Czyli jedna stodwójka w ruchu mniej.luki pisze: Zatem zdjęte będą 4 wagony 102Na, z poc. 711, 372, 374, 375.
(...)
Na 11 będą 102Na na pociagach 111, 115, 117.
Oczywiście rozkład jak zwykle musi być napisany z błędami. Q kierunku bytomia wszystkie kursy 4102 i 4104 są obsadzone solówką. Do Katowic na składzie.luki pisze: Na 41 dodane zostają:
w robocze skład na 4102
Licząc jeszcze linię 7 Stroszek ma cztery składy mniej. Martwi mnie to, bo jest to okazja do nicnierobienia z 465, 764 (ew. 780) oraz motywacja do odstawiania i szabrowania kolejnych doczep. Rozsądnym byłby teraz powrót do Zawodzia 578+577 i może jeszcze czegoś .luki pisze:No superDW pisze:Na 6 też zostają dodane składy na Stroszowych poc. 604 i 606.
Więc w sumie trzy składy jak gdyby z tych 11-tek... ale gdzie pozostałe trzy ?
Trochę to dziwne. Rozkład kursów na 31 się na pewno nie zmienił, bo nie ma nic na ten temat na KZK. Rozkład na 41 jest nowy jedynie dla TŚ w sensie obsad. Może dlatego, że 31 jest teoretycznie łączone z 41 (wóz 10. i 6.) to też się znalazła ta linia w tym komunikacie, ale w praktyce nie ma żadnej zmiany.luki pisze:no i nie ma jeszcze aktualizacji linii 31, bym się tam zdziwił na skład planowy
Myślę, że to błąd. Tam lubią błędy , ale szacunek, że w ogóle się w to bawią. Bez tego byłoby ciężko.luki pisze: Na 11 jest coś nie tak...
w dni robocze jest ok, 102Na są ulokowane na nieparzystych, ale zobaczcie sobotę, 102Na i nawet ta solówka zjeżdżają do ok. 20:00, a składy jeszcze się telepią do północy... ciekawe czy to błąd czy faktycznie jutro się to okaże prawdą...
No i 20 również. Zaś jest 2001-2007 i 2011-2012. Kompletnie nieczytelne Ręce opadają. Ino trzynastce oszczędziła zero.Boguś pisze:Na TŚ 11 są oznaczone jako poc.1101, 1102, 1103 itd.
36 jako 3601, 3602 itd.
37 jako 3701, 3702, 3703 itd.
Na linii 20 jest poc. 2012 na jedno poranne kółko. Ciekawe czy potem KZK wpisał przedysponowanie na jakąś solówkę 13, 37 lub do starych rozkładów czy to już sama zajezdnia sobie ustali plan służby motorowego po zadaniu 2012. Ale służba może iść razem z wagonem (inny pociąg solowy) lub bez (motorowy weźmie potem na skład).