111N Eksploatacja w Krakowie
111N Eksploatacja w Krakowie
Szukam odpowiedzi na wiele pytań, tym razem moje pytanie dotyczy wypożyczonych 111N do Krakowa... Czy ktoś wie lub obiło się chociaż o uszy... Czy owe wagony, chociaż przez chwile zasiliły jakąś linie solo ?? W internecie, po innych forach zero informacji na ten temat.. Pytanie 2 choć to już chyba pytanie techniczne... Czy skład jadący przed siebie może otworzyć lewe drzwi w całym składzie a nie prawe które są zgodne z kierunkiem jazdy i przystanków ??
Re: 111N Eksploatacja w Krakowie
Jeżeli mowa o okresie wypożyczenia do Krakowa, to nie. Nie były używane solo.zimny pisze:Czy owe wagony, chociaż przez chwile zasiliły jakąś linie solo ??
Na to pytanie niestety nie znam odpowiedzi.zimny pisze:Czy skład jadący przed siebie może otworzyć lewe drzwi w całym składzie a nie prawe które są zgodne z kierunkiem jazdy i przystanków ??
Składy po RK i skład #341+342 po przystosowaniu do pracy w Krakowie - TAK.polaraxa pisze:Jak każdy wagon dwu-kierunkowy 111 ma możliwość otwierania drzwi z prawej lub lewej strony wagonu.
Fabrycznie nie było takiej możliwości, gdyż jednym przełącznikiem przestawiało się zarówno drzwi jak również sterowanie oświetleniem zewnętrznym wagonu (być może coś jeszcze).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości