Dyskusje o wagonach serii Konstal 105N i pochodnych.
-
Boguś
- Posty: 4741
- Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
- Lokalizacja: Katowice-Piotrowice
#101
Post
autor: Boguś » 01 gru 2008, 21:17
Peter pisze:Pytanie się nasuwa następujące czy składy #495+496, #571+618, #604+603, #670+669 są tylko wypożyczone do Zawodzia czy zostaną tam na stałe ? Wydaje się że jeszcze tam długo zabawią. Przyczyną moim zdaniem mogą być po prostu odstawione Karliki.
Powodem przekazania tych składów nie są odstawione Karliki, tylko zwiekszone uruchomienie składów. Od dawna zamiast karlików pojawiają się solówki, nawet w dni wolne.
-
ff
- Posty: 5734
- Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
- Lokalizacja: ---
#102
Post
autor: ff » 01 gru 2008, 21:40
Boguś pisze:Powodem przekazania tych składów nie są odstawione Karliki, tylko zwiekszone uruchomienie składów. Od dawna zamiast karlików pojawiają się solówki, nawet w dni wolne.
No nie wiem, w dno wolne przynajmniej na 6 z reguły jest zastepczo skład. Poza tym kiedy była przerwa w ruchu (3 Maja) to też dawali składy, bo uruchomienie solówkowe było duże, a mało uruchamiano składów. Moim zdaniem dają teraz zamiast karlików solówki, ponieważ jest ich aktualnie nadmiar, a składami mają problemy obsadzić to, co z założenia powinni i stąd zakarlikowe solówki.
-
Boguś
- Posty: 4741
- Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
- Lokalizacja: Katowice-Piotrowice
#103
Post
autor: Boguś » 01 gru 2008, 22:10
ff pisze:Boguś pisze:Powodem przekazania tych składów nie są odstawione Karliki, tylko zwiekszone uruchomienie składów. Od dawna zamiast karlików pojawiają się solówki, nawet w dni wolne.
No nie wiem, w dno wolne przynajmniej na 6 z reguły jest zastepczo skład. Poza tym kiedy była przerwa w ruchu (3 Maja) to też dawali składy, bo uruchomienie solówkowe było duże, a mało uruchamiano składów. Moim zdaniem dają teraz zamiast karlików solówki, ponieważ jest ich aktualnie nadmiar, a składami mają problemy obsadzić to, co z założenia powinni i stąd zakarlikowe solówki.
Mam zanotowane, że 16 listopada na jakieś 6 był #328. Pamiętam też, że w jakiś dzień wolny na poc.606 kursował solo #637.
W dni wolne na 16, solówka zamiast karlika jest już standardem
-
luki
- Posty: 5409
- Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
- Lokalizacja: Katowice
-
Kontakt:
#104
Post
autor: luki » 12 sty 2009, 01:00
Wiem, że było już dość dużo o tym w DPD, ale tutaj warto wspomnieć dla utrzymania ciągu tematu
A więc wieczorem dnia 6 stycznia po zakończeniu służby na linii 19, skład #467+489 został przeniesiony do Zawodzia. Od dnia 7 stycznia on oraz skład #636+635 przeniesiony z Będzina rozpoczęły ciężką harówkę na Zawodziu.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
ff
- Posty: 5734
- Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
- Lokalizacja: ---
#105
Post
autor: ff » 12 sty 2009, 01:28
Poprzez to wypożyczenie na Stroszku są już tylko 3 składy w rezerwie. Obecnie wszystkie spięte, ale niech zdefektuje poważniej jakaś doczepa czy puknie w coś wagon czołowy i sytuacja w mig będzie gorsza. Może stratę 467+489 odbiją sobie łącząc z czymś +642. Chyba, że plany wobec niego są takie same jak wyszło z +764. Zdziwiłoby mnie to, bo przecież zapasowych części z wozów, które poszły na modernizację mają całkiem sporo, więc wątpię, żeby i tego rozszabrowywali.
-
luki
- Posty: 5409
- Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
- Lokalizacja: Katowice
-
Kontakt:
#106
Post
autor: luki » 12 sty 2009, 09:16
Gdyby co można spiąć także #709+710 lub #715+716. Tyle, że jednocześnie będą się kurczyły solówki.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
ff
- Posty: 5734
- Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
- Lokalizacja: ---
#107
Post
autor: ff » 12 sty 2009, 12:09
715+716 już nie można.
-
Filip_777
- Posty: 348
- Rejestracja: 11 lis 2006, 11:50
- Lokalizacja: Bytom
#108
Post
autor: Filip_777 » 12 sty 2009, 14:12
ff pisze:Peter pisze:Pytanie się nasuwa następujące czy składy #495+496, #571+618, #604+603, #670+669 są tylko wypożyczone do Zawodzia czy zostaną tam na stałe ?
Zapis w bazie taboru WPK wskazuje, że 495+496 i 571+618 są na Zawodziu na stałe. Pytanie tylko kto i na jakiej podstawie to wpisał, bo nie wiem
Szkoda, że #495+496 poszedł na Zawodzie. Jeden z lepszych składów na Stroszku
A co do #467+489 to dobrze, że tam poszedł i niech już tam zostanie bo to złom
Niech spowrotem na Stroszek przyślą #495+496 a na Zawodzie niech idzie #471+478
-
Boguś
- Posty: 4741
- Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
- Lokalizacja: Katowice-Piotrowice
#109
Post
autor: Boguś » 12 sty 2009, 20:53
luki pisze:Gdyby co można spiąć także #709+710 lub #715+716. Tyle, że jednocześnie będą się kurczyły solówki.
ff pisze:715+716 już nie można.
Wagon #716 przechodzi remont kapitalny. Po remoncie będzie miał taki sam typ gniazda sterowania ukrotnionego jak #674 i #791.
-
ff
- Posty: 5734
- Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
- Lokalizacja: ---
#110
Post
autor: ff » 09 mar 2009, 08:30
Do zajezdni Gliwice przekazane lub wypożyczone zostały co najmniej dwa bytomskie żelazka. Na linii 1 kursują dziś wagony 766 i 775.
Podejrzewam, że jest to związane ze wstrzymaniem remontów i poprzez te roszady w ramach sprawiedliwości wyrównują ilostan zmodernizowanych wagonów na każdą zajezdnię. Teraz w Gliwicach byłyby 4 wagony (z moderusem 5), a w Bytomiu będzie 5 żelazek.
Pewnie w drugą stronę wróciły jakieś dwie wcześniejsze pożyczki.
-
puschel
- Posty: 420
- Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
- Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
#111
Post
autor: puschel » 09 mar 2009, 10:47
Z Katowic ma jeszcze przyjść skład żelazek i dwa nowe żelazka z Łodzi. Na linii 1 i 4 mają jeździć same wozy po modernizacjach.
Puschel
-
Marcin
- Posty: 1860
- Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
- Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze
#112
Post
autor: Marcin » 09 mar 2009, 10:50
puschel pisze:Z Katowic ma jeszcze przyjść skład żelazek i dwa nowe żelazka z Łodzi. Na linii 1 i 4 mają jeździć same wozy po modernizacjach.
Czyżby było to związane z likwidacją tramwajów w Gliwicach ?.
-
hanys76
- Posty: 9047
- Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
- Lokalizacja: Górny Śląsk
#113
Post
autor: hanys76 » 09 mar 2009, 10:50
Może to w związku z likwidacją, chodzi o to żeby pokazac Frankiewiczowi że tabor jest nowy. Tym sposobem zmusic go ,do zmiany decyzji dotyczących likwidacji. Szkoda że z 12 tak nie zrobili, może też by się dało uratowac. Zobaczymy co z tego będzie.
-
Marcin
- Posty: 1860
- Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
- Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze
#114
Post
autor: Marcin » 09 mar 2009, 10:54
hanys76 pisze:Może to w związku z likwidacją, chodzi o to żeby pokazac Frankiewiczowi że tabor jest nowy. Tym sposobem zmusic go ,do zmiany decyzji dotyczących likwidacji. Szkoda że z 12 tak nie zrobili, może też by się dało uratowac. Zobaczymy co z tego będzie.
Szczerze mówiąc wątpie żeby to coś dało, przecież wcześniej na T1 też jeździł moderus i żelazko.
-
105N-#338
- Posty: 162
- Rejestracja: 26 lut 2009, 07:24
- Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
-
Kontakt:
#115
Post
autor: 105N-#338 » 09 mar 2009, 11:21
Myślę, że dałoby. Wcześniej jeździło dużo zwykłych. A skąd wezmą na 4 składy zmodernizowane? Przecież teoretycznie jeden skład żelazek nie wystarczy?
-
ff
- Posty: 5734
- Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
- Lokalizacja: ---
#116
Post
autor: ff » 09 mar 2009, 15:52
Jest to poniekąd słuszne podejście. Skoro Bytom, Chorzów i Katowice mają karliki (chwilo w zmniejszonej ilości przez sprawy losowe), to dlaczego mają mieć jeszcze żelazka. Niech Gliwice, Zabrze i Ruda korzystają też z nowszego taboru.
EDIT 17:30
Wagon 612 jest już na Stroszku.
-
105N-#338
- Posty: 162
- Rejestracja: 26 lut 2009, 07:24
- Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
-
Kontakt:
#117
Post
autor: 105N-#338 » 09 mar 2009, 19:59
Ale skąd oni wezmą zmodernizowane? Skład żelazek i 260+261 nie wystarczą..
-
puschel
- Posty: 420
- Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
- Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
#118
Post
autor: puschel » 09 mar 2009, 21:29
Frankiewicz powiedział, że nie będzie płacił za citki, chyba, że będą one jeździć po Gliwicach.
Może sześć przyprowadzą z Katowic i będą jeździć na czwórce?
Puschel
-
hanys76
- Posty: 9047
- Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
- Lokalizacja: Górny Śląsk
#119
Post
autor: hanys76 » 09 mar 2009, 21:35
puschel pisze:Frankiewicz powiedział, że nie będzie płacił za citki, chyba, że będą one jeździć po Gliwicach.
Może sześć przyprowadzą z Katowic i będą jeździć na czwórce?
Nawet tyle sprawnych niema, zostało póki co 5 sztuk na chodzie. Niech sobie wezmie ten złom, w zamian za stopiątki
-
Lohner
- Posty: 3103
- Rejestracja: 23 gru 2007, 13:00
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
Kontakt:
#120
Post
autor: Lohner » 09 mar 2009, 21:36
puschel pisze:Frankiewicz powiedział, że nie będzie płacił za citki, chyba, że będą one jeździć po Gliwicach.
Może sześć przyprowadzą z Katowic i będą jeździć na czwórce?
Jak zabiorą 6 to coś w Katowicach będzie jeździło z Citków?
-
puschel
- Posty: 420
- Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
- Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
#121
Post
autor: puschel » 09 mar 2009, 21:44
Hm - to zajezdnia w Gliwicach musi coś wymyśleć, Frankiewicz nie taki głupi, nie nabierze się na lep.
Puschel
-
105N-#338
- Posty: 162
- Rejestracja: 26 lut 2009, 07:24
- Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
-
Kontakt:
#122
Post
autor: 105N-#338 » 09 mar 2009, 22:14
Nie no może nie od razu sześć, a np. dwa? Jeszcze sprowadzić z Katowic ten wyremontowany w Żurze skład, i krakusy z podwójnym rzędem pospinać, to będzie w miare nowocześnie.
-
memphis
- Posty: 1124
- Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
- Lokalizacja: Josephsdorf-O/S
#123
Post
autor: memphis » 09 mar 2009, 22:18
Przecież to nie ma żadnego znaczenia co tam będzie jeździć, bo decyzje o likwidowaniu tramwajów nie mają żadnych podstaw merytorycznych. Tak było przy 8/25, tak było z 12, tak jest w Będzinie i tak będzie w Gliwicach.
-
ff
- Posty: 5734
- Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
- Lokalizacja: ---
#124
Post
autor: ff » 09 mar 2009, 22:21
Jakby na 4 miały jeździć wyremontowane składy, to by nie cudowano z żelazkami tylko puściliby na 1 wagony 419, 420, 425, 476, 639 itp. To wrażenia nie robi, bo wygląda jak zwykła stopiątka. Chodzi raczej o żelazka i wrażenie posyłania taboru zmodernizowanego.
-
105N-#338
- Posty: 162
- Rejestracja: 26 lut 2009, 07:24
- Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
-
Kontakt:
#125
Post
autor: 105N-#338 » 09 mar 2009, 22:21
Ale na żadnych z podanych przez Ciebie lini nie było akcji " niech będzie nowocześnie, niech pasażerowie zauważą że może być `fajnie` " .
No rozumiem że teraz i tak wszyscy są przeciwko likwidacji, ale niech zobaczą takie wagony, szczególnie citka w gliwicach, po czym frankiewicz im to zlikwiduje, to chyba wyniosą frankiewicza z urzędu..
-
Marcin
- Posty: 1860
- Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
- Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze
#126
Post
autor: Marcin » 09 mar 2009, 22:35
105N-#338 pisze:No rozumiem że teraz i tak wszyscy są przeciwko likwidacji, ale niech zobaczą takie wagony, szczególnie citka w gliwicach, po czym frankiewicz im to zlikwiduje, to chyba wyniosą frankiewicza z urzędu..
A wtedy wyląduje on w KZK jak inni ;].
-
105N-#338
- Posty: 162
- Rejestracja: 26 lut 2009, 07:24
- Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
-
Kontakt:
#127
Post
autor: 105N-#338 » 09 mar 2009, 22:38
Tzn mówie że wyniosą z urzędu, jako budynku. Myślałem, że sie domyślicie co dalej z nim zrobią ;]
Nie no serio, myślicie że co poślą na "zmodernizowaną" czwórkę?
-
puschel
- Posty: 420
- Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
- Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
#128
Post
autor: puschel » 09 mar 2009, 22:47
Tramwaj, który kojarzy mi się z misiem mogliby zakupić - Pumę :eye:
Puschel
-
105N-#338
- Posty: 162
- Rejestracja: 26 lut 2009, 07:24
- Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
-
Kontakt:
#129
Post
autor: 105N-#338 » 10 mar 2009, 17:28
No myśle że jest to najpewniejsze, z okazji Euro muszą coś niskiego kupić. A misiu ma na każdym członie wózek, więc pewnie to kupią. A wy jak uważacie?
-
luki
- Posty: 5409
- Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
- Lokalizacja: Katowice
-
Kontakt:
#130
Post
autor: luki » 10 mar 2009, 18:07
105N-#338 pisze:z okazji Euro muszą coś niskiego kupić.
W cale nie muszą, bo wystarczy zrobić ciach i tramwaju nima to problemu nima, a kasa w UM zostanie i wszyscy będą zadowoleni...
Ogólnie wszyscy zamiast wyliczać sobie kto do czego i gdzie dopłaca i ciągle kombinować co by tu uciąć, powinni w końcu ruszyć z swoje cztery litery jak już na tych stołkach siedzą i zająć się czymś by w tramwajach ulepszyć.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
105N-#338
- Posty: 162
- Rejestracja: 26 lut 2009, 07:24
- Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
-
Kontakt:
#131
Post
autor: 105N-#338 » 10 mar 2009, 18:10
luki pisze:105N-#338 pisze:z okazji Euro muszą coś niskiego kupić.
W cale nie muszą, bo wystarczy zrobić ciach i tramwaju nima to problemu nima, a kasa w UM zostanie i wszyscy będą zadowoleni...
Ogólnie wszyscy zamiast wyliczać sobie kto do czego i gdzie dopłaca i ciągle kombinować co by tu uciąć, powinni w końcu ruszyć z swoje cztery litery jak już na tych stołkach siedzą i w końcu zająć się czymś by w końcu w tramwajach ulepszyć.
No muszą bo z tej okazji kase z unii dostają przecież.. A jak sie wytnie to raczej stozłoma pod palnik , bo tak czy siak w końcu trzeba coś kupić..
-
puschel
- Posty: 420
- Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
- Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
#132
Post
autor: puschel » 10 mar 2009, 19:58
A jest to już pewne, że Euro będzie na Śląskim? Bo może być tak, że nowe tramwaje zakupią, Euro nie będzie u nas i te tramwaje potem zamienią na jakieś sto piątki z innego miasta i fertich
Puschel
-
105N-#338
- Posty: 162
- Rejestracja: 26 lut 2009, 07:24
- Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
-
Kontakt:
#133
Post
autor: 105N-#338 » 10 mar 2009, 21:53
puschel pisze:A jest to już pewne, że Euro będzie na Śląskim? Bo może być tak, że nowe tramwaje zakupią, Euro nie będzie u nas i te tramwaje potem zamienią na jakieś sto piątki z innego miasta i fertich
Hmm.. no niby nie pewne ale kase dostają na ten cel, i wypadałoby się z tego wywiązać..
A czemu mają zamieniać nowe na stare?
-
luki
- Posty: 5409
- Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
- Lokalizacja: Katowice
-
Kontakt:
#134
Post
autor: luki » 10 mar 2009, 21:59
105N-#338 pisze:No muszą bo z tej okazji kase z unii dostają przecież
Ale nie na tramwaj przecież...
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
105N-#338
- Posty: 162
- Rejestracja: 26 lut 2009, 07:24
- Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
-
Kontakt:
#135
Post
autor: 105N-#338 » 10 mar 2009, 22:00
luki pisze:105N-#338 pisze:No muszą bo z tej okazji kase z unii dostają przecież
Ale nie na tramwaj przecież...
A na co?
TŚ dostaje kase z unii na zakup 50 niskopodłogowych wagonów i wyremontowanie 100 i modernizacje torowiska. Tak przynajmniej czytałem w artykule na WPK..
-
luki
- Posty: 5409
- Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
- Lokalizacja: Katowice
-
Kontakt:
#136
Post
autor: luki » 10 mar 2009, 23:32
105N-#338 pisze:A na co?
TŚ dostaje kase z unii na zakup 50 niskopodłogowych wagonów i wyremontowanie 100 i modernizacje torowiska. Tak przynajmniej czytałem w artykule na WPK..
Tyle, że Gliwice chcą się zbyć tramwaju z tego powodu, że nie chcą dawać wkładu własnego w żadne inwestycje, więc najlepszym sposobem jest pozbycie się swoich akcji TŚ właśnie przez likwidację.
A skoro tramwaje wytną to nic nie będą musieli nowego kupować - proste.
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
memphis
- Posty: 1124
- Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
- Lokalizacja: Josephsdorf-O/S
#137
Post
autor: memphis » 11 mar 2009, 01:01
105N-#338 pisze:TŚ dostaje kase z unii
Póki co nikt niczego jeszcze nie dostał.
-
ff
- Posty: 5734
- Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
- Lokalizacja: ---
#139
Post
autor: ff » 11 mar 2009, 08:37
Rafał z Helenki pisze:A skąd się wzięły w Gliwicach żelazka #766 i #775?
Z Łodzi.
-
Rafał z Helenki
- Posty: 283
- Rejestracja: 27 lut 2008, 18:21
- Lokalizacja: Zabrze
#140
Post
autor: Rafał z Helenki » 11 mar 2009, 08:46
Ale mi chodzi, kiedy i z jakiej okazji przeniesiono je ze Stroszka do Gliwic?
-
ff
- Posty: 5734
- Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
- Lokalizacja: ---
#141
Post
autor: ff » 11 mar 2009, 08:50
Rafał z Helenki pisze:Ale mi chodzi, kiedy i z jakiej okazji przeniesiono je ze Stroszka do Gliwic?
Poczytaj forum, potem pisz.
-
DW
- Posty: 8055
- Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
- Lokalizacja: Sosnowiec
#142
Post
autor: DW » 11 mar 2009, 09:20
105N-#338 pisze:TŚ dostaje kase z unii na zakup 50 niskopodłogowych wagonów(...)
Liczba się zgadza, tylko, że niskopodłogowych ma być tylko 25, a drugie 25 to "standardowe", wysokopodłogowe wozy (cokolwiek to znaczy...).
ff pisze:Rafał z Helenki pisze:A skąd się wzięły w Gliwicach żelazka #766 i #775?
Z Łodzi.
W Gliwicach to się akurat wzięły ze Stroszka, a w Stroszku parę miesięcy temu z Łodzi...
-
ff
- Posty: 5734
- Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
- Lokalizacja: ---
#143
Post
autor: ff » 11 mar 2009, 09:38
DW pisze:ff pisze:Rafał z Helenki pisze:A skąd się wzięły w Gliwicach żelazka #766 i #775?
Z Łodzi.
W Gliwicach to się akurat wzięły ze Stroszka, a w Stroszku parę miesięcy temu z Łodzi...
I tak też napisałem w pierwszym poście rozpoczynającym ten wątek. Ale widać
Rafał chciał rozpoczynać dyskusję od nowa na co nie ma mojej zgody.
-
105N-#338
- Posty: 162
- Rejestracja: 26 lut 2009, 07:24
- Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce
-
Kontakt:
#144
Post
autor: 105N-#338 » 11 mar 2009, 16:45
A skład kiedy ma przyjechać?
-
luki
- Posty: 5409
- Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
- Lokalizacja: Katowice
-
Kontakt:
#145
Post
autor: luki » 11 mar 2009, 17:21
105N-#338 pisze:A skład kiedy ma przyjechać?
Jak ktoś będzie coś wiedział to chyba napisze :chytry:
A jeśli wszyscy zainteresowani pisali by tak jak Ty to mielibyśmy ze dwie strony takich postów
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki
-
Boguś
- Posty: 4741
- Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
- Lokalizacja: Katowice-Piotrowice
#146
Post
autor: Boguś » 11 mar 2009, 20:35
Po #612, również #470 powrócił na Stroszek.
-
memphis
- Posty: 1124
- Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
- Lokalizacja: Josephsdorf-O/S
#147
Post
autor: memphis » 12 mar 2009, 12:58
puschel pisze:Z Katowic ma jeszcze przyjść skład żelazek i dwa nowe żelazka z Łodzi. Na linii 1 i 4 mają jeździć same wozy po modernizacjach.
Od 9 marca wypożyczone są 766, 775 i 791 oraz... 722. Ten ostatni zdaje się jeszcze cały czas jest w Łodzi?
-
Penny
- Posty: 9369
- Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
- Lokalizacja: Chorzów
#148
Post
autor: Penny » 12 mar 2009, 13:31
puschel pisze:Na linii 1 i 4 mają jeździć same wozy po modernizacjach.
Szkoda, że T12 nie doczekała albo że na obsadę T18 tych nówek zabraknie
-
memphis
- Posty: 1124
- Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
- Lokalizacja: Josephsdorf-O/S
#149
Post
autor: memphis » 12 mar 2009, 14:00
Penny pisze:puschel pisze:Na linii 1 i 4 mają jeździć same wozy po modernizacjach.
Szkoda, że T12 nie doczekała albo że na obsadę T18 tych nówek zabraknie
Żeby tramwaj był atrakcyjny potrzeba nieco więcej niż żelazek na trasie. I owe żelazka same z siebie nie spowodują, że władze przestaną myśleć o likwidacjach.
-
Boguś
- Posty: 4741
- Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
- Lokalizacja: Katowice-Piotrowice
#150
Post
autor: Boguś » 13 mar 2009, 20:57
Boguś pisze:Po #612, również #470 powrócił na Stroszek.
Na Stroszku jest także #681.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości