2009.06.19
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.06.19
Poc. 31 - #417+418
Poc. 32 - #401+402
Poc. 34 - #564+565
Poc. 35 - #395+386
Edycja 15.08 - Dopisałem obsadę na poc. 35.
Poc. 32 - #401+402
Poc. 34 - #564+565
Poc. 35 - #395+386
Edycja 15.08 - Dopisałem obsadę na poc. 35.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2009, 15:08 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 2 razy.
poc. 612 #495+496
poc. 111 #637+638 dzięki ff
poc. 113 #695+593
poc. 114 #571+618
poc. 115 #583+584
poc. 1402 #781
poc. 1405 #688
poc. 162 #783+784
poc. 1906 #683+642
poc. 111 #637+638 dzięki ff
poc. 113 #695+593
poc. 114 #571+618
poc. 115 #583+584
poc. 1402 #781
poc. 1405 #688
poc. 162 #783+784
poc. 1906 #683+642
Ostatnio zmieniony 19 cze 2009, 15:41 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
*SDIP (U.N.O.)
poc. 604 - 815Peter pisze:poc. 612 #495+496
poc. 605 - 809
poc. 606 - 725+736
poc. 607 - 812
poc. 610 - 814
poc. 611 - 806
poc. 111 - 637+638Peter pisze:poc. 112 #637+638
poc. 113 #695+593
poc. 114 #571+618
poc. 115 #583+584
poc. 112 - 599+600
W obecnym rozkładzie rano 11 nie jeździ po kolei - poc. 112 jest przed poc. 111.
poc. 198 - 778Peter pisze:poc. 1906 #683+642
poc. 1910 - 354+355
poc. 1911 - 492+493
poc. 176 - 487
poc. 207 - 702+701
Zabrze:
poc. 13 - 256
poc. 14 - 639
poc. 15 - 775
poc. 16 - 722
poc. 17 - 765
poc. 404 - 364+392
poc. 405 - 649+650
W jednej z tych czwórek rano pasażer w kabinie
poc. 506 - 732
poc. 507 - 408
poc. 508 - 620
poc. 509 - 259
poc. 510 - 654 (przepalony prawy przedni reflektor)
poc. 184 - 266
poc. 185 - 608
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Linia 1:ff pisze:poc. 13 - 256
poc. 14 - 639
poc. 15 - 775
poc. 16 - 722
poc. 17 - 765
Poc. 18 #766
Linia 18:
Poc. 181 #653 --> #425
Poc. 182 #785
Poc. 183 #461
Poc. 184 #266 (obserwatorzy: ff, KZKGaPowicz)
Poc. 185 #608 (obserwatorzy: ff, KZKGaPowicz)
Ostatnio zmieniony 19 cze 2009, 18:07 przez KZKGaPowicz, łącznie zmieniany 2 razy.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
701 #704
702 #361
703 #710
704 #703
705 #681
706 #708 *
707 #682
708 #776
709 #707 *
710 #773
201 #268-269
202 #370-371
203 #270-271
204 #772-771
205 #505-504
206 #284-285
207 #702-701 ff
208 #726-727
209 #746-745
702 #361
703 #710
704 #703
705 #681
706 #708 *
707 #682
708 #776
709 #707 *
710 #773
201 #268-269
202 #370-371
203 #270-271
204 #772-771
205 #505-504
206 #284-285
207 #702-701 ff
208 #726-727
209 #746-745
Ostatnio zmieniony 19 cze 2009, 16:45 przez Penny, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
215 - #762
2607 - #527
2608 - #759
2609 - #511
2610 - #534
2611 - #595
2606 - #627R_G pisze:2603 - #436Kamil pisze:2601-#737
2602-#501
2607 - #527
2608 - #759
2609 - #511
2610 - #534
2611 - #595
Ostatnio zmieniony 19 cze 2009, 16:39 przez Radko_90, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
1509 - #621Marcin pisze:1501-#674
1502-#691+689
1503-#700
1504-#731+730
1505-#532
211 - #669215 - #762
214 - solówka z pant. OTK-2
242 - #513244 - #509
246 - #666
2604 - #448Radko_90, Kamil, R_G pisze:2601-#737
2602-#501
2603 - #436
2606 - #627
2607 - #527
2608 - #759
2609 - #511
2610 - #534
2611 - #595
275 - #631+632271-#440+446
273-#279+280
274-#274+275
276 - #755+756
Peter pisze:poc. 612 #495+496
poc. 601 - 801ff rano pisze:poc. 604 - 815
poc. 605 - 809
poc. 606 - 725+736
poc. 607 - 812
poc. 610 - 814
poc. 611 - 806
poc. 602 - 675+676
poc. 603 - 810
poc. 606 - 467+489 (obecnie)
poc. 608 - 808
poc. 609 - 800
Rozumiem, że był otablicowany na linię 6 skoro zacytowałeś moje obsady z tej linii?Marcin pisze:Po 15:00 do Zawodzia zjeżdzał #604+603, widziany na przyst.Zawodzie PKP.
Peter pisze:poc. 113 #695+593
poc. 114 #571+618
poc. 115 #583+584
poc. 111 - 748+747 (obecnie)ff rano pisze:poc. 111 - 637+638
poc. 112 - 599+600
poc. 114 - 264+265 (obecnie)
Poc. 113 o dziwo utrzymał się na tej samej obsadzie
Peter pisze:poc. 1906 #683+642
poc. 191 - 257+258ff rano pisze:poc. 198 - 778
poc. 1910 - 354+355
poc. 1911 - 492+493
poc. 192 - skład w zakładowym
poc. 193 - 456+457
poc. 194 - 587
poc. 195 - 713+714 (obie boczne tablice w wagonach są koralikami do zewnątrz )
poc. 196 - 492+493 (obecnie, rano na poc. 1911)
poc. 199 - 254+255
poc. 1910 - musiała być podmiana - skład 354+355 został rozpięty i jest teraz na linii 9
poc. 1911 - musiała być podmiana - skład 492+493 jest teraz na poc. 196
poc. 1912 - 706
poc. 173 - 470ff pisze:poc. 176 - 487
poc. 96 - 647+648
poc. 918 - 354 solo (rano w składzie na poc. 1910)
A w Zabrzu ok. 17:00 bardzo duże zamieszanie związane z jakimś wcześniejszym zatrzymaniem na trasie linii 5, ale to opiszę później.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
poc. 91 - 717poc. 96 - 647+648
poc. 918 - 354 solo
poc. 97 - 743
poc. 98 - 644+344
poc. 1906 #683+642
poc. 1907 - 645+646poc. 191 - 257+258
poc. 192 - skład w zakładowym
poc. 193 - 456+457
poc. 194 - 587
poc. 195 - 713+714 (obie boczne tablice w wagonach są koralikami do zewnątrz )
poc. 196 - 492+493 (obecnie, rano na poc. 1911)
poc. 199 - 254+255
poc. 1910 - musiała być podmiana - skład 354+355 został rozpięty i jest teraz na linii 9
poc. 1911 - musiała być podmiana - skład 492+493 jest teraz na poc. 196
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
A więc jeszcze przed 17:00 z pl. Wolności do Gliwic w planie poc. 15 jechał wagon 775. Wagon ten był na tym pociągu rano, więc nawet nie sprawdzałem czy to poc. 15, jednak jak się okazało na pewno wtedy był już na innym pociągu, bo później widziałem właściwy poc. 15. Całkiem możliwe, że był to poc. 13 (opóźniony 40 minut). Zaraz za wagonem 775 jechał wagon 653, otablicowany z przodu na zjazd, bez numeru pociągu. Ale wiadomo z obsad, że kursował wcześniej na poc. 181 taką też miał z boku tablicę.ff pisze:A w Zabrzu ok. 17:00 bardzo duże zamieszanie związane z jakimś wcześniejszym zatrzymaniem na trasie linii 5, ale to opiszę później.
O 17:00 jadąc ul. Wolności przez ok. 5 minut od Browarów do Zaborza mijałem z naprzeciwka stadnie różne pociągi o niewłaściwych porach. Pierwsze to trzy żelazka na Sieniewicza - poc. 15 (733), poc. 506 (732) i poc. 16 (722). Opóźnione odpowiednio 20, 60 i 0 minut. Kolejne już na wysokości Skargi to:
- poc. 508, który jechał bez pasażerów otablicowany na zjazd bez numeru pociągu (powinien planowo jechać do Bytomia 45 minut temu)
- poc. 405 - planowo
- poc. 302 - opóźniony 70 minut
- poc. 509 - opóźniony 45 minut
Na pętli na Zaborzu o 17:05 stała tylko jedna solówka na poc. 415 (z poc. 352). I stała tam planowo.
Natomiast do Zaborza w tym czasie jechały w stadku trzy solówki:
poc. 501 - opóźniony 30 minut
poc. 351 - opóźniony 60 minut (nie był zatem planowo realizowany kurs poc. 413, który powinien się zacząć 30 minut wcześniej)
poc. 502 - opóźniony 20 minut
Zatem linie 5, 30 i 35 miały jakąś blokadę i prawdopodobnie zawracały. Pasowałoby na blokadę gdzieś w Bytomiu i stąd takie opóźnienie np. 30-tki. Pociągi 506-509 jadąc ok. 16:00 z Bytomia widocznie zawróciły w Biskupicach (choć brakuje mi wsród nich poc. 507), pociągi 510-512 jadąc od Bytomia zawróciły po zatrzymaniu w Biskupicach do planu na kierunek Bytom, a od 501 i 502 były widocznie pierwszymi puszczonymi prosto do Zabrza. Tak mi to przynajmniej wygląda. Tylko czemu poc. 351 był tak spoźniony?
Obsady:
poc. 13 - prawdopodobnie 775 (po południu)ff rano pisze:poc. 13 - 256
poc. 15 - 775
poc. 15 - 733 (po południu)
Po południu 558+559.rafalurbino18 pisze:Poc. 406 - #556+557
poc. 501 - 472ff rano pisze:poc. 506 - 732
poc. 507 - 408
poc. 508 - 620
poc. 509 - 259
poc. 510 - 654 (przepalony prawy przedni reflektor)
poc. 502 - 791
poc. 302 - 458
poc. 352/415 - 506rafalurbino18 pisze:Poc. 351 - #503
poc. 353/507 - 408 (jw.)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 8 razy.
poc. 1111 - 607
poc. 1112 - 781
poc. 1113 - 591
poc. 1915 - skład 272+273
poc. 1919 - skład 579+610
poc. 1921 - skład 645+646 (info od hanysa76, bo ja przegapiłem )
poc. 1112 - 781
poc. 1113 - 591
poc. 1915 - skład 272+273
poc. 1919 - skład 579+610
poc. 1921 - skład 645+646 (info od hanysa76, bo ja przegapiłem )
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 1 raz.
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Trafiłem na cztery składy w zakładowym na Warszawskiej/1go Maja/Rynku, po dwa zjazdowe i wyjazdowe, na zdjęciach dwa ostatnie.
#659+660 o godz. 09.41 przejeżdząjącego solo przez przystanek AE.
#659+660 o godz. 09.41 przejeżdząjącego solo przez przystanek AE.
#604+603 o godz. 11.48 przyjechał do Rynku ("luźne" drzwi, niekompletne otablicowanie), zatrzymał się na łuku przy teatrze, panie motornicza i regulatorka wyszły i zamieniły parę nerwowych słów po czym wóciły na swoje stanowiska i skład pojechał do ronda. Zdjęcia w galerii tramspotting.Marcin pisze:Po 15:00 do Zawodzia zjeżdzał #604+603, widziany na przyst.Zawodzie PKP.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 169 gości