źródłomojchorzow.pl, 2012-08-20 pisze:Remont torowiska ma wystartować w tym roku
Przejeżdżając przez ul. Armii Krajowej w Chorzowie trudno nie zauważyć, że droga pozostawia wiele do życzenia. (...) Ze względu na trwający remont torowiska na katowickim rynku, harmonogram prac ulega zmianie i jest jeszcze dopinany na „ostatni guzik”. (...) Jak zapowiada spółka Tramwaje Śląskie, remont rozpocznie się jeszcze w tym roku i potrwa około roku. (...) Nowy odcinek torowiska zostanie osadzony na płytach żelbetowych z elementami wibroakustycznymi. (...) Ze względu na to, że Tramwaje Śląskie są jeszcze przed przetargiem, nie chcą zdradzić kosztu inwestycji. Z nieoficjalnych źródeł jednak wynika, że będzie to około 30 milionów złotych.
Remont ul. Armii Krajowej w Chorzowie
Remont ul. Armii Krajowej w Chorzowie
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Od soboty (2013.06.29) przestał funkcjonować przystanek Chorzów Batory Zajezdnia w kier. Chorzowa/Świętochłowic, który mieścił się w miejscu przystanku "tylko do wysiadania". Przystanek jest przeniesiony za mijankę, tj. tuż przy skrzyżowaniu z ul. Jasińskiego. Przystanek w kierunku Katowic pozostał bez zmian.
Na najlepiej na tym przeniesionym przystanku, który obrazując, mieści się obecnie w połowie drogi pomiędzy dawnym przystankiem przy zajezdni i przystankiem Chorzów Batory Piekarska. Google Mapspycio1400 pisze:Czyli jadąc od Katowic na zajezdnie, to gdzie musze wysiąść?
Od kilku dni układane są płyty Edilonu. Na razie leży około 50 metrów płyt.
EDIT: W dniu 2013.08.17 zalano elastyczną masą szyny w płytach. Tor na odcinku od skrzyżowania ulic Armii Krajowej i Wysockiego do zwrotnicy zjazdowej do zajezdni Batory jest już całkowicie gotowy! Pozostały odcinek ma być dokończony do 6 września 2013 r. (wg. informacji uzyskanej od pracowników)
EDIT: W dniach 27-29 września ruch tramwajowy w Chorzowie Batorym będzie wyłączony. Od 30 września tramwaje pojadą nowym torem.
EDIT: Od 12 listopada przystanek Chorzów Batory Zajezdnia w kier. Chorzowa jest na swoim starym miejscu.
EDIT: W dniu 2013.08.17 zalano elastyczną masą szyny w płytach. Tor na odcinku od skrzyżowania ulic Armii Krajowej i Wysockiego do zwrotnicy zjazdowej do zajezdni Batory jest już całkowicie gotowy! Pozostały odcinek ma być dokończony do 6 września 2013 r. (wg. informacji uzyskanej od pracowników)
EDIT: W dniach 27-29 września ruch tramwajowy w Chorzowie Batorym będzie wyłączony. Od 30 września tramwaje pojadą nowym torem.
EDIT: Od 12 listopada przystanek Chorzów Batory Zajezdnia w kier. Chorzowa jest na swoim starym miejscu.
- KZKGaPowicz
- Posty: 5835
- Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Chyba 2014 r.Penny pisze:W dniu 2013.08.17 zalano elastyczną masą szyny w płytach. Tor na odcinku od skrzyżowania ulic Armii Krajowej i Wysockiego do zwrotnicy zjazdowej do zajezdni Batory jest już całkowicie gotowy! Pozostały odcinek ma być dokończony do 6 września 2013 r. (wg. informacji uzyskanej od pracowników)
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]
Niedoprecyzowałem. Chodziło mi o pozostałą część prowadzonych prac toru północnego (po którym odbywa się już ruch) pomiędzy Wysockiego, a Jasińskiego. Jak się okazało, spóźnili się z oddaniemKZKGaPowicz pisze:Chyba 2014 r.Penny pisze:W dniu 2013.08.17 zalano elastyczną masą szyny w płytach. Tor na odcinku od skrzyżowania ulic Armii Krajowej i Wysockiego do zwrotnicy zjazdowej do zajezdni Batory jest już całkowicie gotowy! Pozostały odcinek ma być dokończony do 6 września 2013 r. (wg. informacji uzyskanej od pracowników)
W ogóle do kiedy miały być zrobione wszystkie plany z UE?
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Tak jak w dniu 9 lutego pisałem, że:
EDIT 2014-02-15: W dniu dzisiejszym brakuje tylko prostej toru południowego pomiędzy łukami. Reszta jest już przyłączona. Od strony Katowic w najbliższym czasie będzie już można zlikwidować mijankę. Kursy nocne linii 7 będą też mogły być wykonywane do Batorego.
(...) tak w dniu dzisiejszym jest już wszystko wylane, płyty położone, szyny w 80% przygotowane, zwrotnice przyspawane. Jeżeli tempo prac zostanie utrzymane, to do zajezdni Batory będzie dało się zjechać z obu kierunków już za tydzień!Natomiast odcinek toru, po którym jechało się pod prąd wyjeżdżając z zajezdni w kier. Chorzowa/Bytomia w ogóle nie istnieje. Nie ma jeszcze płyt oraz wylanych ław pod zwrotnice.
EDIT 2014-02-15: W dniu dzisiejszym brakuje tylko prostej toru południowego pomiędzy łukami. Reszta jest już przyłączona. Od strony Katowic w najbliższym czasie będzie już można zlikwidować mijankę. Kursy nocne linii 7 będą też mogły być wykonywane do Batorego.
Na Armii Krajowej trwają przygotowania do remontu kolejnego odcinka torowiska.
Źródło: http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... -krajowej/www.tram-silesia.pl pisze:Wykonawca zadania tramwajowego zakończył już budowę nowych torowisk na dwóch odcinkach: od granicy Chorzowa i Świętochłowic do ul. BOWiD oraz od ul. Jasińskiego do ul. Gałeczki. Oba odcinki są już gotowe i od poniedziałku tramwaje będą korzystać z dwóch nowych torów.
Aby tak się stało, Wykonawca zlikwiduje rozjazdy technologiczne w rejonie granicy ze Świętochłowicami, ul. BOWiD i ul. Gałeczki. Rozjazd usytuowany na wysokości ul. Jasińskiego zostanie przełożony w drugą stronę, a nowy rozjazd zabudowany zostanie w rejonie ul. Wita Stwosza, dzięki czemu od poniedziałku na tym odcinku prowadzony będzie ruch tramwajów po jednym torze. – Takie rozwiązanie jest konieczne, by wykonawca działający na zlecenie Urzędu Miasta mógł przystąpić do przebudowy kanalizacji w tym miejscu. Są to skomplikowane prace na sporych głębokościach, które ze względów bezpieczeństwa wymagają zawieszenia ruchu tramwajów na torze przylegającym do wykopów – wyjaśnia rzecznik Tramwajów Śląskich S.A. Andrzej Zowada.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2014, 17:47 przez hanys76, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdemontowano już część torowiska na przeciwko wiaduktu ul. Piłkarskiej. Obecny jednotor jest zabezpieczony sygnalizacją ręczną, tak jak w poprzednim przypadku.
Otrzymałem informację od pracowników budowy, że mają czas do 14 marca, aby oddać odcinek Gazownia - Batory Dworzec do dwutorowego ruchu tramwajowego.
Otrzymałem informację od pracowników budowy, że mają czas do 14 marca, aby oddać odcinek Gazownia - Batory Dworzec do dwutorowego ruchu tramwajowego.
Jakiej? Piłkarska to w Bytomiu.Penny pisze:Zdemontowano już część torowiska na przeciwko wiaduktu ul. Piłkarskiej. Obecny jednotor jest zabezpieczony sygnalizacją ręczną, tak jak w poprzednim przypadku.
Ale zaraz, przecież w weekend oba tory podłączano.Otrzymałem informację od pracowników budowy, że mają czas do 14 marca, aby oddać odcinek Gazownia - Batory Dworzec do dwutorowego ruchu tramwajowego.
KZKGOP 1779
Sorry. Pisane z komórki. T9 zawiodło. Oczywiście chodzi o Piekarską.adam86 pisze:Jakiej? Piłkarska to w Bytomiu.Penny pisze:Zdemontowano już część torowiska na przeciwko wiaduktu ul. Piłkarskiej. Obecny jednotor jest zabezpieczony sygnalizacją ręczną, tak jak w poprzednim przypadku.
Nie miałem okazji zaobserwować. Wygląda zatem na to, że oddali przed czasem lub po prostu spławili ciekawskiegoAle zaraz, przecież w weekend oba tory podłączano.Otrzymałem informację od pracowników budowy, że mają czas do 14 marca, aby oddać odcinek Gazownia - Batory Dworzec do dwutorowego ruchu tramwajowego.
EDIT 2014-03-12: Położono wczoraj pierwsze dwie płyty Edilon od strony dworca PKP.
EDIT 2014-05-02: Pozostało jeszcze zespawać nowy tor w dwóch miejscach i zalać - tym samym cały wyłączony tor na odcinku Batory Dworzec - Jasińskiego będzie już gotowy.
09/10 – 11/12.05.2014 r. prace torowe w Chorzowie
W związku z pracami torowymi na ul. Armii Krajowej w Chorzowie Batorym od godz. 05:40 w nocy z dnia 09/10.05.2014 r. do godz. 04:00 w nocy z dnia 11/12.05.2014 r. nastąpi zmiana organizacji ruchu tramwajowego.
Linia nr 7 - kursować będzie na trasie: Łagiewniki Targowisko – Chorzów Ratusz oraz Zawodzie Pętla – Chorzów Batory zajezdnia
Linia nr 40 - kursować będzie na trasie: Zawodzie zajezdnia – Chorzów Batory zajezdnia
Na trasie Chorzów Ratusz – Chorzów Batory zajezdnia i Świętochłowice Gazownia – Chorzów Batory zajezdnia uruchomiona zostanie komunikacja zastępcza kursująca zgodnie z tramwajowymi rozkładami jazdy.
Przystanki linii T- 40 w kierunku Chorzowa:
Chorzów Batory Zajezdnia (tramwajowy) – Chorzów BOWiD DTŚ (przejazd ul. Armii Krajowej, Gałeczki i DTŚ) – Chorzów Dom Działkowca (stanowisko tymczasowe na ul. Hajduckiej) – Chorzów Cmentarna (stanowisko tramwajowe) – Chorzów Kościół św. Jadwigi – Chorzów Sobieskiego – Chorzów Rynek (przystanek autobusowy na ul. Katowickiej)
Przystanki linii T- 40 w kierunku Katowic:
Chorzów Ratusz (stanowisko tymczasowe pod estakadą na ul. Faski) – Chorzów Sobieskiego (tramwajowy) – Chorzów Kościół św. Jadwigi (tramwajowy) – Chorzów Cmentarna (stanowisko tramwajowe) – Chorzów Dom Działkowca (stanowisko tramwajowe) – Chorzów Racławicka (stanowisko tymczasowe) – Chorzów Batory Dworzec PKP (stanowisko tramwajowe) – Chorzów Batory Piekarska (tramwajowy) – Chorzów Batory Zajezdnia
Przystanki linii T- 7 w kierunku Świętochłowic:
Chorzów Batory Zajezdnia (tramwajowy) – Chorzów BOWiD DTŚ (przejazd ul. Armii Krajowej, Gałeczki i DTŚ) – Świętochłowice Gazownia (tramwajowy; przejazd wzdłuż DTŚ i ul. Bałtycką)
Przystanki linii T- 7 w kierunku Chorzowa:
Świętochłowice Gazownia (tymczasowy w rejonie przystanku tramwajowego) – Chorzów Batory Dworzec PKP (stanowisko tramwajowe) – Chorzów Batory Piekarska (tramwajowy) – Chorzów Batory Zajezdnia (tramwajowy)
Uwaga:
Ze względu na obowiązującą organizację ruchu drogowego w ciągu ul. Armii Krajowej przystanki: Chorzów Batory zajezdnia, Chorzów Batory Piekarska i Chorzów Batory Dworzec PKP dla kier. Świętochłowice i Chorzów Ratusz będą obsługiwane przez komunikację zastępczą na przystankach dla kier. Chorzów Batory zajezdnia (drogą okrężną).
W związku z pracami torowymi na ul. Armii Krajowej w Chorzowie Batorym od godz. 05:40 w nocy z dnia 09/10.05.2014 r. do godz. 04:00 w nocy z dnia 11/12.05.2014 r. nastąpi zmiana organizacji ruchu tramwajowego.
Linia nr 7 - kursować będzie na trasie: Łagiewniki Targowisko – Chorzów Ratusz oraz Zawodzie Pętla – Chorzów Batory zajezdnia
Linia nr 40 - kursować będzie na trasie: Zawodzie zajezdnia – Chorzów Batory zajezdnia
Na trasie Chorzów Ratusz – Chorzów Batory zajezdnia i Świętochłowice Gazownia – Chorzów Batory zajezdnia uruchomiona zostanie komunikacja zastępcza kursująca zgodnie z tramwajowymi rozkładami jazdy.
Przystanki linii T- 40 w kierunku Chorzowa:
Chorzów Batory Zajezdnia (tramwajowy) – Chorzów BOWiD DTŚ (przejazd ul. Armii Krajowej, Gałeczki i DTŚ) – Chorzów Dom Działkowca (stanowisko tymczasowe na ul. Hajduckiej) – Chorzów Cmentarna (stanowisko tramwajowe) – Chorzów Kościół św. Jadwigi – Chorzów Sobieskiego – Chorzów Rynek (przystanek autobusowy na ul. Katowickiej)
Przystanki linii T- 40 w kierunku Katowic:
Chorzów Ratusz (stanowisko tymczasowe pod estakadą na ul. Faski) – Chorzów Sobieskiego (tramwajowy) – Chorzów Kościół św. Jadwigi (tramwajowy) – Chorzów Cmentarna (stanowisko tramwajowe) – Chorzów Dom Działkowca (stanowisko tramwajowe) – Chorzów Racławicka (stanowisko tymczasowe) – Chorzów Batory Dworzec PKP (stanowisko tramwajowe) – Chorzów Batory Piekarska (tramwajowy) – Chorzów Batory Zajezdnia
Przystanki linii T- 7 w kierunku Świętochłowic:
Chorzów Batory Zajezdnia (tramwajowy) – Chorzów BOWiD DTŚ (przejazd ul. Armii Krajowej, Gałeczki i DTŚ) – Świętochłowice Gazownia (tramwajowy; przejazd wzdłuż DTŚ i ul. Bałtycką)
Przystanki linii T- 7 w kierunku Chorzowa:
Świętochłowice Gazownia (tymczasowy w rejonie przystanku tramwajowego) – Chorzów Batory Dworzec PKP (stanowisko tramwajowe) – Chorzów Batory Piekarska (tramwajowy) – Chorzów Batory Zajezdnia (tramwajowy)
Uwaga:
Ze względu na obowiązującą organizację ruchu drogowego w ciągu ul. Armii Krajowej przystanki: Chorzów Batory zajezdnia, Chorzów Batory Piekarska i Chorzów Batory Dworzec PKP dla kier. Świętochłowice i Chorzów Ratusz będą obsługiwane przez komunikację zastępczą na przystankach dla kier. Chorzów Batory zajezdnia (drogą okrężną).
Na skrzyżowaniu przy dworcu zamontowano już krzyżownice. Na odcinku Wyspiańskiego - Wita Stwosza przy nowym torze leży już nowy asfalt, więc:
- można już przesunąć tymczasowy przystanek Chorzów Batory Piekarska w tradycyjne miejsce
- przełożyć ruch samochodowy, aby rozpocząć prace remontowe drugiego toru
- można już przesunąć tymczasowy przystanek Chorzów Batory Piekarska w tradycyjne miejsce
- przełożyć ruch samochodowy, aby rozpocząć prace remontowe drugiego toru
ŹródłoChorzów – kolejny etap remontu torowiska na ul. Armii Krajowej w Chorzowie Batorym – dotyczy linii tramwajowych nr 7 i 30
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że z powodu kolejnego etapu remontu torowiska tramwajowego na ul. Armii Krajowej w Chorzowie Batorym od 4 do 6 lipca 2014 roku (piątek – niedziela) zostanie zamknięte dla ruchu tramwajowego skrzyżowanie z al. Bojowników o Wolność i Demokrację.
Linia nr 7 będzie skrócona do zajezdni Chorzów Batory:
Zawodzie Pętla – Chorzów Batory Zajezdnia.
Nie będą obsługiwane przystanki na odcinku Chorzów Batory Piekarska – Biskupice Pętla.
Zostanie przywrócona linia nr 30 na zmienionej trasie:
Biskupice Pętla – … – Bytom Zamłynie – Bytom Łagiewnicka – Bytom Urząd Pracy – Łagiewniki Gojny n/ż – Łagiewniki Szyby Rycerskie n/ż – Łagiewniki Krzyżowa – Łagiewniki Fabryczna – Łagiewniki Targowisko – Chropaczów Osiedle Na Wzgórzu – Piaśniki Skrzyżowanie – Piaśniki Osiedle Skałka – Świętochłowice Polna – Świętochłowice Kościół – Świętochłowice Szpital – Świętochłowice Mijanka – Świętochłowice Gazownia – Chorzów Bałtycka – Chorzów Kościół św. Jadwigi – Chorzów Sobieskiego (tylko w kierunku Ratusza) – Chorzów Żeromskiego (tylko w kierunku Biskupic) – Chorzów Dworcowa (tylko w kierunku Biskupic) – Chorzów Ratusz.
Zostanie uruchomiona czasowa linia autobusowa T-7:
Trasa: Chorzów Batory Zajezdnia, Armii Krajowej, (Katowice) Gliwicka, (Chorzów) J. Gałeczki, Drogowa Trasa Średnicowa, Bałtycka, Wolności, Świętochłowice Gazownia.
Powrót: Świętochłowice Gazownia, Katowicka, (Chorzów) Armii Krajowej, Chorzów Batory Zajezdnia.
Przystanki: Chorzów Batory Zajezdnia, Chorzów DTŚ – BOWiD (stanowisko tymczasowe przed skrzyżowaniem z al. Bojowników o Wolność i Demokrację), Chorzów DTŚ – BOWiD (stanowisko za skrzyżowaniem z al. Bojowników o Wolność i Demokrację), Świętochłowice Gazownia.
Powrót: Świętochłowice Gazownia (stanowisko tymczasowe za skrzyżowaniem z ul. Wolności w Chorzowie), Chorzów Batory Dworzec PKP (stanowisko tramwajowe), Chorzów Batory Piekarska (stanowisko tramwajowe), Chorzów Batory Zajezdnia.
Rozkłady jazdy zostaną zmienione.
(Nie jestem pewien czy to powinno trafić do "Drobne Remonty", ale skoro kolejny etap, więc wrzucam tu. Ewentualnie proszę przenieść.)
EDYCJA 14 SIERPNIA
Zauważyłem że w końcu jakoś na nowo ruszyły tam prace. Na odcinku (chyba) od Zajezdni Batory do skrzyżowania z trasą linii 40 są już ułożone płyty, a nad płytami na deseczkach ułożone torowisko. Jak się nie mylę, to nowe torowisko (to w kierunku Katowic) jest przed zmianą skrajów drogi dla samochodów.
EDYCJA 2014.09.20
Na odcinku od Zajezdni na Batorym do przystanku Batory Piekarska szyny w chyba 1/3 lub w 3/4 jest w torowisku. Reszta na drewnianych klockach stoi nad płytami. Na odcinku od Piekarskiej do skrzyżowania z ul. BOiWD (to w tą ulice skręca 20 prawda?) i kawałek dalej do mijanki dalej nie ma nic, prócz tam chyba małego kawałka płyt przy skrzyżowaniu z trasą 20.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Jest wymieniona kanalizacja, nowe podłoże i położyli już Edilona od skrzyżowania z BOWiD do skrzyżowania z Wita Stwosza. Tam cały czas trwają prace, tylko nie stricte związane z komunikacją tramwajowąelot360 pisze:Na odcinku od Piekarskiej do skrzyżowania z ul. BOiWD (to w tą ulice skręca 20 prawda?) i kawałek dalej do mijanki dalej nie ma nic, prócz tam chyba małego kawałka płyt przy skrzyżowaniu z trasą 20.
Nie znam się deka na tym, ale chyba ważne że coś robiąPenny pisze:Jest wymieniona kanalizacja, nowe podłoże i położyli już Edilona od skrzyżowania z BOWiD do skrzyżowania z Wita Stwosza. Tam cały czas trwają prace, tylko nie stricte związane z komunikacją tramwajowąelot360 pisze:Na odcinku od Piekarskiej do skrzyżowania z ul. BOiWD (to w tą ulice skręca 20 prawda?) i kawałek dalej do mijanki dalej nie ma nic, prócz tam chyba małego kawałka płyt przy skrzyżowaniu z trasą 20.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Musiałbym poszukać, gdzie to znalazłem, ale pamiętam, jak czytałem o tej przebudowie w gazecie:105N #338 pisze:Ktoś wie, w którym roku przystanek podzielono na dwa i jaki był tego powód?
- poprawa bezpieczeństwa skrzyżowania;
- integracja z przystankami autobusowymi;
- potencjalna oszczędność czasu przejazdu wynikająca z umieszczenia przystanków przed skrzyżowaniem, a nie za.
Tak właśnie myślałem, że głównym powodem było skrzyżowanie, a pomysłu z wysepką nie zastosowano z powodu braku pieniędzy.Penny pisze:Musiałbym poszukać, gdzie to znalazłem, ale pamiętam, jak czytałem o tej przebudowie w gazecie:105N #338 pisze:Ktoś wie, w którym roku przystanek podzielono na dwa i jaki był tego powód?
- poprawa bezpieczeństwa skrzyżowania;
- integracja z przystankami autobusowymi;
- potencjalna oszczędność czasu przejazdu wynikająca z umieszczenia przystanków przed skrzyżowaniem, a nie za.
Penny, nie orientujesz się może jeszcze, który to mógł być rok?
Na Forum Polskich Wieżowców natknąłem się na fotki z remontu (Patrz posty #15861-15863). Wygląda na to, że praktycznie roboty zakończone.
Swoją drogą bardzo się zdziwiłem, że jednotor, prócz wydłużenia w stronę Katowic, wydłużył się także znacznie do samego Chorzowa.
Swoją drogą bardzo się zdziwiłem, że jednotor, prócz wydłużenia w stronę Katowic, wydłużył się także znacznie do samego Chorzowa.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
W Chorzowie Batorym nie ma już jednotoru. Natomiast długość jednotorów pomiędzy granicą Chorzowa i Katowic a przystankiem Załęże Wiśniowa jest identyczna. Lokalizację zmieniła jedynie mijanka pośrednia.elot360 pisze:Swoją drogą bardzo się zdziwiłem, że jednotor, prócz wydłużenia w stronę Katowic, wydłużył się także znacznie do samego Chorzowa.
Z tego, co pamiętam (tak, chodzi mi o mijankę w Załężu), to zaczynała się za przystankiem, a kończyła się na wysokości przystanku Załęże Szkoła (No może nieco wcześniej )Penny pisze:W Chorzowie Batorym nie ma już jednotoru. Natomiast długość jednotorów pomiędzy granicą Chorzowa i Katowic a przystankiem Załęże Wiśniowa jest identyczna. Lokalizację zmieniła jedynie mijanka pośrednia.elot360 pisze:Swoją drogą bardzo się zdziwiłem, że jednotor, prócz wydłużenia w stronę Katowic, wydłużył się także znacznie do samego Chorzowa.
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Początek mijanki na tym zdjęciu istnieje już od około miesiąca. A w miejscu, które Ty masz na myśli, jest krótki odcinek dwutorowy, który nazwałem mijanką pośrednią.elot360 pisze:Z tego, co pamiętam (tak, chodzi mi o mijankę w Załężu), to zaczynała się za przystankiem, a kończyła się na wysokości przystanku Załęże Szkoła (No może nieco wcześniej )
]Nie zauważyłeś, że nie podałem dokładniejszej daty mojego pamiętania. Bo tak na wakacje, może trochę później, mi to siedzi we łbie. Do Katowic spraw nie mam, więc sugeruję się zdjęciami robionymi przez użytkowników, którzy jedynie co mają w kieszeni to aparat, telefon i 3 paczki dodatkowych baterii oraz 2 stacje dokujące na akumulatory. (Takie moje wyobrażenie). Stąd moje zdziwienie.Penny pisze:Początek mijanki na tym zdjęciu istnieje już od około miesiąca. A w miejscu, które Ty masz na myśli, jest krótki odcinek dwutorowy, który nazwałem mijanką pośrednią.elot360 pisze:Z tego, co pamiętam (tak, chodzi mi o mijankę w Załężu), to zaczynała się za przystankiem, a kończyła się na wysokości przystanku Załęże Szkoła (No może nieco wcześniej )
Make Galeria Szynowy Śląsk great again!
galeria/
galeria/
Zauważyłem, dlatego Ci tą datę przybliżyłem.elot360 pisze:Nie zauważyłeś, że nie podałem dokładniejszej daty mojego pamiętania.
EDIT: Niecałe trzy tygodnie (około 20 grudnia 2014) temu zamontowano sanki do automatycznej obsługi zwrotnic, aby ułatwić (przyspieszyć) zjazd do zajezdni. Powieszono też sygnalizatory. Jednak jeszcze to wszystko nie zostało uruchomione.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości