Stan stopiątek

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#251 Post autor: R_G » 12 kwie 2008, 17:34

W wagonie #754 przy włączeniu kierunkowskazu migają naprzemiennie oba :!: :!:
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#252 Post autor: luki » 12 kwie 2008, 19:03

Mika0005 pisze:W wagonie #754 przy włączeniu kierunkowskazu migają naprzemiennie oba
A to ciekawostka :mryellow:

P.S. Skoro już o kierunkowskazach, dlaczego w stopiatkach zwykle po zatrzymaniu, chyba w szczególności na maxa i zatrzymaniu zaświecają się oba kierunkowskazy boczne. Dzieję się też tak przy zamykaniu drzwi i jednoczesnym już ruszaniu. Częściowo kojarzę te zaświecenia z lampką "brak jazdy/hamowania"
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#253 Post autor: memphis » 12 kwie 2008, 19:25

luki pisze:P.S. Skoro już o kierunkowskazach, dlaczego w stopiatkach zwykle po zatrzymaniu, chyba w szczególności na maxa i zatrzymaniu zaświecają się oba kierunkowskazy boczne. Dzieję się też tak przy zamykaniu drzwi i jednoczesnym już ruszaniu. Częściowo kojarzę te zaświecenia z lampką "brak jazdy/hamowania"
Teoretycznie kierunkowskazy powinny się świecić w chwili kiedy wystąpi zanik jazdy lub hamowania.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#254 Post autor: luki » 12 kwie 2008, 20:42

memphis pisze:Teoretycznie kierunkowskazy powinny się świecić w chwili kiedy wystąpi zanik jazdy lub hamowania.
Czyli jak przypuszczałem ma to związek z kontrolką "brak jazdy/hamowania" jak zresztą Twoja odpowiedź wskazuje z zanikiem tych "funkcji".
Ponadto takie coś w większości przypadków zauważam na górce Korfantego (KCE MIS OBLATÓW) więc też może ma to związek z ewentualnym poślizgiem...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#255 Post autor: Boguś » 12 kwie 2008, 20:46

Zmienię trochę temat. Zauważyłem, że pantograf w wagonie doczepnym #784 już nie jest pochylony do przodu. Dodatkowo górne i dolne ramiona zostały związane ze sobą liną. :shock:

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#256 Post autor: Boguś » 12 kwie 2008, 21:57

#250 stracił gniazda z przodu. Sądząc po datach wykonania zdjęć, gniazda zniknęły najpóźniej w listopadzie 2007 roku.

PS
Napisałem dwa posty pod rząd, bo nie mogłem zmienić wcześniejszego.

Karol
Posty: 305
Rejestracja: 29 lis 2006, 00:03

#257 Post autor: Karol » 13 kwie 2008, 02:13

luki pisze:
memphis pisze:Teoretycznie kierunkowskazy powinny się świecić w chwili kiedy wystąpi zanik jazdy lub hamowania.
Czyli jak przypuszczałem ma to związek z kontrolką "brak jazdy/hamowania" jak zresztą Twoja odpowiedź wskazuje z zanikiem tych "funkcji".
Ponadto takie coś w większości przypadków zauważam na górce Korfantego (KCE MIS OBLATÓW) więc też może ma to związek z ewentualnym poślizgiem...

Przy poślizgu to zapala się w stopiątkach kontrolka ładowania.
Dodam, że w oryginalnym układzie elektrycznym 105N i pierwszej generacji 105Na nie ma lampki "zanik jazdy", a zamiast niej uruchamia się dzwonek wewnętrzny. Do naszych czasów dotrwało to chyba tylko w wagonie 590 (jeśli chodzi o tabor RK-2).
Co do związków poślizgu czy też gwałtownego hamowania z brakiem jazdy: jeśli wagon "uważa", że już się zatrzymał (tzn. rozrusznik dotarł do ostatniej pozycji hamowania, złapały szczęki i koła się nie obracają), a kierujący nadal trzyma wciśnięty pedał hamowania (np. żeby zatrzymać wagon "koszami" - czyli hamulcami szynowymi), po krótkiej chwili wystąpi "brak jazdy".
Ps. te boczne kierunkowskazy zwane są pieszczotliwie także "motylkami".

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#258 Post autor: luki » 14 kwie 2008, 14:27

W dzisiejszej aktualizacji wrzuciłem fotkę #250+251 w barwach śląskich.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#259 Post autor: rzelfix » 14 kwie 2008, 16:56

W wagonie #706 zastosowano nowy sygnał zamykania drzwi. Nie jest to jednak znany wszystkim dzwonek, lecz piskliwy sygnał zbliżony do tego z żelazek...

Odnośnik: http://www.tramwaje.cp6.win.pl/forum/do ... php?id=177
Załączniki
#706 - dzwonek.wav
(68.79 KiB) Pobrany 436 razy
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2008, 23:05 przez rzelfix, łącznie zmieniany 2 razy.

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#260 Post autor: ff » 14 kwie 2008, 22:04

luki pisze:W dzisiejszej aktualizacji wrzuciłem fotkę #250+251 w barwach śląskich.
Teraz to już jak rasowy TeeŚ-iowiec ;)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#261 Post autor: Peter » 15 kwie 2008, 18:05

Peter pisze:Czyli mamy już kolekcję #583, #637, #641, #680, przy czym #637 postanowił przechylić się w drugą stronę.
Kolejnym kolesiem z przyklękiem został #482.
Co oni robią z tymi wagonami ? Wymieniają po jednej sprężynie pod belkami bujakowymi ? ;)
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#262 Post autor: Filip_777 » 15 kwie 2008, 19:38

rzelfix pisze:W wagonie #706 zastosowano nowy sygnał zamykania drzwi. Nie jest to jednak znany wszystkim dzwonek, lecz piskliwy sygnał zbliżony do tego z żelazek...

Odnośnik: http://www.tramwaje.cp6.win.pl/forum/do ... php?id=177
W #776 też jest taki dziwaczny sygnał zamykania drzwi, coś a'la Ikarus :)

PS. Nie wiem czy to #776 ale raczej tak :P Chyba musze Bilobil kupić :P

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#263 Post autor: R_G » 15 kwie 2008, 19:58

Sygnał podobny do Ikarusowego jest także w #753
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

bumbus
Posty: 87
Rejestracja: 13 maja 2007, 20:42
Lokalizacja: Katowice

#264 Post autor: bumbus » 15 kwie 2008, 20:32

Ten sygnal podobny do Ikarusowego ma tez :#749,#318,#328,591 i chyba jeszcze #781

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#265 Post autor: R_G » 16 kwie 2008, 15:43

W wagonie #595 podczas każdego odjazdu z przystanku czuć szarpnięcie jak gdyby przy przejeździe przez izolator.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#266 Post autor: rzelfix » 21 kwie 2008, 21:35

Identyczny jak w #706, sygnał dźwiękowy słyszany przy zamykaniu drzwi dostał jego dobry znajomy ze składu, wagon #705. :P
Filip_777 pisze:W #776 też jest taki dziwaczny sygnał zamykania drzwi, coś a'la Ikarus :)

PS. Nie wiem czy to #776 ale raczej tak :P Chyba musze Bilobil kupić :P
Tak, to jest #776. Tym samym dzwonkiem wyróżnia się też #492. ;)

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#267 Post autor: ff » 21 kwie 2008, 21:50

A wszystko to wozy, które w którymś momencie najnowszej historii nawiedziły ZUTiKT-2/ZUR... Przypadek?

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#268 Post autor: rzelfix » 23 kwie 2008, 16:39

ff pisze:A wszystko to wozy, które w którymś momencie najnowszej historii nawiedziły ZUTiKT-2/ZUR... Przypadek?
#492 i #776 właśnie dostały tego typu dzwonki po wizytach w ZURze. O ile mnie pamięć nie myli podobne znajdują się w wagonach składu #317+321 (ex. ZUTiKT-2).

A kolejny piszczący sygnał używany przy zamykaniu drzwi dostał... #703. :D
Sygnały te są zapewne montowane we własnym zakresie przez RK-3 Bytom.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#269 Post autor: R_G » 28 kwie 2008, 16:57

W #667 nie otwiera się lewy płat trzecich drzwi
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#270 Post autor: DW » 28 kwie 2008, 19:03

Mika0005 pisze:W #667 nie otwiera się lewy płat trzecich drzwi
Codziennie w co najmniej paru wagonach nie otwierają się któreś drzwi :)

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#271 Post autor: rzelfix » 28 kwie 2008, 20:43

Kolejny piszczący sygnał zamykania drzwi został zastosowany w #704.

Przypomnę, że już 4 wagony otrzymały właśnie takie coś: #703, #704, #705, #706.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#272 Post autor: luki » 30 kwie 2008, 13:39

jak pisałem w DPD po czasie przerwy powrócił wagon #370, jest odmalowany w połowie, gdzieś lekko ponad linię okien, wszystko wyżej nadal brzydkie. Natomiast przodzik już jest ładniusi ;) Jeśli pamiętacie to wcześniej ten przód, już chyba także po zapadnięciach bądź stuknięciach był zapadnięty, po odnowieniu szybko pordzewiał.
Czyżby sytuacja taborowa zmusiła do wyjazdu przed wykończeniem odmalowania, no tak w prawdzie trochę wozów nie kursuje, m.in. #691+689, #673, #674, od wczoraj #767 i inne przypadki...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Patryk105
Posty: 1690
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:42
Lokalizacja: Chorzów

#273 Post autor: Patryk105 » 30 kwie 2008, 14:42

Lada dzień a wyjedzie 673 przecież już przyszedł z ZUR.
Pozdrawiam ;)

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#274 Post autor: memphis » 30 kwie 2008, 16:10

Patryk105 pisze:Lada dzień a wyjedzie 673 przecież już przyszedł z ZUR.
Już jeździ.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#275 Post autor: Boguś » 30 kwie 2008, 21:33

luki pisze: Jeśli pamiętacie to wcześniej ten przód, już chyba także po zapadnięciach bądź stuknięciach był zapadnięty, po odnowieniu szybko pordzewiał.
#370 od momentu przekazania do Zawodzia nie był odnawiany.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#276 Post autor: luki » 30 kwie 2008, 23:31

#370 od momentu przekazania do Zawodzia nie był odnawiany.
Odnawiany cały oczywiście nie, ale przód wydaje mi się miał robiony, bo po przekazaniu był on już lekko zapadnięty, a potem mocniej - może z powodu uderzenia. Później jakoś to zrobiono, bo nie było już zapadnięcia i zdaje się była widoczna lekka łata w malowaniu około numeru taborowego, a z końcem 2007 roku znowu już był w tym miejscu przerdzewiały...
Teraz jeszcze trochę mnie to zamyśliło, gdyż #371 też nieciekawie wygląda z przodem, a obie solówki i numerycznie i wyglądem są podobne.

Nie wiem czy o tym już nie było, ale odmalowano jakiś czas temu przynajmniej przód wagonu #687. Wcześniej był brudny pordzewiały i numer taborowy też w nieciekawym wyglądzie...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
dombia
Posty: 326
Rejestracja: 12 lis 2006, 14:22
Kontakt:

#277 Post autor: dombia » 02 maja 2008, 21:22

Za najbardziej zdewastowany wagon w ruchu uważam będziński #629+630 ;)
Fotorelacja przedstawiająca jego wygląd wewnętrzny i zewnętrzny, oraz inne fotki z dzisiejszej wyprawy po Zagłębiu -> http://m-ce.net/fotki/zaglebie

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#278 Post autor: Peter » 02 maja 2008, 21:55

No niestety "koń jest jak każdy widzi". Ogólnie stan naszych wagonów znamy, ale będzińskie wagony biją swoim stanem wszelkie rekordy. :|
Szczerze mówiąc ja bym taki materiał posłał do telewizji, żeby pokazać tym co jeszcze nie wierzą, bądź nie widzą zza biurek w jaki sposób dba się u nas po przejęciu o tramwaje i jaką politykę nadal prowadzi KZK GOP. To jest skandal :!:
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#279 Post autor: DW » 02 maja 2008, 22:03

dombia pisze:Za najbardziej zdewastowany wagon w ruchu uważam będziński #629+630 ;)
Fotorelacja przedstawiająca jego wygląd wewnętrzny i zewnętrzny, oraz inne fotki z dzisiejszej wyprawy po Zagłębiu -> http://m-ce.net/fotki/zaglebie
Rozumiem gdybyś pochodził z Krakowa, czy Warszawy, ale dla ludzi stąd to taki tramwaj to normalka :P
Szczerze mówiąc to wewnątrz wygląda tak jak większość wagonów, a jak na wagon doczepny to nawet nie tak źle. Nietypowe ślady dewastacji widać z zewnątrz - w #630 wyłamano drzwiczki od gniazd z tyłu, naklejono z przodu jakąś naklejkę, której zerwanie spowodowało dziurę w fartuchu.

Jesteś już trzecią osobą, która fociła dzisiaj krakuska w Milowicach :) O której tam byłeś? (ja przed 11-stą)

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#280 Post autor: R_G » 02 maja 2008, 22:06

Większość tego dziadostwa powstała w wyniku działalności ludzi :-|
DW: Dawaj zdjęcia :D Na Milowicach też byłem oczywiście bez aparatu po 12
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#281 Post autor: Peter » 02 maja 2008, 22:08

Ja te będzińskie składy dość dobrze znam i nie potrafię wciąż takiego stanu zaakceptować, ale może dlatego że głównie korzystam z taboru z Zawodzia.
Żeby one tylko tak wyglądały, ale jak "pięknie" słuchać warczących do bólu uszu przetwornic i skrzypiących, walących na każdym przystanku o pudło wagonu drzwi. :mruga:
Przeciw takiemu stanowi rzeczy powinno się protestować a nie mówić że to normalka. Jeżeli nie ma głosu społecznego to znaczy, że wszystko jest w porządku.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
dombia
Posty: 326
Rejestracja: 12 lis 2006, 14:22
Kontakt:

#282 Post autor: dombia » 02 maja 2008, 22:25

DW pisze:Jesteś już trzecią osobą, która fociła dzisiaj krakuska w Milowicach :) O której tam byłeś? (ja przed 11-stą)
Z kol. Ardo zrobiliśmy sobie wycieczkę po wschodnim GOPie ;)
Skład fotografowaliśmy dokładnie między 11:00-15


Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#284 Post autor: Peter » 06 maja 2008, 18:39

W drugim wagonie składu #268+269 były otwarte górne drzwiczki szafy WN i oczywiście trzaskały.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#285 Post autor: Boguś » 08 maja 2008, 20:00

Peter pisze:W drugim wagonie składu #268+269 były otwarte górne drzwiczki szafy WN i oczywiście trzaskały.
W dniu swojej premiery, w drugim wagonie składu #264+265 również były otwarte górne drzwiczki szafy WN .

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#286 Post autor: 116Nd#808 » 09 maja 2008, 17:58

W fatalnym stanie jest wagon #580.W środku śmierdziało spalenizną. :evil:

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#287 Post autor: Peter » 09 maja 2008, 19:03

Cały skład #582+580 jest w tragicznym stanie.
Nie wiem czy czytałeś, ale w tegorocznych kasacjach #580 jest przewidziany do kasacji.
Podejrzewam, że jeżeli tych wagonów nie wyślą do ZUR w najbliższym czasie, to zostaną skasowane. Nawet ich nie odmalowują. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

116Nd#808
Posty: 208
Rejestracja: 31 mar 2008, 11:03
Lokalizacja: Bytom

#288 Post autor: 116Nd#808 » 09 maja 2008, 19:07

Peter pisze:Podejrzewam, że jeżeli tych wagonów nie wyślą do ZUR w najbliższym czasie, to zostaną skasowane.
#582 chyba wyślą do ZUR,ale #580 nadaje się tylko do kasacji.

Awatar użytkownika
Ardo
Posty: 128
Rejestracja: 17 lip 2007, 11:38
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#289 Post autor: Ardo » 13 maja 2008, 19:08

Od jak dawna #338 wozi plakat z jego historią wewnątrz. Przyklejoną do kabiny motorniczego ?
ArdoGallery <- Zapraszam !

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#290 Post autor: luki » 13 maja 2008, 19:50

Ardo pisze:Od jak dawna #338 wozi plakat z jego historią wewnątrz. Przyklejoną do kabiny motorniczego ?
Ja to pierwszy raz widziałem w środę 07.05, ale Peter chyba już o tym wspomniał dzień wcześniej. A od kiedy to jest... raczej od niedawna, stawiam nie więcej niż 3 tygodnie wstecz...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#291 Post autor: Peter » 13 maja 2008, 23:41

Wagon #701 ma dziurę na burcie pomostu tylnego za ostatnimi drzwiami. Na tym coś wcześniej było naklejone, ale odpadło...
*SDIP (U.N.O.)

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#292 Post autor: memphis » 14 maja 2008, 20:39

luki pisze:
Ardo pisze:Od jak dawna #338 wozi plakat z jego historią wewnątrz. Przyklejoną do kabiny motorniczego ?
Ja to pierwszy raz widziałem w środę 07.05, ale Peter chyba już o tym wspomniał dzień wcześniej. A od kiedy to jest... raczej od niedawna, stawiam nie więcej niż 3 tygodnie wstecz...
Od 4 lub 5 maja ma tę tablicę. Dodatkowo ma tabliczki nad drzwiami, od 9 maja.

Oczywiście tablica za kabiną nie jest przyklejona tylko przykręcona :)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#293 Post autor: Peter » 14 maja 2008, 20:59

Owszem umieszczone za plexi jest to przykręcone do "dykty" i dodatkowo za szybkami nad drzwiami umieszczone są napisy mniej więcej (bo dokładnie nie pamiętam) "rok odbudowy 2007 / rok produkcji 1975" (2 drzwi), "wagon typu 105N" (3 drzwi), "KZK GOP" (4 drzwi). Co jest nad pierwszymi drzwiami to nie zdążyłem jeszcze zaobserwować.
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#294 Post autor: Boguś » 14 maja 2008, 21:57

Peter pisze:Wagon #701 ma dziurę na burcie pomostu tylnego za ostatnimi drzwiami. Na tym coś wcześniej było naklejone, ale odpadło...
Plakat: "Uwaga! Kieszonkowcy", czy coś takiego.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#295 Post autor: memphis » 14 maja 2008, 22:04

Peter pisze:Owszem umieszczone za plexi jest to przykręcone do "dykty" i dodatkowo za szybkami nad drzwiami umieszczone są napisy mniej więcej (bo dokładnie nie pamiętam) "rok odbudowy 2007 / rok produkcji 1975" (2 drzwi), "wagon typu 105N" (3 drzwi), "KZK GOP" (4 drzwi). Co jest nad pierwszymi drzwiami to nie zdążyłem jeszcze zaobserwować.
Nad pierwszymi są loga Alstomu, TŚSA i KMTM. To co jest nad czwartymi ma zastępować hakenkrojce na szybach, ale temat oznakowania w nalepki KZK wymaga jeszcze dopracowania z zajezdnią ;)

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#296 Post autor: R_G » 14 maja 2008, 22:50

W #761 na wysokości środkowych drzwi jest dziura w poszyciu "sufitu". Oczywiście nie jest na wylot ale i tak nie sympatycznie to wygląda.

[EDYCJA:17.05.2008]
W wagonie #523 tylni wyświetlacz jest uszkodzony i wyświetla ostatnią cyfrę numeru linii
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Kuba
Posty: 743
Rejestracja: 22 kwie 2008, 10:52
Lokalizacja: Będzin/Mierzęcice

#297 Post autor: Kuba » 19 maja 2008, 18:10

W #740 awaria drugich drzwi
"Idę do roboty na zajezdnię, będę zmieniał opony w tramwajach!"
http://mierzecice.myminicity.com/

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#298 Post autor: R_G » 19 maja 2008, 21:19

Tramwaj #621 ma inne niż wszystkie podświetlenie tablic-wszystkie są podświetlone jakby świetlówkami na całej wielkości/szerokości :shock:
Aaa i jeszcze #552 jakiś taki czerwieniutki mi się wydaje-może odmalowany :?:

[EDYCJA:25.05.2008]
W wagonie #527 tylni wyświetlacz wskazuje "AWARIA"-ruchome podczas gdy reszta wyświetlaczy działa prawidłowo. Natomiast #595 ma uszkodzony tylni wyświetlacz-będąc na linii 22 wskazuje I cyfrę-w połowie dwójka ,a II cyfra to poszarpana ósemka.
Ostatnio zmieniony 25 maja 2008, 19:49 przez R_G, łącznie zmieniany 2 razy.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#299 Post autor: DW » 19 maja 2008, 22:00

R_G pisze:Tramwaj #621 ma inne niż wszystkie podświetlenie tablic-wszystkie są podświetlone jakby świetlówkami na całej wielkości/szerokości :shock:
Ja tylko zauważyłem, że podświetlenie tablic widać też z boku (z za obudowy).
Mika0005 pisze:Aaa i jeszcze #552 jakiś taki czerwieniutki mi się wydaje-może odmalowany :?:
W sobotę jeździł jeszcze w starym malowaniu, więc przez niedzielę go raczej nie odnowili...

Dzisiaj w #601 woda kapała z poręczy pod sufitem (pomiędzy pierwszymi a drugimi drzwiami).

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#300 Post autor: rafalurbino18 » 20 maja 2008, 18:36

W 2 wagonie składu gliwickiego #588+589 awarii uległy 2 drzwi. I tak nie jest tak źle, bo na tych drzwiach jest kartka informująca o tej awarii.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości