Kasacje w 2016 roku

Dyskusje o wagonach skasowanych i przeznaczonych do kasacji.
Wiadomość
Autor
Pimpek
Posty: 4217
Rejestracja: 23 kwie 2009, 01:50
Lokalizacja: Chorzów

Kasacje w 2016 roku

#1 Post autor: Pimpek » 27 lut 2016, 21:04

Wagony które są przeznaczone do kasacji:
- #250+251
- +344


Post zmienił właściciela z użytkownika Boguś na użytkownika Pimpek , który zajmie się utrzymaniem i aktualizowaniem listy.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#2 Post autor: DW » 27 lut 2016, 21:51

#487 również.

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#3 Post autor: tramwajarze z19 » 28 lut 2016, 00:38

Ciekawi mnie fakt dlaczego tylko doczepa #344 idzie do kasacji.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#4 Post autor: Peter » 28 lut 2016, 08:59

tramwajarze z19 pisze:Ciekawi mnie fakt dlaczego tylko doczepa #344 idzie do kasacji.
Wagon jest z 1975 roku, ex 105N.
*SDIP (U.N.O.)

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#5 Post autor: polaraxa » 29 lut 2016, 20:19

#344 ma przerdzewiałą skrzynie aparatury i rozrusznika, w nie najlepszym stanie są też belki mocujące te elementy.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#6 Post autor: Boguś » 06 mar 2016, 20:14

polaraxa pisze:#344 ma przerdzewiałą skrzynie aparatury i rozrusznika, w nie najlepszym stanie są też belki mocujące te elementy.
Prawdopodobnie zwarcie w instalacji przyspieszyło jego kasację.

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#7 Post autor: polaraxa » 12 mar 2016, 19:11

Słyszałem ostatnio że R-2 ma wytypować 6 wagonów 105Na do kasacji jednak tylko jeden skład. I tu widzę problem bo niby które. powiedzmy że #250+251 a co z solo #598 #673 #767 i ? tu musiała by być jakaś doczepa bo innej możliwości nie widzę.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#8 Post autor: grillmaster » 12 mar 2016, 20:43

Solo teraz są też #745 i #746, a one nie przeszły żadnych remontów poza wymianą instalacji.

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#9 Post autor: tramwajarze z19 » 13 mar 2016, 00:02

Co do wagonu #487 do czerwca jeszcze pojeździ a potem może się to skończyć kasacją.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#10 Post autor: polaraxa » 13 mar 2016, 07:49

#746 i # 745 to skład tyle że z możliwością jazdy solo tak jak parę innych takich wagonów w R-2.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#11 Post autor: grillmaster » 13 mar 2016, 13:24

polaraxa pisze:#746 i # 745 to skład tyle że z możliwością jazdy solo tak jak parę innych takich wagonów w R-2.
Haha, naprawdę? A nie solówki z możliwością spięcia w skład?

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#12 Post autor: Boguś » 13 mar 2016, 18:28

TŚ traktuje #746 i #745 jako wagony pojedyńcze. Tak to wynika w przypadku ostatniego zamówienia na pantografy OTK-2. Zgodnie z zaleceniem kierownictwa wszystkie stopiątki przystosowanie do samodzielnej jazdy mają być wyposażone w pantografy połówkowe. Na tej liście są między innymi #746, #745 czy #370 i #371.

Do kasacji na pewno jest przeznaczony #250+251. W przypadku tych pozostałych czterech wagonów wybór jest rzeczywiście ograniczony:
- #746 i #745 to są dość młode wagony w całkiem niezłym stanie,
- #370 i #371 mają pudła z początku lat 90-tych, ale w papierach jest 1975 rok (identyczna sytuacja była w przypadku skasowanych #408 czy #328. W przypadku tego drugiego była zamiana z #688).

Są jeszcze dwa:
- #598 - nowe pudło z początku lat 90-tych, ale w papierach rocznik pierwotny.
- #340 (oryginalny #695), który może mieć w papierach rok 1975.

Damien
Posty: 3300
Rejestracja: 20 gru 2015, 15:54
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

#13 Post autor: Damien » 13 mar 2016, 19:22

Stawiam, że #340 nie zostanie skasowany ze względu na niedawny remont bieżący. No, chyba że w TŚ nie sugerują się w tym wypadku remontami bieżącymi.

pycio1400
Posty: 569
Rejestracja: 19 sie 2011, 17:15
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#14 Post autor: pycio1400 » 14 mar 2016, 17:15

Z tego co wiem to ZUR nie robi już remontów bieżących wagonów 105Na, tylko to kresu przygotowanie do rejestracji...
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#15 Post autor: DW » 14 mar 2016, 18:11

pycio1400 pisze:Z tego co wiem to ZUR nie robi już remontów bieżących wagonów 105Na, tylko to kresu przygotowanie do rejestracji...
Najlepsze jest to, że ubiegłoroczne "przygotowanie do rejestracji" w ZUR obejmuje wymianę dużo większej liczby elementów niż podczas zwykłego RB ;)

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#16 Post autor: polaraxa » 14 mar 2016, 23:29

grillmaster pisze:
polaraxa pisze:#746 i # 745 to skład tyle że z możliwością jazdy solo tak jak parę innych takich wagonów w R-2.
Haha, naprawdę? A nie solówki z możliwością spięcia w skład?
A no nie, oficjalnie jest to skład i jako taki funkcjonuje w papierach co się tyczy #370+371 doczepa nie może jeżdzić solo bo niema AC ŚKUP oraz kasy fiskalnej.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2016, 07:09 przez polaraxa, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
grillmaster
Posty: 1204
Rejestracja: 29 cze 2008, 17:58
Lokalizacja: Katowice

#17 Post autor: grillmaster » 15 mar 2016, 09:24

polaraxa pisze:
grillmaster pisze:
polaraxa pisze:#746 i # 745 to skład tyle że z możliwością jazdy solo tak jak parę innych takich wagonów w R-2.
Haha, naprawdę? A nie solówki z możliwością spięcia w skład?
A no nie, oficjalnie jest to skład i jako taki funkcjonuje w papierach
Jakie papiery masz na myśli?

polaraxa
Posty: 471
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#18 Post autor: polaraxa » 16 mar 2016, 14:54

Dokumentacje Sekcji Technicznej w dyrekcji. Na wyposażenie #745 w AC ŚKUP się zgodzili a na #371 nie. Możliwe jednak że wystąpią z wnioskiem do właściciela urządzeń czyli KZK GOP i z któregoś wagonu kasacyjnego ten wagon zostanie doposażony. Wbrew pozorom bez ich zgody sam rejon nie wiele może w tej i innych kwestiach.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#19 Post autor: adam86 » 16 mar 2016, 17:23

polaraxa pisze:Dokumentacje Sekcji Technicznej w dyrekcji. Na wyposażenie #745 w AC ŚKUP się zgodzili a na #371 nie. Możliwe jednak że wystąpią z wnioskiem do właściciela urządzeń czyli KZK GOP i z któregoś wagonu kasacyjnego ten wagon zostanie doposażony. Wbrew pozorom bez ich zgody sam rejon nie wiele może w tej i innych kwestiach.
Jakie "dokumentacje"? Napisz konkretną nazwę dokumentu.
KZKGOP 1779

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#20 Post autor: patryk644 » 25 kwie 2016, 18:12

Czy ktoś może wie jakie wagony mają iść w tym roku jeszcze do kasacji?

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#21 Post autor: DW » 12 maja 2016, 17:49

Poza wymienionymi #250+251 i +344, do kasacji przewidziane są m.in.:
- #264+265
- #487
- #490
- #644
Jednak nie można wykluczyć, że plany się zmienią, co się już zdarzało.

666
Posty: 468
Rejestracja: 26 cze 2009, 21:43
Lokalizacja: Gliwice

#22 Post autor: 666 » 12 maja 2016, 23:45

Mówi się również o #379+415, #649+650 oraz #135R -

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#23 Post autor: patryk644 » 13 maja 2016, 05:28

#379+415 jest w okropnym stanie więc kasacja by mnie nie zaskoczyła. Jadę nim raz na tydzień i z tygodniem na tydzień jest tylko gorzej. W wagonie najbardziej przeszkadza to że cały się rozlatuje, np. krzesła się całe chwieją, drzwi strasznie hałasują. Jest to moim zdaniem jeden z wagonów w najgorszym stanie.

PS Wymienione tutaj wagony są z Gliwic, Bytomia i Katowic. Czyżby z Będzina nic nie kasowania?
Ostatnio zmieniony 13 maja 2016, 08:45 przez patryk644, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mi4chal744
Posty: 8407
Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
Lokalizacja: Zabrze / Warszawa

#24 Post autor: mi4chal744 » 13 maja 2016, 08:07

patryk644 pisze:#379+415 jest w okropnym stanie więc kasacja by mnie nie zaskoczyła. Jadę nim raz na tydzień i z tygodniem na tydzień jest tylko gorzej. W wagonie najbardziej przeszkadza to że cały się rozlatuje, np. krzesła się całe chwieje, drzwi strasznie chałasują. Jest to moim zdaniem jeden z wagonów w najgorszym stanie.

PS Wymienione tutaj wagony są z Gliwic, Bytomia i Katowic. Czyżby z Będzina nic nie kasowania?
#379+415 nie jest aż taki zły, jak krzesła się ruszają to nie oznacza że to może być kasacja, krzesło się poprawi i śluz. Wg. mnie #649+650 też nie jest zły, ale to TŚ decyduje co daje na kasację .

Praktycznie z każdej zajezdni dawają wagony na kasację.
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego

Dziś służba na:
703

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#25 Post autor: patryk644 » 13 maja 2016, 08:46

mi4chal254 pisze:
patryk644 pisze:#379+415 jest w okropnym stanie więc kasacja by mnie nie zaskoczyła. Jadę nim raz na tydzień i z tygodniem na tydzień jest tylko gorzej. W wagonie najbardziej przeszkadza to że cały się rozlatuje, np. krzesła się całe chwieje, drzwi strasznie chałasują. Jest to moim zdaniem jeden z wagonów w najgorszym stanie.

PS Wymienione tutaj wagony są z Gliwic, Bytomia i Katowic. Czyżby z Będzina nic nie kasowania?
#379+415 nie jest aż taki zły, jak krzesła się ruszają to nie oznacza że to może być kasacja, krzesło się poprawi i śluz. Wg. mnie #649+650 też nie jest zły, ale to TŚ decyduje co daje na kasację .

Praktycznie z każdej zajezdni dawają wagony na kasację.
A to jakie wagony są w złym stanie?

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#26 Post autor: tramwajarze z19 » 13 maja 2016, 14:14

patryk644 pisze:
mi4chal254 pisze:
patryk644 pisze:#379+415 jest w okropnym stanie więc kasacja by mnie nie zaskoczyła. Jadę nim raz na tydzień i z tygodniem na tydzień jest tylko gorzej. W wagonie najbardziej przeszkadza to że cały się rozlatuje, np. krzesła się całe chwieje, drzwi strasznie chałasują. Jest to moim zdaniem jeden z wagonów w najgorszym stanie.

PS Wymienione tutaj wagony są z Gliwic, Bytomia i Katowic. Czyżby z Będzina nic nie kasowania?
#379+415 nie jest aż taki zły, jak krzesła się ruszają to nie oznacza że to może być kasacja, krzesło się poprawi i śluz. Wg. mnie #649+650 też nie jest zły, ale to TŚ decyduje co daje na kasację .

Praktycznie z każdej zajezdni dawają wagony na kasację.
A to jakie wagony są w złym stanie?
Te oba składy są naprawdę w stanie kiepskim, komfort jazdy i jak stan ich techniczny moim zdaniem są niezbyt pozytywne. Jak dla mnie będzie słuszna decyzja ich kasacji.
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 729
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#27 Post autor: PatrykBe » 13 maja 2016, 16:43

patryk644 pisze:#379+415 jest w okropnym stanie więc kasacja by mnie nie zaskoczyła. Jadę nim raz na tydzień i z tygodniem na tydzień jest tylko gorzej. W wagonie najbardziej przeszkadza to że cały się rozlatuje, np. krzesła się całe chwieją, drzwi strasznie hałasują. Jest to moim zdaniem jeden z wagonów w najgorszym stanie.

PS Wymienione tutaj wagony są z Gliwic, Bytomia i Katowic. Czyżby z Będzina nic nie kasowania?
Ja widzę że ty jeśli widzisz że skład ma drobną usterkę to sądzisz że pójdzie do kasacji i cię to nie zdziwi... :-|
Jak na razie ze składów które wypisaliście w najgorszym stanie jest #649+650.
A za pasażera trudno zobaczyć czy wagon ma zły stan :>

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#28 Post autor: trajtek » 13 maja 2016, 17:44

Nie wiem teraz który z wagonów, ale podróż albo #639 albo #677 (któryś z nich) to tragedia, wszystko skrzypialo, trzaskalo dość solidnie, to skrzypienie było irytujące.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#29 Post autor: Peter » 13 maja 2016, 18:35

trajtek pisze:Nie wiem teraz który z wagonów, ale podróż albo #639 albo #677 (któryś z nich) to tragedia, wszystko skrzypialo, trzaskalo dość solidnie, to skrzypienie było irytujące.
Raz jak jechałem #639 na 5 to drzwi strasznie skrzypiały podczas jazdy. Wagon z moich obserwacji jest w złym jest stanie, ale jego stan można ocenić raczej z perspektywy kanału.
*SDIP (U.N.O.)

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#30 Post autor: patryk644 » 20 maja 2016, 05:40

Patrząc na listę wagonów odstawionych wnioskuję że #250+251 i #487 już nigdy nie wyjadą na linię :cry:.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#31 Post autor: DW » 20 maja 2016, 19:28

patryk644 pisze:Patrząc na listę wagonów odstawionych wnioskuję że #250+251 i #487 już nigdy nie wyjadą na linię :cry:.
Owszem. Powyższe wagony zostały zdjęte ze stanu.

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#32 Post autor: patryk644 » 30 maja 2016, 18:16

Wcześniej było mówione że Zawodzie ma wytypować do kasacji skład i cztery solówki. Skład #250+251 został już zdjęty ze stanu. A wiadomo kiedy przyjdzie czas na solówki i czy są już jakiś pewne wagony do kasacji?

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#33 Post autor: DW » 30 maja 2016, 18:34

patryk644 pisze:Wcześniej było mówione że Zawodzie ma wytypować do kasacji skład i cztery solówki. Skład #250+251 został już zdjęty ze stanu. A wiadomo kiedy przyjdzie czas na solówki i czy są już jakiś pewne wagony do kasacji?
Jak będzie wiadomo to będziemy o tym pisać na forum. Nie ma potrzeby by pytać o to co chwilę :)

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#34 Post autor: hanys76 » 30 maja 2016, 19:14

DW pisze:
patryk644 pisze:Patrząc na listę wagonów odstawionych wnioskuję że #250+251 i #487 już nigdy nie wyjadą na linię :cry:.
Owszem. Powyższe wagony zostały zdjęte ze stanu.
Co do #487 to on już wyglądał tragicznie z tyłu złamany cud że to sie jeszcze kulało. Zdjęcie z września 2015, gdzie doskonale widać jego stan przy tylnych drzwiach.
Załączniki
487.JPG

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#35 Post autor: patryk644 » 30 maja 2016, 20:55

hanys76 pisze:
DW pisze:
patryk644 pisze:Patrząc na listę wagonów odstawionych wnioskuję że #250+251 i #487 już nigdy nie wyjadą na linię :cry:.
Owszem. Powyższe wagony zostały zdjęte ze stanu.
Co do #487 to on już wyglądał tragicznie z tyłu złamany cud że to sie jeszcze kulało. Zdjęcie z września 2015, gdzie doskonale widać jego stan przy tylnych drzwiach.
Wygląda strasznie a jednak był mi tak bliski i tak bardzo go lubiałem :( .

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#36 Post autor: tramwajarze z19 » 30 maja 2016, 21:47

patryk644 pisze:
hanys76 pisze:
DW pisze:
patryk644 pisze:Patrząc na listę wagonów odstawionych wnioskuję że #250+251 i #487 już nigdy nie wyjadą na linię :cry:.
Owszem. Powyższe wagony zostały zdjęte ze stanu.
Co do #487 to on już wyglądał tragicznie z tyłu złamany cud że to sie jeszcze kulało. Zdjęcie z września 2015, gdzie doskonale widać jego stan przy tylnych drzwiach.
Wygląda strasznie a jednak był mi tak bliski i tak bardzo go lubiałem :( .
A on miał take niebiskie siedzenia, nie było to przypadkiem ze skasowanego składu krakusów #252+253?
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#37 Post autor: patryk644 » 30 maja 2016, 22:06

tramwajarze z19 pisze:
patryk644 pisze:
hanys76 pisze:
DW pisze:
patryk644 pisze:Patrząc na listę wagonów odstawionych wnioskuję że #250+251 i #487 już nigdy nie wyjadą na linię :cry:.
Owszem. Powyższe wagony zostały zdjęte ze stanu.
Co do #487 to on już wyglądał tragicznie z tyłu złamany cud że to sie jeszcze kulało. Zdjęcie z września 2015, gdzie doskonale widać jego stan przy tylnych drzwiach.
Wygląda strasznie a jednak był mi tak bliski i tak bardzo go lubiałem :( .
A on miał take niebiskie siedzenia, nie było to przypadkiem ze skasowanego składu krakusów #252+253?
Niebieskie siedzenia miał na pewno. Chyba właśnie z #252+253 ale pewny nie jestem.

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 729
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#38 Post autor: PatrykBe » 31 maja 2016, 17:09

patryk644 pisze:
hanys76 pisze:
DW pisze:
patryk644 pisze:Patrząc na listę wagonów odstawionych wnioskuję że #250+251 i #487 już nigdy nie wyjadą na linię :cry:.
Owszem. Powyższe wagony zostały zdjęte ze stanu.
Co do #487 to on już wyglądał tragicznie z tyłu złamany cud że to sie jeszcze kulało. Zdjęcie z września 2015, gdzie doskonale widać jego stan przy tylnych drzwiach.
Wygląda strasznie a jednak był mi tak bliski i tak bardzo go lubiałem :( .
Nie musicie się obawiać, #487 stoi na lakierni.

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#39 Post autor: patryk644 » 30 cze 2016, 10:11

Do kasacji po wypadku pójdzie też #607.

Awatar użytkownika
tramwajarze z19
Posty: 2322
Rejestracja: 27 mar 2012, 13:35
Lokalizacja: Bytom - Karb
Kontakt:

#40 Post autor: tramwajarze z19 » 30 cze 2016, 10:47

patryk644 pisze:Do kasacji po wypadku pójdzie też #607.
Skąd masz takie informacje że już odrazu pójdzie?
Linia 179:TARNOWSKIE GÓRY DWORZEC - Lasowice - Nowe Chechło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice- Podtąpkowice - Ożarowice - Zendek - Zadzień - Mierzęcice - SIEDLISKA

179/3 #5504 :D

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2792
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#41 Post autor: elot360 » 30 cze 2016, 11:19

Pewnie to wywnioskował z tego postu.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 729
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#42 Post autor: PatrykBe » 30 cze 2016, 11:30

patryk644 pisze:Do kasacji po wypadku pójdzie też #607.
Napisałem prawdopodobnie :!:

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#43 Post autor: patryk644 » 30 cze 2016, 13:44

PatrykBe pisze:
patryk644 pisze:Do kasacji po wypadku pójdzie też #607.
Napisałem prawdopodobnie :!:
Ponoć ma uszkodzoną belkę więc nie wiem czy coś go jeszcze uratuje.

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 729
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#44 Post autor: PatrykBe » 30 cze 2016, 13:52

patryk644 pisze:
PatrykBe pisze:
patryk644 pisze:Do kasacji po wypadku pójdzie też #607.
Napisałem prawdopodobnie :!:
Ponoć ma uszkodzoną belkę więc nie wiem czy coś go jeszcze uratuje.
Decyzji o kasacji jeszcze nie ma.

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#45 Post autor: patryk644 » 30 cze 2016, 14:14

Co do decyzji to kto taką podejmuje?

Awatar użytkownika
PatrykBe
Posty: 729
Rejestracja: 27 mar 2013, 08:04
Lokalizacja: Bytom

#46 Post autor: PatrykBe » 01 lip 2016, 09:37

patryk644 pisze:Co do decyzji to kto taką podejmuje?
Pewnie zajezdnia R-2 -.-

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#47 Post autor: DW » 01 lip 2016, 20:06

PatrykBe pisze:
patryk644 pisze:Co do decyzji to kto taką podejmuje?
Pewnie zajezdnia R-2 -.-
Zajezdnie jedynie typują wagony przeznaczone do kasacji. Ostateczna decyzja podejmowana jest przez dyrekcję spółki (lub raczej jeden z działów).

patryk644
Posty: 6472
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#48 Post autor: patryk644 » 03 lip 2016, 18:54

DW pisze:
PatrykBe pisze:
patryk644 pisze:Co do decyzji to kto taką podejmuje?
Pewnie zajezdnia R-2 -.-
Zajezdnie jedynie typują wagony przeznaczone do kasacji. Ostateczna decyzja podejmowana jest przez dyrekcję spółki (lub raczej jeden z działów).
Mam takie odczucie że z tym wagonem już nic nie zrobią.

hanys76
Posty: 9047
Rejestracja: 12 lis 2006, 16:03
Lokalizacja: Górny Śląsk

#49 Post autor: hanys76 » 04 lip 2016, 16:42

patryk644 pisze:
DW pisze:
PatrykBe pisze:
patryk644 pisze:Co do decyzji to kto taką podejmuje?
Pewnie zajezdnia R-2 -.-
Zajezdnie jedynie typują wagony przeznaczone do kasacji. Ostateczna decyzja podejmowana jest przez dyrekcję spółki (lub raczej jeden z działów).
Mam takie odczucie że z tym wagonem już nic nie zrobią.
A co można zrobic z wagonem z uszkodzoną belką. Jedynie skasować, bo tego się nie da naprawić.
Ostatnio zmieniony 04 lip 2016, 20:23 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
skoti
Posty: 10450
Rejestracja: 04 maja 2010, 20:14
Lokalizacja: Sosnowiec

#50 Post autor: skoti » 04 lip 2016, 20:51

A jaka jest inna nazwa belki? "Wagon 105Na ma szkielet stalowy, którego główną częścią jest belka grzbietowa, biegnąca przez środek wagonu na jego długości".

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości