2009.03.18
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
2009.03.18
Poc. 31 - #417+418
Poc. 32 - #588+589
Poc. 33 - #379+415
Poc. 34 - #651+652 -> #561+382
Poc. 35 - #561+382 -> #364+392
Edycja 19.21 - Dopisałem obsady na poc. 33, 34 (z podmianą) i 35 (z podmianą).
Poc. 32 - #588+589
Poc. 33 - #379+415
Poc. 34 - #651+652 -> #561+382
Poc. 35 - #561+382 -> #364+392
Edycja 19.21 - Dopisałem obsady na poc. 33, 34 (z podmianą) i 35 (z podmianą).
Ostatnio zmieniony 18 mar 2009, 19:21 przez rafalurbino18, łącznie zmieniany 1 raz.
601# 815
602# 599+600
604# 809
605# zakarlik 329
608# 812
609# 806
610# 800
611# zakarlik 781
1903# 257+258
1904# 487
1905# 719+720
1908# 779
1909# 644+344
1912# 548+488
111# 726+727
114# 691+689
115# 270+271
118# 661
171# 706
173# 362
174# 710
175# 490
701# 709
708# 721
381# 954 ( jechał w kierunku stacji ruchu, z kwadratem zjazdowym)
(Przepraszam za jakośc zdjęc, ale robione telefonem i jak widac z pewnej odległości)
602# 599+600
604# 809
605# zakarlik 329
608# 812
609# 806
610# 800
611# zakarlik 781
1903# 257+258
1904# 487
1905# 719+720
1908# 779
1909# 644+344
1912# 548+488
111# 726+727
114# 691+689
115# 270+271
118# 661
171# 706
173# 362
174# 710
175# 490
701# 709
708# 721
381# 954 ( jechał w kierunku stacji ruchu, z kwadratem zjazdowym)
(Przepraszam za jakośc zdjęc, ale robione telefonem i jak widac z pewnej odległości)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
poc. 01 - 591
poc. 606 - 695+593
poc. 612 - 571+618
poc. 116 - 675+676
poc. 117 - 772+771
Za poc. 612 z Katowic do Chorzowa powinien jechać skład na poc. 114, czyli wg hanysa76 691+689. Ale skład ten był w zakładowym o cechach bytomskich, jakby 467+489.
poc. 196 - 354+355
poc. 1910 - 713+714
Za poc. 606, ale przed poc. 1910 z Chorzowa do Katowic jechał nieotablicowany skład 464+465.
poc. 92 - 579+610
Zabrze:
poc. 13 - 765 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 15 - 732
poc. 16 - 766
poc. 402 - 649+650
poc. 404 - 655+393 (jeździ z tyłu z kasetką obróconą na zjazd, sprzęg złożony)
poc. 405 - 401+402 (sprzęg złożony)
poc. 406 - 556+557
poc. 506 - 425
poc. 507/353 - 259 (sprzęg złożony)
poc. 508 - 420 (sprzęg złożony)
poc. 509 - 477 (rozłożony przedni sprzęg oraz rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 503 (chyba sprzęg złożony)
Na pętli Zaborze o godzinie 7:45 stał na łączniku wyjazdowym na Chebzie wagon 654 otablicowany na linię 5 bez numeru pociągu, kwadrat chyba obrócony na zjazdowy, ale już nie pamiętam.
poc. 351 - 267
poc. 353/507 - 259 (sprzęg złożony), jw.
poc. 606 - 695+593
poc. 612 - 571+618
poc. 116 - 675+676
poc. 117 - 772+771
Za poc. 612 z Katowic do Chorzowa powinien jechać skład na poc. 114, czyli wg hanysa76 691+689. Ale skład ten był w zakładowym o cechach bytomskich, jakby 467+489.
poc. 196 - 354+355
poc. 1910 - 713+714
Za poc. 606, ale przed poc. 1910 z Chorzowa do Katowic jechał nieotablicowany skład 464+465.
poc. 92 - 579+610
Zabrze:
poc. 13 - 765 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 15 - 732
poc. 16 - 766
poc. 402 - 649+650
poc. 404 - 655+393 (jeździ z tyłu z kasetką obróconą na zjazd, sprzęg złożony)
poc. 405 - 401+402 (sprzęg złożony)
poc. 406 - 556+557
poc. 506 - 425
poc. 507/353 - 259 (sprzęg złożony)
poc. 508 - 420 (sprzęg złożony)
poc. 509 - 477 (rozłożony przedni sprzęg oraz rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 503 (chyba sprzęg złożony)
Na pętli Zaborze o godzinie 7:45 stał na łączniku wyjazdowym na Chebzie wagon 654 otablicowany na linię 5 bez numeru pociągu, kwadrat chyba obrócony na zjazdowy, ale już nie pamiętam.
poc. 351 - 267
poc. 353/507 - 259 (sprzęg złożony), jw.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 4 razy.
1505 #759
1507 #659+660
2104 #737
2106 #525
2406 #424
2702 #633+634
1507 #659+660
2104 #737
2106 #525
2406 #424
2702 #633+634
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
Jechały razem o 8.15 ,koło wesołego miasteczka w kierunku stadionu. Pociąg 02 jechał planowo, natomiast 03 miał 17 minut opóznienia.Peter pisze:poc. 02 #590
poc. 03 #692
EDIT 10.50
O 9.40 ekipa za stadionem Śląskim, spawała torowisko. Druga ekipa spawała szyny, za przystankiem Chorzów Chopina w kierunku rynku.
1508 #578+577
1509 #756K
2102 #535
2103 #553
2401 #790
2406 #424 -> #754
2706 #755+756 (jechał pusty)
1509 #756K
2102 #535
2103 #553
2401 #790
2406 #424 -> #754
2706 #755+756 (jechał pusty)
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
hanys76 pisze:111# 726+727
114# 691+689
115# 270+271
118# 661
ff pisze:poc. 116 - 675+676
poc. 117 - 772+771
ff pisze:Za poc. 612 z Katowic do Chorzowa powinien jechać skład na poc. 114, czyli wg hanysa76 691+689. Ale skład ten był w zakładowym o cechach bytomskich, jakby 467+489.
113 - w jego planie po 12:00 do Katowic jechał #467+489.Peter pisze:poc. 118 #340 (jechał przed #661 też oznaczony jako poc. 08)
134 - #607Peter pisze:poc. 132 #768
poc. 133 #598
1408 - #328Peter pisze:poc. 1406 #767
poc. 1407 #672
poc. 1409 #728
161 - #262+282Peter pisze:poc. 162 #268+269
Jest to nieprawda bo nadal jeździ w selgros, chyba, że był odświeżany.as chorzów dpd 09.03.2009 pisze:zawodziański selgros się też stracił z 262+282
- 12:15, przez Piaśniki do Chorzowa jechał #373+613 z poc. 102.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Rano (przed 8 ) w radiotelefonie słyszałem coś o podmianie dla pociągu 274
Ogólnie to spory bałagan na linii '27'.
Około 14:30 w radiotelefonie pytano się o Będzińską i poc. 212 i 216 i czy mają napięcie.
I jeszcze odnośnie linii '26' to rano wagon #621 jeździł z tabliczką 11, cały czas będąc na pociągu 2608.
Widziałem trochę więcej, ale pozostawię satysfakcję z wycieczki DW
Możliwe że to z tego powodu, i że #530+540 był na 274.Kuba pisze: Skład 530+540 z linii 27 zjeżdżał do zajezdni ok. 8.30 przez Stadion w Będzinie. Za nim gnali sieciowcy.
Po 14 skład #530+540 jechał (20 minut) przed #755+756, który zaś nie miał numerka pociągu. Jeśli tak jak Kuba pisze #755+756 jest nadal na 276 to wypadało by że na 275 wrócił po zdefektowaniu #530+540, podmieniając #664+663.Kuba/Tś-ZKT1 pisze:2702 #633+634
275 - #664+663
276 - #755+756
Ogólnie to spory bałagan na linii '27'.
Około 14:30 w radiotelefonie pytano się o Będzińską i poc. 212 i 216 i czy mają napięcie.
I jeszcze odnośnie linii '26' to rano wagon #621 jeździł z tabliczką 11, cały czas będąc na pociągu 2608.
Widziałem trochę więcej, ale pozostawię satysfakcję z wycieczki DW
Ostatnio zmieniony 18 mar 2009, 15:16 przez R_G, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam R1 :santa:
Awarie itp.:
- ok. 11:00 najprawdop. w zajezdni Będzin dokonano podmiany na poc. 246. Wagon #424 zmieniono na #754, który wcześniej prawdop. jeździł na linii 28 (możliwe, że na poc. 284, na którym później jeździł wagon #521 bez autokomputera) gdyż w pierwszy kurs do Sosnowca wyruszył z tylnym kwadratem linii "28" (o czym o 11:45 poinformowała dyspozytora motorowa poc. 2603).
- o 14:10 ul. Będzińską w str. Będzina jechał skład #440+446 (który wcześniej był na poc. 271). Możliwe, że zjeżdżał on do zajezdni, bo zaraz za nim jechał poc. 274 (#757+758) opóźniony pół godziny, w którym jednak było po kilka-kilkanaście osób w wagonie.
- o 14:18 z przyst. Estakada w tym samym kierunku odjechał poc. 275 (#664+663) opóźniony 20 min.
- ok. 14:25 z przyst. Ostrogórska odjechał skład #530+540 (prawdop. poc. 276 opóźniony 15 min.)
Dzisiaj bez autokomputera jeździły m.in.:
- #424 (poc. 246) ; po podmianie #754 kursował z autokomputerem
- #755+756 (poc. 276)
- #601 (poc. 281)
- #521 (poc. 284)
Natomiast w #523 nie działa środkowy kasownik.
Dzięki braku autokomp. zaoszczędziłem dziś 3,20
Wyd. taborowe:
- wagon #567 przeszedł niedawno prace, bo ma odmalowane po obu stronach ściany poniżej listew oraz stopnie wejściowe w drzwiach
- w #537 przetwornica nadal chodzi jak szalona (w sensie, że tak głośno...)
Obsady:
1506/07? - #277 (ok. 11:35-40 odjechał z przyst. S-c Estakada do Zagórza; czasowo pasuje na poc. 1507, na którym powinien być skład
215 - #762
217* - #532
218* - #753
* - ewentualnie #532 i #753 kursują w odwrotnej kolejności (chodzi o numery poc.)
2201 - #665
2202 - #523
2203 - #537
2204 - #517
2205 - #526
2206 - ?
244 - #524
2601 - #501
2602 - #539
2603 - #667
2604 - #436
2605 - #625
2606 - #498
2607 - #622
2608 - #621
2609 - #534
2610 - #627
2611 - #513
273 - #623+624
274 - #757+758 (widziany ok. 10-tej, 11-stej)
276 - #755+756 -> #530+540
281 - #601
282 - #666
283 - #508
284 - #521
285 - #567
EDYCJA (17:45):
Poprawiłem cytowanie.
Jeszcze co do kasowników to dzisiaj w #754 (poc. 246) nie była drukowana godzina i ustawiony był numer wozu #622, a w wagonie #526 (poc. 2205) w autokompie ustawiony był wóz #523.
- ok. 11:00 najprawdop. w zajezdni Będzin dokonano podmiany na poc. 246. Wagon #424 zmieniono na #754, który wcześniej prawdop. jeździł na linii 28 (możliwe, że na poc. 284, na którym później jeździł wagon #521 bez autokomputera) gdyż w pierwszy kurs do Sosnowca wyruszył z tylnym kwadratem linii "28" (o czym o 11:45 poinformowała dyspozytora motorowa poc. 2603).
- o 14:10 ul. Będzińską w str. Będzina jechał skład #440+446 (który wcześniej był na poc. 271). Możliwe, że zjeżdżał on do zajezdni, bo zaraz za nim jechał poc. 274 (#757+758) opóźniony pół godziny, w którym jednak było po kilka-kilkanaście osób w wagonie.
- o 14:18 z przyst. Estakada w tym samym kierunku odjechał poc. 275 (#664+663) opóźniony 20 min.
- ok. 14:25 z przyst. Ostrogórska odjechał skład #530+540 (prawdop. poc. 276 opóźniony 15 min.)
Dzisiaj bez autokomputera jeździły m.in.:
- #424 (poc. 246) ; po podmianie #754 kursował z autokomputerem
- #755+756 (poc. 276)
- #601 (poc. 281)
- #521 (poc. 284)
Natomiast w #523 nie działa środkowy kasownik.
Dzięki braku autokomp. zaoszczędziłem dziś 3,20
Wyd. taborowe:
- wagon #567 przeszedł niedawno prace, bo ma odmalowane po obu stronach ściany poniżej listew oraz stopnie wejściowe w drzwiach
- w #537 przetwornica nadal chodzi jak szalona (w sensie, że tak głośno...)
Obsady:
1504 - #313+314TŚ-ZKT1 pisze:1505 #759
1507 #659+660
1508 #578+577
1509 #756K
1506/07? - #277 (ok. 11:35-40 odjechał z przyst. S-c Estakada do Zagórza; czasowo pasuje na poc. 1507, na którym powinien być skład
211 - #760TŚ-ZKT1 pisze:2102 #535
2103 #553
2104 #737
2106 #525
215 - #762
217* - #532
218* - #753
* - ewentualnie #532 i #753 kursują w odwrotnej kolejności (chodzi o numery poc.)
2201 - #665
2202 - #523
2203 - #537
2204 - #517
2205 - #526
2206 - ?
242 - #511TŚ-ZKT1, Kuba pisze:2401 #790
243 - #595
245 - #509
2406 #424 -> #754
244 - #524
2601 - #501
2602 - #539
2603 - #667
2604 - #436
2605 - #625
2606 - #498
2607 - #622
2608 - #621
2609 - #534
2610 - #627
2611 - #513
271 - #440+446 (-> #755+756)? <- z inf. R_GTŚ-ZKT1, Kuba pisze:2702 #633+634
275 - #664+663
276 - #755+756
273 - #623+624
274 - #757+758 (widziany ok. 10-tej, 11-stej)
276 - #755+756 -> #530+540
281 - #601
282 - #666
283 - #508
284 - #521
285 - #567
Kiedy i gdzie? Bo cały czas pusty nie jeździł, bo jak nim jechałem rano to było dość sporo osóbTŚ-ZKT1 pisze:2706 #755+756 (jechał pusty)
O 12:30 jechał bez tabliczki.R_G pisze:I jeszcze odnośnie linii '26' to rano wagon #621 jeździł z tabliczką 11, cały czas będąc na pociągu 2608.
EDYCJA (17:45):
Poprawiłem cytowanie.
DziękiR&G pisze:Widziałem trochę więcej, ale pozostawię satysfakcję z wycieczki DW
Jeszcze co do kasowników to dzisiaj w #754 (poc. 246) nie była drukowana godzina i ustawiony był numer wozu #622, a w wagonie #526 (poc. 2205) w autokompie ustawiony był wóz #523.
Ostatnio zmieniony 18 mar 2009, 17:50 przez DW, łącznie zmieniany 2 razy.
Na 1506 jest #277, na 1507 jest #578+577 więc wychodzi na to że 1506 jechał wtedy spóźniony.Reszta obsad się zgadza.DW pisze:1504 - #313+314hanys76 pisze:1505 #759
1507 #659+660
1508 #578+577
1509 #756K
1506/07? - #277 (ok. 11:35-40 odjechał z przyst. S-c Estakada do Zagórza; czasowo pasuje na poc. 1507, na którym powinien być skład
Kurs 12;25 z Estakady w strone Kazimeirza.DW pisze:Kiedy i gdzie? Bo cały czas pusty nie jeździł, bo jak nim jechałem rano to było dość sporo osóbTŚ-ZKT1 pisze:2706 #755+756 (jechał pusty)
Może zacznij używać znaku "->" jako podmiana niż cytować i pisać bez podmiany....
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
http://komunikacjazbiorowa.flog.pl/
Re: 2009.03.18
Skład ten jest nadal na poc. 31, jednak po południu w pewnym momencie go tam nie było i był albo brak obsady, albo inny skład. O godzinie 16:00 z zajezdni do Zabrza zaraz za poc. 404 wyjechał skład 417+418 otablicowany na poc. 31. No i miał rozłożony tylny sprzęg.rafalurbino18 pisze:Poc. 31 - #417+418
***
Tu jest teraz wagon 801.hanys76 pisze:605# zakarlik 329
Nadal zakarlik, ale w tej chwili inny - 662 solohanys76 pisze:611# zakarlik 781
poc. 607 - 814
Na poc. 606 o dziwo nadal jeździ skład 695+593
***
hanys76 pisze:114# 691+689
ff rano pisze:Za poc. 612 z Katowic do Chorzowa powinien jechać skład na poc. 114, czyli wg hanysa76 691+689. Ale skład ten był w zakładowym o cechach bytomskich, jakby 467+489.
Potwierdzam, ze na poc. 113 jest skład 467+489. Zatem ja musiałem go widzieć też na poc. 113, tylko, że był wtedy rano opóźniony ponad 10 minut. Faktycznie nie widziałem poc. 113, a wyszedłem dziś troszkę wcześniej niż zwykle i powinienem go widzieć gdyby jechał planowo.luki pisze:113 - w jego planie po 12:00 do Katowic jechał #467+489.
Po godzinie 17:00 skład 691+689 na poc. 114 był na tyle opóźniony, że jechał z Katowic do Chebzia za poc. 1912, a powinien przed.
hanys76 pisze:118# 661
A ja tylko dodam w celu potwierdzenia, że na poc. 118 jeździ nadal wagon 661.Peter pisze:poc. 118 #340 (jechał przed #661 też oznaczony jako poc. 08)
(...)
Wagon #340 w tej chwili jest na poc. 1403.
Chyba już odpadł, bo jechał z Chorzowa do Katowic pusty, a jedno z drzwi doczepy było niedomknięte. Jednak otablicowanie nie wskazywało na zjazd. Być może był pusty z innego powodu, gdyż przed nim jechała kawalkada 19-tek, o której piszę niżej. DOPISANE: Jednak jeździ nadal.Peter pisze:poc. 112 #680+679
***
Będący od rana na poc. 01 wagon 591 obecnie bardzo głośno kłapie podczas jazdy.
***
Na linii 19 w Bytomiu była jakaś awaria. Przed 17:00 do Katowic pojechał jako ostatni poc. 191, a potem bardzo długo nie było nic. Linia 11 kursowała normalnie, linia 6 miała niewielkie dopuszczalne opóźnienia. Dopiero po godzinie, o 17:47, pojawiła się z Chorzowa kolejna 19-tka i był to skład 471+478 na drugim pantografie W ciągu kolejnych kilku minut przemknęły też 193, 194, 195 i 196. Wszystko stadnie do Katowic, nic nie zawróciło np. na Stadionie. Poc. 192 miał opóźnienie godzinne, a poc. 196 kilkuminutowe. W sumie w ciągu 10 minut przejechało do Katowic 5 dziewiętnastek - od 192 do 196.
hanys76 pisze:1903# 257+258
1904# 487
1905# 719+720
1908# 779
1909# 644+344
1912# 548+488
ff rano pisze:poc. 196 - 354+355
poc. 1910 - 713+714
poc. 191 - 683+642Peter pisze:poc. 1911 #711+712
poc. 192 - 471+478 (na drugim pantografie )
***
Na poc. 14 kursuje pięknie odmalowany wagon 677
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 4 razy.
Kolizja/wypadek/cokolwiek na Dąbrowie Miejskiej. Szczegółów niestety nie znam...ff pisze: Na linii 19 w Bytomiu była jakaś awaria. Przed 17:00 do Katowic pojechał jako ostatni poc. 191, a potem bardzo długo nie było nic. Linia 11 kursowała normalnie, linia 6 miała niewielkie dopuszczalne opóźnienia. Dopiero po godzinie, o 17:47, pojawiła się z Chorzowa kolejna 19-tka i był to skład 471+478 na drugim pantografie W ciągu kolejnych kilku minut przemknęły też 193, 194, 195 i 196. Wszystko stadnie do Katowic, nic nie zawróciło np. na Stadionie. Poc. 192 miał opóxnienie godzinne, a poc. 196 kilkuminutowe. W sumie w ciągu 10 minut przejechało do Katowic 5 dziewiętnastek - od 192 do 196.
poc. 705 - 361hanys76 pisze:701# 709
708# 721
poc. 201 - 702+701
Albo mi się przywidziało, albo na Złotym Rogu o 17:00 przed 702+701 stał skład w zakładowym, czyli jezeli była to prawda, był to opóźniony kwadrans poc. 209.
poc. 94 - 252+253ff rano pisze:poc. 92 - 579+610
poc. 96 - skład w zakładowym
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Re: 2009.03.18
O 15.00 na mijankę Zabrze Park Świerczewskiego przyjechał poc. 33, który był opóźniony ponad 1godzinę. Coś się musiało wcześniej stać ale z uwagi na to, że Basia dziś miała T3 to może sama wytłumaczy co się działo.ff pisze:Skład ten jest nadal na poc. 31, jednak po południu w pewnym momencie go tam nie było i był albo brak obsady, albo inny skład. O godzinie 16:00 z zajezdni do Zabrza zaraz za poc. 404 wyjechał skład 417+418 otablicowany na poc. 31. No i miał rozłożony tylny sprzęg.rafalurbino18 pisze:Poc. 31 - #417+418
Dodam jeszcze, że skład #561+382 przeszedł z poc. 35 na 34 i kursował zarówno przed 8 jak po 17 na drugim pantografie Co do obsad - są w 1 poście
163 zakarlik #329 - widziany o 17.10 na Rynkuluki pisze:161 - #262+282Peter pisze:poc. 162 #268+269
164 #505+504
132 #749 - widziany o 17luki pisze:134 - #607Peter pisze:poc. 132 #768
poc. 133 #598
1401 #281luki pisze:1408 - #328Peter pisze:poc. 1406 #767
poc. 1407 #672
poc. 1409 #728
1404 #687
1405 #769
1409 #688 - widziany o 16.45 na Zawodziu
Rejestracjaluki pisze:Jest to nieprawda bo nadal jeździ w selgros, chyba, że był odświeżany.as chorzów dpd 09.03.2009 pisze:zawodziański selgros się też stracił z 262+282
Marcin pisze:Na 1506 jest #277, na 1507 jest #578+577DW pisze:1504 - #313+314TŚ-ZKT1 pisze:1505 #759
1507 #659+660
1508 #578+577
1509 #756K
1506/07? - #277 (ok. 11:35-40 odjechał z przyst. S-c Estakada do Zagórza; czasowo pasuje na poc. 1507, na którym powinien być skład
1502 #495+496Marcin pisze:1501-#674
1503-#700
203 #574+573ff pisze:poc. 201 - 702+701
204 #583+584
205 #637+638
206 #370+371
207 #725+736
208 #685+686
Re: 2009.03.18
3/3 379-415>651-652(bez radiotelefonu)rafalurbino18 pisze:O 15.00 na mijankę Zabrze Park Świerczewskiego przyjechał poc. 33, który był opóźniony ponad 1godzinę. Coś się musiało wcześniej stać ale z uwagi na to, że Basia dziś miała T3 to może sama wytłumaczy co się działo.ff pisze:Skład ten jest nadal na poc. 31, jednak po południu w pewnym momencie go tam nie było i był albo brak obsady, albo inny skład. O godzinie 16:00 z zajezdni do Zabrza zaraz za poc. 404 wyjechał skład 417+418 otablicowany na poc. 31. No i miał rozłożony tylny sprzęg.rafalurbino18 pisze:Poc. 31 - #417+418
Dodam jeszcze, że skład #561+382 przeszedł z poc. 35 na 34 i kursował zarówno przed 8 jak po 17 na drugim pantografie Co do obsad - są w 1 poście
O godzinie 13:55 poc. 3/2 uszkodził pierwszy pantograf przed wjazdem pod wiadukt miedzy mostostalem a dworcem północ, jak motorowa poszła ponieść drugi pantograf to ten przepalił i zerwał sieć.
Na ludwiku stal zablokowany poc. 35 i dołączył do niego 31
poc. 33 został o godz. 14:08 skierowany z pl. wolności do zajezdni
34 również o 14:28 pojechał z placu do zajezdni
poc. 33 wyjechał z zajezdni o 14:35 i wstawił sie w planie poc 32 z pl. wolności o godz. 14:48 do makoszów
o 14:50 ruch wznowiono i 31 zabrał 32 do zajezdni
35 jechał w planie poc. 33 z pl. wolności do makoszów o 15:08
Na parku świerczewskim motorowi z poc. 33 i 35 przesiedli sie i 33 pojechała już w swoim planie do makoszów a poc. 35 w planie 32 do mikulczyc
32 wyjechał z zajezdni o 15:35 i wstawił się z pl. wolności do makoszów o godz. 15:48 w pl. poc 35
31 wstawił sie planowo z zajezdni na placu o 16:08
35 odjechał w planie poc 32 z mikulczyc i jechał na drugi pantograf , na pl. wolności dostał nowy wagon (wyjechała rezerwa z zajezdni) i zamienił się.
motorowi z 32 i 35 przesiedli sie o 16:28 na placu i tak od tej godziny wszystkie 3ki były w swoim planie i kolejności
Info od Basi
ff pisze:poc. 13 - 765 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 15 - 732
poc. 16 - 766
poc. 13 - 620 (po południu)ff po południu pisze:Na poc. 14 kursuje pięknie odmalowany wagon 677
poc. 18 - 788
poc. 404 - 260+261 (widziany już o 12:00, ale później też, rozłożony tylny sprzęg)ff rano pisze:poc. 402 - 649+650
poc. 404 - 655+393 (jeździ z tyłu z kasetką obróconą na zjazd, sprzęg złożony)
poc. 405 - 401+402 (sprzęg złożony)
poc. 406 - 556+557
poc. 511 - 460ff rano pisze:poc. 506 - 425
poc. 507/353 - 259 (sprzęg złożony)
poc. 508 - 420 (sprzęg złożony)
poc. 509 - 477 (rozłożony przedni sprzęg oraz rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 503 (chyba sprzęg złożony)
poc. 512 - 461 (sprzęg złożony)
Na poc. 413 po południu był wagon 419, więc wagon 267 musiał zdefektować.ff rano pisze:poc. 351 - 267
poc. 353/507 - 259 (sprzęg złożony), jw.
poc. 302 - 653 (sprzęg złożony)
Teraz sobie przypomniałem że o 10.15 pod mostem na Zamłyniu, widziałem solówkę 654 na pociągu 504 jadącą do Placu Sikorskiego. Za sterami młoda motornicza
Około 9.45 przy bramie zajezdni Łagiewniki, stały dwa wozy strażackie. Strażacy przeskakiwali ,przez płot i chodzili po terenie. Możliwe że coś się paliło.
Około 9.45 przy bramie zajezdni Łagiewniki, stały dwa wozy strażackie. Strażacy przeskakiwali ,przez płot i chodzili po terenie. Możliwe że coś się paliło.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon #539 (poc. 2602) (po 18:20 z Mysłowic) zjeżdżał do zajezdni bez otablicowania zaraz za wagonem #501 (poc. 2601) w planie poc. 2603. Pociąg 2603 jechał opóźniony względem swojego planu o 10 minut.
Pociąg 273 (#623+624) zjeżdżając planowo do zajezdni jechał na pierwszym wagonie #623.
1505 - #515
2713 - #509
2715 - #451
Pociąg 273 (#623+624) zjeżdżając planowo do zajezdni jechał na pierwszym wagonie #623.
Tś-ZKT1 o której na pociągu 1505 widziałeś żelazko #759 ?zespół FTŚ pisze:1505 #759
1507 #659+660
1508 #578+577
1509 #756K
1504 - #313+314
1506 - #277
1501-#674
1503-#700
1502 #495+496
1505 - #515
2711 - #567zespół FTŚ pisze:2702 #633+634
275 - #664+663
276 - #755+756
271 - #440+446 (-> #755+756)? <- z inf. R_G
273 - #623+624
274 - #757+758 (widziany ok. 10-tej, 11-stej)
276 - #755+756 -> #530+540
2713 - #509
2715 - #451
Widać zaczęli coś kombinować z tymi kasownikami i autokomputerami. Również w wozie #667 sprawne dziś były kasowniki, co jest nie lada wyczynem i należą się ogromne gratulacje dla RK-1 kiedy to za czasów starych rozkładów wagon ten notorycznie pojawiał się na linii '28' bez sprawnych kasowników :mruga:DW pisze: Jeszcze co do kasowników to dzisiaj w #754 (poc. 246) nie była drukowana godzina i ustawiony był numer wozu #622, a w wagonie #526 (poc. 2205) w autokompie ustawiony był wóz #523.
Pozdrawiam R1 :santa:
poc. 1111 - 728
poc. 1112 - 768*
poc. 1113 - 767
Wagon 768 wykonywał kurs z Chebzia 3 minuty przed czasem i był bez otablicownia (bok, tył) oraz bez pasażerów, czyli prawdopodobnie zjazd awaryjny.
poc. 1915 - 491
poc. 1919 - 492
poc. 1921 - 743
EDIT 23:35
Na poc. 611 doszło do podmiany. Zjechał 662, a potem jeździł ten sam wagon co rano, czyli 781. Tylny kwadrat był tak włożony do kasetki, że zakrywał żarówkę.
poc. 1112 - 768*
poc. 1113 - 767
Wagon 768 wykonywał kurs z Chebzia 3 minuty przed czasem i był bez otablicownia (bok, tył) oraz bez pasażerów, czyli prawdopodobnie zjazd awaryjny.
poc. 1915 - 491
poc. 1919 - 492
poc. 1921 - 743
EDIT 23:35
Na poc. 611 doszło do podmiany. Zjechał 662, a potem jeździł ten sam wagon co rano, czyli 781. Tylny kwadrat był tak włożony do kasetki, że zakrywał żarówkę.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ff, łącznie zmieniany 2 razy.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Słyszałem przez radio, że samochód "wisiał" na drzewie. Przedtem jednak, jakiś motorniczy bodajże 13-tki zgłaszał, że w Siemianowicach Śląskich jest ogromny korek i pasażerowie linii 190 teraz to dopiero mają (mniej więcej takie było znaczenie jego wypowiedzi), lecz ktoś go upomniał, że krótkofalówki używa się tylko w celach służbowych.rzelfix pisze:Kolizja/wypadek/cokolwiek na Dąbrowie Miejskiej. Szczegółów niestety nie znam...ff pisze: Na linii 19 w Bytomiu była jakaś awaria. Przed 17:00 do Katowic pojechał jako ostatni poc. 191, a potem bardzo długo nie było nic. Linia 11 kursowała normalnie, linia 6 miała niewielkie dopuszczalne opóźnienia. Dopiero po godzinie, o 17:47, pojawiła się z Chorzowa kolejna 19-tka i był to skład 471+478 na drugim pantografie W ciągu kolejnych kilku minut przemknęły też 193, 194, 195 i 196. Wszystko stadnie do Katowic, nic nie zawróciło np. na Stadionie. Poc. 192 miał opóxnienie godzinne, a poc. 196 kilkuminutowe. W sumie w ciągu 10 minut przejechało do Katowic 5 dziewiętnastek - od 192 do 196.
Linia 18:
Poc. 182 #682
Poc. 184 #742
Poc. 185 #608
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Pewnie o tym piszecie:KZKGaPowicz pisze:Słyszałem przez radio, że samochód "wisiał" na drzewie.rzelfix pisze:Kolizja/wypadek/cokolwiek na Dąbrowie Miejskiej. Szczegółów niestety nie znam...
http://www.slaska.policja.gov.pl/wiadom ... tomiu.html
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Poc. 12 - #775ff pisze:ff pisze:poc. 13 - 765 (rozłożony tylny sprzęg)
poc. 15 - 732
poc. 16 - 766poc. 13 - 620 (po południu)ff po południu pisze:Na poc. 14 kursuje pięknie odmalowany wagon 677
poc. 18 - 788
Poc. 17 - #733
Ja na poc. 504 przed 18 widziałem wagon #460.ff pisze:ff rano pisze:poc. 506 - 425
poc. 507/353 - 259 (sprzęg złożony)
poc. 508 - 420 (sprzęg złożony)
poc. 509 - 477 (rozłożony przedni sprzęg oraz rozłożony tylny sprzęg)
poc. 510 - 503 (chyba sprzęg złożony)poc. 511 - 460hanys76 pisze:Teraz sobie przypomniałem że o 10.15 pod mostem na Zamłyniu, widziałem solówkę 654 na pociągu 504 jadącą do Placu Sikorskiego.
poc. 512 - 461 (sprzęg złożony)
Tś-ZKT1 o której na pociągu 1505 widziałeś żelazko #759 ?1505 #759
1507 #659+660
1508 #578+577
1509 #756K
1504 - #313+314
1506 - #277
1501-#674
1503-#700
1502 #495+496
Od rana kursował na pociągu 1505 wagon #515
213 - #527 ( I znowu o której Tś-ZKT1 widziałeś #553 na 213 ?)211 - #760
2102 #535
2103 #553
2104 #737
215 - #762
2106 #525
217* - #532
218* - #753
Pozdrawiam R1 :santa:
Może ja odpowiem. #759 widziałem o 16.50 na Rynku w Katowicah w kursie do Zagórza.R_G pisze:Tś-ZKT1 o której na pociągu 1505 widziałeś żelazko #759 ?1505 #759
1507 #659+660
1508 #578+577
1509 #756K
1504 - #313+314
1506 - #277
1501-#674
1503-#700
1502 #495+496
Od rana kursował na pociągu 1505 wagon #515
Jeszcze jeden link:ff pisze:Pewnie o tym piszecie:KZKGaPowicz pisze:Słyszałem przez radio, że samochód "wisiał" na drzewie.rzelfix pisze:Kolizja/wypadek/cokolwiek na Dąbrowie Miejskiej. Szczegółów niestety nie znam...
http://www.slaska.policja.gov.pl/wiadom ... tomiu.html
http://www.slaska.policja.gov.pl/wiadom ... -film.html
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
Kolejne spotkanie na odcinku jednotorowym, musiało do niego dojść ok. godz. 10.45, może wcześniej.
Składy jadące w kierunku rynku musiały jakoś wycofać gdyż pierwsze przejechały pociągi jadące w kierunku zajezdni, ruch przywrócono kilka minut po godz. 11tej.
Tylko że powypuszczano pasażerów więc zakładam że skład który zajął jednotor z jakiegoś powodu się zatrzymał, za solówką był tylko jeden poc. więc być może wjechali na odcinek jednotorowy sądząc że sygnalizacja nieprawidłowo wskazuje (można tak?).
Składy jadące w kierunku rynku musiały jakoś wycofać gdyż pierwsze przejechały pociągi jadące w kierunku zajezdni, ruch przywrócono kilka minut po godz. 11tej.
Tylko że powypuszczano pasażerów więc zakładam że skład który zajął jednotor z jakiegoś powodu się zatrzymał, za solówką był tylko jeden poc. więc być może wjechali na odcinek jednotorowy sądząc że sygnalizacja nieprawidłowo wskazuje (można tak?).
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 65 gości