Zdjęcia
Stara poczciwa cynkownia na Wełnowcu. Bez niej to miejsce straciło swój urok.
Ta sama linia biegła na południe, krzyżowała się m.in. z ul. Słoneczną oraz Chorzowską przy Baildonie, gdzie też były szlabany - zapewne są tacy co to pamiętają
Ta sama linia biegła na południe, krzyżowała się m.in. z ul. Słoneczną oraz Chorzowską przy Baildonie, gdzie też były szlabany - zapewne są tacy co to pamiętają
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
No to zdjęcie dużo przypomina W połowie lat 90 jeździł na 13 codziennie właściwie stały zestaw wagonów na 3 pociągach: #694+693, #726+727 i #731+730. Później #694+693 zastąpił #680+679 jako też praktycznie stała obsada Zdarzały się oczywiście odstępstwa, bo na przełomie czerwca i lipca 1996 roku jechałem w ś.p. składzie #605+606 właśnie na 13, który nie miał jeszcze wtedy wyświetlaczy.
*SDIP (U.N.O.)
Znalazłem na FZ zdjęcie starego przejazdu na ul. Gliwickiej. Tymi torami kolejowymi dało się przeciąć wówczas Gliwicką, Chorzowską, aż do Korfantego, cynkowni (zdjęcie zapodane wcześnie). Tory biegły dalej do bocznicy i potem najprawdopodobniej do Dąbrówki Małej.
http://fotozajezdnia.pl/details.php?ima ... 72bf85q050
http://fotozajezdnia.pl/details.php?ima ... 72bf85q050
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
Ten link już umieściłem w dziale zdjęć ze stodwójkami wczoraj przed 17:00
Co do przejazdu to pamiętam jak w latach 80 jeździły tam normalnie pociągi z węglem przecinając Chorzowską i wówczas zamykały się szlabany koło również już nieistniejącej hali sportowej Huty Baildon. Trzeba było poczekać w tramwaju aż sobie ten pociąg oczywiście przejedzie. Dziwnie to wyglądało, bo ruch samochodowy i tramwajowy był zatrzymany właściwie w centrum miasta
Co do przejazdu to pamiętam jak w latach 80 jeździły tam normalnie pociągi z węglem przecinając Chorzowską i wówczas zamykały się szlabany koło również już nieistniejącej hali sportowej Huty Baildon. Trzeba było poczekać w tramwaju aż sobie ten pociąg oczywiście przejedzie. Dziwnie to wyglądało, bo ruch samochodowy i tramwajowy był zatrzymany właściwie w centrum miasta
*SDIP (U.N.O.)
W naszej galerii GTŚ pojawiła się fotka płonącego wozu #596, który spalił się 11. czerwca 2006 r.
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/gale ... hp?pid=851
Znalazłem też szerszy (a raczej wyższy) kadr:
http://www.holidaycheck.pl/fullscreen-S ... 01355.html
Po pożarze powyższy wagon wyglądał tak (linki do fotek na TWB):
http://www.phototrans.eu/14,99223,0,Kon ... a_596.html
http://www.phototrans.eu/14,99351,0,Kon ... a_596.html
http://www.forum.tramwaje.slask.pl/gale ... hp?pid=851
Znalazłem też szerszy (a raczej wyższy) kadr:
http://www.holidaycheck.pl/fullscreen-S ... 01355.html
Po pożarze powyższy wagon wyglądał tak (linki do fotek na TWB):
http://www.phototrans.eu/14,99223,0,Kon ... a_596.html
http://www.phototrans.eu/14,99351,0,Kon ... a_596.html
Foto 105N #384+383 105N #384 105N #xxx+386
EDIT 28.09.2011
29.09.1996 #315
07.10.1996 #428 #637+638 #751
EDIT 28.09.2011
29.09.1996 #315
07.10.1996 #428 #637+638 #751
*SDIP (U.N.O.)
Re: Zdjęcia
Dodaje w ramach ciekawostki, wagon #540.
Brygada jest w wojsku, plan jest na bitwę - na torach jest POCIĄG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości