2008.05.20
2008.05.20
2205 - #737
2206 - #567
2207 - #511 ~
2208 - #518
~ - dopisek
2206 - #567
2207 - #511 ~
2208 - #518
~ - dopisek
Ostatnio zmieniony 20 maja 2008, 20:26 przez Kuba, łącznie zmieniany 2 razy.
234# stodwójka 165
331# 340
601# 811
603# 808( motornicza zgłaszała potrzebę podmiany wagonu)
604# 816*
606# 812
607# 813
608# 807
609# 804
610# 801
612# 806
131# 338
Na 132 jest 782 z działającym przednim wyświetlaczem
114# 783+784
115# 685+686
118# 637+638
Na 19 widziałem:
bodajże 1901# 710
1905# 252+253*
1907# 776
1911# 582 solo
1912# weka
Oprócz tego kursują jeszcze składy 647+648 oraz 272+273.
Info od Ikalusa: Koło 9.00 na Piekarskiej, padł 1118. Ze Stroszka przyjechał po niego , wagon roboczy 39R . Oba spięte wagony udały się do zajezdni, więc na 38 nic nie jezdzi.
Około 12.00 od ronda w kierunku Zawodzia smignęła stodwójka 205.
O 12.30 jechały razem na 15 : 756k oraz skład 440+446
161# zakarlik solówka 745 lub 746
162, 163 oraz 165 składy w zakładowym
164# 805
O 12.24 z zajezdni do ronda jechał pusty skład w zakładowym, o 12.34 od ronda do zajezdni zjedzał skład w zakładowym.
331# 340
601# 811
603# 808( motornicza zgłaszała potrzebę podmiany wagonu)
604# 816*
606# 812
607# 813
608# 807
609# 804
610# 801
612# 806
131# 338
Na 132 jest 782 z działającym przednim wyświetlaczem
114# 783+784
115# 685+686
118# 637+638
Na 19 widziałem:
bodajże 1901# 710
1905# 252+253*
1907# 776
1911# 582 solo
1912# weka
Oprócz tego kursują jeszcze składy 647+648 oraz 272+273.
Info od Ikalusa: Koło 9.00 na Piekarskiej, padł 1118. Ze Stroszka przyjechał po niego , wagon roboczy 39R . Oba spięte wagony udały się do zajezdni, więc na 38 nic nie jezdzi.
Około 12.00 od ronda w kierunku Zawodzia smignęła stodwójka 205.
O 12.30 jechały razem na 15 : 756k oraz skład 440+446
161# zakarlik solówka 745 lub 746
162, 163 oraz 165 składy w zakładowym
164# 805
O 12.24 z zajezdni do ronda jechał pusty skład w zakładowym, o 12.34 od ronda do zajezdni zjedzał skład w zakładowym.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2008, 19:35 przez hanys76, łącznie zmieniany 3 razy.
1403 - #768
1404 - #687
- oba te poc. mijały się na Koszutce, a powinny się spotkać przecież na Alfredzie.
1404 był spóźniony 30 minut z Mysłowic. Przypuszczam że zawrócił na Słonecznej by wstawić sie w plan z pominięciem Wełnowca.
164 - #805
165 - #313+314 -> ?
- 12:28 #313+314 z numerkiem "05" i kwadratem zjazdowym jechał do Zawodzia z Słonecznej Pętli. Prawdopodobnie to 165 który z Brynowa przyjechał przed poc. 164.
Musiał się zdefektować w kursie do Brynowa przed 12:00 i na Brynowie wyprzedzić 164.
Dodano:
1404 - #687
- oba te poc. mijały się na Koszutce, a powinny się spotkać przecież na Alfredzie.
1404 był spóźniony 30 minut z Mysłowic. Przypuszczam że zawrócił na Słonecznej by wstawić sie w plan z pominięciem Wełnowca.
164 - #805
165 - #313+314 -> ?
To zapewne on tez jeździł tam wczoraj, co to zmiana przydziału czy promocjaKuba pisze:2205 - #737
No w końcuhanys76 pisze:Na 13 jest 782 z działającym przednim wyświetlaczem
- 12:28 #313+314 z numerkiem "05" i kwadratem zjazdowym jechał do Zawodzia z Słonecznej Pętli. Prawdopodobnie to 165 który z Brynowa przyjechał przed poc. 164.
Musiał się zdefektować w kursie do Brynowa przed 12:00 i na Brynowie wyprzedzić 164.
Dodano:
Hmm, ciekawe czy ten wyjeżdżający to też #313+314. Na Słonecznej niczego innego nie widziałem. Może #313+314 wyjeżdżał na 16 i się zdefektował po czym od razu zjechał...hanys76 pisze:O 12.24 z zajezdni do ronda jechał pusty skład w zakładowym, o 12.34 od ronda do zajezdni zjedzał skład w zakładowym.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
JoHoNuS pisze:1501 mamy cacy skład w postaci #205
Czyli :hanys76 pisze:O 12.30 jechały razem na 15 : 756k oraz skład 440+446
1501 - #205
1503 - #756k
1504 - #440+446
ale promocja :mryellow:Kuba pisze:2205 - #737
2605 - #621
2606 - #508
2607 - #762
2608 - #424
2609 - #601
2610 - #553
271 - #631+632
272 - #751+752
274 - #274+275
EDYCJA: 20:40
Rano poc.241 został przyblokowany na Małachowskiego przez stojący samochód. Zdarzenie miało miejsce ok. 09:20, zaraz za nim ustawił się szereg aut oraz poc. 2609 i 274. Wezwana została policja, ale przeszkoda na torze została usunięta przez pasażerów tramwajów. W związku z zaciągniętym ręcznym hamulcem auta przepchnąć się nie dało tak więc samochód został obrócony w bok tylną jego częścią. Pociąg 274 (#274+275) ruszył z 13 minutowym opóźnieniem.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2008, 20:41 przez R_G, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam R1 :santa:
-
- Posty: 6216
- Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
- Lokalizacja: Zabrze
Obsady :
Poc. 11 - #708
Poc. 12 - #470K
Poc. 13 - #742
Poc. 14 - #732
Poc. 16 - #656
Poc. 31 - #588+589
Poc. 32 - #561+382
Poc. 33 - #649+650
Poc. 34 - #379+415
Poc. 35 - #558+559
Na linii T3 po 15.00 były opóźnienia duże i chyba nastąpiła zmiana obsad ale te powyższe były przed 15.00. Niestety nie wiem nic więcej.
Poc. 402 - #384+345
Poc. 403 - #655+393
Poc. 405 - #417+418 < już jako skład
Poc. 406 - #260+261
Ja też zauważyłem duże opóźnienia na linii T4. Poc. 401 mijał się z poc. 406 przy skrzyż ulic Wolności x Brysza, a nastąpić to miało gdzieś koło Rymera - oczywiście spóźniony był poc. 401.
Poc. 507 - #503
Poc. 508 - #721
Poc. 509 - #785
Poc. 510 - #459K
Poc. 511 - #461
Poc. 512 - #653
Poc. 513 - #420 (wyłupek)
Poc. 514 - #381
Poc. 515 - KURS 15:39 , kier. Zaborze , przyst. Zabrze Filharmonia -> WYPADŁ
Poc. 516 - #425
Poc. 517 - #683
Poc. 535 - #374
Poc. 352 - #470
Oczywiście potwierdzam oba pociągi - widziałem je w Zabrzu. Poza tym:Przemo pisze:poc.15- #477
poc.18- #788
Poc. 11 - #708
Poc. 12 - #470K
Poc. 13 - #742
Poc. 14 - #732
Poc. 16 - #656
Poc. 31 - #588+589
Poc. 32 - #561+382
Poc. 33 - #649+650
Poc. 34 - #379+415
Poc. 35 - #558+559
Na linii T3 po 15.00 były opóźnienia duże i chyba nastąpiła zmiana obsad ale te powyższe były przed 15.00. Niestety nie wiem nic więcej.
Poc. 401 - #401+402Przemo pisze:poc.404- #564+565- spóźniony na pętle przyjechał o 13:20.
Poc. 402 - #384+345
Poc. 403 - #655+393
Poc. 405 - #417+418 < już jako skład
Poc. 406 - #260+261
Ja też zauważyłem duże opóźnienia na linii T4. Poc. 401 mijał się z poc. 406 przy skrzyż ulic Wolności x Brysza, a nastąpić to miało gdzieś koło Rymera - oczywiście spóźniony był poc. 401.
Poc. 507 - #503
Poc. 508 - #721
Poc. 509 - #785
Poc. 510 - #459K
Poc. 511 - #461
Poc. 512 - #653
Poc. 513 - #420 (wyłupek)
Poc. 514 - #381
Poc. 515 - KURS 15:39 , kier. Zaborze , przyst. Zabrze Filharmonia -> WYPADŁ
Poc. 516 - #425
Poc. 517 - #683
Poc. 535 - #374
Poc. 352 - #470
Awarie itp.
- poc. 275 (#670+669) w kursie do Będzina po 7-mej w Centrum Sosnowca był opóźniony ponad 20 minut.
- o 11:40 przez S-c Pogoń w stronę Centrum jechał L #111+112.
- o 12:20 przez Sosnowiec Pogoń do zajezdni zjeżdżał prawdopodobnie wagon #513 z poc. 213 (poc. ten chyba nie wykonał kursu z Milowic, a wagon, który widziałem wyglądał na #513)
- poc. 1501 (#313+314) ok. 16-stej jechał do Zagórza opóźniony ponad 15 min.
Obsady
1506 - #629+630
1507 - #759
211 - #452
212 - #535
213 - #513 -> #451 (z którego kapie z sufitu podobnie jak w #621 - pomiędzy pierwszymi a drugimi drzwiami przy drugim mocowaniu poręczy "przysufitowych" do sufitu)
214 - #602
215 - #622
216 - #625
217 - #761
241 - #524 (prawdop.)
242 - #521
243 - #538
244 - #498
245 - #665
246 - #790
2602 - #527
2603 - #633
2604 - #532
275 - #670+669
276 - #755+756
277 - #604+603
- poc. 275 (#670+669) w kursie do Będzina po 7-mej w Centrum Sosnowca był opóźniony ponad 20 minut.
- o 11:40 przez S-c Pogoń w stronę Centrum jechał L #111+112.
- o 12:20 przez Sosnowiec Pogoń do zajezdni zjeżdżał prawdopodobnie wagon #513 z poc. 213 (poc. ten chyba nie wykonał kursu z Milowic, a wagon, który widziałem wyglądał na #513)
- poc. 1501 (#313+314) ok. 16-stej jechał do Zagórza opóźniony ponad 15 min.
Obsady
1501 - #313+314 (widziany po 16-stej)Mika0005 pisze:JoHoNuS pisze:1501 mamy cacy skład w postaci #205Czyli :luki pisze:O 12.30 jechały razem na 15 : 756k oraz skład 440+446
1501 - #205
1503 - #756k
1504 - #440+446
1506 - #629+630
1507 - #759
211 - #452
212 - #535
213 - #513 -> #451 (z którego kapie z sufitu podobnie jak w #621 - pomiędzy pierwszymi a drugimi drzwiami przy drugim mocowaniu poręczy "przysufitowych" do sufitu)
214 - #602
215 - #622
216 - #625
217 - #761
To dobrze, że inni też mogą zobaczyć żelazko, al;e mam tylko nadzieję, że nie zagości tam na stałe...Kuba pisze:2205 - #737
241 - #524 (prawdop.)
242 - #521
243 - #538
244 - #498
245 - #665
246 - #790
2601 - #627 -> #501Mika0005 pisze:2605 - #621
2606 - #508
2607 - #762
2608 - #424
2609 - #601
2610 - #553
2602 - #527
2603 - #633
2604 - #532
273 - #623+624Mika0005 pisze:271 - #631+632
272 - #751+752
274 - 274+275
275 - #670+669
276 - #755+756
277 - #604+603
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.
Dokładnie w okolicach 13:50 byłem na dworcu w Katowicach i przez głośniki były nadawane informacje, że w związku z blokada Placu Wolności 11 i 13 odjeżdżają z Rynku. Kilka minut później widziałem jednak jak "11" jechała już normalnie w kierunku Dworca PKP.hanys76 pisze:Radio rmf podało w wiadomościach o 14.00, że na Placu Wolności doszło do wykolejenia tramwaju. Tramwaj zablokował ruch drogowy, nic więcej nie podano.
No ja o 13.30 czekałem na tramwaj pod dworcem ale jak przez 5 min nic nie jechało w żadną stronę to wiedziałem, że należy iść na autobusWitja pisze:Dokładnie w okolicach 13:50 byłem na dworcu w Katowicach i przez głośniki były nadawane informacje, że w związku z blokada Placu Wolności 11 i 13 odjeżdżają z Rynku. Kilka minut później widziałem jednak jak "11" jechała już normalnie w kierunku Dworca PKP.hanys76 pisze:Radio rmf podało w wiadomościach o 14.00, że na Placu Wolności doszło do wykolejenia tramwaju. Tramwaj zablokował ruch drogowy, nic więcej nie podano.
O 19.00 z zajezdni na Słoneczną pojechał wagon 806, który wcześniej kursował na 612.
Po zawróceniu udał się na Plac Miarki. Tam zawrócił i odjechał, jako 601 do Bytomia.
Zatem musiał zdefektowac 811.
*EDIT 20.08*
Na linii 11 coś się rozlegulowało. O 18.45 powinien przyjechac pociąg 112, ale go niebyło.
O 18.55 na 3 Maja wtoczył się od ronda skład w zakładowym, albo opózniony 112, albo to już 113.
O 19.00 już nic nie przyjechało, o 19.25 zaraz za 163 do zajezdni od ronda jechał pusty ciemny skład.
O 19.40 do Placu Wolności nie jechał pociąg 116, chwilę pózniej od ronda w kierunku zajezdni jechał kolejny ciemny i pusty skład. Zapewne to zagubiony 116.
Pociąg 118# 637+638 przyjechał o 20.02 zamiast 20.09. Co ciekawe 114 oraz 115 jechały planowo.
Po zawróceniu udał się na Plac Miarki. Tam zawrócił i odjechał, jako 601 do Bytomia.
Zatem musiał zdefektowac 811.
*EDIT 20.08*
Na linii 11 coś się rozlegulowało. O 18.45 powinien przyjechac pociąg 112, ale go niebyło.
O 18.55 na 3 Maja wtoczył się od ronda skład w zakładowym, albo opózniony 112, albo to już 113.
O 19.00 już nic nie przyjechało, o 19.25 zaraz za 163 do zajezdni od ronda jechał pusty ciemny skład.
O 19.40 do Placu Wolności nie jechał pociąg 116, chwilę pózniej od ronda w kierunku zajezdni jechał kolejny ciemny i pusty skład. Zapewne to zagubiony 116.
Pociąg 118# 637+638 przyjechał o 20.02 zamiast 20.09. Co ciekawe 114 oraz 115 jechały planowo.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2008, 20:12 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
113 - #264+265hanys76 pisze:114# 783+784
115# 685+686
118# 637+638
zaraz za nim ok 18:25 przez Szarlociniec do Chorzowa jechał skład #262+263 z rozłożonym przednim sprzęgiem, bez pasażerów i z kwadratem zjazdowym
116 - #699+700
174 - #678
237 - straszy #694hanys76 pisze:234# stodwójka 165
Na Słonecznej Pętli jakoś przed 18:00 zaraz za torowiskiem przy zwrotnicy elektrycznej stał jakiś samochód. Prawdopdobnie kierujący stracił panowanie nad kierownicą i jakoś tam wpadł. Ruch odbywał się bez większych przeszkód.
To nie ja pisałem tylko hanys76Mika0005 pisze:luki pisze:O 12.30 jechały razem na 15 : 756k oraz skład 440+446
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
O 16.45 z Zawodzia na Plac Wolności jechał pusty skład #578+577, który był na poc.204. W drugim wagonie były otwarte wszystkie drzwi. W okolicach Placu Wolności skład stanął. Po chwili do niego podjechał poc.205 #270+271. Rozpoczęto rozkładanie sprzęgów. W międzyczasie podjechały następne pociągi: 112 #262+263, 1508 #537+529, 206 #662+617, 132 #782, 202 #599+600 i 113 #264+265. Okazało się, że #578+577 udało się ponownie uruchomić i powoli ruszył w stronę Zawodzia, a za nim pojechały następne pociągi. Po chwili #578+577 ponownie stanął, tym razem na Rynku blokując poc.608 #807 jadący do Brynowa. Po 2 - 3 minutach skład ponownie ruszył.
Po godzinie 17 poc.201 i 202 jeździły w odwrotnej kolejności.
Po godzinie 17 poc.1405 #505 w kursie z Wełnowca zjeżdżał do zajezdni.
19: 194 #471+478, 199 #272+273, 1910 #647+648
20: 201 #659+660 -> #747, 202 #599+600, 203 #726+727, 204 #578+577 -> ?, 205 #270+271, 206 #662+617
Po godzinie 17 poc.201 i 202 jeździły w odwrotnej kolejności.
Po godzinie 17 poc.1405 #505 w kursie z Wełnowca zjeżdżał do zajezdni.
#272+273 kursuje na 199, na 1910 jest #647+648.rzelfix pisze:#272+273 na 1910
111 #250+251, 112 #262+263, 113 #264+265luki pisze:113 - #264+265hanys76 pisze:114# 783+784
115# 685+686
118# 637+638
116 - #699+700
231 #591luki pisze:237 - straszy #694hanys76 pisze:234# stodwójka 165
1508 #537+529DW pisze:1501 - #313+314 (widziany po 16-stej)Mika0005 pisze:1501 - #205
1503 - #756k
1504 - #440+446
1506 - #629+630
1507 - #759
1405 #505 -> ?, 1406 #607, 1407 #769luki pisze:1403 - #768
1404 - #687
162 #695+593, 163 #268+269, 165 #313+314 -> #731+730luki pisze:164 - #805
165 - #313+314 -> ?
133 #770, 134 #781hanys76 pisze:131# 338
Na 132 jest 782 z działającym przednim wyświetlaczem
19: 194 #471+478, 199 #272+273, 1910 #647+648
20: 201 #659+660 -> #747, 202 #599+600, 203 #726+727, 204 #578+577 -> ?, 205 #270+271, 206 #662+617
Składem który wyskoczył z szyn na Placu Wolności był 659+660 na linii 20. Kolejny skład od odstawki, jak widac na zdjęciach.
http://www.tvs.pl/informacje/1271/
http://www.tvs.pl/informacje/1271/
To jak dobrze liczę jego trzecie wykolejenie w ostatnim czasie - wcześniej na 3 Maja (zdjęciowo udokumentowane) i na Rondzie. Nie wiem czy pamiętacie, ale jeszcze jak miał reklamę TTW to wykoleił się w pobliżu dzisiejszego miejsca - na wylocie z 3 Maja. Z tą różnicą, że 660 wjechał wtedy do wewnątrz placu. Było wówczas o tym w telewizji.hanys76 pisze:Składem który wyskoczył z szyn na Placu Wolności był 659+660 na linii 20. Kolejny skład od odstawki, jak widac na zdjęciach.
Zgadza się. Wtedy z szyn wyleciała doczepa, która dodatkowo uderzyła w tył #659. Skład wtedy kursował na 13.ff pisze:To jak dobrze liczę jego trzecie wykolejenie w ostatnim czasie - wcześniej na 3 Maja (zdjęciowo udokumentowane) i na Rondzie. Nie wiem czy pamiętacie, ale jeszcze jak miał reklamę TTW to wykoleił się w pobliżu dzisiejszego miejsca - na wylocie z 3 Maja. Z tą różnicą, że 660 wjechał wtedy do wewnątrz placu. Było wówczas o tym w telewizji.hanys76 pisze:Składem który wyskoczył z szyn na Placu Wolności był 659+660 na linii 20. Kolejny skład od odstawki, jak widac na zdjęciach.
I to chyba był ostatni raz w reklamie TTW. Po jakimś czasie wagon 659 wyjechał solo już w barwach zakładowych.Boguś pisze:Zgadza się. Wtedy z szyn wyleciała doczepa, która dodatkowo uderzyła w tył #659. Skład wtedy kursował na 13.
A co do wypadków 659+660. to widzę, że na pmtm pisałem o jeszcze innym wydarzeniu. Po właściwie identycznym zdarzeniu do dziś nie jeździ 694+693... Jutro (21.05) mija dokładnie rok od ostatniego wyjazdu 694+693.
- observator
- Posty: 405
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 18:50
- Lokalizacja: punkt_observacyjny
- Kontakt:
2008.05.21
Godz. 00.04 [1] solo skład w zakładowym w postaci dwóch stopiątek spiętych przodami. Pchany wagon miał opuszczony pantograf a w jego tyle (czyli z przodu składu) stała jedna osoba (przypuszczalnie motorowy w jakiś sposób nawigował zasłoniętego motorowego z wagonu pchającego); skład poruszał się z typową liniową prędkością.
tramwaj najlepszym środkiem transportu na zakorkowane miasta
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
[1] pomiędzy przystankami 'Zawodzie Akademia Ekonomiczna-Zawodzie Ośrodek Sportowy' w kierunku pętli/zajezdni
[2] j.w. w kierunku Rynku
Napisał tak jak zawsze - [1]Witja pisze:Dopisz jeszcze gdzie to było
Zgodnie z komunikatem był to ostatni raz w serii 9 nocek.Witja pisze:Dzisiejszej nocy za nocne pociagi na linii 6 kursuje L11 od Sochy. O godzinie 0:31 widziałem ten pojazd na odcinku Katowice Rynek - Rondo.
A te wiadomości powinny być bardziej jeszcze w dniu wczorajszym...
Ahaff pisze:Napisał tak jak zawsze - [1]Witja pisze:Dopisz jeszcze gdzie to było
Wiem, że powinny, zawsze jak widzę że coś się dzieje tuż po północy to piszę to na dzień poprzedni, ale jako że jak przyszedłem do domu nowy temat był już założony, to dopisałem tutaj, żeby nie robić zamieszania.ff pisze:Zgodnie z komunikatem był to ostatni raz w serii 9 nocek.Witja pisze:Dzisiejszej nocy za nocne pociagi na linii 6 kursuje L11 od Sochy. O godzinie 0:31 widziałem ten pojazd na odcinku Katowice Rynek - Rondo.
A te wiadomości powinny być bardziej jeszcze w dniu wczorajszym...
Myślę, że nie można tego tak jednoznacznie okreslić. To się po prostu powinno znać lub intuicyjnie odczuwać (nocne to jeszcze dzień poprzedni, dzienne to już bieżące). Przecież niedawno wyszło, że zjazd jednego z pociągów 9-tki jest po 6:00 a tego skrypt nie przewidywał. Zawsze w razie wątpliwości można zajrzeć do rozkładu.DW pisze:Ja zaobserwowane poc. nocne linii 21 pisałem już w temacie dnia następnego.
W sumie trudno powiedzieć do której godziny trwa tramwajowy dzień, bo po północy kursują jeszcze wagony z dnia poprzedniego, a przed 4-tą wyjeżdżają już poc. liniowe, a niektóre nocne jeszcze kursują. Przydałoby się to jakoś jasno określić od i do której godziny wypisujemy zdarzania z danego dnia w danym temacie, aby nie było nieporozumień
W przypadku tej linii 21 to trochę dziwnie. Bo niby poc. 214 zjeżdża z Milowic przed 4:00 do zajezdni, ale z rozkładów wynika, że to jednak jest to już pociąg z nowego dnia. Zresztą i tak z tego co czytam nie jest to nigdy moderus .
Po prostu normalnie mamy dobę od 0:00 do 23:59, ale w komunikacji to tak jak w telewizji, mamy program tv od 6:00 rano do 3:00 następnego dnia. Zwykle ma się to że mimo że jest po północy te kilka godzin podlega pod wcześniejszy dzień.
Jak oglądamy coś od 23:00 to zwykle kończymy po północy, a w zapowiedziach mamy też mówione, dzisiaj o 1:00, mimo że faktyczne dzisiaj 1:00 już minęło.
W przypadku tramwajów działa to tak samo, bo wiele pociągów co wyjechało dnia wcześniejszego zjeżdża po północy czy też kursuje na nockach.
Ponadto w sąsiednim temacie z DPD 21.05
Ale nie brakuje paradoksów np. że dany pociąg jeszcze nie zjechał po dniówce i nocce, a jego następnik już wyjechał :mryellow:
Jak oglądamy coś od 23:00 to zwykle kończymy po północy, a w zapowiedziach mamy też mówione, dzisiaj o 1:00, mimo że faktyczne dzisiaj 1:00 już minęło.
W przypadku tramwajów działa to tak samo, bo wiele pociągów co wyjechało dnia wcześniejszego zjeżdża po północy czy też kursuje na nockach.
Ponadto w sąsiednim temacie z DPD 21.05
memphis pisze:W komunikacji miejskiej doba zaczyna się od wyjazdu, a kończy po zjeździe nocek
Niby sprawa wygląda jasno, bo to co wyjechało dzień wcześniej (chodzi konkretnie o plan pociągu - nie brać pod uwagę podmian) lub wjedzie jako nocka (nawet między 0:00-4:00) podlega pod dzień wcześniejszy, to co wyjeżdża z rana na obsługę dnia podlega już pod ten dzień.DW pisze:Przydałoby się to jakoś jasno określić od i do której godziny wypisujemy zdarzania z danego dnia w danym temacie, aby nie było nieporozumień.
Ale nie brakuje paradoksów np. że dany pociąg jeszcze nie zjechał po dniówce i nocce, a jego następnik już wyjechał :mryellow:
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Na 21, 22 i 27 nocki są przedzielone - tzn. te poranne kursy są na początku osi czasu w rozkładzie jazdy. To wynikło z tego, że one zjeżdżają do zajezdni po wykonaniu tych późnowieczornych kursów.ff pisze:W przypadku tej linii 21 to trochę dziwnie. Bo niby poc. 214 zjeżdża z Milowic przed 4:00 do zajezdni, ale z rozkładów wynika, że to jednak jest to już pociąg z nowego dnia.
Od poniedziałku będą kolejne, a w międzyczasie (dzisiaj i w piątek) prace sieciowe na Sikoraku.ff pisze:Zgodnie z komunikatem był to ostatni raz w serii 9 nocek.Witja pisze:Dzisiejszej nocy za nocne pociagi na linii 6 kursuje L11 od Sochy. O godzinie 0:31 widziałem ten pojazd na odcinku Katowice Rynek - Rondo.
Nie jest to przypadkiem czysty biznes dla TŚ takie zawieszanie poc. 611 na całej trasie? Motorowego nie trzeba opłacić, bo go nie ma, wzkm wykonane (komunikacją zastepczą), więc kasa wpłynie, a autobus przecież jest tańszymemphis pisze:Od poniedziałku będą kolejne, a w międzyczasie (dzisiaj i w piątek) prace sieciowe na Sikoraku.
Oczywiście, to nie od dziś wiadomo Zresztą to nie tylko dla nich jest czysty biznesff pisze:Nie jest to przypadkiem czysty biznes dla TŚ takie zawieszanie poc. 611 na całej trasie? Motorowego nie trzeba opłacić, bo go nie ma, wzkm wykonane (komunikacją zastepczą), więc kasa wpłynie, a autobus przecież jest tańszymemphis pisze:Od poniedziałku będą kolejne, a w międzyczasie (dzisiaj i w piątek) prace sieciowe na Sikoraku.
Motorowy to niestety jest w tym autobusie i "pokazuje kierowcy przystanki"memphis pisze:Oczywiście, to nie od dziś wiadomo Zresztą to nie tylko dla nich jest czysty biznesff pisze:Nie jest to przypadkiem czysty biznes dla TŚ takie zawieszanie poc. 611 na całej trasie? Motorowego nie trzeba opłacić, bo go nie ma, wzkm wykonane (komunikacją zastepczą), więc kasa wpłynie, a autobus przecież jest tańszymemphis pisze:Od poniedziałku będą kolejne, a w międzyczasie (dzisiaj i w piątek) prace sieciowe na Sikoraku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 23 gości