2007.10.22
2007.10.22
Dziś na poc. 216 kursuje skład 670+669.
SMS od rzelfixa:
Na wysokości Huty Kościuszko w stronę Bytomia zapaliło się wnętrze #255.
Ruch wstrzymano.
Stało się to ok 15:00.
Za krakusem stał #807 który po 15:30 rozpoczął pchanie. Krakuska pozostawiono Na Łagiewnikach.
Tuż przed 16:00 rzelfix jechał poc. 4106 #682 i jak to napisał... do samego Stroszka.
Ja miałem zamiar jechać to zobaczyć, jednak gdy wystawałem na Afredzie to defekt już spychano. Wcześniejsza 12-tka uciekła, a następnej nie mogłem się doczekać więc wróciłem. Ponadto jak wyliczyłem nie wyrobił bym się w czasie gdybym pojechał tam go zobaczyć pod warunkiem że by tam jeszcze był...
Ponadto gdy wracałem przed 16:00 jednotorami z Wełnowca ninęła mnie 12-tka, 124 #318 wyjeżdżająca na trasę...
A z widzianych:
1408 - chyba #228
1409 - solo #313
Na 131 nadal #598
Poc. 132 się spóźnił ok 7 minut do Siemianowic.
Poc. 124 nie przyjechał z Chorzowa, bo jak wspomniałem powyżej jechał z Zawodzia.
Na wysokości Huty Kościuszko w stronę Bytomia zapaliło się wnętrze #255.
Ruch wstrzymano.
Stało się to ok 15:00.
Za krakusem stał #807 który po 15:30 rozpoczął pchanie. Krakuska pozostawiono Na Łagiewnikach.
Tuż przed 16:00 rzelfix jechał poc. 4106 #682 i jak to napisał... do samego Stroszka.
Ja miałem zamiar jechać to zobaczyć, jednak gdy wystawałem na Afredzie to defekt już spychano. Wcześniejsza 12-tka uciekła, a następnej nie mogłem się doczekać więc wróciłem. Ponadto jak wyliczyłem nie wyrobił bym się w czasie gdybym pojechał tam go zobaczyć pod warunkiem że by tam jeszcze był...
Ponadto gdy wracałem przed 16:00 jednotorami z Wełnowca ninęła mnie 12-tka, 124 #318 wyjeżdżająca na trasę...
A z widzianych:
1408 - chyba #228
1409 - solo #313
Na 131 nadal #598
Poc. 132 się spóźnił ok 7 minut do Siemianowic.
Poc. 124 nie przyjechał z Chorzowa, bo jak wspomniałem powyżej jechał z Zawodzia.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Może zatem zacznę od tego, że na poc. 193 #719+720, o którym napomknął kol. Gall. Oprócz tego skład (ale już planowy był na poc. 199) - #354+355, który liniowo włączył się z zajezdni po poc. 195.
Na linii nr 36 śmiga #776 jako 362, na 363 - #718, a na 364 - #706.
Na rezerwie na pl. Sikorskiego stoi solo #699.
_______________
A teraz przejdę do sedna sprawy.
Na krótko przed godz. 15 przy Hucie Kościuszko w Chorzowie w kier. Bytomia zauważyłem unieruchomiony skład #254+255 (linia nr 41). We wnętrzu drugiego wagonu było widać kłęby dymu. Za nim stał szarak #807 (wyświetlacze wyłączone, ale zapewne linia nr 6).
Chwilę później dołączył skład #641+642 (linia nr 41). Potem przyjechały kolejno Karlik #805 (linia nr 6) i skład #734+735 (linia nr 11), który zatrzymał się (pod górkę ) przy drodze łączącej Rynek z ul. Katowicką. O 15.10 przybyła kontrola ruchu TŚ - dwie Pandy oraz Straż Pożarna. Cała akcja ugaszania nie trwała długo. Potem do zatrzymania dołączyły także #802 (linia nr 6), #682 (linia nr 41) oraz #808 (linia nr 41). Ten ostatni znajdował się już przy przystanku na Rynku.
O 15:30 przystąpiono do spięcia Krakusów z #807. 10 minut później ruch został wznowiony. Wszystko ruszyło ostrożnie i powoli aż do zajezdni w Łagiewnikach. Tam skład #254+255 został wepchany przez #807 na żeberko przed bramą, po czym Karlik wycofał z powrotem i pognał do Bytomia. Zanim już wszystko płynnie pojechał dalej.
Ja natomiast spod Huty Kościuszko jechałem składem #641+642, którym zajechałem pod zajezdnię w Łagiewnikach. Pognałem obejrzeć, jak defekt odstawiany był na tory przed brama zajezdni. Po całej akcji udałem się pod Media-Markt, gdzie złapałem #682 (poc. 4106) jako "Zjazd do zajezdni". Niestety, to była podpucha bowiem motornicza kazała wysiąść wszystkim na pl. Sikorskiego i zawróciła z powrotem do Katowic.
Aha, cała akcja spychania składu przez Karlika była dokładnie nadzorowana przez dwie Pandy. Regularnie blokowały każde skrzyżowanie przez, które wagony przejeżdżały.
Na linii nr 36 śmiga #776 jako 362, na 363 - #718, a na 364 - #706.
Na rezerwie na pl. Sikorskiego stoi solo #699.
_______________
A teraz przejdę do sedna sprawy.
Na krótko przed godz. 15 przy Hucie Kościuszko w Chorzowie w kier. Bytomia zauważyłem unieruchomiony skład #254+255 (linia nr 41). We wnętrzu drugiego wagonu było widać kłęby dymu. Za nim stał szarak #807 (wyświetlacze wyłączone, ale zapewne linia nr 6).
Chwilę później dołączył skład #641+642 (linia nr 41). Potem przyjechały kolejno Karlik #805 (linia nr 6) i skład #734+735 (linia nr 11), który zatrzymał się (pod górkę ) przy drodze łączącej Rynek z ul. Katowicką. O 15.10 przybyła kontrola ruchu TŚ - dwie Pandy oraz Straż Pożarna. Cała akcja ugaszania nie trwała długo. Potem do zatrzymania dołączyły także #802 (linia nr 6), #682 (linia nr 41) oraz #808 (linia nr 41). Ten ostatni znajdował się już przy przystanku na Rynku.
O 15:30 przystąpiono do spięcia Krakusów z #807. 10 minut później ruch został wznowiony. Wszystko ruszyło ostrożnie i powoli aż do zajezdni w Łagiewnikach. Tam skład #254+255 został wepchany przez #807 na żeberko przed bramą, po czym Karlik wycofał z powrotem i pognał do Bytomia. Zanim już wszystko płynnie pojechał dalej.
Ja natomiast spod Huty Kościuszko jechałem składem #641+642, którym zajechałem pod zajezdnię w Łagiewnikach. Pognałem obejrzeć, jak defekt odstawiany był na tory przed brama zajezdni. Po całej akcji udałem się pod Media-Markt, gdzie złapałem #682 (poc. 4106) jako "Zjazd do zajezdni". Niestety, to była podpucha bowiem motornicza kazała wysiąść wszystkim na pl. Sikorskiego i zawróciła z powrotem do Katowic.
Aha, cała akcja spychania składu przez Karlika była dokładnie nadzorowana przez dwie Pandy. Regularnie blokowały każde skrzyżowanie przez, które wagony przejeżdżały.
Skład na tym poc. jeździł najpóźniej do 14:30. Kurs po godz. 15-stej z Milowic wykonała solówka #621.Witja pisze:Dziś na poc. 216 kursuje skład 670+669.
Za to skład na linii 21 jeździł nadal, bo prawdopodobnie od około 7-8 na poc. 212 jeździ skład #751+752.
Rano z Milowic nie zostały wykonane kursy poc. 2605 o 6:33 oraz poc. 212 o 6:37.
Poc. 2605 (#538 - najprawdopodobniej) wyjechał z zajezdni około 7:25 i pojechał do Milowic.
Tak jak już napisałem w temacie o pantografach OTK-2 dzisiaj wyjechał wagon #509, który ma na dachu pantograf połówkowy! Jest on koloru czarnego.
Z przodu wagonu naklejono nowy numer wozu. Tego czy wagon został odmalowany jeszcze nie wiem, bo widziałem go tylko przez chwilę po stronie bez drzwi, która była niedawno częściowo odnawiana. Mam nadzieje, że odnowiono malowanie po stronie drzwi.
Na 15-stce jeździł dzisiaj pomidorowy skład Knorr #702+701. Jeździł w pomiędzy poc. 1508 a 1501 (przynajmniej tak było o 16:30). Z przodu zawieszona była tablica "S" a na wyświetlaczach był tylko sam kierunek bez numeru linii (gdy skład jechał do Zagórza - "ZAGÓRZE PĘTLA").
Do około 16:20 przez jakieś kilkanaście minut prawdopodobnie wstrzymany był ruch na odcinku jednotorowym w Szopienicach prze wiadukcie kolejowym. Trwały tam prace sieciowe.
Obsady będzińskie (+ katowickie 15-stki):
1501 - 102Na, 1502 - #757+, 1503 - #665, 1504 - #604+, 1505 - #688, 1506 - #530+, 1507 - #539, 1508 - #537+, S - #702+701
211 - #760, 212 - ? / #751+752, 213 - #553 / #509 / #498, 214 - #424, 215 - #622, 216 - (?/)? #670+669 / #621 , 217 - #552
242 - #521, 243 - #523, 245 - możliwe, że #759 (widziałem, ale zapomniałem), 246 - #790
2601 - #524, 2602 - #508, 2603 - #532, 2604 - #436, 2605 - ? / #538 / #534, 2606 - #451, 2607 - #737, 2608 - #448, 2609 - #625, 2610 - #527
273 - #633+ / #629+, 274 - skład w mal. zakł., 275 - #623+, 277 - #636+
Obsady katowickie:
1406 - #781, #782 albo coś takiego (nie zapisałem i wyleciało mi z głowy...; pamiętam, że numer wozu po str. drzwi był przyklejony na kremowym malowaniu), 1408 - #228
234 - #168
371 - #231, 372 - #745
DOPISANE (19:40):Uzupełniłem obsadę na poc. 2607 oraz poprawiłem na poc. 1406 i 245.
Na poc. 213 nie ma już #509 Jest tam teraz #498
Ostatnio zmieniony 22 paź 2007, 19:42 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
161 #328, 162 #262+263, 163 #811, 166 #814, 167 #661, 168 #340luki pisze:164 - #659+660
165 - #416
111 #695+593, 113 #725+736luki pisze:Na linii 11 mamy 102Na #165, chyba 114
6: 607 #807, 608 #805, 609 #802, 610 #800???
Około godziny 17.04 poc.609 #802 z Placu Wolności pojechał do Bytomia.
Około godziny 17.17 poc.608 #805 z Pętli Brynowskiej pojechal tylko do Stadionu Śląskiego. Po kilku minutach za tym pociągiem jechał do Bytomia już poc.610.
Gwiazda dzisiejszego dnia - #254+255 jeździł na poc.4104.
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Godzina 13.03 w kierunku na pętlę/zajezdnię pomiędzy przystankami Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy bezreklamowa stodwójka pcha skład stopiątek w reklamach ice-mastry ze światłami awaryjnymi. Przed tym konwojem ulicą jedzie po wewnętrznym pasie czerwony nadzorowy fiat panda z pomarańczową dyskoteką na dachu.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 14 lis 2006, 15:22
Wczoraj popołudniu padła podstacja na piasnikach i 11 i 7 pare ładnych godzin nie jezdziły ,nibył to najlepszy dxien zawodzie miało braki taborowe -odziwo tym razem motorowi byli w rezerwie ale brak sprawnych tramków a co bedzie ja sie na dobre deszcze zacznom i snieg spadnie szkoda myslec na 11 jechałem składem kturemu całkiem dzwi w 2 wozie padłyod tyłu potem wszystkie i zjechał , niech przed zimom zdewastujom 102na bedom jezdzic...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości