Stałe przydziały wagonów na liniach i pociągach

Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
Wiadomość
Autor
patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

Stałe przydziały wagonów na liniach i pociągach

#251 Post autor: patryk644 » 21 lut 2007, 13:21

Postanowiłem wypisać w tym dziale stałe przydziały wagonów na pociągach, stosowanych obecnie i kiedyś. Obecnie stałe przydziały stopiątek są tylko w zajezdni Będzin, ale kiedyś były też w innych zajezdniach, więc możecie dopisywać tu wcześniejsze stałe przydziały. Zakładam ten temat akurat dzisiaj, bo jadąc składem #576+575 zauważyłem w pierwszym wagonie obok numeru wagonu na szafce bezpiecznikowej naklejkę z napisem: "WAGONY POC. 1508". Wcześniej tego nie widziałem, więc to nowa naklejka naklejona chyba w Będzinie. Może w innych wagonach też znajdą się takie naklejki?

LISTA AKTUALNYCH PRZYDZIAŁÓW:

23 (w dni wolne):
231 - 308
232 - 338


Uwaga!
Lista zawiera jedynie obecnie funkcjonujące przydziały.


Post zmienił właściciela z użytkownika DW na użytkownika patryk644, który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.
Ostatnio zmieniony 11 cze 2023, 09:44 przez patryk644, łącznie zmieniany 265 razy.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#252 Post autor: rafalurbino18 » 24 lis 2012, 11:23

KZKGaPowicz pisze:Na linii 3 (poc. 31) wpisałem skład ZURków 111N #613+373, gdyż od debiutu liniowego kursuje zawsze na tym pociągu.
Usuwam z listy ten przydział. Zdarza się, że dany pociąg jest obsługiwany przez 2, może nawet 3 tygodnie tym samym wagonem/składem, ale potem już trafia gdzie popadnie. Mimo, iż skład #613+373 jeździ chyba tylko i wyłącznie na trójce, to nie dopisuję tego do listy, bo na podobnej zasadzie trzeba byłoby dopisać kilka składów do 3, a kilka innych do piątki, bo jeżdżą tylko na jednej z tych linii.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#253 Post autor: R_G » 23 gru 2012, 16:20

Wagony #534 i #754 po roszadach taborowych straciły swoje przydziały na pociągach 2606 i 274.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Linia26
Posty: 1752
Rejestracja: 30 lis 2010, 18:19
Lokalizacja: Sosnowiec

#254 Post autor: Linia26 » 11 sty 2013, 08:47

Dodaje stały przydział na 2605. Skład #664+663 już od dłuższego czasu tam się pojawia :)
Pozdrawiam, Kamil :)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#255 Post autor: DW » 11 sty 2013, 12:13

Linia26 pisze:Dodaje stały przydział na 2605. Skład #664+663 już od dłuższego czasu tam się pojawia :)
Moim zdaniem to za wcześnie na takie wnioski ;) Na 26 jeździł w styczniu + przez parę dni w połowie grudnia (przed świętami). Zaczekajmy aż się zepsuje/będzie miał przegląd i zobaczmy czy potem ponowie się tam pojawi. Wtedy będzie wiadomo czy rzeczywiście jeździ tam na stałe :)
Wcześniej przed 3 tygodnie jeździł tam #633+634, który jednak teraz śmiga na 27.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#256 Post autor: R_G » 18 sty 2013, 22:51

Składam wniosek (elektroniczny bo pisemnego mi się nie chce :-P ) o usunięcie z listy 'Stałych' wagonów #664+663 które figurują przy poc. 2605. Nie łudźmy się. To nie był stały przydział.
Nie bawmy się w przypuszczenia, nie róbmy samowoli.
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#257 Post autor: Boguś » 19 sty 2013, 21:21

R_G pisze:Składam wniosek (elektroniczny bo pisemnego mi się nie chce ) o usunięcie z listy 'Stałych' wagonów #664+663 które figurują przy poc. 2605. Nie łudźmy się. To nie był stały przydział.
Zgadza się. Łącznie w grudniu i styczniu pojawił się 8 razy.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#258 Post autor: KZKGaPowicz » 20 sty 2013, 13:52

Na linię 3 przypisałem skład 111N #613+373, a skład "żelazek" #783+784 wpisałem na poc. 166.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Czopik
Posty: 108
Rejestracja: 28 lut 2012, 20:48
Lokalizacja: Będzin

Re: Stałe przydziały wagonów na pociągach

#259 Post autor: Czopik » 30 sty 2013, 16:25

DW pisze:28:
281 - 756K
#756k zmienił numer na #286 i dzisiaj był widziany na 241.
Pozdrawiam
Mateusz :)

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#260 Post autor: R_G » 09 lut 2013, 07:55

#645 na 213?
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#261 Post autor: Damian_1947 » 09 lut 2013, 14:24

R_G pisze:#645 na 213?
211 #761 proponuję również, no i poczekać kilka dni co do 217 i wozu #646.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Iwo
Posty: 409
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:14
Lokalizacja: Będzin

#262 Post autor: Iwo » 10 lut 2013, 12:04

Damian_1947 pisze:
R_G pisze:#645 na 213?
211 #761 proponuję również, no i poczekać kilka dni co do 217 i wozu #646.
Na chwilę obecną wstrzymał bym się na Waszym miejscu z dopisywaniem stałych przydziałów na linii 21.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.

Awatar użytkownika
Linia26
Posty: 1752
Rejestracja: 30 lis 2010, 18:19
Lokalizacja: Sosnowiec

#263 Post autor: Linia26 » 13 lut 2013, 14:39

Iwo pisze:
Damian_1947 pisze:
R_G pisze:#645 na 213?
211 #761 proponuję również, no i poczekać kilka dni co do 217 i wozu #646.
Na chwilę obecną wstrzymał bym się na Waszym miejscu z dopisywaniem stałych przydziałów na linii 21.
Popieram Iwo, jak wyjadą pozostałe Moderusy to zapewne się to zmieni. A ogólnie co do stwierdzenia że wagon został na stałe przydzielony do danego pociągu, to musi się pewnie utrzymywać w danym planie, i w obecnej sytuacji na zajezdniach gdy o stałe przydziały trudno - to na danym pociągu taki wóz z minimum miesiąc powinien być. Bo znamy z przeszłości przypadki że kilka tygodnia jeden wóz był na danym poc. a potem nagle zmiana, i poco robić zamieszanie :)
Pozdrawiam, Kamil :)

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#264 Post autor: rifi » 13 lut 2013, 16:10

Docelowo na całą linię 21 mają iść nowe Moderusy więc pewnie będą jeździć różnie, bez przydziałów.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#265 Post autor: KZKGaPowicz » 13 lut 2013, 18:06

rifi pisze:Docelowo na całą linię 21 mają iść nowe Moderusy więc pewnie będą jeździć różnie, bez przydziałów.
To jest jakaś głupota, bo dochodzi w pewnym sensie do "dyskryminacji" pasażerów innych linii. Mam wrażenie, że będzie to wyglądało tak jak z gliwickimi "żelazkami", które jeździły prawie tylko na "1", a reszta linii w większości obsługiwana starymi gratami. Uważam, że każda linia powinna mieć po 1 wagonie, a gdy zostanie ich więcej, to wtedy można przydzielać ich więcej do danej linii. Wcale się nie dziwię Frankiewiczowi, że powiedział, iż na "Karliki" składały się wszystkie miasta, a jeżdżą tylko po Katowicach, Chorzowie i Bytomiu; teraz mamy kolejny przykład - tyle, że ze zmodernizowanymi 105N HF 11 AC.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#266 Post autor: adam86 » 13 lut 2013, 19:30

A na co mają isć w tym Zagłebiu? Na 26 same wiedeńce, na 27 żaden asynchron nie pojedzie. Będzin bedzie miał tyle wagonów, żeby obsadzić całe 21, 22 i 28 żealazkami i moderusami.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#267 Post autor: Damian_1947 » 13 lut 2013, 20:22

adam86 pisze:A na co mają isć w tym Zagłebiu? Na 26 same wiedeńce, na 27 żaden asynchron nie pojedzie. Będzin bedzie miał tyle wagonów, żeby obsadzić całe 21, 22 i 28 żealazkami i moderusami.
Dlaczego na 27 nie pojadą asynchrony?
Mamy jeszcze 15-kę i 24 :)
Pozdrawiam ;)

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#268 Post autor: rafalurbino18 » 13 lut 2013, 21:55

Damian_1947 pisze:Mamy jeszcze 15-kę i 24 :)
Docelowo na 15-ce ma jeździć co innego. Dyskusja na temat przydziałów wagonów zmodernizowanych, a raczej ich braku do danych linii wg mnie jest bez sensu, bo w najbliższym czasie to się pewnie będzie co chwilę zmieniać. Akurat trasa 21 pokrywa się z trasami innych linii tramwajowych, więc na pewno jest to najlepsza linia dla tych wagonów. Osobiście nie rozumiem czemu lepszym pomysłem miałoby być wysłanie części Moderusów na 21, a części np. na 28. Przynajmniej nie będą stały przez weekend w zajezdni...

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#269 Post autor: Damian_1947 » 13 lut 2013, 22:45

rafalurbino18 pisze:
Damian_1947 pisze:Mamy jeszcze 15-kę i 24 :)
Docelowo na 15-ce ma jeździć co innego. Dyskusja na temat przydziałów wagonów zmodernizowanych, a raczej ich braku do danych linii wg mnie jest bez sensu, bo w najbliższym czasie to się pewnie będzie co chwilę zmieniać. Akurat trasa 21 pokrywa się z trasami innych linii tramwajowych, więc na pewno jest to najlepsza linia dla tych wagonów. Osobiście nie rozumiem czemu lepszym pomysłem miałoby być wysłanie części Moderusów na 21, a części np. na 28. Przynajmniej nie będą stały przez weekend w zajezdni...
No docelowo mają to być pesy i całość w Zawodziu. Ale do dopiero za ponad rok, bo zanim przyjdzie 10 pes na całą 15-kę to trochę minie, a pierwsza dopiero w grudniu.
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Czopik
Posty: 108
Rejestracja: 28 lut 2012, 20:48
Lokalizacja: Będzin

#270 Post autor: Czopik » 13 lut 2013, 23:21

Damian_1947 pisze:
rafalurbino18 pisze:
Damian_1947 pisze:Mamy jeszcze 15-kę i 24 :)
Docelowo na 15-ce ma jeździć co innego. Dyskusja na temat przydziałów wagonów zmodernizowanych, a raczej ich braku do danych linii wg mnie jest bez sensu, bo w najbliższym czasie to się pewnie będzie co chwilę zmieniać. Akurat trasa 21 pokrywa się z trasami innych linii tramwajowych, więc na pewno jest to najlepsza linia dla tych wagonów. Osobiście nie rozumiem czemu lepszym pomysłem miałoby być wysłanie części Moderusów na 21, a części np. na 28. Przynajmniej nie będą stały przez weekend w zajezdni...
No docelowo mają to być pesy i całość w Zawodziu. Ale do dopiero za ponad rok, bo zanim przyjdzie 10 pes na całą 15-kę to trochę minie, a pierwsza dopiero w grudniu.
Sądzę, że Pesy nie będą miały najlepszych warunków do jazdy na 15-ce zanim nie będzie remontu torowiska.
Pozdrawiam
Mateusz :)

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#271 Post autor: rifi » 13 lut 2013, 23:34

Damian_1947 pisze:
rafalurbino18 pisze:
Damian_1947 pisze:Mamy jeszcze 15-kę i 24 :)
Docelowo na 15-ce ma jeździć co innego. Dyskusja na temat przydziałów wagonów zmodernizowanych, a raczej ich braku do danych linii wg mnie jest bez sensu, bo w najbliższym czasie to się pewnie będzie co chwilę zmieniać. Akurat trasa 21 pokrywa się z trasami innych linii tramwajowych, więc na pewno jest to najlepsza linia dla tych wagonów. Osobiście nie rozumiem czemu lepszym pomysłem miałoby być wysłanie części Moderusów na 21, a części np. na 28. Przynajmniej nie będą stały przez weekend w zajezdni...
No docelowo mają to być pesy i całość w Zawodziu. Ale do dopiero za ponad rok, bo zanim przyjdzie 10 pes na całą 15-kę to trochę minie, a pierwsza dopiero w grudniu.
Oj abyś się nie zdziwił jak linię 15 przejmie Zawodzie wcześniej. Bo coraz głośniej jest o tym.

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#272 Post autor: Damian_1947 » 13 lut 2013, 23:39

rifi pisze:
Damian_1947 pisze:
rafalurbino18 pisze:
Damian_1947 pisze:Mamy jeszcze 15-kę i 24 :)
Docelowo na 15-ce ma jeździć co innego. Dyskusja na temat przydziałów wagonów zmodernizowanych, a raczej ich braku do danych linii wg mnie jest bez sensu, bo w najbliższym czasie to się pewnie będzie co chwilę zmieniać. Akurat trasa 21 pokrywa się z trasami innych linii tramwajowych, więc na pewno jest to najlepsza linia dla tych wagonów. Osobiście nie rozumiem czemu lepszym pomysłem miałoby być wysłanie części Moderusów na 21, a części np. na 28. Przynajmniej nie będą stały przez weekend w zajezdni...
No docelowo mają to być pesy i całość w Zawodziu. Ale do dopiero za ponad rok, bo zanim przyjdzie 10 pes na całą 15-kę to trochę minie, a pierwsza dopiero w grudniu.
Oj abyś się nie zdziwił jak linię 15 przejmie Zawodzie wcześniej. Bo coraz głośniej jest o tym.
Ja jestem ciekaw, jak Będzin nadrobi spadek kilometrów ...
Jakieś pomysły??
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Iwo
Posty: 409
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:14
Lokalizacja: Będzin

#273 Post autor: Iwo » 14 lut 2013, 09:16

rifi pisze:Oj abyś się nie zdziwił jak linię 15 przejmie Zawodzie wcześniej. Bo coraz głośniej jest o tym.
Damian_1947 pisze:[Ja jestem ciekaw, jak Będzin nadrobi spadek kilometrów ...
Jakieś pomysły??
Może uściślijmy parę faktów. Na chwilę obecną zmodernizowane wagony są kierowane do obsługi linii 21 w całości natomiast w dalszej kolejności na pozostałe ( docelowo na każdej linii przynajmniej po jednym zmodernizowanym wagonie ). Tak samo wagony będą obsługiwały linię 27. Odnośnie przejęcia obsługi linii 15 przez R2 - na chwilę obecną nic takiego nie jest planowane. Poza tym podana przez Was informacja dotycząca przydziału nowych niskopodłogowych wagonów również tylko do R2 jest nieprawdziwa. Więcej na chwilę obecną napisać nie mogę.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#274 Post autor: KZKGaPowicz » 14 lut 2013, 09:36

Iwo pisze:Może uściślijmy parę faktów. Na chwilę obecną zmodernizowane wagony są kierowane do obsługi linii 21 w całości natomiast w dalszej kolejności na pozostałe ( docelowo na każdej linii przynajmniej po jednym zmodernizowanym wagonie ).
Popieram takie podejście, że każda linia przynajmniej po 1 wagonie zmodernizowanym. Nie wiesz może Iwo czy w pozostałych zajezdniach będzie taka sama polityka?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#275 Post autor: rifi » 14 lut 2013, 10:48

Iwo pisze:
rifi pisze:Oj abyś się nie zdziwił jak linię 15 przejmie Zawodzie wcześniej. Bo coraz głośniej jest o tym.
Damian_1947 pisze:[Ja jestem ciekaw, jak Będzin nadrobi spadek kilometrów ...
Jakieś pomysły??
Może uściślijmy parę faktów. Na chwilę obecną zmodernizowane wagony są kierowane do obsługi linii 21 w całości natomiast w dalszej kolejności na pozostałe ( docelowo na każdej linii przynajmniej po jednym zmodernizowanym wagonie ). Tak samo wagony będą obsługiwały linię 27. Odnośnie przejęcia obsługi linii 15 przez R2 - na chwilę obecną nic takiego nie jest planowane. Poza tym podana przez Was informacja dotycząca przydziału nowych niskopodłogowych wagonów również tylko do R2 jest nieprawdziwa. Więcej na chwilę obecną napisać nie mogę.
Ale to ja napiszę. Jest w planach aby 10 niskopodłogowych wagonów było na stanie zajezdni Będzin. A co do linii 15 - to jednak jest głośno o wcześniejszym przejęciu prze R2.

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#276 Post autor: Damian_1947 » 14 lut 2013, 12:37

rifi pisze:Ale to ja napiszę. Jest w planach aby 10 niskopodłogowych wagonów było na stanie zajezdni Będzin. A co do linii 15 - to jednak jest głośno o wcześniejszym przejęciu prze R2.
O prosze, ciekawe czy będzie odpowiednia ilość dźwigów do ich wstawiania, i na czym to pojedzie, bo torów za specjalnie do takich wagonów nie mamy.
Pozdrawiam ;)

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#277 Post autor: rifi » 14 lut 2013, 12:45

Damian_1947 pisze:
rifi pisze:Ale to ja napiszę. Jest w planach aby 10 niskopodłogowych wagonów było na stanie zajezdni Będzin. A co do linii 15 - to jednak jest głośno o wcześniejszym przejęciu prze R2.
O prosze, ciekawe czy będzie odpowiednia ilość dźwigów do ich wstawiania, i na czym to pojedzie, bo torów za specjalnie do takich wagonów nie mamy.
Te wagony będą tak skonstruowane że pojadą na każdej linii w GOPie, więc nie martw się o torowisko.

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#278 Post autor: Damian_1947 » 14 lut 2013, 12:55

rifi pisze:
Damian_1947 pisze:
rifi pisze:Ale to ja napiszę. Jest w planach aby 10 niskopodłogowych wagonów było na stanie zajezdni Będzin. A co do linii 15 - to jednak jest głośno o wcześniejszym przejęciu prze R2.
O prosze, ciekawe czy będzie odpowiednia ilość dźwigów do ich wstawiania, i na czym to pojedzie, bo torów za specjalnie do takich wagonów nie mamy.
Te wagony będą tak skonstruowane że pojadą na każdej linii w GOPie, więc nie martw się o torowisko.
No zobaczymy, jak to wyjdzie w praktyce i jak będą jeździć motorowi. Bo pierwsze moderusy i pierwsze dni na 21 to opóźnienia około 10 minut :)
Pozdrawiam ;)

rifi
Posty: 821
Rejestracja: 26 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Katowice

#279 Post autor: rifi » 14 lut 2013, 13:18

Damian_1947 pisze:
rifi pisze:
Damian_1947 pisze:
rifi pisze:Ale to ja napiszę. Jest w planach aby 10 niskopodłogowych wagonów było na stanie zajezdni Będzin. A co do linii 15 - to jednak jest głośno o wcześniejszym przejęciu prze R2.
O prosze, ciekawe czy będzie odpowiednia ilość dźwigów do ich wstawiania, i na czym to pojedzie, bo torów za specjalnie do takich wagonów nie mamy.
Te wagony będą tak skonstruowane że pojadą na każdej linii w GOPie, więc nie martw się o torowisko.
No zobaczymy, jak to wyjdzie w praktyce i jak będą jeździć motorowi. Bo pierwsze moderusy i pierwsze dni na 21 to opóźnienia około 10 minut :)
A tak na przyszłość nie martw się o zmodernizowane wagony że wszystkie na 21, bo Będzin będzie ich miał najwięcej. Na pewno będzie miał ich 20. Ale chodzą słuchy że Zawodzie oda swoje 5 zmodernizowanych na rzecz nowych niskopodłogowych. I wówczas Będzin będzie miał 25 szt.

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#280 Post autor: Damian_1947 » 14 lut 2013, 13:26

rifi pisze:
Damian_1947 pisze:
rifi pisze:
Damian_1947 pisze:
rifi pisze:Ale to ja napiszę. Jest w planach aby 10 niskopodłogowych wagonów było na stanie zajezdni Będzin. A co do linii 15 - to jednak jest głośno o wcześniejszym przejęciu prze R2.
O prosze, ciekawe czy będzie odpowiednia ilość dźwigów do ich wstawiania, i na czym to pojedzie, bo torów za specjalnie do takich wagonów nie mamy.
Te wagony będą tak skonstruowane że pojadą na każdej linii w GOPie, więc nie martw się o torowisko.
No zobaczymy, jak to wyjdzie w praktyce i jak będą jeździć motorowi. Bo pierwsze moderusy i pierwsze dni na 21 to opóźnienia około 10 minut :)
A tak na przyszłość nie martw się o zmodernizowane wagony że wszystkie na 21, bo Będzin będzie ich miał najwięcej. Na pewno będzie miał ich 20. Ale chodzą słuchy że Zawodzie oda swoje 5 zmodernizowanych na rzecz nowych niskopodłogowych. I wówczas Będzin będzie miał 25 szt.
To to ja wiem :)
Więc się nie martwię :)
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Iwo
Posty: 409
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:14
Lokalizacja: Będzin

#281 Post autor: Iwo » 14 lut 2013, 14:13

KZKGaPowicz pisze:Popieram takie podejście, że każda linia przynajmniej po 1 wagonie zmodernizowanym. Nie wiesz może Iwo czy w pozostałych zajezdniach będzie taka sama polityka?

Niestety nie wiem. Ekspedycja typów taboru na daną linię zależy od bardzo wielu czynników w tym politycznych.

Damian_1947 pisze:No zobaczymy, jak to wyjdzie w praktyce i jak będą jeździć motorowi. Bo pierwsze moderusy i pierwsze dni na 21 to opóźnienia około 10 minut :)
Są opóźńienia bo motorniczowie jeżdzą wolniej i rozważniej.

Damian_1947 pisze:
rifi pisze:Ale to ja napiszę. Jest w planach aby 10 niskopodłogowych wagonów było na stanie zajezdni Będzin. A co do linii 15 - to jednak jest głośno o wcześniejszym przejęciu prze R2.
O prosze, ciekawe czy będzie odpowiednia ilość dźwigów do ich wstawiania, i na czym to pojedzie, bo torów za specjalnie do takich wagonów nie mamy.
Ilość wagonów i podział między zajezdniami to tylko wstępne plany i żadne decyzje nie zapadły.Informacja o przejęciu obsługi linii 15 przez R2 na chwilę obecną jest nieprawdziwa.
Publikuję tylko informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa.(Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm. ) Wypowiedzi prezentowane na tym forum są moimi prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem spółki Tramwaje Śląskie S.A.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#282 Post autor: KZKGaPowicz » 14 lut 2013, 15:08

Iwo pisze:
KZKGaPowicz pisze:Popieram takie podejście, że każda linia przynajmniej po 1 wagonie zmodernizowanym. Nie wiesz może Iwo czy w pozostałych zajezdniach będzie taka sama polityka?
Niestety nie wiem. Ekspedycja typów taboru na daną linię zależy od bardzo wielu czynników w tym politycznych.
Aha, dzięki! Miejmy nadzieję, że będzie tak jak w Będzinie.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#283 Post autor: adam86 » 14 lut 2013, 15:23

Damian_1947 pisze:
rifi pisze:Ale to ja napiszę. Jest w planach aby 10 niskopodłogowych wagonów było na stanie zajezdni Będzin. A co do linii 15 - to jednak jest głośno o wcześniejszym przejęciu prze R2.
O prosze, ciekawe czy będzie odpowiednia ilość dźwigów do ich wstawiania, i na czym to pojedzie, bo torów za specjalnie do takich wagonów nie mamy.
Ilość dźwigów do wstawiania wagonów innych niż 105N wynosi obecnie 0. Ciekawe kiedy ktoś wpadnie na to, że w końcu trzeba coś kupić.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
KonstalN
Posty: 962
Rejestracja: 17 paź 2011, 18:46
Lokalizacja: Sosnowiec

#284 Post autor: KonstalN » 22 lut 2013, 20:28

Proponuję dodać #762 na 271 bo już od długiego czasu jeździ :)
Pozdrawiam :)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#285 Post autor: DW » 28 mar 2013, 19:56

Na linię 21 trafiły wszystkie zmodernizowane będzińskie Moderusy. Jedynie #701 i #748 służące obecnie za wagony szkoleniowe nie kursują liniowo. Reszta trafiła na następujące pociągi:
211 #754 (od 05.03)
212 #753 (od 05.03)
213 #645 (od 30.01)
214 #627 (od 16.02)
216 #667 (od 15.02)
217 #646 (od 05.02)

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#286 Post autor: tramwajarze z19 » 11 kwie 2013, 20:18

Moderus #683+642 będzie ciągle przydzielony na 1902.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2013, 15:55 przez tramwajarze z19, łącznie zmieniany 1 raz.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#287 Post autor: DW » 11 kwie 2013, 21:45

tramwajarze z19 pisze:Moderus #683+642 będzie ciągle przydzielony na 192.
Skąd takie info?

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#288 Post autor: grillmaster » 11 kwie 2013, 22:23

DW pisze:
tramwajarze z19 pisze:Moderus #683+642 będzie ciągle przydzielony na 192.
Skąd takie info?
Przyjdą inne składy i nie będzie stałych przydziałów. Tak samo póki co na 162 będzie jeździł #702+749

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#289 Post autor: Boguś » 14 kwie 2013, 15:56

grillmaster pisze:
DW pisze:
tramwajarze z19 pisze:Moderus #683+642 będzie ciągle przydzielony na 192.
Skąd takie info?
Przyjdą inne składy i nie będzie stałych przydziałów. Tak samo póki co na 162 będzie jeździł #702+749
Czy na moderusy jest taka sama stawka jak za żelazko?

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#290 Post autor: Damian_1947 » 14 kwie 2013, 22:32

Boguś pisze:
grillmaster pisze:
DW pisze:
tramwajarze z19 pisze:Moderus #683+642 będzie ciągle przydzielony na 192.
Skąd takie info?
Przyjdą inne składy i nie będzie stałych przydziałów. Tak samo póki co na 162 będzie jeździł #702+749
Czy na moderusy jest taka sama stawka jak za żelazko?
Podejrzewam, że chyba tak.
Pozdrawiam ;)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#291 Post autor: DW » 11 wrz 2013, 10:23

Od kilku miesięcy na poc. 2205 najczęściej pojawia się #527.

Na linii 21 przydziały ostatnio nie obowiązują. Moderusy pojawiają się na różnych pociągach.
Również na linii 24 na poc. 245 najczęściej można spotkać Moderusy. Póki co nie wprowadzam jeszcze zmian. Trzeba się jeszcze przyjrzeć czy rzeczywiście żaden Moderus nie zadomowił się na konkretnym pociągu.
3:
613+373
Od czasu uruchomienia linii 10 na trójce już nie kursuje.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2013, 17:30 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#292 Post autor: R_G » 11 wrz 2013, 16:44

Na linii 21 przydziały ostatnio nie obowiązują. Moderusy pojawiają się na różnych pociągach.
Również na linii 24 na poc. 245 i 246 zamiast zwykłych stopiątek często można spotkać Moderusy. Póki co nie wprowadzam jeszcze zmian. Trzeba się jeszcze przyjrzeć czy rzeczywiście żaden Moderus nie zadomowił się na konkretnym pociągu.
nO I na '27' pozmieniali obsady. Ale z tym 2205, to... Nie obserwujemy, zbyt często
, a więc nie wiem :P
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#293 Post autor: DW » 11 wrz 2013, 21:23

R_G pisze:nO I na '27' pozmieniali obsady. Ale z tym 2205, to... Nie obserwujemy, zbyt często
, a więc nie wiem :P
Na 27 od dawna już nie ma przydziałów.
2205 widujemy niezbyt często, ale zazwyczaj jest tam wtedy właśnie #527.

DOPISANE (14.09, 17:30):
Wygląda na to, że Moderusy na różnych pociągach linii 21 jeździły tylko w czasie wakacji. Teraz powróciły na swoje przydziały.

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#294 Post autor: R_G » 29 maja 2014, 08:51

242 - #636?
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#295 Post autor: KZKGaPowicz » 29 maja 2014, 11:09

R_G pisze:242 - #636?
Ile dni pod rząd się pojawia?

Swoją drogą na linii 10, na jedynym pociągu 101 zadomowił się skład #613+373. Pojawia się praktycznie codziennie, z małymi wyjątkami.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#296 Post autor: elot360 » 14 lip 2014, 11:25

KZKGaPowicz pisze:
R_G pisze:242 - #636?
Ile dni pod rząd się pojawia?
Ja bym raczej obstawiał #635, bo patrząc w DPD, to jest chyba częściej.
Swoją drogą, ostatnio w DPD ktoś poprawił post Seba77 w kwestii pociągów z linii 0. Można wpisać na listę?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#297 Post autor: KZKGaPowicz » 15 lip 2014, 15:53

elot360 pisze:
KZKGaPowicz pisze:
R_G pisze:242 - #636?
Ile dni pod rząd się pojawia?
Ja bym raczej obstawiał #635, bo patrząc w DPD, to jest chyba częściej.
Swoją drogą, ostatnio w DPD ktoś poprawił post Seba77 w kwestii pociągów z linii 0. Można wpisać na listę?
To ja poprawiłem, ale później się spieszyłem i zapomniałem je tutaj dodać. ;)
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#298 Post autor: hanys76 » 15 lip 2014, 20:03

Usunąłem stałe pzydziały na takich liniach jak 21, 26 oraz 27. Lista zdążyła się zdeaktualizowac. Zostawiłem to co jest stałe na liniach 22, 24 oraz 28. Jeśli coś jest nie kompletne to dopisujcie.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#299 Post autor: DW » 15 lip 2014, 21:24

hanys76 pisze:Usunąłem stałe pzydziały na takich liniach jak 21, 26 oraz 27. Lista zdążyła się zdeaktualizowac. Zostawiłem to co jest stałe na liniach 22, 24 oraz 28. Jeśli coś jest nie kompletne to dopisujcie.
Super. Całe archiwum przydziałów z 10 lat usunięte.
Zdaję sobie sprawę z tego, że w dotychczasowej formie lista była mało czytelna i może rzeczywiście lepiej jak będą na niej tylko aktualne przydziały, ale czy nie dało się wkleić ją tutaj w formie posta? Teraz, gdybyśmy chcieli ją odtworzyć, trzeba by spędzić kilka dni na grzebaniu w DPD i wyszukiwaniu przydziałów.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#300 Post autor: Boguś » 15 lip 2014, 21:41

DW pisze:
hanys76 pisze:Usunąłem stałe pzydziały na takich liniach jak 21, 26 oraz 27. Lista zdążyła się zdeaktualizowac. Zostawiłem to co jest stałe na liniach 22, 24 oraz 28. Jeśli coś jest nie kompletne to dopisujcie.
Super. Całe archiwum przydziałów z 10 lat usunięte.
Zdaję sobie sprawę z tego, że w dotychczasowej formie lista była mało czytelna i może rzeczywiście lepiej jak będą na niej tylko aktualne przydziały, ale czy nie dało się wkleić ją tutaj w formie posta? Teraz, gdybyśmy chcieli ją odtworzyć, trzeba by spędzić kilka dni na grzebaniu w DPD i wyszukiwaniu przydziałów.
Udało mi się znaleźć listę i ją ponownie wkleiłem. :)

Sprawdź czy dobrze oznaczyłem wagony po remontach kapitalnych.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#301 Post autor: DW » 15 lip 2014, 22:35

Skoro udało Ci się odzyskać listę to wklejam tu historię będzińskich przydziałów:
21:
211 - 553 -> 760 -> 669 -> 700 -> x -> 754 -> x
212 - 534 -> 535 -> 753 -> x
213 - 498 -> 553 -> x -> 760 -> 645 -> x
214 - 424 -> 737 -> x -> 526 -> x -> 627 -> x
215 - 622 -> 762 -> x -> 553 -> x
216 - 753 -> 525 -> x -> 525 -> 667 -> x
217 - 436 -> 761 -> 761 -> x -> 527 -> 646 -> x
218 - 753 -> x

22:
2201 - 668 -> 450 -> 666 -> 665
2202 - 523 -> 518
2203 - 566 -> 523
2204 - 517
2205 - 526 -> 575 -> 527
2206 - 567

24:
241 - 529 -> 602 -> x
242 - 431 -> 521 -> 740 -> 635 -> x
243 - 535 -> 575 -> x -> 602 -> 525 -> 625
244 - 509 -> x -> 509 -> 636 -> x
245 - 740 -> x
246 - 789 -> 790 -> x

26:
2601 - 501 -> 670 -> 694 -> 737 -> x
2602 - 508 -> x
2603 - 760 -> x
2604 - 739 -> x -> 666 -> x
2605 - 737 -> x -> 621 -> x
2606 - 552 -> x -> 627 -> x -> 534 -> x
2607 - 527 -> x -> 527 -> x -> 527 -> x
2609 - 625 -> 534 -> x
2610 - 501 -> 627 -> 534 -> x

27:
271 - 631+632 -> x
272 - 757+758 -> x
273 - 623+624 -> x
274 - 440+446 -> x -> 274+275 -> x -> 754 -> x
276 - 755+756 -> x
2711 - 754 -> x

28:
281 - 756K -> 286 (przenumerowanie wozu)
283 - 601 -> 451
Listę w I poście skróciłem pozostawiając jedynie aktualne przydziały. Takim sposobem będzie czytelniejsza, a archiwum zostaje. :)
Ostatnio zmieniony 16 lip 2014, 09:53 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości