Strona 6 z 9

Stałe przydziały wagonów na liniach i pociągach

: 21 lut 2007, 13:21
autor: patryk644
Postanowiłem wypisać w tym dziale stałe przydziały wagonów na pociągach, stosowanych obecnie i kiedyś. Obecnie stałe przydziały stopiątek są tylko w zajezdni Będzin, ale kiedyś były też w innych zajezdniach, więc możecie dopisywać tu wcześniejsze stałe przydziały. Zakładam ten temat akurat dzisiaj, bo jadąc składem #576+575 zauważyłem w pierwszym wagonie obok numeru wagonu na szafce bezpiecznikowej naklejkę z napisem: "WAGONY POC. 1508". Wcześniej tego nie widziałem, więc to nowa naklejka naklejona chyba w Będzinie. Może w innych wagonach też znajdą się takie naklejki?

LISTA AKTUALNYCH PRZYDZIAŁÓW:

23 (w dni wolne):
231 - 308
232 - 338


Uwaga!
Lista zawiera jedynie obecnie funkcjonujące przydziały.


Post zmienił właściciela z użytkownika DW na użytkownika patryk644, który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.

: 24 lis 2012, 11:23
autor: rafalurbino18
KZKGaPowicz pisze:Na linii 3 (poc. 31) wpisałem skład ZURków 111N #613+373, gdyż od debiutu liniowego kursuje zawsze na tym pociągu.
Usuwam z listy ten przydział. Zdarza się, że dany pociąg jest obsługiwany przez 2, może nawet 3 tygodnie tym samym wagonem/składem, ale potem już trafia gdzie popadnie. Mimo, iż skład #613+373 jeździ chyba tylko i wyłącznie na trójce, to nie dopisuję tego do listy, bo na podobnej zasadzie trzeba byłoby dopisać kilka składów do 3, a kilka innych do piątki, bo jeżdżą tylko na jednej z tych linii.

: 23 gru 2012, 16:20
autor: R_G
Wagony #534 i #754 po roszadach taborowych straciły swoje przydziały na pociągach 2606 i 274.

: 11 sty 2013, 08:47
autor: Linia26
Dodaje stały przydział na 2605. Skład #664+663 już od dłuższego czasu tam się pojawia :)

: 11 sty 2013, 12:13
autor: DW
Linia26 pisze:Dodaje stały przydział na 2605. Skład #664+663 już od dłuższego czasu tam się pojawia :)
Moim zdaniem to za wcześnie na takie wnioski ;) Na 26 jeździł w styczniu + przez parę dni w połowie grudnia (przed świętami). Zaczekajmy aż się zepsuje/będzie miał przegląd i zobaczmy czy potem ponowie się tam pojawi. Wtedy będzie wiadomo czy rzeczywiście jeździ tam na stałe :)
Wcześniej przed 3 tygodnie jeździł tam #633+634, który jednak teraz śmiga na 27.

: 18 sty 2013, 22:51
autor: R_G
Składam wniosek (elektroniczny bo pisemnego mi się nie chce :-P ) o usunięcie z listy 'Stałych' wagonów #664+663 które figurują przy poc. 2605. Nie łudźmy się. To nie był stały przydział.
Nie bawmy się w przypuszczenia, nie róbmy samowoli.

: 19 sty 2013, 21:21
autor: Boguś
R_G pisze:Składam wniosek (elektroniczny bo pisemnego mi się nie chce ) o usunięcie z listy 'Stałych' wagonów #664+663 które figurują przy poc. 2605. Nie łudźmy się. To nie był stały przydział.
Zgadza się. Łącznie w grudniu i styczniu pojawił się 8 razy.

: 20 sty 2013, 13:52
autor: KZKGaPowicz
Na linię 3 przypisałem skład 111N #613+373, a skład "żelazek" #783+784 wpisałem na poc. 166.

Re: Stałe przydziały wagonów na pociągach

: 30 sty 2013, 16:25
autor: Czopik
DW pisze:28:
281 - 756K
#756k zmienił numer na #286 i dzisiaj był widziany na 241.

: 09 lut 2013, 07:55
autor: R_G
#645 na 213?

: 09 lut 2013, 14:24
autor: Damian_1947
R_G pisze:#645 na 213?
211 #761 proponuję również, no i poczekać kilka dni co do 217 i wozu #646.

: 10 lut 2013, 12:04
autor: Iwo
Damian_1947 pisze:
R_G pisze:#645 na 213?
211 #761 proponuję również, no i poczekać kilka dni co do 217 i wozu #646.
Na chwilę obecną wstrzymał bym się na Waszym miejscu z dopisywaniem stałych przydziałów na linii 21.

: 13 lut 2013, 14:39
autor: Linia26
Iwo pisze:
Damian_1947 pisze:
R_G pisze:#645 na 213?
211 #761 proponuję również, no i poczekać kilka dni co do 217 i wozu #646.
Na chwilę obecną wstrzymał bym się na Waszym miejscu z dopisywaniem stałych przydziałów na linii 21.
Popieram Iwo, jak wyjadą pozostałe Moderusy to zapewne się to zmieni. A ogólnie co do stwierdzenia że wagon został na stałe przydzielony do danego pociągu, to musi się pewnie utrzymywać w danym planie, i w obecnej sytuacji na zajezdniach gdy o stałe przydziały trudno - to na danym pociągu taki wóz z minimum miesiąc powinien być. Bo znamy z przeszłości przypadki że kilka tygodnia jeden wóz był na danym poc. a potem nagle zmiana, i poco robić zamieszanie :)

: 13 lut 2013, 16:10
autor: rifi
Docelowo na całą linię 21 mają iść nowe Moderusy więc pewnie będą jeździć różnie, bez przydziałów.

: 13 lut 2013, 18:06
autor: KZKGaPowicz
rifi pisze:Docelowo na całą linię 21 mają iść nowe Moderusy więc pewnie będą jeździć różnie, bez przydziałów.
To jest jakaś głupota, bo dochodzi w pewnym sensie do "dyskryminacji" pasażerów innych linii. Mam wrażenie, że będzie to wyglądało tak jak z gliwickimi "żelazkami", które jeździły prawie tylko na "1", a reszta linii w większości obsługiwana starymi gratami. Uważam, że każda linia powinna mieć po 1 wagonie, a gdy zostanie ich więcej, to wtedy można przydzielać ich więcej do danej linii. Wcale się nie dziwię Frankiewiczowi, że powiedział, iż na "Karliki" składały się wszystkie miasta, a jeżdżą tylko po Katowicach, Chorzowie i Bytomiu; teraz mamy kolejny przykład - tyle, że ze zmodernizowanymi 105N HF 11 AC.

: 13 lut 2013, 19:30
autor: adam86
A na co mają isć w tym Zagłebiu? Na 26 same wiedeńce, na 27 żaden asynchron nie pojedzie. Będzin bedzie miał tyle wagonów, żeby obsadzić całe 21, 22 i 28 żealazkami i moderusami.

: 13 lut 2013, 20:22
autor: Damian_1947
adam86 pisze:A na co mają isć w tym Zagłebiu? Na 26 same wiedeńce, na 27 żaden asynchron nie pojedzie. Będzin bedzie miał tyle wagonów, żeby obsadzić całe 21, 22 i 28 żealazkami i moderusami.
Dlaczego na 27 nie pojadą asynchrony?
Mamy jeszcze 15-kę i 24 :)

: 13 lut 2013, 21:55
autor: rafalurbino18
Damian_1947 pisze:Mamy jeszcze 15-kę i 24 :)
Docelowo na 15-ce ma jeździć co innego. Dyskusja na temat przydziałów wagonów zmodernizowanych, a raczej ich braku do danych linii wg mnie jest bez sensu, bo w najbliższym czasie to się pewnie będzie co chwilę zmieniać. Akurat trasa 21 pokrywa się z trasami innych linii tramwajowych, więc na pewno jest to najlepsza linia dla tych wagonów. Osobiście nie rozumiem czemu lepszym pomysłem miałoby być wysłanie części Moderusów na 21, a części np. na 28. Przynajmniej nie będą stały przez weekend w zajezdni...

: 13 lut 2013, 22:45
autor: Damian_1947
rafalurbino18 pisze:
Damian_1947 pisze:Mamy jeszcze 15-kę i 24 :)
Docelowo na 15-ce ma jeździć co innego. Dyskusja na temat przydziałów wagonów zmodernizowanych, a raczej ich braku do danych linii wg mnie jest bez sensu, bo w najbliższym czasie to się pewnie będzie co chwilę zmieniać. Akurat trasa 21 pokrywa się z trasami innych linii tramwajowych, więc na pewno jest to najlepsza linia dla tych wagonów. Osobiście nie rozumiem czemu lepszym pomysłem miałoby być wysłanie części Moderusów na 21, a części np. na 28. Przynajmniej nie będą stały przez weekend w zajezdni...
No docelowo mają to być pesy i całość w Zawodziu. Ale do dopiero za ponad rok, bo zanim przyjdzie 10 pes na całą 15-kę to trochę minie, a pierwsza dopiero w grudniu.

: 13 lut 2013, 23:21
autor: Czopik
Damian_1947 pisze:
rafalurbino18 pisze:
Damian_1947 pisze:Mamy jeszcze 15-kę i 24 :)
Docelowo na 15-ce ma jeździć co innego. Dyskusja na temat przydziałów wagonów zmodernizowanych, a raczej ich braku do danych linii wg mnie jest bez sensu, bo w najbliższym czasie to się pewnie będzie co chwilę zmieniać. Akurat trasa 21 pokrywa się z trasami innych linii tramwajowych, więc na pewno jest to najlepsza linia dla tych wagonów. Osobiście nie rozumiem czemu lepszym pomysłem miałoby być wysłanie części Moderusów na 21, a części np. na 28. Przynajmniej nie będą stały przez weekend w zajezdni...
No docelowo mają to być pesy i całość w Zawodziu. Ale do dopiero za ponad rok, bo zanim przyjdzie 10 pes na całą 15-kę to trochę minie, a pierwsza dopiero w grudniu.
Sądzę, że Pesy nie będą miały najlepszych warunków do jazdy na 15-ce zanim nie będzie remontu torowiska.

: 13 lut 2013, 23:34
autor: rifi
Damian_1947 pisze:
rafalurbino18 pisze:
Damian_1947 pisze:Mamy jeszcze 15-kę i 24 :)
Docelowo na 15-ce ma jeździć co innego. Dyskusja na temat przydziałów wagonów zmodernizowanych, a raczej ich braku do danych linii wg mnie jest bez sensu, bo w najbliższym czasie to się pewnie będzie co chwilę zmieniać. Akurat trasa 21 pokrywa się z trasami innych linii tramwajowych, więc na pewno jest to najlepsza linia dla tych wagonów. Osobiście nie rozumiem czemu lepszym pomysłem miałoby być wysłanie części Moderusów na 21, a części np. na 28. Przynajmniej nie będą stały przez weekend w zajezdni...
No docelowo mają to być pesy i całość w Zawodziu. Ale do dopiero za ponad rok, bo zanim przyjdzie 10 pes na całą 15-kę to trochę minie, a pierwsza dopiero w grudniu.
Oj abyś się nie zdziwił jak linię 15 przejmie Zawodzie wcześniej. Bo coraz głośniej jest o tym.

: 13 lut 2013, 23:39
autor: Damian_1947
rifi pisze:
Damian_1947 pisze:
rafalurbino18 pisze:
Damian_1947 pisze:Mamy jeszcze 15-kę i 24 :)
Docelowo na 15-ce ma jeździć co innego. Dyskusja na temat przydziałów wagonów zmodernizowanych, a raczej ich braku do danych linii wg mnie jest bez sensu, bo w najbliższym czasie to się pewnie będzie co chwilę zmieniać. Akurat trasa 21 pokrywa się z trasami innych linii tramwajowych, więc na pewno jest to najlepsza linia dla tych wagonów. Osobiście nie rozumiem czemu lepszym pomysłem miałoby być wysłanie części Moderusów na 21, a części np. na 28. Przynajmniej nie będą stały przez weekend w zajezdni...
No docelowo mają to być pesy i całość w Zawodziu. Ale do dopiero za ponad rok, bo zanim przyjdzie 10 pes na całą 15-kę to trochę minie, a pierwsza dopiero w grudniu.
Oj abyś się nie zdziwił jak linię 15 przejmie Zawodzie wcześniej. Bo coraz głośniej jest o tym.
Ja jestem ciekaw, jak Będzin nadrobi spadek kilometrów ...
Jakieś pomysły??

: 14 lut 2013, 09:16
autor: Iwo
rifi pisze:Oj abyś się nie zdziwił jak linię 15 przejmie Zawodzie wcześniej. Bo coraz głośniej jest o tym.
Damian_1947 pisze:[Ja jestem ciekaw, jak Będzin nadrobi spadek kilometrów ...
Jakieś pomysły??
Może uściślijmy parę faktów. Na chwilę obecną zmodernizowane wagony są kierowane do obsługi linii 21 w całości natomiast w dalszej kolejności na pozostałe ( docelowo na każdej linii przynajmniej po jednym zmodernizowanym wagonie ). Tak samo wagony będą obsługiwały linię 27. Odnośnie przejęcia obsługi linii 15 przez R2 - na chwilę obecną nic takiego nie jest planowane. Poza tym podana przez Was informacja dotycząca przydziału nowych niskopodłogowych wagonów również tylko do R2 jest nieprawdziwa. Więcej na chwilę obecną napisać nie mogę.

: 14 lut 2013, 09:36
autor: KZKGaPowicz
Iwo pisze:Może uściślijmy parę faktów. Na chwilę obecną zmodernizowane wagony są kierowane do obsługi linii 21 w całości natomiast w dalszej kolejności na pozostałe ( docelowo na każdej linii przynajmniej po jednym zmodernizowanym wagonie ).
Popieram takie podejście, że każda linia przynajmniej po 1 wagonie zmodernizowanym. Nie wiesz może Iwo czy w pozostałych zajezdniach będzie taka sama polityka?

: 14 lut 2013, 10:48
autor: rifi
Iwo pisze:
rifi pisze:Oj abyś się nie zdziwił jak linię 15 przejmie Zawodzie wcześniej. Bo coraz głośniej jest o tym.
Damian_1947 pisze:[Ja jestem ciekaw, jak Będzin nadrobi spadek kilometrów ...
Jakieś pomysły??
Może uściślijmy parę faktów. Na chwilę obecną zmodernizowane wagony są kierowane do obsługi linii 21 w całości natomiast w dalszej kolejności na pozostałe ( docelowo na każdej linii przynajmniej po jednym zmodernizowanym wagonie ). Tak samo wagony będą obsługiwały linię 27. Odnośnie przejęcia obsługi linii 15 przez R2 - na chwilę obecną nic takiego nie jest planowane. Poza tym podana przez Was informacja dotycząca przydziału nowych niskopodłogowych wagonów również tylko do R2 jest nieprawdziwa. Więcej na chwilę obecną napisać nie mogę.
Ale to ja napiszę. Jest w planach aby 10 niskopodłogowych wagonów było na stanie zajezdni Będzin. A co do linii 15 - to jednak jest głośno o wcześniejszym przejęciu prze R2.

: 14 lut 2013, 12:37
autor: Damian_1947
rifi pisze:Ale to ja napiszę. Jest w planach aby 10 niskopodłogowych wagonów było na stanie zajezdni Będzin. A co do linii 15 - to jednak jest głośno o wcześniejszym przejęciu prze R2.
O prosze, ciekawe czy będzie odpowiednia ilość dźwigów do ich wstawiania, i na czym to pojedzie, bo torów za specjalnie do takich wagonów nie mamy.

: 14 lut 2013, 12:45
autor: rifi
Damian_1947 pisze:
rifi pisze:Ale to ja napiszę. Jest w planach aby 10 niskopodłogowych wagonów było na stanie zajezdni Będzin. A co do linii 15 - to jednak jest głośno o wcześniejszym przejęciu prze R2.
O prosze, ciekawe czy będzie odpowiednia ilość dźwigów do ich wstawiania, i na czym to pojedzie, bo torów za specjalnie do takich wagonów nie mamy.
Te wagony będą tak skonstruowane że pojadą na każdej linii w GOPie, więc nie martw się o torowisko.

: 14 lut 2013, 12:55
autor: Damian_1947
rifi pisze:
Damian_1947 pisze:
rifi pisze:Ale to ja napiszę. Jest w planach aby 10 niskopodłogowych wagonów było na stanie zajezdni Będzin. A co do linii 15 - to jednak jest głośno o wcześniejszym przejęciu prze R2.
O prosze, ciekawe czy będzie odpowiednia ilość dźwigów do ich wstawiania, i na czym to pojedzie, bo torów za specjalnie do takich wagonów nie mamy.
Te wagony będą tak skonstruowane że pojadą na każdej linii w GOPie, więc nie martw się o torowisko.
No zobaczymy, jak to wyjdzie w praktyce i jak będą jeździć motorowi. Bo pierwsze moderusy i pierwsze dni na 21 to opóźnienia około 10 minut :)

: 14 lut 2013, 13:18
autor: rifi
Damian_1947 pisze:
rifi pisze:
Damian_1947 pisze:
rifi pisze:Ale to ja napiszę. Jest w planach aby 10 niskopodłogowych wagonów było na stanie zajezdni Będzin. A co do linii 15 - to jednak jest głośno o wcześniejszym przejęciu prze R2.
O prosze, ciekawe czy będzie odpowiednia ilość dźwigów do ich wstawiania, i na czym to pojedzie, bo torów za specjalnie do takich wagonów nie mamy.
Te wagony będą tak skonstruowane że pojadą na każdej linii w GOPie, więc nie martw się o torowisko.
No zobaczymy, jak to wyjdzie w praktyce i jak będą jeździć motorowi. Bo pierwsze moderusy i pierwsze dni na 21 to opóźnienia około 10 minut :)
A tak na przyszłość nie martw się o zmodernizowane wagony że wszystkie na 21, bo Będzin będzie ich miał najwięcej. Na pewno będzie miał ich 20. Ale chodzą słuchy że Zawodzie oda swoje 5 zmodernizowanych na rzecz nowych niskopodłogowych. I wówczas Będzin będzie miał 25 szt.

: 14 lut 2013, 13:26
autor: Damian_1947
rifi pisze:
Damian_1947 pisze:
rifi pisze:
Damian_1947 pisze:
rifi pisze:Ale to ja napiszę. Jest w planach aby 10 niskopodłogowych wagonów było na stanie zajezdni Będzin. A co do linii 15 - to jednak jest głośno o wcześniejszym przejęciu prze R2.
O prosze, ciekawe czy będzie odpowiednia ilość dźwigów do ich wstawiania, i na czym to pojedzie, bo torów za specjalnie do takich wagonów nie mamy.
Te wagony będą tak skonstruowane że pojadą na każdej linii w GOPie, więc nie martw się o torowisko.
No zobaczymy, jak to wyjdzie w praktyce i jak będą jeździć motorowi. Bo pierwsze moderusy i pierwsze dni na 21 to opóźnienia około 10 minut :)
A tak na przyszłość nie martw się o zmodernizowane wagony że wszystkie na 21, bo Będzin będzie ich miał najwięcej. Na pewno będzie miał ich 20. Ale chodzą słuchy że Zawodzie oda swoje 5 zmodernizowanych na rzecz nowych niskopodłogowych. I wówczas Będzin będzie miał 25 szt.
To to ja wiem :)
Więc się nie martwię :)

: 14 lut 2013, 14:13
autor: Iwo
KZKGaPowicz pisze:Popieram takie podejście, że każda linia przynajmniej po 1 wagonie zmodernizowanym. Nie wiesz może Iwo czy w pozostałych zajezdniach będzie taka sama polityka?

Niestety nie wiem. Ekspedycja typów taboru na daną linię zależy od bardzo wielu czynników w tym politycznych.

Damian_1947 pisze:No zobaczymy, jak to wyjdzie w praktyce i jak będą jeździć motorowi. Bo pierwsze moderusy i pierwsze dni na 21 to opóźnienia około 10 minut :)
Są opóźńienia bo motorniczowie jeżdzą wolniej i rozważniej.

Damian_1947 pisze:
rifi pisze:Ale to ja napiszę. Jest w planach aby 10 niskopodłogowych wagonów było na stanie zajezdni Będzin. A co do linii 15 - to jednak jest głośno o wcześniejszym przejęciu prze R2.
O prosze, ciekawe czy będzie odpowiednia ilość dźwigów do ich wstawiania, i na czym to pojedzie, bo torów za specjalnie do takich wagonów nie mamy.
Ilość wagonów i podział między zajezdniami to tylko wstępne plany i żadne decyzje nie zapadły.Informacja o przejęciu obsługi linii 15 przez R2 na chwilę obecną jest nieprawdziwa.

: 14 lut 2013, 15:08
autor: KZKGaPowicz
Iwo pisze:
KZKGaPowicz pisze:Popieram takie podejście, że każda linia przynajmniej po 1 wagonie zmodernizowanym. Nie wiesz może Iwo czy w pozostałych zajezdniach będzie taka sama polityka?
Niestety nie wiem. Ekspedycja typów taboru na daną linię zależy od bardzo wielu czynników w tym politycznych.
Aha, dzięki! Miejmy nadzieję, że będzie tak jak w Będzinie.

: 14 lut 2013, 15:23
autor: adam86
Damian_1947 pisze:
rifi pisze:Ale to ja napiszę. Jest w planach aby 10 niskopodłogowych wagonów było na stanie zajezdni Będzin. A co do linii 15 - to jednak jest głośno o wcześniejszym przejęciu prze R2.
O prosze, ciekawe czy będzie odpowiednia ilość dźwigów do ich wstawiania, i na czym to pojedzie, bo torów za specjalnie do takich wagonów nie mamy.
Ilość dźwigów do wstawiania wagonów innych niż 105N wynosi obecnie 0. Ciekawe kiedy ktoś wpadnie na to, że w końcu trzeba coś kupić.

: 22 lut 2013, 20:28
autor: KonstalN
Proponuję dodać #762 na 271 bo już od długiego czasu jeździ :)

: 28 mar 2013, 19:56
autor: DW
Na linię 21 trafiły wszystkie zmodernizowane będzińskie Moderusy. Jedynie #701 i #748 służące obecnie za wagony szkoleniowe nie kursują liniowo. Reszta trafiła na następujące pociągi:
211 #754 (od 05.03)
212 #753 (od 05.03)
213 #645 (od 30.01)
214 #627 (od 16.02)
216 #667 (od 15.02)
217 #646 (od 05.02)

: 11 kwie 2013, 20:18
autor: tramwajarze z19
Moderus #683+642 będzie ciągle przydzielony na 1902.

: 11 kwie 2013, 21:45
autor: DW
tramwajarze z19 pisze:Moderus #683+642 będzie ciągle przydzielony na 192.
Skąd takie info?

: 11 kwie 2013, 22:23
autor: grillmaster
DW pisze:
tramwajarze z19 pisze:Moderus #683+642 będzie ciągle przydzielony na 192.
Skąd takie info?
Przyjdą inne składy i nie będzie stałych przydziałów. Tak samo póki co na 162 będzie jeździł #702+749

: 14 kwie 2013, 15:56
autor: Boguś
grillmaster pisze:
DW pisze:
tramwajarze z19 pisze:Moderus #683+642 będzie ciągle przydzielony na 192.
Skąd takie info?
Przyjdą inne składy i nie będzie stałych przydziałów. Tak samo póki co na 162 będzie jeździł #702+749
Czy na moderusy jest taka sama stawka jak za żelazko?

: 14 kwie 2013, 22:32
autor: Damian_1947
Boguś pisze:
grillmaster pisze:
DW pisze:
tramwajarze z19 pisze:Moderus #683+642 będzie ciągle przydzielony na 192.
Skąd takie info?
Przyjdą inne składy i nie będzie stałych przydziałów. Tak samo póki co na 162 będzie jeździł #702+749
Czy na moderusy jest taka sama stawka jak za żelazko?
Podejrzewam, że chyba tak.

: 11 wrz 2013, 10:23
autor: DW
Od kilku miesięcy na poc. 2205 najczęściej pojawia się #527.

Na linii 21 przydziały ostatnio nie obowiązują. Moderusy pojawiają się na różnych pociągach.
Również na linii 24 na poc. 245 najczęściej można spotkać Moderusy. Póki co nie wprowadzam jeszcze zmian. Trzeba się jeszcze przyjrzeć czy rzeczywiście żaden Moderus nie zadomowił się na konkretnym pociągu.
3:
613+373
Od czasu uruchomienia linii 10 na trójce już nie kursuje.

: 11 wrz 2013, 16:44
autor: R_G
Na linii 21 przydziały ostatnio nie obowiązują. Moderusy pojawiają się na różnych pociągach.
Również na linii 24 na poc. 245 i 246 zamiast zwykłych stopiątek często można spotkać Moderusy. Póki co nie wprowadzam jeszcze zmian. Trzeba się jeszcze przyjrzeć czy rzeczywiście żaden Moderus nie zadomowił się na konkretnym pociągu.
nO I na '27' pozmieniali obsady. Ale z tym 2205, to... Nie obserwujemy, zbyt często
, a więc nie wiem :P

: 11 wrz 2013, 21:23
autor: DW
R_G pisze:nO I na '27' pozmieniali obsady. Ale z tym 2205, to... Nie obserwujemy, zbyt często
, a więc nie wiem :P
Na 27 od dawna już nie ma przydziałów.
2205 widujemy niezbyt często, ale zazwyczaj jest tam wtedy właśnie #527.

DOPISANE (14.09, 17:30):
Wygląda na to, że Moderusy na różnych pociągach linii 21 jeździły tylko w czasie wakacji. Teraz powróciły na swoje przydziały.

: 29 maja 2014, 08:51
autor: R_G
242 - #636?

: 29 maja 2014, 11:09
autor: KZKGaPowicz
R_G pisze:242 - #636?
Ile dni pod rząd się pojawia?

Swoją drogą na linii 10, na jedynym pociągu 101 zadomowił się skład #613+373. Pojawia się praktycznie codziennie, z małymi wyjątkami.

: 14 lip 2014, 11:25
autor: elot360
KZKGaPowicz pisze:
R_G pisze:242 - #636?
Ile dni pod rząd się pojawia?
Ja bym raczej obstawiał #635, bo patrząc w DPD, to jest chyba częściej.
Swoją drogą, ostatnio w DPD ktoś poprawił post Seba77 w kwestii pociągów z linii 0. Można wpisać na listę?

: 15 lip 2014, 15:53
autor: KZKGaPowicz
elot360 pisze:
KZKGaPowicz pisze:
R_G pisze:242 - #636?
Ile dni pod rząd się pojawia?
Ja bym raczej obstawiał #635, bo patrząc w DPD, to jest chyba częściej.
Swoją drogą, ostatnio w DPD ktoś poprawił post Seba77 w kwestii pociągów z linii 0. Można wpisać na listę?
To ja poprawiłem, ale później się spieszyłem i zapomniałem je tutaj dodać. ;)

: 15 lip 2014, 20:03
autor: hanys76
Usunąłem stałe pzydziały na takich liniach jak 21, 26 oraz 27. Lista zdążyła się zdeaktualizowac. Zostawiłem to co jest stałe na liniach 22, 24 oraz 28. Jeśli coś jest nie kompletne to dopisujcie.

: 15 lip 2014, 21:24
autor: DW
hanys76 pisze:Usunąłem stałe pzydziały na takich liniach jak 21, 26 oraz 27. Lista zdążyła się zdeaktualizowac. Zostawiłem to co jest stałe na liniach 22, 24 oraz 28. Jeśli coś jest nie kompletne to dopisujcie.
Super. Całe archiwum przydziałów z 10 lat usunięte.
Zdaję sobie sprawę z tego, że w dotychczasowej formie lista była mało czytelna i może rzeczywiście lepiej jak będą na niej tylko aktualne przydziały, ale czy nie dało się wkleić ją tutaj w formie posta? Teraz, gdybyśmy chcieli ją odtworzyć, trzeba by spędzić kilka dni na grzebaniu w DPD i wyszukiwaniu przydziałów.

: 15 lip 2014, 21:41
autor: Boguś
DW pisze:
hanys76 pisze:Usunąłem stałe pzydziały na takich liniach jak 21, 26 oraz 27. Lista zdążyła się zdeaktualizowac. Zostawiłem to co jest stałe na liniach 22, 24 oraz 28. Jeśli coś jest nie kompletne to dopisujcie.
Super. Całe archiwum przydziałów z 10 lat usunięte.
Zdaję sobie sprawę z tego, że w dotychczasowej formie lista była mało czytelna i może rzeczywiście lepiej jak będą na niej tylko aktualne przydziały, ale czy nie dało się wkleić ją tutaj w formie posta? Teraz, gdybyśmy chcieli ją odtworzyć, trzeba by spędzić kilka dni na grzebaniu w DPD i wyszukiwaniu przydziałów.
Udało mi się znaleźć listę i ją ponownie wkleiłem. :)

Sprawdź czy dobrze oznaczyłem wagony po remontach kapitalnych.

: 15 lip 2014, 22:35
autor: DW
Skoro udało Ci się odzyskać listę to wklejam tu historię będzińskich przydziałów:
21:
211 - 553 -> 760 -> 669 -> 700 -> x -> 754 -> x
212 - 534 -> 535 -> 753 -> x
213 - 498 -> 553 -> x -> 760 -> 645 -> x
214 - 424 -> 737 -> x -> 526 -> x -> 627 -> x
215 - 622 -> 762 -> x -> 553 -> x
216 - 753 -> 525 -> x -> 525 -> 667 -> x
217 - 436 -> 761 -> 761 -> x -> 527 -> 646 -> x
218 - 753 -> x

22:
2201 - 668 -> 450 -> 666 -> 665
2202 - 523 -> 518
2203 - 566 -> 523
2204 - 517
2205 - 526 -> 575 -> 527
2206 - 567

24:
241 - 529 -> 602 -> x
242 - 431 -> 521 -> 740 -> 635 -> x
243 - 535 -> 575 -> x -> 602 -> 525 -> 625
244 - 509 -> x -> 509 -> 636 -> x
245 - 740 -> x
246 - 789 -> 790 -> x

26:
2601 - 501 -> 670 -> 694 -> 737 -> x
2602 - 508 -> x
2603 - 760 -> x
2604 - 739 -> x -> 666 -> x
2605 - 737 -> x -> 621 -> x
2606 - 552 -> x -> 627 -> x -> 534 -> x
2607 - 527 -> x -> 527 -> x -> 527 -> x
2609 - 625 -> 534 -> x
2610 - 501 -> 627 -> 534 -> x

27:
271 - 631+632 -> x
272 - 757+758 -> x
273 - 623+624 -> x
274 - 440+446 -> x -> 274+275 -> x -> 754 -> x
276 - 755+756 -> x
2711 - 754 -> x

28:
281 - 756K -> 286 (przenumerowanie wozu)
283 - 601 -> 451
Listę w I poście skróciłem pozostawiając jedynie aktualne przydziały. Takim sposobem będzie czytelniejsza, a archiwum zostaje. :)