poc. 4103 po południu znajdował sie kompletnie poza planem również nigdzie nie jeździ, więc pewnie też zjechał z Katowic do zajezdni. Pociąg ten równiez ma kursować do nocy.
Znalazł się poc. 111. Nie wiem gdzie był i co robił, ale jedzie teraz do Katowic za pociągiem 116, ale w planie poc. 116, bo poc. 116 jeździ jak napisałem wyzej w planie poc. 115. A o własciwym poc. 115 również było wyżej
Poc. 4104 i poc. 4105 zrezygnowały z kursów do Katowic i już się nie pojawiły.
Ostatni zaginiony w akcji wagon 805 na poc. 609 wsiąkł gdzieś w rejonach chorzowsko-bytomskich. Na jego pociągu jeździ teraz wagon 802, wcześniej wytrącony z planu poc. 603. Na poc. 603 nie kursuje nic. Dopisane: jednak odwrotnie, 802 wrócił na poc. 603 i to nadal na poc. 609 nic nie kursuje.
Podsumowanie na godz. 19:30
Solówki zamiast składów: poc. 112, poc. 116, poc. 118 (za godzinę i tak mają planowe zjazdy do zajezdni)
Nieobsadzone: poc. 601, poc. 609, poc. 4103, poc. 4104, poc. 4105 (te dwa ostatnie własciwie już kończa jeździć)
Kompletnie poza planem: poc. 111 (za pociągiem 116, który kursuje w planie 115), poc. 115 (za planowo jadącym poc. 117), poc. 116 (w planie poc. 115)
Stracił się: wagon 805 (ex poc. 609). Być może jest zepsuty i spowodował wieczorny zator i bałagan.
Pojawiły się za to nauki jazdy. Z Bytomia do Katowic o 18:45 jechała solówka nr 3. O godzinie 19:15 z Katowic przyjechała stodwójka nr 7 o stała dobre kilka minut na pętli wschodniej zanim pojechała na zachodnią. Właśnie wraca do Katowic (godz. 19:40)
O godzinie 19:15 z Ronda do Zawodzia zjechał wagon 809 z poc. 601. Poc. 601 kursuje do nocy - obecnie nie ma nic.
808, który jako poc. 4103 po południu znajdował sie kompletnie poza planem również nigdzie nie jeździ, więc pewnie też zjechał z Katowic do zajezdni. Pociąg ten równiez ma kursować do nocy.
Znalazł się poc. 111. Nie wiem gdzie był i co robił, ale jedzie teraz do Katowic za pociągiem 116, ale w planie poc. 116, bo poc. 116 jeździ jak napisałem wyzej w planie poc. 115. A o własciwym poc. 115 również było wyżej
Poc. 4104 i poc. 4105 zrezygnowały z kursów do Katowic i już się nie pojawiły.
Ostatni zaginiony w akcji wagon 805 na poc. 609 wsiąkł gdzieś w rejonach chorzowsko-bytomskich. Na jego pociągu jeździ teraz wagon 802, wcześniej wytrącony z planu poc. 603. Na poc. 603 nie kursuje nic. Dopisane: jednak odwrotnie, 802 wrócił na poc. 603 i to nadal na poc. 609 nic nie kursuje.
Podsumowanie na godz. 19:30
Solówki zamiast składów: poc. 112, poc. 116, poc. 118 (za godzinę i tak mają planowe zjazdy do zajezdni)
Nieobsadzone: poc. 601, poc. 609, poc. 4103, poc. 4104, poc. 4105 (te dwa ostatnie własciwie już kończa jeździć)
Kompletnie poza planem: poc. 111 (za pociągiem 116, który kursuje w planie 115), poc. 115 (za planowo jadącym poc. 117), poc. 116 (w planie poc. 115)
Stracił się: wagon 805 (ex poc. 609). Być może jest zepsuty i spowodował wieczorny zator i bałagan.
Pojawiły się za to nauki jazdy. Z Bytomia do Katowic o 18:45 jechała solówka nr 3. O godzinie 19:15 z Katowic przyjechała stodwójka nr 7 o stała dobre kilka minut na pętli wschodniej zanim pojechała na zachodnią. Właśnie wraca do Katowic (godz. 19:40)
Ostatnio zmieniony 18 lut 2008, 23:15 przez ff, łącznie zmieniany 4 razy.
Nie, poc. 4108 juz dawno zjeżdża. O tej porze z Bytomia kursuje poc. 4109, a jest to bez zmian od rana 713+714.hanys76 pisze:O 20.08 powinna jechac solówka na 418, a jedzie skład w zakładowym.
Ja natomiast zauważyłem na trasie nowego karlika na poc. 601. Po spasowaniu 809 wyjechał za niego szarak i jest to z tego co widzę 812.
Ja widziałem pod domem szaraka 812 dokładnie w rozkładzie poc. 601.hanys76 pisze:Jakiś szarak jechał o 19.20 przed 802 do ronda, byc może był to 812. Ale on bardziej czasowo, na 609 pasował.
Tymczasem na poc. 609 znalazł się cały i zdrowy 805. Jedzie z Bytomia do Katowic. Mówiłem, że utknął w tamtych okolicach
Na poc. 4103 widzę, że nadal nic nie podstawili.
Re: 2008.02.18
Poc.165 nie wykonał kursu z Brynowa o 17.23
13: 131 #329
14: 1407 #694
16: 161 #338, 162 #574+573, 163 #801, 164 #313+314, 165 ?/-, 166 #813, 167 solo #637, 168 #371
#574+573 i #313+314hanys76 pisze:162 oraz 164 to składy w zakładowym
Pudło, #683ff pisze:poc. 4108 to chyba 105N.
Raczej solówki zamiast składów. Nieplanowa solówka była jeszcze na 20. Dzisiaj Zawodzie mialo jakąś klęske taborową.ff pisze:Składy zamiast solówek: poc. 112, poc. 116, poc. 118 (za godzinę i tak mają planowe zjazdy do zajezdni)
13: 131 #329
14: 1407 #694
16: 161 #338, 162 #574+573, 163 #801, 164 #313+314, 165 ?/-, 166 #813, 167 solo #637, 168 #371
Re: 2008.02.18
poc. 1115 - 687
poc. 4110 - żelazko 779
poc. 1111 - 781
poc. 612 - 674
poc. 4110 - żelazko 779
poc. 1111 - 781
poc. 612 - 674
Ostatnio zmieniony 19 lut 2008, 00:33 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości