#764, #780, #791....

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Filip_777
Posty: 348
Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
Lokalizacja: Bytom

#764, #780, #791....

#1 Post autor: Filip_777 » 09 maja 2007, 18:37

Założyłem ten temat aby podyskutować co ZKT-3 ma zamiar zrobić z #764, #780, #791. Wagony są odstawione już przez dłuższy czas, z dnia na dzień ubywają z nich wszelakie elementy...Słyszałem od znajomego motorniczego, że są plany wyremntowania tych wagonów. Gdyby ZKT-3 wyremontowałoby te wagony zwiększyła by się rezerwa i niektóre solówki można byłoby pospinać, bo brakuje składów. Co do #764, wystarczy go trochę wyklepać (nie wygląda tak jak #763) i podłaczyć do jakiejś solówy, bądź przerobić na solówkę. Z #780 i #791 też ta sytuacja nie wygląda źle ale cały czas z tych wagonów ubywają jakieś części :( Zapraszam do dyskusji :)

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#2 Post autor: luki » 09 maja 2007, 18:49

#764 jak najbardziej do naprawy by się nadawał. #780 i #791 z racji młodego rocznika, postanowiono wykorzystać młodsze od reszty taboru części jako zamienne i łatwe do regeneracji.

Co do pudeł to jak najbardziej woziki jeszcze mają szanse do odratowania.
(Jak widać na fotkach dostępnych na mojej stronie) u #780 i #791 dokonano już szabrowania elementów konstrukcji pudła.

ZKT-3 pokazało swoje zdolności z #362, zatem te wozy to kwestia poświęcenia czasu, chęci i co najważniejsze pieniędzy....
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#3 Post autor: Boguś » 09 maja 2007, 18:58

#764 i #791 jak najbardziej są do uratowania. Myślałem nawet, że #791 pójdzie do modernizacji. #764 powinien wrócić jako doczepa do np. #766 lub #764 przenumerować na #780" i powstałby #779+780". Co do #780 niestety na 99,9% jest to kasacja.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#4 Post autor: Peter » 09 maja 2007, 19:18

Zastanawiam się co tak ostro załatwiło w ogóle #780, bo że to był wypadek to wiadomo. :mruga:
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#5 Post autor: Boguś » 09 maja 2007, 20:24

Peter pisze:Zastanawiam się co tak ostro załatwiło w ogóle #780, bo że to był wypadek to wiadomo. :mruga:
Słyszałem wersję o tirze, który go walnął

rzelfix
Posty: 829
Rejestracja: 11 lis 2006, 23:18
Lokalizacja: GOP

#6 Post autor: rzelfix » 20 sie 2007, 13:42

Boguś pisze:#764 i #791 jak najbardziej są do uratowania. Myślałem nawet, że #791 pójdzie do modernizacji.
Na forum WPK kol. piotrekw pisze, że wagon #791 (podobno) przejdzie remont w ZURze. Nie wiadomo jednak, w jakim zakresie.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#7 Post autor: R_G » 17 mar 2008, 11:52

Zakład Usługowo-Remontowy w Chorzowie Batorym (dawny ZUTiKT-2) wziął na warsztat wagon 105Na 791 z zajezdni Stroszek. Ściany czołowa i tylna pozostały jednak standardowe, podobnie jak układ elektryczny i oznakowanie (zwykłe tablice). Wagon został wyłupkiem.
Artykuł nt. remontów w TŚ na stronie http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=750
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 152 gości