Remonty torowisk w Zabrzu

O bieżących inwestycjach w "żelazne drogi".
Wiadomość
Autor
trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

Remonty torowisk w Zabrzu

#1 Post autor: trajtek » 01 cze 2015, 11:10

Cześć wszystkim, nie wiem pod jaki temat to mógłbym podpiąć, więc zakładam nowy.

Na stronie zabrzańskiego MZDII pojawił się taki komunikat:
Na podstawie informacji otrzymanych ze Spółki Tramwaje Śląskie S.A., Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej informuje, że od czerwca do końca września bieżącego roku prowadzone będą prace związane z remontem torowisk tramwajowych w ciągu niżej wymienionych ulic:
- ul. Lutra – ul. Brysza: przewidywane całkowite wyłączenie z ruchu kołowego tych ulic, z wyjątkiem pojazdów budowy i dojazdu do okolicznych posesji i placówek handlowo-usługowych;
- ul. Wolności: na odcinku od skrzyżowania z ul. Średnią do rejonu wydzielonego torowiska przy Browarze. Przewidywane jest wprowadzenie jednego kierunku ruchu od skrzyżowania z ul. Stalmacha do rejonu Browaru. Ruch pojazdów od strony Katowic poprowadzony będzie od ul. Wolności w al. Monte Cassino i dalej ulicami 3 Maja i Roosevelta;
- ul. Bytomska: na odcinku od ul. Młyńskiej do ul. Chrobrego i od ul. Drzymały do ul. Zamkowej. Prace w ciągu ul. Bytomskiej prowadzone będą przy utrzymaniu ruchu dwukierunkowego i wahadłowym sterowaniu ruchem przy zastosowaniu sygnalizacji świetlnej.
Ze względu na narzucone krótkie terminy przewidziane na remonty torowisk, roboty w ciągu w/w ulic będą prowadzone równocześnie.
O szczegółach objazdów powiadomimy użytkowników dróg po zatwierdzeniu dokumentów niezbędnych na ich oznakowanie.
EDIT: pojawił się przetarg na zastępczą linię T-3, która ma ruszyć 20 lipca i jeździć 134 dni (do 15 listopada) na trasie Zabrze Goethego - Makoszowy Pętla. Nieco o wymaganiach, tabor nie starszy niż 2004 rok, 3xCN i 1xBN.

EDIT: 18.07, 14:01
No i dzisiaj prace ruszyły, zaczęto rozkopywać fragment przy przejściu dla pieszych w okolicy dawnego Hotel Admiralspalast (w rejonie skrzyżowania ulic Wolności oraz Średniej), kilka płyt zostało zdemontowanych i montowana jest ta "przełączka", aby można było wjechać z dwóch torów na jeden tor, którym będą się poruszały tramwaje podczas remontu. Zmieniona została także organizacja ruchu w obrębie ulic, których remont dotyczy oraz kursuje ZKA, która swoją drogą nie działa dobrze. Mowa o fragmencie w centrum, co dzieje się w Biskupicach - nie wiem ;)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#2 Post autor: Peter » 02 sie 2015, 20:19

Fotorelacja z remontu w centrum Zabrza z 01.08.2015 - cz. 1/2.
Załączniki
10.Zabrze_Wolności.jpg
09.Zabrze_Wolności.jpg
08.Zabrze_Wolności.jpg
07.Zabrze_Wolności.jpg
06.Zabrze_Wolności.jpg
05.Zabrze_Wolności.jpg
04.Zabrze_Wolności.jpg
03.Zabrze_Wolności.jpg
02.Zabrze_Wolności.jpg
01.Zabrze_Wolności.jpg
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#3 Post autor: Peter » 02 sie 2015, 20:23

Fotorelacja z remontu w centrum Zabrza z 01.08.2015 - cz. 2/2.

Jest limit do 10 załączników, więc całość w dwóch postach.
Załączniki
20.Zabrze_Lutra.jpg
19.Zabrze_Pl.Krakowski.jpg
18.Zabrze_Pl.Krakowski.jpg
17.Zabrze_Pl.Krakowski.jpg
16.Zabrze_Brysza.jpg
15.Zabrze_Brysza.jpg
14.Zabrze_Brysza.jpg
13.Zabrze_Wolności.jpg
12.Zabrze_Wolności.jpg
11.Zabrze_Wolności.jpg
*SDIP (U.N.O.)

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#4 Post autor: trajtek » 10 sie 2015, 07:40

Gdzieś niedawno wspominałem o tym, że w Makoszowach od przystanku Makoszowy Koksownia do pętli leżą nowe szyny, podobno na tym odcinku tez juz jest rozkopane i trwa wymiana szyn, zasłyszane od mieszkańca - sam będę to mógł zweryfikować dopiero za kilka dni jak to tam dokładniej wygląda.

skoczek335
Posty: 12
Rejestracja: 14 kwie 2015, 14:59

#5 Post autor: skoczek335 » 10 sie 2015, 09:13

Mam pytanie
Ile kosztuje jeden metr szyny tramwajowej?
Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#6 Post autor: Penny » 10 sie 2015, 14:06

skoczek335 pisze:Ile kosztuje jeden metr szyny tramwajowej?
Trudno znaleźć cennik, ponieważ producenci zwykle startują w przetargach. Znalazłem jednak coś takiego z 2009 r.: http://www.przetargi.edu.pl/przetarg/do ... szyn/64110
Wychodzi, że zapłacono 56 168,80 pln za 180 m, więc wychodzi 312 pln za mb.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#7 Post autor: DW » 10 wrz 2015, 20:33

W weekend na liniach 1, 3 i 4 kursować będzie tabor dwukierunkowy:
Tramwaje Ślaskie pisze:12-13.09.2015 r. prace w ciągu ul.Wolności
w Zabrzu


W związku pracami w Zabrzu w ciągu ul. Wolności od wyjazdów w dniu 12.09.2015r. do godz.: 22:00 w dniu 13.09.2015 r. nastąpi zmiana organizacji ruchu tramwajowego.

Linia nr 1
Kursować będzie na trasie: Zabrze Lompy pętla - Chebzie pętla oraz Gliwice zajezdnia – Zabrze Pl. Wolności

Linia nr 3
Kursować będzie na trasie: Mikulczyce pętla – Zabrze Pl. Wolności

Linia nr 4
Kursować będzie na trasie: Gliwice zajezdnia – Zabrze Pl. Wolności

Linia nr 5
Kursować będzie na trasie: Biskupice pętla – Bytom Pl. Sikorskiego

Na trasie: Biskupice pętla – Pl. Wolności – Lompy pętla zostanie uruchomiona autobusowa komunikacja zastępcza kursująca wg poniższego:

T-5: kursująca zgodnie z tramwajowymi rozkładami jazdy linii 5 na trasie:
Zabrze Biskupice pętla – Ziemska – Zamkowa – Biskupice Kościół – Młyńska – Zabrze Hagera – Prof. Religi – Plac Wolności – Św. Floriana – Sienkiewicza – Skansen Luiza – Elektrociepłownia – Skargi – Zaborze Lompy – Zaborze pętla.

T-1: kursująca zgodnie z tramwajowymi rozkładami jazdy linii 1 na trasie:
Zabrze Pl. Wolności – Św. Floriana – Sienkiewicza – Skansen Luiza – Elektrociepłownia – Skargi – Lompy – Zaborze pętla.
Źródło: http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... -w-zabrzu/

Awatar użytkownika
mi4chal744
Posty: 8407
Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
Lokalizacja: Zabrze / Warszawa

#8 Post autor: mi4chal744 » 10 wrz 2015, 23:23

ZAŚ ZKA na T5. To na 3 pewnie helmuty będą :D
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego

Dziś służba na:
703

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#9 Post autor: trajtek » 25 wrz 2015, 16:34

Pojawił się też wycięty w asfalcie łuk dla toru Zaborze - Makoszowy, dość miła informacja, bo nic się w tym kierunku nie stało..

Ciekawi mnie za to inna sprawa - w okolicy przystanku Zabrze Os. Janek leży wysypany tłuczeń (jak rozumiem, tak się nazywają te "kamienie"?). Podobna kupa leży w okolicy przystanku Zabrze Hagera, za wiatą przystankową w stronę Bytomia - nieco dalej widać, że trochę świeżego po boku jest podsypane, ale to śladowe ilości. Czy tam też się coś kroi, czy te kamienie są tam niezwiązane z TŚ?

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#10 Post autor: Peter » 04 paź 2015, 09:42

Fotorelacja z remontu w centrum Zabrza z 03.10.2015 - cz. 1/2.
Większość płyt podtorowych jest już gotowa. Widać też budowę łącznika Zaborze <-> Makoszowy.
Załączniki
10.Zabrze_Wolności.jpg
09.Zabrze_Wolności.jpg
08.Zabrze_Wolności.jpg
07.Zabrze_Wolności.jpg
06.Zabrze_Wolności.jpg
05.Zabrze_Wolności.jpg
04.Zabrze_Wolności.jpg
03.Zabrze_Wolności.jpg
02.Zabrze_Wolności.jpg
01.Zabrze_Wolności.jpg
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#11 Post autor: Peter » 04 paź 2015, 09:43

Fotorelacja z remontu w centrum Zabrza z 03.10.2015 - cz. 2/2.
Załączniki
16.Zabrze_Lutra.jpg
15.Zabrze_Lutra.jpg
14.Zabrze_Pl.Krakowski.jpg
13.Zabrze_Brysza.jpg
12.Zabrze_Brysza.jpg
11.Zabrze_Brysza.jpg
*SDIP (U.N.O.)

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#12 Post autor: trajtek » 04 paź 2015, 10:43

Wygląda coraz lepiej, mam jedno pytanie - na 3-go maja układali gotowe płyty, tutaj technika jest trochę inna - jak wygląda z solidnością i trwałością?

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#13 Post autor: Boguś » 04 paź 2015, 15:57

trajtek pisze:Wygląda coraz lepiej, mam jedno pytanie - na 3-go maja układali gotowe płyty, tutaj technika jest trochę inna - jak wygląda z solidnością i trwałością?
Podobną technologię zastosowano przy modernizacji odcinka linii 15 na "Stawikach" w Szopienicach.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#14 Post autor: Peter » 09 lis 2015, 22:30

Parę niedzielnych fotek z powstającego trójkąta na ul. Wolności / Brysza.
Załączniki
Zabrze_tr6.jpg
Zabrze_tr5.jpg
Zabrze_tr4.jpg
Zabrze_tr3.jpg
Zabrze_tr2.jpg
Zabrze_tr1.jpg
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#15 Post autor: Peter » 28 lis 2015, 23:16

W Zabrzu jak wiadomo dobiega już końca remont torowiska. Trwają intensywne prace związane z montażem sieci górnej i nawierzchnią betonową.
Załączniki
08.Zabrze_Brysza.jpg
07.Zabrze_Brysza.jpg
06.Zabrze_Wolności.jpg
05.Zabrze_Wolności.jpg
04.Zabrze_Wolności.jpg
03.Zabrze_Wolności.jpg
02.Zabrze_Wolności.jpg
01.Zabrze_Wolności.jpg
*SDIP (U.N.O.)

Awatar użytkownika
mi4chal744
Posty: 8407
Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
Lokalizacja: Zabrze / Warszawa

#16 Post autor: mi4chal744 » 29 lis 2015, 00:39

Ja jestem ciekawy po co zamontowali dodatkowy tor na linii 3 :)
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego

Dziś służba na:
703

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#17 Post autor: trajtek » 29 lis 2015, 09:47

mi4chal254 pisze:Ja jestem ciekawy po co zamontowali dodatkowy tor na linii 3 :)
To nie jest przez przypadek, aby umożliwić wjazd na ten dodatkowy tor (Makoszowy-Zaborze) w razie awarii czy jakiegoś innego utrudnienia, aby móc nawrócić?

Nie rozumiem trochę tego, że z jednej strony najpierw wylewali beton i w niego potem montowali szyny, a w drugą stronę zalewali przykręcone wcześniej szyny. Nie wiem jak to będzie wyglądać finalnie, jednak torowisko kilkaset metrów dalej na 3-go maja prezentuje się zdecydowanie lepiej. Ciekawe jak z trwałością będzie, czy się po chwili nie zacznie rozsypywać.

Ponadto warto nadmienić o Makoszowach, gdzie remont nie zostanie wykonany od Parku Pileckiego do kopalni jak pierwotnie zakładaliśmy, tylko pomięty zostanie znaczy odcinek - co mnie w sumie nie dziwi, patrząc na zerowe zaangażowanie i postępy przy pracach na tamtejszym torowisku. Leży jedynie sterta podkładów i w pewnych miejscach szyny, którym nie będzie dane być zamontowanym na tym odcinku. Trochę szkoda, bo była ku temu świetna okazja, żeby wymienić to torowisko i południowa część linii T3 od Makoszów do Placu Wolności byłaby w 100% na nowym torowisku i przy okazji kolejny działań w remontowaniu linii 3 można by się skupić na Mikulczycach, które miejscami pilnie woła o pomoc.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#18 Post autor: DW » 29 lis 2015, 10:33

trajtek pisze:
mi4chal254 pisze:Ja jestem ciekawy po co zamontowali dodatkowy tor na linii 3 :)
To nie jest przez przypadek, aby umożliwić wjazd na ten dodatkowy tor (Makoszowy-Zaborze) w razie awarii czy jakiegoś innego utrudnienia, aby móc nawrócić?
Ta, przez przypadek zbudowali tor w miejscu, gdzie go wcześniej nie było. Serio to chciałeś napisać? :-P
Łącznik torowy Makoszowy-Zaborze był ujęty w dokumentacji projektowej. Z uwagi na to, że jest jednotorowy raczej nie będzie tam kursować normalnie żadna regularna linia. Będzie mógł być wykorzystywany w czasie awarii, wstrzymania ruchu lub prac remontowych w rejonie Placu Wolności.
trajtek pisze:Ponadto warto nadmienić o Makoszowach, gdzie remont nie zostanie wykonany od Parku Pileckiego do kopalni jak pierwotnie zakładaliśmy, tylko pomięty zostanie znaczy odcinek - co mnie w sumie nie dziwi, patrząc na zerowe zaangażowanie i postępy przy pracach na tamtejszym torowisku. Leży jedynie sterta podkładów i w pewnych miejscach szyny, którym nie będzie dane być zamontowanym na tym odcinku. Trochę szkoda, bo była ku temu świetna okazja, żeby wymienić to torowisko i południowa część linii T3 od Makoszów do Placu Wolności byłaby w 100% na nowym torowisku i przy okazji kolejny działań w remontowaniu linii 3 można by się skupić na Mikulczycach, które miejscami pilnie woła o pomoc.
Remont nie zostanie wykonany póki co. TŚ raczej nie zamawiały podkładów, szyn i elementów mocujących po to by leżały przy torowisku lub w magazynach. Zapewne remont będzie kontynuowany wiosną.

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#19 Post autor: trajtek » 29 lis 2015, 11:25

DW pisze:Łącznik torowy Makoszowy-Zaborze był ujęty w dokumentacji projektowej. Z uwagi na to, że jest jednotorowy raczej nie będzie tam kursować normalnie żadna regularna linia. Będzie mógł być wykorzystywany w czasie awarii, wstrzymania ruchu lub prac remontowych w rejonie Placu Wolności.
Liczę na jego wykorzystanie, gdy zacznie się remont od Browaru do granicy z Rudą Śląską, będzie idealna okazja, żeby go wykorzystać ;)
DW pisze:Ta, przez przypadek zbudowali tor w miejscu, gdzie go wcześniej nie było. Serio to chciałeś napisać?
No nie, akurat tak się niefortunnie złożyło, że tak to zabrzmiało ;)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#20 Post autor: Boguś » 29 lis 2015, 17:21

trajtek pisze:
DW pisze:Łącznik torowy Makoszowy-Zaborze był ujęty w dokumentacji projektowej. Z uwagi na to, że jest jednotorowy raczej nie będzie tam kursować normalnie żadna regularna linia. Będzie mógł być wykorzystywany w czasie awarii, wstrzymania ruchu lub prac remontowych w rejonie Placu Wolności.
Liczę na jego wykorzystanie, gdy zacznie się remont od Browaru do granicy z Rudą Śląską, będzie idealna okazja, żeby go wykorzystać ;)
Trójkątowanie na środku ruchliwego skrzyżowania nie jest najlepszym pomysłem. Potrzebna jest normalna pętla.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#21 Post autor: DW » 03 gru 2015, 15:44

05/06 &#8211; 06/07.12.2015r. prace w ciągu ul.Wolności w Zabrzu

W związku pracami w Zabrzu w ciągu ul. Wolności od godz. 20:35 w nocy z dnia 05/06.12.2015r. do godz.: 03:30 w nocy z dnia 06/07.12.2015 r. nastąpi zmiana organizacji ruchu tramwajowego.

Na czas prowadzonych prac komunikacja tramwajowa kursować będzie wg poniższego:

W nocy z dnia 05/06.12.2015r.

Linia nr 1
Kursować będzie na trasie: Zaborze pętla &#8211; Chebzie pętla oraz Gliwice zajezdnia &#8211; Zabrze Pl. Wolności

Linia nr 3
Kursować będzie na trasie: Mikulczyce pętla &#8211; Zabrze Pl. Wolności

Linia nr 4
Kursować będzie na trasie: Gliwice zajezdnia &#8211; Zabrze Pl. Wolności

Linia nr 5
Kursować będzie na trasie: Bytom Pl. Sikorskiego &#8211; Biskupice pętla

W dniu 06.12.2015 r.

Linia nr 1
Kursować będzie na trasie: Zabrze Lompy pętla &#8211; Chebzie pętla oraz Gliwice zajezdnia &#8211; Zabrze Pl. Wolności

Linia nr 3
Kursować będzie na trasie: Mikulczyce pętla &#8211; Zabrze Pl. Wolności

Linia nr 4
Kursować będzie na trasie: Gliwice zajezdnia &#8211; Zabrze Pl. Wolności

Linia nr 5
Kursować będzie na trasie: Bytom Pl. Sikorskiego &#8211; Biskupice pętla

Uwaga:
W dniu 05 i 06.12.2015 r. tramwaje linii 11 i 17 nie wykonają kursów zjazdowych na trasie Zaborze pętla Lompy &#8211; Gliwice zajezdnia.

Na trasie: Pl. Wolności &#8211; Lompy pętla, Pl. Wolności &#8211; Makoszowy pętla i Biskupice &#8211; Lompy pętla zostanie uruchomiona autobusowa komunikacja zastępcza kursująca wg poniższego:

T-1: kursująca zgodnie z tramwajowymi rozkładami jazdy linii 1 na trasie:
Zabrze Pl. Wolności &#8211; Św. Floriana &#8211; Sienkiewicza &#8211; Skansen Luiza &#8211; Elektrociepłownia &#8211; Skargi &#8211; Lompy &#8211; Zaborze pętla.

T-3: kursująca zgodnie z tramwajowymi rozkładami jazdy linii 3 na trasie:
Makoszowy pętla &#8211; Kopalnia &#8211; Koksownia &#8211; Osiedle Janek &#8211; Park Pileckiego &#8211; Skansen Guido &#8211; Jagiełły &#8211; Roosevelta &#8211; Szpital &#8211; Zabrze Pl. Wolności.

T-5: kursująca zgodnie z tramwajowymi rozkładami jazdy linii 5 na trasie:
Zabrze Biskupice pętla &#8211; Ziemska &#8211; Zamkowa &#8211; Biskupice Kościół &#8211; Młyńska &#8211; Zabrze Hagera &#8211; Prof. Religi &#8211; Plac Wolności &#8211; Św. Floriana &#8211; Sienkiewicza &#8211; Skansen Luiza &#8211; Elektrociepłownia &#8211; Skargi &#8211; Zaborze Lompy &#8211; Zaborze pętla.

Uwaga:
Przystanek Zabrze Św. Floriana obsługiwany będzie jedynie w kier. pętli Lompy
Źródło: Tramwaje Śląskie S.A.

Awatar użytkownika
mi4chal744
Posty: 8407
Rejestracja: 16 cze 2014, 22:31
Lokalizacja: Zabrze / Warszawa

#22 Post autor: mi4chal744 » 04 gru 2015, 18:55

Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że w związku pracami torowymi na ul. Wolności w Zabrzu od godziny 20:35 w dniu 5 grudnia do godziny 03:30 w nocy z dnia 6 na 7 grudnia 2015 roku (od soboty do nocy z niedzieli na poniedziałek) nastąpi zmiana organizacji ruchu tramwajowego.

Na czas prowadzonych prac komunikacja tramwajowa kursować będzie wg poniższego:

Od godziny 20:35 w dniu 5 grudnia do nocy z 5 na 6 grudnia:

Linia nr 1 kursować będzie na trasie: Zaborze Pętla &#8211; Chebzie Pętla oraz Gliwice Zajezdnia &#8211; Zabrze Plac Wolności.

Linia nr 3 kursować będzie na trasie: Mikulczyce Pętla &#8211; Zabrze Plac Wolności.

Linia nr 4 kursować będzie na trasie: Gliwice Zajezdnia &#8211; Zabrze Plac Wolności.

Linia nr 5 kursować będzie na trasie: Bytom Plac Sikorskiego &#8211; Biskupice Pętla.

W dniu 6 grudnia:

Linia nr 1 kursować będzie na trasie: Zaborze Pętla &#8211; Chebzie Pętla oraz Gliwice Zajezdnia &#8211; Zabrze Plac Wolności.

Linia nr 3 kursować będzie na trasie: Mikulczyce Pętla &#8211; Zabrze Plac Wolności.

Linia nr 4 kursować będzie na trasie: Gliwice Zajezdnia &#8211; Zabrze Plac Wolności.

Linia nr 5 kursować będzie na trasie: Bytom Plac Sikorskiego &#8211; Biskupice Pętla.

Uwaga:

W dniu 5 i 6 grudnia 2015 tramwaje linii 11 i 17 nie wykonają kursów zjazdowych na trasie Zaborze Pętla &#8211; Gliwice Zajezdnia.

Na trasach: Zabrze Plac Wolności &#8211; Zaborze Pętla, Zabrze Plac Wolności &#8211; Makoszowy Pętla i Biskupice Pętla &#8211; Lompy Pętla zostanie uruchomiona autobusowa komunikacja zastępcza kursująca wg poniższego:

T-1: kursująca zgodnie z tramwajowymi rozkładami jazdy linii 1 na trasie:

Zabrze Plac Wolności &#8211; Zabrze Św. Floriana &#8211; Zabrze Sienkiewicza &#8211; Zaborze Skansen Luiza &#8211; Zaborze Elektrociepłownia &#8211; Zaborze Skargi &#8211; Zaborze Lompy &#8211; Zaborze Pętla.

T-3: kursująca zgodnie z tramwajowymi rozkładami jazdy linii 3 na trasie:

Makoszowy Pętla &#8211; Makoszowy Kopalnia &#8211; Makoszowy Koksownia &#8211; Zabrze Osiedle Janek &#8211; Zabrze Park Pileckiego &#8211; Zabrze Skansen Guido &#8211; Zabrze Jagiełły &#8211; Zabrze Roosevelta &#8211; Zabrze Szpital &#8211; Zabrze Plac Wolności.

T-5: kursująca zgodnie z tramwajowymi rozkładami jazdy linii 5 na trasie:

Biskupice Pętla &#8211; Biskupice Ziemska n/ż &#8211; Biskupice Zamkowa &#8211; Biskupice Kościół &#8211; Biskupice Młyńska &#8211; Zabrze Hagera n/ż &#8211; Zabrze Prof. Religi &#8211; Zabrze Plac Wolności &#8211; Zabrze Św. Floriana &#8211; Zabrze Sienkiewicza &#8211; Zaborze Skansen Luiza &#8211; Zaborze Elektrociepłownia &#8211; Zaborze Skargi &#8211; Zaborze Lompy &#8211; Zaborze Pętla.

Uwaga: przystanek Zabrze Św. Floriana obsługiwany będzie jedynie w kierunku Zaborza.

Źródło KZK GOP
Linia 5: Zaborze Pętla -Zaborze Skargi - Zabrze Prof. Religi- Biskupice Zamkowa- Bobrek Ratusz - Bytom Pl. Sikorskiego

Dziś służba na:
703

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#23 Post autor: Peter » 31 gru 2015, 17:55

Obecnie koło przystanku Zabrze Hagera przęsło mostu nad Bytomką jest usunięte. Tramwaje jeżdżą trzecim torem ułożonym na płytach. :arrow:Foto
*SDIP (U.N.O.)

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#24 Post autor: trajtek » 13 lut 2016, 20:56

Wie ktoś może, co z remontem w Makoszowach? Nie wiem, czy szyny nadal leżą, ale z pewnością leżą tam betonowe podkłady nadal, które leżą.. to w sumie tyle. Będzie on kontynuowany jak miał być, czy sterta podkładów będzie leżała, aż nie zostanie zdemolowana czy rozkradziona? Szkoda, że remont stanął - gdyby dociągnęli to przez os. Janek do przystanku Park Pileckiego i dokończyli to, co zostało w Makoszowach, południowa część linii T3 byłaby cała wyremontowana i na jakiś dłuższy czas byłby spokój, można by się skupić na jej północnej części, która jest złym stanie..

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#25 Post autor: adam86 » 13 lut 2016, 22:54

trajtek pisze:Wie ktoś może, co z remontem w Makoszowach? Nie wiem, czy szyny nadal leżą, ale z pewnością leżą tam betonowe podkłady nadal, które leżą.. to w sumie tyle. Będzie on kontynuowany jak miał być, czy sterta podkładów będzie leżała, aż nie zostanie zdemolowana czy rozkradziona? Szkoda, że remont stanął - gdyby dociągnęli to przez os. Janek do przystanku Park Pileckiego i dokończyli to, co zostało w Makoszowach, południowa część linii T3 byłaby cała wyremontowana i na jakiś dłuższy czas byłby spokój, można by się skupić na jej północnej części, która jest złym stanie..
Ten remont to jest wyrzucanie pieniędzy w błoto. Ani odwodnienia, ani porządnych płyt na przejeździe drogowym.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#26 Post autor: Peter » 14 lut 2016, 20:56

Dzisiejsza relacja z remontowanego mostu nad Bytomką.
Załączniki
08.Zabrze_Hagera.jpg
07.Zabrze_Hagera.jpg
06.Zabrze_Hagera.jpg
05.Zabrze_Hagera.jpg
04.Zabrze_Hagera.jpg
03.Zabrze_Hagera.jpg
02.Zabrze_Hagera.jpg
01.Zabrze_Hagera.jpg
*SDIP (U.N.O.)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości