2009.12.16
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.12.16
Poc. 33 - #342+341
Poc. 34 - #558+559
Poc. 34 - #558+559
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 18:
Poc. 181 #408
Poc. 182 #267
Poc. 183 #608
Poc. 184 #654
Poc. 185 #425
! - pierwszy wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
! - drugi wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
Poc. 181 #408
Poc. 182 #267
Poc. 183 #608
Poc. 184 #654
Poc. 185 #425
! - pierwszy wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
! - drugi wagon składu 105N/105Na/105N-2K, który kursuje jako solówka.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
poc. 13 - 742
poc. 15 - 639
poc. 16 - 788
poc. 401 - 254+255
poc. 402 - 649+650
poc. 403 - 260+261
poc. 501 - 785 (przepalony prawy przedni reflektor)
poc. 502 - 419 (również przepalony prawy przedn reflektor)
poc. 509 - 374
poc. 510 - 620 (stara boczna tablica)
poc. 511 - 477 (stara boczna tablica)
poc. 512 - 658
poc. 351 - 613
poc. 352 - 461
poc. 15 - 639
poc. 16 - 788
poc. 401 - 254+255
poc. 402 - 649+650
poc. 403 - 260+261
poc. 501 - 785 (przepalony prawy przedni reflektor)
poc. 502 - 419 (również przepalony prawy przedn reflektor)
poc. 509 - 374
poc. 510 - 620 (stara boczna tablica)
poc. 511 - 477 (stara boczna tablica)
poc. 512 - 658
poc. 351 - 613
poc. 352 - 461
601# szarakPeter pisze:poc. 611 #809
602# 812
603# ?>>810
604# 816
605# 806
606# 805
607# 808
608# 802
609# 801
610# szarak
612# 815
111# 262+282Peter pisze: poc. 112 #583+584
poc. 113 #637+638
poc. 115 #662+617
134# 338Peter pisze:poc. 136 #688
163# 270+271Peter pisze: poc. 165 #814
edycja 10.40
Wagon 810 jechał o 10.10 na Słoneczną by zawrócić, obecnie kursuje na pociągu 603. Zapewne wcześniej było tu coś innego.
Poprawione. Boguś
Ostatnio zmieniony 16 gru 2009, 20:45 przez hanys76, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Już go tam nie ma. Jest teraz na poc. 33.luksus pisze:174 - #395+386
Poc. 31 - #561+382Poc. 33 - #342+341
Poc. 34 - #558+559
Poc. 32 - #384+345
Poc. 33 - #j.w. -> #395+386
Poc. 35 - #651+652
Edycja 06.52 (17 gru.) - Dopisałem obsadę na poc. 31.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2009, 06:53 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
poc. 601 - 813 (obecnie)hanys76 pisze:601# szarakPeter pisze:poc. 611 #809
602# 812
603# ?>>810
604# 816
605# 806
606# 805
607# 808
608# 802
609# 801
610# szarak
612# 815
poc. 605 - 803 (obecnie)
poc. 610 - 806 (obecnie)
Trochę dziwne te zamiany. Nie pomyliłeś się?
poc. 112 - BRAK OBSADY *hanys76 pisze:111# 262+282Peter pisze:poc. 112 #583+584
poc. 113 #637+638
poc. 115 #662+617
poc. 114 - 695+593
poc. 115 - 772+771 (obecnie)
poc. 116 - 659+660
poc. 117 - 250+251
poc. 118 - 629+630 (stare obie boczne tablice)
Skład 637+638 ma obie stare boczne tablice.
* - możliwe, że jednak obsada była i skład ten zawrócono na Stadionie Śląskim do Chebzia z powodu zatrzymania w Katowicach, jednak następna 11-tka (poc. 113) jechała normalnie do Katowic, tak jak cały czas pociągi linii 6 i 19 Dopisane: Jednak na poc. 112 był brak obsady Na ten pociąg z Katowic po 17:00 jechał włączyć się skład 691+689 (pewnie miał zawrócić na Stadionie i pojechać do Katowic), lecz utknął w dłuższym zatrzymaniu, a potem już pojechał prosto na Chebzie.
poc. 192 - 471+478Peter pisze:poc. 1905 #492+493
poc. 1906 #713+714
poc. 1907 #703+704
poc. 1908 #683+642
poc. 193 - 711+712
poc. 194 - 354+355
poc. 195 - 257+258 (obecnie)
poc. 199 - 276+278
poc. 1911 - 272+273
poc. 1912 - 681+682
Po 17:00 z Chorzowa jechały jeden za drugim pociągi 192 (opóźniony 25 minut), 116 (planowo), 610 (opóźniony 15 minut), 193 (opóźniony 10 minut), poc. 117 (opóźniony 5 minut), 611 (opóźniony ok. 5 minut) i poc. 194 (planowo). Musiało coś zdefektować - prawdopodobnie poc. 191, który nie jechał w ogóle po 17:00 z Katowic. Dopisane: Zdefektował jednak inny wagon - karlik 801 z poc. 609. O 17:45 wyjechał ze Stadionu Śląskiego do Katowic bez pasażerów z zielonymi wyświetlaczami.
Brak poc. 191 w kursie z Katowic prawdopodobnie należy tłumaczyć tym, że się zepsuł lub coś go zablokowało podczas jazdy z Katowic do Bytomia. To pierwszy pociąg, który nie dojechał, a wszystko kolejne wg rozkładu za nim też nie jechało (zatrzymanie trwa już 25 minut - w tym czasie powinny już jechać 606, 116, 192, 607 i 117).
EDIT 18:10
Zatrzymanie w Katowicach trwa już 40 minut.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2009, 19:14 przez ff, łącznie zmieniany 7 razy.
Po prawie godzinie sytuacja się wyjaśniła i już "normalnie" odbywa się ruch do Chorzowa. Tak jak podejrzewałem zepsuł sie skład na poc. 191 (był to 548+488). Ciemny pchany był w towarzystwie nadzoru ruchu przez karlika 805 na poc. 606. Trójskład 548+488+805 wjechał na Stadion Śląski i stoi na pętli zachodniej.
Za trójskładem prostą trasą do Chorzowa pojechały jeden za drugim pociągi 607, 116 (był opóźniony, powinen być za poc. 606), 112 (włączenie), 192, 193, 117, 608, 1114, 194, 609 i 111.
Skład 471+478 na poc. 192 kursuje z pasażerami bez włączonych przednich świateł, bez wszystkich świateł pozycyjnych z każdej strony wagonu, bez tylnych czerwonych i bez zapalonych przednich kasetek
Wagon 802 na poc. 608 podczas przejazdu zatrzymał się na wysokości pętli wschodniej i stał tak na światłach awaryjnych przez ok. 3 minuty.
Po odholowaniu na pętlę zachodnią skład 548+488, wagon 805 wycofywał trzecim torem na pętlę wschodnią, przejechał całą pętlę i stanął na jej wlocie. Stał tam ok. 10 minut. Kilka minut temu pojechał do przodu za zwrotnicę dojazdową od strony Chorzowa, ale nie wycofuje. Przez cały ten czas świecą mu się światła awaryjne.
Po kolejnych 10 minutach postoju wagon 805 ostatecznie ponownie jedzie na pętlę zachodnią. Możliwe, że zwrotnice są zasypane i motorniczy wolał nie ryzykować manewrami na pętli wschodniej.
Za trójskładem prostą trasą do Chorzowa pojechały jeden za drugim pociągi 607, 116 (był opóźniony, powinen być za poc. 606), 112 (włączenie), 192, 193, 117, 608, 1114, 194, 609 i 111.
Skład 471+478 na poc. 192 kursuje z pasażerami bez włączonych przednich świateł, bez wszystkich świateł pozycyjnych z każdej strony wagonu, bez tylnych czerwonych i bez zapalonych przednich kasetek
Wagon 802 na poc. 608 podczas przejazdu zatrzymał się na wysokości pętli wschodniej i stał tak na światłach awaryjnych przez ok. 3 minuty.
Po odholowaniu na pętlę zachodnią skład 548+488, wagon 805 wycofywał trzecim torem na pętlę wschodnią, przejechał całą pętlę i stanął na jej wlocie. Stał tam ok. 10 minut. Kilka minut temu pojechał do przodu za zwrotnicę dojazdową od strony Chorzowa, ale nie wycofuje. Przez cały ten czas świecą mu się światła awaryjne.
Po kolejnych 10 minutach postoju wagon 805 ostatecznie ponownie jedzie na pętlę zachodnią. Możliwe, że zwrotnice są zasypane i motorniczy wolał nie ryzykować manewrami na pętli wschodniej.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2009, 19:09 przez ff, łącznie zmieniany 5 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 402 - #j.w. -> #364+392ff pisze:poc. 401 - 254+255
poc. 402 - 649+650
poc. 403 - 260+261
Poc. 403 - #j.w. -> #587+612
Poc. 404 - #316+472
----
Oznakowanie tego składu pozostawia wiele do życzenia. Mianowicie w pierwszym wagonie z tyłu była tablica linii 4 (choć kursował wcześniej na 17). W drugim wagonie tablica boczna była wsadzona odwrotnie (tzn. strona z listą przystanków do zewnątrz), zaś tablica tylna była do góry nogami.Poc. 33 - #j.w. -> #395+386
Na 14 widziałem jeszcze #687 solo.Peter pisze:poc. 1401 #749
Ostatnio zmieniony 16 gru 2009, 19:39 przez Peter, łącznie zmieniany 2 razy.
*SDIP (U.N.O.)
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Tuż po 19:00 ze Stadionu w kurs poc. 606 do Katowic włączył się oczekujący na pętli zachodniej wagon 805. Chwilę wcześniej jechał skład 659+660 na poc. 116, który też musiał gdzies zawrócić do planu - zapewne na Metalowców.
Przed 20:00 do Katowic jadą 3 szóstki z rzędu - odpowiednio 608, 607 i planowo 609. Czyli w kursie do Bytomia 608 musiał skrócić trasę (pewnie do pl. Sikorskiego), że znalazł się przed poc. 607, a i tak jeszcze był 10 minut opóźniony. Poc. 607 jest opóźniony 25-30 minut.
Nową obsadą na poc. 191 za zepsutego 548+488 jest teraz skład 719+720.
***
poc. 1114 - 768
Przed 20:00 do Katowic jadą 3 szóstki z rzędu - odpowiednio 608, 607 i planowo 609. Czyli w kursie do Bytomia 608 musiał skrócić trasę (pewnie do pl. Sikorskiego), że znalazł się przed poc. 607, a i tak jeszcze był 10 minut opóźniony. Poc. 607 jest opóźniony 25-30 minut.
Nową obsadą na poc. 191 za zepsutego 548+488 jest teraz skład 719+720.
***
poc. 1114 - 768
O 7.15 do Brynowa, poc.604 #816 jechał tuż za poc.164 #746+745.
O 7.25 z Rynku do zajezdni Zawodzie jechał pusty #662+617 z poc.115.
Między 7.27 a 7.30 z Rynku do Zawodzia jechały poc.1509 #450 i 1501 #501.
O 7.35 z Zawodzia do Katowic jechał pusty #772+771 jako rezerwa na poc.115.
1404 #277 - na szafie bezpiecznikowej jest numer 727
1408 #281 -> #590
1409 #607
163 #731+730 - od rana
1502 #702+701
1503 #598
1504 #566
702 #328
703 solo #699
707 #791
708 #362
709 #661
201 #574+573
202 #313+314
203 #268+269
204 #264+265
205 #734+735
206 #604+603
O 7.25 z Rynku do zajezdni Zawodzie jechał pusty #662+617 z poc.115.
Między 7.27 a 7.30 z Rynku do Zawodzia jechały poc.1509 #450 i 1501 #501.
O 7.35 z Zawodzia do Katowic jechał pusty #772+771 jako rezerwa na poc.115.
1403 #782Peter pisze:poc. 1401 #749
1404 #277 - na szafie bezpiecznikowej jest numer 727
1408 #281 -> #590
1409 #607
Kursuje również #692luki pisze:131 - #781hanys76 pisze:134# 338Peter pisze:poc. 136 #688
162 #599+600 -> #583+584luki pisze:164 - #746+745hanys76 pisze:163# 270+271Peter pisze:poc. 165 #814
163 #731+730 - od rana
Od rana poc.605 jest #803ff pisze:hanys76 pisze:605# 806
poc. 605 - 803 (obecnie)
1501 #501Marcin pisze:poc.1507-#505+504
poc.1508-#674
poc.1509-#450
1502 #702+701
1503 #598
1504 #566
Dziwne, bo ja go widziałem na tym pociągu już o 7.05.hanys76 pisze:Wagon 810 jechał o 10.10 na Słoneczną by zawrócić, obecnie kursuje na pociągu 603. Zapewne wcześniej było tu coś innego.
702 #328
703 solo #699
707 #791
708 #362
709 #661
201 #574+573
202 #313+314
203 #268+269
204 #264+265
205 #734+735
206 #604+603
Ostatnio zmieniony 16 gru 2009, 20:46 przez Boguś, łącznie zmieniany 2 razy.
Jadący w ostatnim kursie z Katowic pociągu 197, skład 703+704 nie dojechał do zajezdni. Na pl. Sikorskiego musiał zawrócić do Katowic i wykonuje teraz kurs poc. 1922. Moźliwe, że pierwotny wagon (bo tam ma być chyba solówka) zdefektował i nastąpiła zamiana - defekt zjechał do zajezdni lub jako poc. 197, a 703+704 robi teraz za niego kurs do Katowic.
EDIT 21:15
Dziwne rzeczy się dzieją. Pół godziny później jechał do Katowic skład 276+278, który wcześniej był na poc. 199. Czyli wygląda to tak, że składy nie mogą zjechać do Stroszka, a w zamian wykonują kurs do Katowic. Jednak podmiany są realizowane, bo zaraz za składem 276+278 jechała podmiana za poc. 195 (1923). Czyli wygląda na to, że blokada jest do Stroszka, ze Stroszka jest OK.
Na linii 6 także dziwne rzeczy. Do godziny 21:00 pociągi linii 6 jeździły do Katowic 15-20 minut przed czasem. Sugerowało to blokadę między urzędem miejskim a Jagiellońską, i wszystko zawracało właśnie na Jagiellońskiej.
Pozostaje linia 11, na której też ciekawostki. Jadący w pierwszym kursie z Katowic poc. 1111 wjechał z pasażerami na Stadion, by przepuścić skład 262+282 jadący za nim do Chebzia. Skład ten kursował na poc. 111 i chwilę wczesniej powinien wykonywać kurs zjazdowy do Zawodzia. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to to, że zdefektował poc. 1114 i zastępuje go kursujący wtedy za nim poc. 111, który specjalnie nie jechał do zajezdni. Dopisane: Potwierdzam, skład 262+282 kursuje teraz na poc. 1114.
poc. 1111 - 571 solo (cały tylny sprzęg)
poc. 1112 - 281
poc. 1113 - 687
poc. 1114 - jw. skład 262+282 z poc. 111
poc. 1923 (za 195) - 321
poc. 1924 (za 197) - BRAK OBSADY
poc. 1925 (za 199) - skład 276+278 (z poc. 199)
poc. 1926 (za 1911) - 709 solo
poc. 1921 (za 191) - 716
poc. 1922 (za 193) - 776
EDIT 21:30
No i zaś coś było. Przez około 7 minut wagon 810 (poc. 603) stał na wysokości wejścia głównego do parku w kierunku Katowic. Niestety nie wiem czy cokolwiek jeszcze stało przed nim.
Skład 276+278 wracający z Katowic z nadprogramowego kółka poc. 199 wjechał na Stadion Śląski. Jadący za nim poc. 1923 (za poc. 195) pojechał prosto. Dopisane: Skład 276+278 nadal był na poc. 199 (to znaczy na kursach odpowiadających jego podmianie, której nie ma). Skład ten włączył się o 21:40 z pętli zachodniej w kurs do Katowic.
EDIT 21:15
Dziwne rzeczy się dzieją. Pół godziny później jechał do Katowic skład 276+278, który wcześniej był na poc. 199. Czyli wygląda to tak, że składy nie mogą zjechać do Stroszka, a w zamian wykonują kurs do Katowic. Jednak podmiany są realizowane, bo zaraz za składem 276+278 jechała podmiana za poc. 195 (1923). Czyli wygląda na to, że blokada jest do Stroszka, ze Stroszka jest OK.
Na linii 6 także dziwne rzeczy. Do godziny 21:00 pociągi linii 6 jeździły do Katowic 15-20 minut przed czasem. Sugerowało to blokadę między urzędem miejskim a Jagiellońską, i wszystko zawracało właśnie na Jagiellońskiej.
Pozostaje linia 11, na której też ciekawostki. Jadący w pierwszym kursie z Katowic poc. 1111 wjechał z pasażerami na Stadion, by przepuścić skład 262+282 jadący za nim do Chebzia. Skład ten kursował na poc. 111 i chwilę wczesniej powinien wykonywać kurs zjazdowy do Zawodzia. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to to, że zdefektował poc. 1114 i zastępuje go kursujący wtedy za nim poc. 111, który specjalnie nie jechał do zajezdni. Dopisane: Potwierdzam, skład 262+282 kursuje teraz na poc. 1114.
poc. 1111 - 571 solo (cały tylny sprzęg)
poc. 1112 - 281
poc. 1113 - 687
poc. 1114 - jw. skład 262+282 z poc. 111
poc. 1923 (za 195) - 321
poc. 1924 (za 197) - BRAK OBSADY
poc. 1925 (za 199) - skład 276+278 (z poc. 199)
poc. 1926 (za 1911) - 709 solo
poc. 1921 (za 191) - 716
poc. 1922 (za 193) - 776
EDIT 21:30
No i zaś coś było. Przez około 7 minut wagon 810 (poc. 603) stał na wysokości wejścia głównego do parku w kierunku Katowic. Niestety nie wiem czy cokolwiek jeszcze stało przed nim.
Skład 276+278 wracający z Katowic z nadprogramowego kółka poc. 199 wjechał na Stadion Śląski. Jadący za nim poc. 1923 (za poc. 195) pojechał prosto. Dopisane: Skład 276+278 nadal był na poc. 199 (to znaczy na kursach odpowiadających jego podmianie, której nie ma). Skład ten włączył się o 21:40 z pętli zachodniej w kurs do Katowic.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2009, 21:19 przez ff, łącznie zmieniany 4 razy.
poc. 503 - 503 (przepalony lewy przedni reflektor)ff rano pisze:poc. 501 - 785 (przepalony prawy przedni reflektor)
poc. 502 - 419 (również przepalony prawy przedni reflektor)
poc. 509 - 374
poc. 510 - 620 (stara boczna tablica)
poc. 511 - 477 (stara boczna tablica)
poc. 512 - 658
poc. 504 - 506
poc. 506 - 653 (stara boczna tablica)
W zajezdni Gliwice chyba się skończył zapas żarówek, bo chociaż za dużo wagonów nie widziałem i nie wszystkie od przodu, to jak widać mimo tego aż trzy spośród tych zauważonych jeździły tylko na jednym światle.
132 #673Boguś pisze:Kursuje również #692luki pisze:131 - #781hanys76 pisze:134# 338Peter pisze:poc. 136 #688
133 #692
134 #329 (widziany po 19:00 na Zawodziu)
137 #591
701 #710Boguś pisze:702 #328
703 solo #699
707 #791
708 #362
709 #661
704 #773
207 #680+679Boguś pisze:201 #574+573
202 #313+314
203 #268+269
204 #264+265
205 #734+735
206 #604+603
209 #675+676
2013 #416
2015* #728 w kursie o 19:14 z zajezdni Zawodzie
* * *
LINIA 7
LINIA 17DNI ROBOCZE (tylko i wyłącznie wagony 1x105N)
701 B (4:37 - 3:35); od Chorzów Ratusz jako 911 (3:40 - 4:58)
702 K (4:34 - 19:53)
703 K (4:39 - 0:03)
704 B (3:28 - 20:59)
705 B (3:43 - 4:42)
706 K (6:02 - 19:30)
707 B (3:58 - 23:49)
708 B (4:11 - 21:59)
709 K (4:35 - 20:04)
DNI WOLNE (tylko i wyłącznie wagony 1x105N)
701 B (4:15 - 3:35); od Chorzów Ratusz jako 911 (3:40 - 4:58)
703 K (4:39 - 0:03)
705 B (5:08 - 4:42)
707 B (3:50 - 23:47)
CODZIENNIE (w dni robocze 2x105N, w dni wolne 1x105N)
171 G (3:43 - 0:03)
172 G (5:09 - 20:39)
173 G (4:04 - 0:28)
174 G (5:29 - 21:00)
175 G (4:05 - 0:30)
176 G (4:13 - 19:40)
177 G (4:32 - 23:35)
178 G (4:40 - 20:00)
Ostatnio zmieniony 18 gru 2009, 02:15 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.
Według rozkładu na 15-stce składy są tylko na poc. 1502 i 1506, więc albo się pomyliłeś, albo na poc. 1507 był nieplanowy składzik.Marcin pisze:poc.1507-#505+504
poc.1508-#674
poc.1509-#450
Przy okazji przypomnę, że poc. 1508 zjeżdża do zajezdni z Zagórza już przed 17-stą (to tak na wszelki wypadek jakby Ci się przy wpisywaniu zamieniły poc. 1506 i 1507 z 1507 i 1508 ).
211 - #754
212 - #535
214 - #737
217 - #751
241 - #529
242 - wagon po RK w ZUR
243 - #602
244 - #636
246 - #790
2604 - #667R_G pisze:2601 - #552
2606 - #627
2611 - #436
2605 - #532
2606 - #627
271 - #631+632
272 - #530+540
274 - #274+275
275 - #623+624
276 - #755+756
rzelifixowi chodziło chyba o podmianę 194 -> 1924, czyli #354+355 -> #321.ff pisze:A gdzie podmienił? Bo z Bytomia do Katowic i z powrotem jechał planowo. I to powinno być wg rozkłady jego jedyne kółko.rzelfix pisze:Ja dodam jeszcze, że skład ten podmienił wagon #321, który kursował z oznaczeniem poc. 1924.ff pisze:poc. 194 - 354+355
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 501 - #j.w. -> #256ff pisze:poc. 503 - 503 (przepalony lewy przedni reflektor)ff rano pisze:poc. 501 - 785 (przepalony prawy przedni reflektor)
poc. 502 - 419 (również przepalony prawy przedni reflektor)
poc. 509 - 374
poc. 510 - 620 (stara boczna tablica)
poc. 511 - 477 (stara boczna tablica)
poc. 512 - 658
poc. 504 - 506
poc. 506 - 653 (stara boczna tablica)
Poc. 505 - #259
Poc. 508 - #460
Rozumiem. Jednak poc. 194 teoretyczne nie jest podmieniany - podmieniane są pociągi nieparzyste. Natomiast wagon 321 kursował wg opublikowanego rozkładu w planie poc. 1923, czyli 30 minut wcześniej. Kursy poc. 1924 nie były obsadzone.DW pisze:rzelifixowi chodziło chyba o podmianę 194 -> 1924, czyli #354+355 -> #321.ff pisze:A gdzie podmienił? Bo z Bytomia do Katowic i z powrotem jechał planowo. I to powinno być wg rozkłady jego jedyne kółko.rzelfix pisze:Ja dodam jeszcze, że skład ten podmienił wagon #321, który kursował z oznaczeniem poc. 1924.ff pisze:poc. 194 - 354+355
Już tłumaczę. Podmiana miała miejsce na Stroszku i mowa tu o godzinach południowych. A konkretniej to przed godziną 13. #321 (oznakowany jako poc. 1924) zjechał do zajezdni, a w zamian wyjechał skład #354+355.ff pisze:Rozumiem. Jednak poc. 194 teoretyczne nie jest podmieniany - podmieniane są pociągi nieparzyste. Natomiast wagon 321 kursował wg opublikowanego rozkładu w planie poc. 1923, czyli 30 minut wcześniej. Kursy poc. 1924 nie były obsadzone.DW pisze:rzelifixowi chodziło chyba o podmianę 194 -> 1924, czyli #354+355 -> #321.ff pisze:A gdzie podmienił? Bo z Bytomia do Katowic i z powrotem jechał planowo. I to powinno być wg rozkłady jego jedyne kółko.rzelfix pisze:Ja dodam jeszcze, że skład ten podmienił wagon #321, który kursował z oznaczeniem poc. 1924.ff pisze:poc. 194 - 354+355
A więc mowa o podmianie 1924 -> 1904. #321 zjeżdża do zajezdni, po czym o 13:03 planowo wyjeżdża skład #354+355
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości