2010.03.23
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2010.03.23
Poc. 34 - #401+402
Poc. 35 - #342+341
Poc. 35 - #342+341
601 #815
603 #803
604 #zakarlik 370+371
605 #816
606 #804
607 #814
608 #805
609 #812
610 #801
611 #809
612 #806
111 #637+638 ? ( wygladał na ten skład, lub mógł to byc równiez 283+285)
113 #746+745
114 #662+617
115 #505+504
116 #268+269
118 #599+600
162 #734+735
164 #783+784
165 #800
1901 #707+708
1905 #579+610
1906 #490+491
1907 #713+714
1908 #456+457
1909 #705+706
207 #262+282
376 #257+258
Przed 7.00 Chorzowską w stronę Chorzowa, jechał robur pomiarowy z tś
603 #803
604 #zakarlik 370+371
605 #816
606 #804
607 #814
608 #805
609 #812
610 #801
611 #809
612 #806
111 #637+638 ? ( wygladał na ten skład, lub mógł to byc równiez 283+285)
113 #746+745
114 #662+617
115 #505+504
116 #268+269
118 #599+600
162 #734+735
164 #783+784
165 #800
1901 #707+708
1905 #579+610
1906 #490+491
1907 #713+714
1908 #456+457
1909 #705+706
207 #262+282
376 #257+258
Przed 7.00 Chorzowską w stronę Chorzowa, jechał robur pomiarowy z tś
Info od DW
8:30 W całym Centrum Sosnowca ruch tramwajowy jest zablokowany. Niesprawna jest podstacja na 3. Maja.
8:48 Napięcie już jest. Ze skrzyżowania Małachowskiegox3. Maja odjechał 4-skład. #751+752+440+446 napędzany z wagonu #751+
9:11 Dopiero w tej chwili 4-skład przejechał przez Pogoń. Na pociągu 274 lub 275 kursuje obecnie #756K
8:30 W całym Centrum Sosnowca ruch tramwajowy jest zablokowany. Niesprawna jest podstacja na 3. Maja.
8:48 Napięcie już jest. Ze skrzyżowania Małachowskiegox3. Maja odjechał 4-skład. #751+752+440+446 napędzany z wagonu #751+
9:11 Dopiero w tej chwili 4-skład przejechał przez Pogoń. Na pociągu 274 lub 275 kursuje obecnie #756K
Pozdrawiam R1 :santa:
- grillmaster
- Posty: 1204
- Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
- Lokalizacja: Katowice
602 #808hanys76 pisze:601 #815
603 #803
604 #zakarlik 370+371
605 #816
606 #804
607 #814
608 #805
609 #812
610 #801
611 #809
612 #806
605 #571+618 podmiana
701 #470
702 #716
703 #362
704 #487
705 #766
706 #775
707 #777
1402 #329 #782
1409 #328
371 #464+465hanys76 pisze:376 #257+258
372 #717+721
374 #709+710 *
375 #681+682
Ostatnio zmieniony 24 mar 2010, 09:39 przez Penny, łącznie zmieniany 3 razy.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Wydarzenia:
Dokładnie o 8:21 padła podstacja na ul. 3 Maja w Sosnowcu
Zacznijmy od przyczyn:
Ok. godz. 7:00 najprawdop. na odcinku Dańdówka - Kazimierz zepsuł się skład #440+446 poc. 274*). Najprawdop. został on przepchany do następnej mijanki przez skład #751+752 (poc. 275), gdzie przepięto go pod tył składu. 4-skład #751+752+#440+446 pojechał do Centrum, gdzie zjawił się na drugim pantografie
Wyjeżdżając z ul. Małachowskiego w 3 Maja 4-skład (oraz jadące w okolicy pozostałe wozy) spowodował awarię podstacji.
Prądu brakło na całym terenie zasilanym przez tą podstację, czyli w całym Centrum.
Kilkanaście poc. ugrzęzło w różnych dziwnych miejscach:
- wspomniany już 4-skład #751+752+#440+446 zatrzymał się na środku skrzyżowania ul. 3 Maja z Małachowskiego blokując 2 pasy ruchu w str. Środuli.
- poc. 2604 (#539) jadący do Milowic - na skrzyżowaniu ul. Piłsudskiego z aleją Mireckiego, dokładnie na środku drogi do skrętu w al. Mireckiego dla samochodów jadących od str. Katowic.
- poc. 2601 (#670) jadący do Mysłowic - przed skrzyżowaniem ul. Piłsudskiego z Sobieskiego.
- poc. 1508 (#524) jadący do Katowic - przez skrzyżowaniem ul. Piłsudskiego z Sobieskiego.
- poc. 1503 (#625) jadący do Katowic - przez skrzyżowaniem ul. Piłsudskiego z Sobieskiego.
- poc. 218 (#753) jadący do Dąbrowy Górn. - przez skrzyżowaniem ul. 3 Maja z Małachowskiego.
- poc. 2605 (#552) jadący do Milowic - na ul. Małachowskiego (ok. 100 metrów od skrzyżowania z 3 Maja).
- poc. 242 (#635) jadący do Konstantynowa - w okolicy Sielca/Estakady.
oraz możliwe, że jeszcze parę innych.
Ponadto część poc. zatrzymała się przez "terenem" podstacji na 3 Maja (przed przyst. S-c Wysoka, w okolicy ul. Sobieskiego, przed wjazdem na ul. Małachowskiego, na ul. 3 Maja przed skrzyżowaniem z Żeromskiego oraz na ul. Będzińskiej przed skrzyżowaniem z Nowopogońską). W dwóch ostatnich miejscach ugrzęzły poc.: 1509, 1501 oraz 213, rezerwa dla 274, 243 i 214.
O 8:40 prąd włączono.
4-skład #751+752+#440+446 próbował kilkakrotnie ruszyć z drugiego pantografu. Po chwili zdecydowano przełączyć się na 1. pantograf. O 8:44 udało się wreszcie powoli ruszyć. Zachowanie wózków sprawiało wrażenie jakby napędzane były jedynie te w drugim wozie (#752), gdyż koła w nich jechały w ciągłym poślizgu kręcąc się kilkakrotnie szybciej.
4-skład bezproblemowo dojechał do ul. Żeromskiego. Tam o 8:51 dokonano podmiany na poc. 274. Zdefektowany skład #440+446* podmieniono na solówkę #756K
Po podmianie 4-skład ponownie nie mógł ruszyć. Z zatrzymanego za nim poc. wzięto piasek i zabroniono mu ruszać, aby podstacja ponownie nie padła. W końcu 4-skład zaczął powoli "wspinać się" pod wzniesienie na ul. Żeromskiego. W końcu o 9:05, gdy dojechał do przyst. Pogoń Kościół, pozwolono ruszyć zablokowanym na ul. Żeromskiego i 3 Maja poc. 218, 276, 246 (oraz zapewne również 271, 211, 241, 272 i 212).
O 9:10 4-skład dojeżdżał do przyst. Pogoń Akademiki. Co było dalej, nie wiem. Albo wjechał na pętlę i stamtąd ściągnięto kolejno oba składy, albo jakoś doturlały się samodzielnie do zajezdni.
Obsady:
1501 - #699
1503 - #625
1504 - #334
1508 - #524
1509 - #521
211 - #669
212 - #535
213 - #553
214 - #737
215 - #762
216 - #537
218 - #753
241 - #740 (powrócił po prawie miesiącu przerwy)
242 - #635
243 - #526
244 - #636
246 - #790
245 - solówka z pant. OTK-1 (z daleka wyglądała mi na #595 lub #532)
2601 - #670
2602 - #498
2603 - #760
2604 - #539
2605 - #552
2607 - #527
2608 - #450
2610 - #534
2611 - #501
272 - #664+663
273 - #623+624
274 - #440+446* -> solówka #756
275 - #751+752*
276 - #755+756
* - ewentualnie składy #440+446 i #751+752 były na poc. 274 i 275 w odwrotnej kolejności, lecz wszystko wskazuje na to, że #440+ był na poc. 274 (rozłożone sprzęgi, ustawienie w 4-składzie, a przede wszystkim podmiana - skoro już koło 8:00 wysłano rezerwę dla poc. 274, to była ona zapewne dla zdefektowanego składu #440+446, a nie dla, wtedy jeszcze sprawnego, #751+752)
EDYCJA (18:05):
Dopisałem obsadę na poc. 245.
Może opiszę jeszcze raz wszystko od początkuR_G pisze:Info od DW
8:30 W całym Centrum Sosnowca ruch tramwajowy jest zablokowany. Niesprawna jest podstacja na 3. Maja.
8:48 Napięcie już jest. Ze skrzyżowania Małachowskiegox3. Maja odjechał 4-skład. #751+752+440+446 napędzany z wagonu #751+
9:11 Dopiero w tej chwili 4-skład przejechał przez Pogoń. Na pociągu 274 lub 275 kursuje obecnie #756K
Dokładnie o 8:21 padła podstacja na ul. 3 Maja w Sosnowcu
Zacznijmy od przyczyn:
Ok. godz. 7:00 najprawdop. na odcinku Dańdówka - Kazimierz zepsuł się skład #440+446 poc. 274*). Najprawdop. został on przepchany do następnej mijanki przez skład #751+752 (poc. 275), gdzie przepięto go pod tył składu. 4-skład #751+752+#440+446 pojechał do Centrum, gdzie zjawił się na drugim pantografie
Wyjeżdżając z ul. Małachowskiego w 3 Maja 4-skład (oraz jadące w okolicy pozostałe wozy) spowodował awarię podstacji.
Prądu brakło na całym terenie zasilanym przez tą podstację, czyli w całym Centrum.
Kilkanaście poc. ugrzęzło w różnych dziwnych miejscach:
- wspomniany już 4-skład #751+752+#440+446 zatrzymał się na środku skrzyżowania ul. 3 Maja z Małachowskiego blokując 2 pasy ruchu w str. Środuli.
- poc. 2604 (#539) jadący do Milowic - na skrzyżowaniu ul. Piłsudskiego z aleją Mireckiego, dokładnie na środku drogi do skrętu w al. Mireckiego dla samochodów jadących od str. Katowic.
- poc. 2601 (#670) jadący do Mysłowic - przed skrzyżowaniem ul. Piłsudskiego z Sobieskiego.
- poc. 1508 (#524) jadący do Katowic - przez skrzyżowaniem ul. Piłsudskiego z Sobieskiego.
- poc. 1503 (#625) jadący do Katowic - przez skrzyżowaniem ul. Piłsudskiego z Sobieskiego.
- poc. 218 (#753) jadący do Dąbrowy Górn. - przez skrzyżowaniem ul. 3 Maja z Małachowskiego.
- poc. 2605 (#552) jadący do Milowic - na ul. Małachowskiego (ok. 100 metrów od skrzyżowania z 3 Maja).
- poc. 242 (#635) jadący do Konstantynowa - w okolicy Sielca/Estakady.
oraz możliwe, że jeszcze parę innych.
Ponadto część poc. zatrzymała się przez "terenem" podstacji na 3 Maja (przed przyst. S-c Wysoka, w okolicy ul. Sobieskiego, przed wjazdem na ul. Małachowskiego, na ul. 3 Maja przed skrzyżowaniem z Żeromskiego oraz na ul. Będzińskiej przed skrzyżowaniem z Nowopogońską). W dwóch ostatnich miejscach ugrzęzły poc.: 1509, 1501 oraz 213, rezerwa dla 274, 243 i 214.
O 8:40 prąd włączono.
4-skład #751+752+#440+446 próbował kilkakrotnie ruszyć z drugiego pantografu. Po chwili zdecydowano przełączyć się na 1. pantograf. O 8:44 udało się wreszcie powoli ruszyć. Zachowanie wózków sprawiało wrażenie jakby napędzane były jedynie te w drugim wozie (#752), gdyż koła w nich jechały w ciągłym poślizgu kręcąc się kilkakrotnie szybciej.
4-skład bezproblemowo dojechał do ul. Żeromskiego. Tam o 8:51 dokonano podmiany na poc. 274. Zdefektowany skład #440+446* podmieniono na solówkę #756K
Po podmianie 4-skład ponownie nie mógł ruszyć. Z zatrzymanego za nim poc. wzięto piasek i zabroniono mu ruszać, aby podstacja ponownie nie padła. W końcu 4-skład zaczął powoli "wspinać się" pod wzniesienie na ul. Żeromskiego. W końcu o 9:05, gdy dojechał do przyst. Pogoń Kościół, pozwolono ruszyć zablokowanym na ul. Żeromskiego i 3 Maja poc. 218, 276, 246 (oraz zapewne również 271, 211, 241, 272 i 212).
O 9:10 4-skład dojeżdżał do przyst. Pogoń Akademiki. Co było dalej, nie wiem. Albo wjechał na pętlę i stamtąd ściągnięto kolejno oba składy, albo jakoś doturlały się samodzielnie do zajezdni.
Obsady:
1501 - #699
1503 - #625
1504 - #334
1508 - #524
1509 - #521
211 - #669
212 - #535
213 - #553
214 - #737
215 - #762
216 - #537
218 - #753
241 - #740 (powrócił po prawie miesiącu przerwy)
242 - #635
243 - #526
244 - #636
246 - #790
245 - solówka z pant. OTK-1 (z daleka wyglądała mi na #595 lub #532)
2601 - #670
2602 - #498
2603 - #760
2604 - #539
2605 - #552
2607 - #527
2608 - #450
2610 - #534
2611 - #501
272 - #664+663
273 - #623+624
274 - #440+446* -> solówka #756
275 - #751+752*
276 - #755+756
* - ewentualnie składy #440+446 i #751+752 były na poc. 274 i 275 w odwrotnej kolejności, lecz wszystko wskazuje na to, że #440+ był na poc. 274 (rozłożone sprzęgi, ustawienie w 4-składzie, a przede wszystkim podmiana - skoro już koło 8:00 wysłano rezerwę dla poc. 274, to była ona zapewne dla zdefektowanego składu #440+446, a nie dla, wtedy jeszcze sprawnego, #751+752)
EDYCJA (18:05):
Dopisałem obsadę na poc. 245.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 18:04 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
271 - skład Pogorii [bez tylnego kwadrata]DW pisze:272 - #664+663
273 - #623+624
274 - #440+446* -> solówka #756
275 - #751+752*
276 - #755+756
275 - #274+275 [po południu]
2606 - #627DW pisze:2601 - #670
2602 - #498
2603 - #760
2604 - #539
2605 - #552
2607 - #527
2608 - #450
2610 - #534
2611 - #501
2609 - #754
EDYCJA Dopisałem obsadę na poc. 275
Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 17:02 przez R_G, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam R1 :santa:
poc. 1902 #711+712N pisze:1904 - 471+478hanys76 pisze:1901 #707+708
1905 #579+610
1906 #490+491
1907 #713+714
1908 #456+457
1909 #705+706
1909 - 705+706 -> 495+496
1910 - 482+483
1911 - 492+493
1912 - 719+720
poc. 1903 #587+612
Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 18:03 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 1:
Poc. 11 #256*
Poc. 12 #786
Poc. 13 #788
Poc. 14 #458
Poc. 15 #765
Poc. 16 #733
Linia 4:
Poc. 401 #561+382
Poc. 402 #558+559
Poc. 403 #556+557 --> #651+652
Linia 5:
Poc. 501 #785
Poc. 502 #744
Poc. 504 #613
Poc. 505 #658
Poc. 506 #267
Poc. 507 #506
Poc. 508 #460 --> #418
Poc. 509 #608
Poc. 510 #503
Poc. 511 #476
Poc. 512 #419
Linia 35:
Poc. 351 #360
Poc. 352 #373
Poc. 353 #418 (ok. godz. 11:00)
* - prawdopodobnie w zajezdni Gliwice nastąpiła podmiana na wagon #732 lub wspomniany przed chwilą #732 wysłano na poc. 404
Poc. 11 #256*
Poc. 12 #786
Poc. 13 #788
Poc. 14 #458
Poc. 15 #765
Poc. 16 #733
Linia 4:
Poc. 401 #561+382
Poc. 402 #558+559
Poc. 403 #556+557 --> #651+652
Linia 5:
Poc. 501 #785
Poc. 502 #744
Poc. 504 #613
Poc. 505 #658
Poc. 506 #267
Poc. 507 #506
Poc. 508 #460 --> #418
Poc. 509 #608
Poc. 510 #503
Poc. 511 #476
Poc. 512 #419
Linia 35:
Poc. 351 #360
Poc. 352 #373
Poc. 353 #418 (ok. godz. 11:00)
* - prawdopodobnie w zajezdni Gliwice nastąpiła podmiana na wagon #732 lub wspomniany przed chwilą #732 wysłano na poc. 404
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Trochę zjazdów dzisiaj po południu miało miejsce. Mianowicie:
- O godzinie 16.00 ulicą Wolności koło skrzyżowania z ul. De Gaulle'a przed poc. 402 jechał wagon #406, który włączał się na powyższy pociąg linii 35.
Wagony te jechały razem przed 17 do Zaborza.KZKGaPowicz pisze:Poc. 505 #658
Poc. 506 #267
- O godzinie 15.20 wagon ten zaraz za poc. 402 zjeżdżał do zajezdni Gliwice.KZKGaPowicz pisze:Poc. 507 #506
- Wagon ten ruszył z zajezdni Gliwice o 15.25 zaraz za poc. 401.KZKGaPowicz pisze:Poc. 510 #503
- Wagon ten zjeżdżał do zajezdni Gliwice przez Maciejów o 15.35 między pociągami 401 i 403.KZKGaPowicz pisze:Poc. 352 #373
- O godzinie 16.00 ulicą Wolności koło skrzyżowania z ul. De Gaulle'a przed poc. 402 jechał wagon #406, który włączał się na powyższy pociąg linii 35.
Żelazko #732 wyjechało na poc. 353KZKGaPowicz pisze:Poc. 11 #256*
(...)
* - prawdopodobnie w zajezdni Gliwice nastąpiła podmiana na wagon #732 lub wspomniany przed chwilą #732 wysłano na poc. 404
Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 18:04 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 5 razy.
-
- Posty: 410
- Rejestracja: 27 sty 2009, 13:31
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Wydarzenia:
- o 10:25 ul. Będzińską w S-cu w str. Będzina jechała L #2.
Obsady:
1505 - #279
1506 - #313+314
1507 - #340
274 - #440+446 -> #756K -> #751+752 (I podmiana o 8:50, II pomiędzy 11:00 a 15:30)[/size]
- o 10:25 ul. Będzińską w S-cu w str. Będzina jechała L #2.
Obsady:
1502 - #530+540DW pisze:1501 - #699
1503 - #625
1504 - #334
1508 - #524
1509 - #521
1505 - #279
1506 - #313+314
1507 - #340
217 - #508DW pisze:211 - #669
212 - #535
213 - #553
214 - #737
215 - #762
216 - #537
218 - #753
271 - #631+632R_G pisze:271 - skład Pogorii [bez tylnego kwadrata]DW pisze:272 - #664+663
273 - #623+624
274 - #440+446* -> solówka #756
275 - #751+752*
276 - #755+756
275 - #274+275 [po południu]
274 - #440+446 -> #756K -> #751+752 (I podmiana o 8:50, II pomiędzy 11:00 a 15:30)[/size]
11 #461 odjechał o 16:53 z ChebziaKZKGaPowicz pisze:Linia 1:
Poc. 11 #256*
Poc. 12 #786
Poc. 13 #788
Poc. 14 #458
Poc. 15 #765
Poc. 16 #733
Pociag 92 #354+355 zjeżdżał z Chorzowa trasą linii 19 o godzinie 17:22 w wyniku zatrzymania, o którym wyżej wspomniałem.Dawid71552 pisze:93 - #743luksus pisze:91 - #254
92 - #354+355
94 - #645+646
98 - #647+648
918 #704
112 #675+676grillmaster pisze:111 - 283+285hanys76 pisze:111 #637+638 ? ( wygladał na ten skład, lub mógł to byc równiez 283+285)
113 #746+745
114 #662+617
115 #505+504
116 #268+269
118 #599+600
116 #659+660 podmiana
117 #578+577
201 #604+603hanys76 pisze:207 #262+282
202 #637+638
203 #574+573
209 #772+771
204 #685+686Penny pisze:201 #604+603hanys76 pisze:207 #262+282
202 #637+638
203 #574+573
209 #772+771
206 #264+265
1401 #768Penny pisze:1402 #329 > #782 *
1409 #328 *
1405 #728
1406 #672
1408 #590
No to już wiem dlaczego o 16.35, z Katowic do Zawodzia nie jechał poc.205Penny pisze:... a opóźnienia na 9, 17 i 20 były bardzo duże, bo przez 16:00 na Chrobrego było poważne zatrzymanie z wiadomego powodu na ponad 40 minut.
Po południu #321Penny pisze:706 #775
O 16.47 nie wykonał kursu z Brynowa.Penny pisze:605 #571+618 podmiana *
Obecnie zakarlik, prawdopodobnie #702+701hanys76 pisze:608 #805
161 #691+689hanys76 pisze:162 #734+735
164 #783+784
165 #800
163 #731+730
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Skład 705+706 jechał około 19.00, z Bytomia w planie 1911. Zatem była kolejna podmiana.N pisze:1904 - 471+478hanys76 pisze:1901 #707+708
1905 #579+610
1906 #490+491
1907 #713+714
1908 #456+457
1909 #705+706
1909 - 705+706 -> 495+496
1910 - 482+483
1911 - 492+493
1912 - 719+720
Skład 713+714 widziany po 19.00, w Chorzowie na drugim biglu
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 404 - #556+557 po południuKZKGaPowicz pisze:Poc. 401 #561+382
Poc. 402 #558+559
Poc. 403 #556+557 --> #651+652
Poc. 507 - #620 przed 17.00KZKGaPowicz pisze:Poc. 501 #785
Poc. 502 #744
Poc. 504 #613
Poc. 505 #658
Poc. 506 #267
Poc. 507 #506
Poc. 508 #460 --> #418
Poc. 509 #608
Poc. 510 #503
Poc. 511 #476
Poc. 512 #419
Wieczorne '27':
2715 - #511
2716 - #532
----------------------------------------
Obsady z kamerki na Rondzie w Katowicach:
Obsady:
133 - #767
134 - #688
136 - #607
137 - #781
1407 - #277
#782 na poc. 1402 był najpóźniej od 12:00.
166 - #808
167 - szarak
1922 - żelazko z II przetargu
1923 - solówka z ramkami reklamowymi
Wydarzenia:
- o 12:29 z Ronda do Rynku jechał Citadis #802. Możliwe, że kursował jako "nauka jazdy".
- ok. 13:20 zepsuł się skład #268+269 (poc. 112). Skład jechał planowo z Ronda do Placu Wolności, skąd już nie wrócił, tylko musiał pojechać do zajezdni.
- o 14:18 z Ronda w str. Chorzowa jechał najprawdop. skład #659+660, który pojawił się później na poc. 112.
- o 16:51 na Rondzie, w kursie do Brynowa, dokonano podmiany na poc. 608. Citadisa #805 zmieniono na skład #702+701
Kursowały nauki jazdy:
- o 12:52 z Ronda do Rynku jechała L #2.
2715 - #511
2716 - #532
----------------------------------------
Obsady z kamerki na Rondzie w Katowicach:
Obsady:
131 - #674luki pisze:132 - #598
135 - #700
133 - #767
134 - #688
136 - #607
137 - #781
1404 - #284Boguś, Penny, luki pisze:1401 #768
1402 #329 > #782
1403 - #673
1405 #728
1406 #672
1408 #590
1409 #328
1407 - #277
#782 na poc. 1402 był najpóźniej od 12:00.
166 - #808
167 - szarak
1902 - #711+712hanys76, N pisze:1901 #707+708
1904 - 471+478
1905 #579+610
1906 #490+491
1907 #713+714
1908 #456+457
1909 - 705+706 -> 495+496
1910 - 482+483
1911 - 492+493
1912 - 719+720
Skład 705+706 jechał około 19.00, z Bytomia w planie 1911. Zatem była kolejna podmiana.
1922 - żelazko z II przetargu
1923 - solówka z ramkami reklamowymi
Wydarzenia:
- o 12:29 z Ronda do Rynku jechał Citadis #802. Możliwe, że kursował jako "nauka jazdy".
- ok. 13:20 zepsuł się skład #268+269 (poc. 112). Skład jechał planowo z Ronda do Placu Wolności, skąd już nie wrócił, tylko musiał pojechać do zajezdni.
- o 14:18 z Ronda w str. Chorzowa jechał najprawdop. skład #659+660, który pojawił się później na poc. 112.
- o 16:51 na Rondzie, w kursie do Brynowa, dokonano podmiany na poc. 608. Citadisa #805 zmieniono na skład #702+701
Za to o 17:05 odjechał już planowo z Ronda do Bytomia (zapewne dopiero wtedy włączył się w kurs). Jeszcze o 14:00 do Bytomia jechał #816.Boguś pisze:O 16.47 nie wykonał kursu z Brynowa.Penny pisze:605 #571+618 podmiana *
O 18:48 przez Rondo jechał jeszcze na pierwszym.hanys76 pisze:Skład 713+714 widziany po 19.00, w Chorzowie na drugim biglu
Kursowały nauki jazdy:
- o 12:52 z Ronda do Rynku jechała L #2.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości