Remonty kapitalne w ZUR w Chorzowie

O bieżących remontach i realizowanych zakupach taboru tramwajowego.
Wiadomość
Autor
Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#101 Post autor: Marcin » 20 mar 2009, 00:32

A właśnie, prawda to że doczepa #635 ma być doczepą czynną ?.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9369
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#102 Post autor: Penny » 20 mar 2009, 00:54

Marcin pisze:A właśnie, prawda to że doczepa #635 ma być doczepą czynną ?.
doczepą czynną = ? Przecież wszystkie mamy czynne... Czy chodzi o to, że będzie się nadawało na solówkę?

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#103 Post autor: Marcin » 20 mar 2009, 00:57

Penny pisze:doczepą czynną = ? Przecież wszystkie mamy czynne... Czy chodzi o to, że będzie się nadawało na solówkę?
Fakt moja pomyłka, chodziło mi o to czy mają zamiar go przerobić na 105NaD.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#104 Post autor: memphis » 20 mar 2009, 01:03

Penny pisze:
Marcin pisze:A właśnie, prawda to że doczepa #635 ma być doczepą czynną ?.
doczepą czynną = ? Przecież wszystkie mamy czynne... Czy chodzi o to, że będzie się nadawało na solówkę?
Poza 258 nie mamy żadnej doczepy - ani czynnej, ani biernej. O pomyśle, żeby 635 był faktycznie doczepą (bez kabiny motorniczego) też już słyszałem, ale nie wiem czy będzie takie coś realizowane. Podejrzewam, że nie - po co w Będzinie taki wagon jak za chwilę tam żaden skład może nie jeździć?

R_G
Posty: 2720
Rejestracja: 16 lut 2008, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

#105 Post autor: R_G » 20 mar 2009, 08:02

memphis pisze:
Penny pisze:
Marcin pisze:A właśnie, prawda to że doczepa #635 ma być doczepą czynną ?.
doczepą czynną = ? Przecież wszystkie mamy czynne... Czy chodzi o to, że będzie się nadawało na solówkę?
Poza 258 nie mamy żadnej doczepy - ani czynnej, ani biernej. O pomyśle, żeby 635 był faktycznie doczepą (bez kabiny motorniczego) też już słyszałem, ale nie wiem czy będzie takie coś realizowane. Podejrzewam, że nie - po co w Będzinie taki wagon jak za chwilę tam żaden skład może nie jeździć?
Optymista :mryellow:

Ktoś tam na forum się wypowiadał że ~doczepa~ (wcześniej skład jeździł w zestawieniu #636+635, teraz mówi się o #635+636) tego składu ma być bez kabiny.

Jeśli #602 miał przejść remont bieżący to jestem pod wrażeniem co się dzieje w ZUR z tym wagonem :)
:!: Pozdrawiam R1 :santa: :!:

ff
Posty: 5734
Rejestracja: 13 lis 2006, 18:33
Lokalizacja: ---

#106 Post autor: ff » 20 mar 2009, 09:20

R_G pisze:Jeśli #602 miał przejść remont bieżący to jestem pod wrażeniem co się dzieje w ZUR z tym wagonem :)
Jak kojarzę, jakiś czas temu Tatra pisał na WPK, że będa już tylko kapitalki.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#107 Post autor: DW » 20 mar 2009, 19:18

ff pisze:
R_G pisze:Jeśli #602 miał przejść remont bieżący to jestem pod wrażeniem co się dzieje w ZUR z tym wagonem :)
Jak kojarzę, jakiś czas temu Tatra pisał na WPK, że będa już tylko kapitalki.
Tylko, że jakiś czas później pisał, że z powodu braku funduszy liczba kapitalek w tym roku miała być ograniczona chyba o połowę do jakiś ośmiu, więc mogą się odbyć też remonty o mniejszym zakresie. Choć #602 i #636+635 pojechały do Chorzowa z przeznaczeniem na RK.

Ciekawie teraz wygląda #636+635, bo jak tak na niego patrzę to wygląda niewiele gorzej niż jak jeździł liniowo ;)
:arrow: http://www.phototrans.eu/14,310670,0.html
:arrow: http://www.phototrans.eu/14,310671,0.html
Nieźle pordzewiały... Mam nadzieję, że mają dobre środki antykorozyjne, bo w przeciwnym wypadku jego remont nie miałby sensu, bo za parę lat skład rozpadłby się podczas jazdy ;)
No i ciekawi mnie co z słupkiem pomiędzy 2. a 3. drzwiami, bo tam też się ściana rozpadała :|

Jest jeszcze fotka #716, który powinien wyjechać najszybciej z tej czwórki
:arrow: http://www.phototrans.eu/14,310734,0.html

---------------------------------
Pojawiła się również fotka #677 z nowym przodem, który chyba też się łapie pod jakiś remont (RB?). Widać m.in. nowe siedzenia i pantograf.
:arrow: http://www.phototrans.eu/14,310674,0.html
Ostatnio zmieniony 20 mar 2009, 19:25 przez DW, łącznie zmieniany 1 raz.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#108 Post autor: Marcin » 20 mar 2009, 19:25

Dziwi mnie że w #525 nie pojawiły się jeszcze zasłonki plakaty itp, czyżby Będzin się uspokoił ?.
DW pisze:Pojawiła się również fotka #677 z nowym przodem, który chyba też się łapie pod jakiś remont (RB?). Widać m.in. nowe siedzenia i pantograf.
:arrow: http://www.phototrans.eu/14,310674,0.html
Oczywiście zostawili mu tyrystory ?.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#109 Post autor: Marcin » 07 kwie 2009, 22:20


Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#110 Post autor: Peter » 07 kwie 2009, 22:42

Z tego co widać to jeszcze #716 jednak nie skończyli, bo elektrykę zakładają ;-)
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#111 Post autor: DW » 21 kwie 2009, 19:01

Wagony #602, #635 i #636 przechodzą najprawdop. remont kapitalny.
Niestety nie będzie tak jak zapowiadano i drugi wagon składu#636+635 nie będzie jednak doczepą czynną, lecz ma on również posiadać kabinę. W dodatku ma być ona w pełni wyposażona i oba wozy mają jeździć solo :!:

Trochę szkoda, że na 27 nadal nie będzie żadnego składu po remoncie, ale kiedyś może wreszcie się tego doczekamy... ;)

Skoro już mowa o remontach to wagon #740, który nie jeździł od listopada 2008 do marca 2009 przechodził naprawę tyrystorów, które zostały wysłane do Warszawy (w celu przeprowadzenia prac). Przy okazji przeszedł też inne prace, gdyż odwlekano je podobno przez lata (szkoda tylko, że go w całości nie odnowiono :P ).

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#112 Post autor: Peter » 21 maja 2009, 06:25

Jechałem ostatnio wagonem #716 i strasznie trzeszczy nad pierwszym wózkiem przy skrętach i kołysaniu. Coś jest chyba nie do końca w porządku z czopem skrętu.
*SDIP (U.N.O.)

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#113 Post autor: Marcin » 21 maja 2009, 11:17

Peter pisze:Jechałem ostatnio wagonem #716 i strasznie trzeszczy nad pierwszym wózkiem przy skrętach i kołysaniu. Coś jest chyba nie do końca w porządku z czopem skrętu.
Hmm z tego co pamiętam w #674 też na początku tak trzeszczało.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#114 Post autor: DW » 21 maja 2009, 18:27

Za to w #525 przy hamowaniu coś "skrzeczy" przy pierwszym wózku.

puschel
Posty: 420
Rejestracja: 26 sty 2009, 01:02
Lokalizacja: Zabrze - Mikulczyce

#115 Post autor: puschel » 21 maja 2009, 22:24

Gliwicki 658 pojechał do ZURU.
Puschel

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#116 Post autor: Peter » 22 maja 2009, 06:42

puschel pisze:Gliwicki 658 pojechał do ZURU.
To chyba dobrze, bo ktoś pisał swego czasu że jego stan jest jednak dość kiepski :)
*SDIP (U.N.O.)

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#117 Post autor: rafalurbino18 » 22 maja 2009, 15:42

Peter pisze:
puschel pisze:Gliwicki 658 pojechał do ZURU.
To chyba dobrze, bo ktoś pisał swego czasu że jego stan jest jednak dość kiepski :)
Zgadza się. Właśnie się zastanawiałem gdzie się podziewa, bo dość długo go nie widziałem ale się wyjaśniło.

memphis
Posty: 1124
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:55
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S

#118 Post autor: memphis » 01 cze 2009, 17:48

DW pisze:Wagony #602
Dzisiaj powinien był się zakończyć RK tego wagonu.
Skoro już mowa o remontach to wagon #740, który nie jeździł od listopada 2008 do marca 2009 przechodził naprawę tyrystorów, które zostały wysłane do Warszawy (w celu przeprowadzenia prac).
718 chyba też przejdzie taką kurację.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#119 Post autor: Marcin » 01 cze 2009, 18:56

memphis pisze:Dzisiaj powinien był się zakończyć RK tego wagonu.
Dziś ZTCW przechodził już jazdy próbne.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#120 Post autor: DW » 01 cze 2009, 21:26

Marcin pisze:
memphis pisze:Dzisiaj powinien był się zakończyć RK tego wagonu.
Dziś ZTCW przechodził już jazdy próbne.
Raczej powrót do Będzina z tablicami "Jazda próbna" :P Bo dziś chyba pierwszy raz był widziany w Zagłębiu po RK.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#121 Post autor: Marcin » 17 lip 2009, 22:03

#636+635 jest już w Będzinie :).

http://www.baloonik.lua.pl/527.jpg

Foto, kol.piotrekw

Te wagony po lewej jak coś ;].

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#122 Post autor: mark40 » 22 lip 2009, 22:30

W wagonie #716 zauważyłem 5 zamontowanych dmuchaw. To dobrze, zimą będzie w nich cieplej. 3 to zdecydowanie za mało było. Czy wiadomo jak w pozostałych wagonach po RK? Montowano już 5 we wczesniej wyremontowanych wagonach czy #716 jest pierwszy?

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#123 Post autor: DW » 23 lip 2009, 22:14

mark40 pisze:W wagonie #716 zauważyłem 5 zamontowanych dmuchaw. To dobrze, zimą będzie w nich cieplej. 3 to zdecydowanie za mało było. Czy wiadomo jak w pozostałych wagonach po RK? Montowano już 5 we wczesniej wyremontowanych wagonach czy #716 jest pierwszy?
#602 też ma 5 nagrzewnic. Podobnie mają #635 i #636, ale wcześniejsze wozy miały jeszcze po 3...

Z dzisiejszych informacji w DPD można wnioskować, że rozpoczęto liniową eksploatację wozów #635 i #636 po RK. Możliwe, że zostały przypisane do linii 24, bo dziś pojawiły się tam obydwa. W takim razie z '24' musiałby zostać zdjęte jakieś wozy, bo 5 z 6 poc. było już obsadzone przydziałami.

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#124 Post autor: DW » 18 sie 2009, 21:34

Wagony #636 i #635, które trafiły miesiąc temu do Będzina po RK już są szabrowane.
Z wagonu #635 z przedniej części dachu zniknęły już "grzybek" i kabel zasilający, a z #636, jak na razie tylko sam kabel (grzybek nadal jest na dachu).

Ponadto wewnątrz #636 nie wygląda jak wóz dopiero co remoncie. Jest już cały uświniony - podłoga brudna, pełno pajęczyn, a pod przedostatnim wywietrznikiem chodził sobie niemały pajączek. Ponadto w wywietrzniku koło 2. drzwi urwany jest już uchwyt (w dwóch miejsach) i teraz trzyma się chyba tylko wywietrznika... :-|

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#125 Post autor: Peter » 20 sie 2009, 19:26

Powracając do #699 z tego co widziałem (podziękowania :eye: ) i się dowiedziałem jest w fazie montażu instalacji elektrycznej. :)
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#126 Post autor: DW » 20 sie 2009, 21:29

Peter pisze:Powracając do #699 z tego co widziałem (podziękowania :eye: ) i się dowiedziałem jest w fazie montażu instalacji elektrycznej. :)
Potwierdzam. Pudło, wraz ze ścianami jest już gotowe. Ściany czołowe, tak jak zapowiadano na razie są jak w normalnych stopiątkach, ale ponoć ma otrzymać te plastikowe wkładki. Wagon będzie mógł jeździć w składzie, bo jest poprowadzony kabel zasilający do tyłu oraz z otworu na jedną z tylnych lamp zwisał kabel doprowadzający sygnał do gniazda (którego w pudle nie było, więc pewnie będzie w plastiku).
Chodzą też słuchy, że po #699 również #687 ma mieć ściany czołowe z tworzywa, tylko, że on ma móc jeździć jako doczepa. Ciekawe, czy będzie się różnił tylko tym, że będzie miał gniazdo z przodu, czy może zrobią z niego 105NaD bez kabiny (co byłoby mądrzejsze, jakby miał jeździć w składzie).

Dwa tygodnie temu prace przy pozostałych wozach w ZUR były następujące:
- #658 - montowanie ścian do szkieletu
- #321 (najprawdop.) - prace przy blacharce
- dwa inne wozy (#687?, ?) - prace przy szkielecie
- #527 - rozpoczęcie prac (nadal stał z rozbitym przodem)

Awatar użytkownika
shinkadamo
Posty: 112
Rejestracja: 22 sie 2007, 22:20
Lokalizacja: Ruda Śląska

#127 Post autor: shinkadamo » 15 wrz 2009, 17:40

http://www.phototrans.eu/14,355942,0,Ko ... a_699.html

Bardzo ładnie prezentuje się przód tego wagonu. Mam nadzieję, że więcej wagonów dostanie takie czoła.
Kaj tyn Ikarus na uoziym dwa?
A kaj ta Zibena z Bipom do Zwardůnia?

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#128 Post autor: Marcin » 15 wrz 2009, 17:43

Hm tak prawdę mówiąc wcześniej myślałem że ten przód wygląda tandetnie, ale widząc go dziś na żywo w Katowicach zmieniłem zdanie, jak kolega wyżej mam nadzieję że więcej wozów po ZUR dostanie taką mordkę.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#129 Post autor: luki » 15 wrz 2009, 20:18

Ja go dziś nie planowałem focić, ale skoro już się trafiło ślepej kurze ziarno...
http://www.galeria.tramwaje.slask.pl/di ... p?pos=-485
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#130 Post autor: Boguś » 15 wrz 2009, 22:40

Dodam tylko, że boczny wyświetlacz zamontowano w tym samym miejscu co w żelazkach.

rafalurbino18
Posty: 6216
Rejestracja: 09 paź 2007, 13:56
Lokalizacja: Zabrze

#131 Post autor: rafalurbino18 » 20 mar 2010, 07:22

W drugiej połowie 2009 roku wykonano łącznie sześć remontów kapitalnych w Zakładzie Usługowo-Remontowym w Chorzowie Batorym. W większości remontów kapitalnych wykonano tym razem zmieniony design ściany czołowej. Odbyło się także sporo napraw bieżących oraz powypadkowych.

-> Cały Artykuł na portalu WPK

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 8468
Rejestracja: 12 lis 2006, 06:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#132 Post autor: Peter » 20 mar 2010, 09:30

Najciekawsza chyba jest informacja o remoncie kapitalnym eLek #131+132 i prawdopodobnym skierowaniu do ruchu liniowego. Czyżby powrót składu #550+551 po ponad 12 latach? Ciekawe czy go będą przebudowywać w takim razie na 105Na :)
*SDIP (U.N.O.)

DW
Posty: 8055
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#133 Post autor: DW » 20 mar 2010, 10:00

Peter pisze:Najciekawsza chyba jest informacja o remoncie kapitalnym eLek #131+132 i prawdopodobnym skierowaniu do ruchu liniowego. Czyżby powrót składu #550+551 po ponad 12 latach? Ciekawe czy go będą przebudowywać w takim razie na 105Na :)
Skoro podczas RK z wozu pozostaje sam szkielet ( http://www.phototrans.eu/14,310670,0,Ko ... a_636.html )
to raczej nie będą z niego robić 105N, tylko będzie to pewnie 105Na - "ZURek" ;)

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#134 Post autor: Boguś » 20 mar 2010, 11:03

Peter pisze:Najciekawsza chyba jest informacja o remoncie kapitalnym eLek #131+132 i prawdopodobnym skierowaniu do ruchu liniowego. Czyżby powrót składu #550+551 po ponad 12 latach?
To może oznaczać kasację #680+679 lub #695+593.

Marcin
Posty: 1860
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:59
Lokalizacja: Sosnowiec - Zagórze

#135 Post autor: Marcin » 20 mar 2010, 23:35

Boguś pisze:To może oznaczać kasację #680+679 lub #695+593.
Skłaniając się bardziej ku temu drugiemu, takiego strupa to chyba nawet Będzin nie ma.

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#136 Post autor: Boguś » 21 mar 2010, 15:48

Marcin pisze:
Boguś pisze:To może oznaczać kasację #680+679 lub #695+593.
Skłaniając się bardziej ku temu drugiemu, takiego strupa to chyba nawet Będzin nie ma.
#695+593 jednak będzie jeździł. Możliwe, że pierwszy wagon przygotowanie do rejestracji będzie miał w ZUR, a drugi na Zawodziu. Co do #680+679, na razie jest odstawiony.

Awatar użytkownika
N954
Posty: 3
Rejestracja: 21 kwie 2010, 20:09
Lokalizacja: Bytom

#137 Post autor: N954 » 25 cze 2010, 21:34

Po remoncie w ZUR w Chorzowie jest już wagon 255.

Awatar użytkownika
luki
Posty: 5409
Rejestracja: 11 lis 2006, 13:29
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#138 Post autor: luki » 25 cze 2010, 21:57

N954 pisze:Po remoncie w ZUR w Chorzowie jest już wagon 255.
Ten wagon już pojechał na Stroszek. Czytaj inne tematy zanim coś napiszesz:
np. http://www.forum.tramwaje.slask.pl/view ... 4437#44437
Legenda:
R - obsada z rozkładu
D - domyślam się, obsada typowana analogicznie
K - obsada z kamerki

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#139 Post autor: KZKGaPowicz » 03 sie 2011, 08:42

Wiem, że w planach tego roku nie przewidziano jakiegokolwiek RK 105Na, ale adam86 pisał coś w komentarzach na TWB, że 111N mają jednak RK przejść. Czy ktoś mógłby coś napisać na ten temat?
Czy w przyszłym roku planuje się jakieś RK w ZUR (za wyjątkiem ewentualnych modernizacji z programu unijnego)?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#140 Post autor: adam86 » 03 sie 2011, 16:40

Nie będzie remontu 111N, na razie tylko wiedeńce.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#141 Post autor: KZKGaPowicz » 28 gru 2011, 12:42

W przyszłym roku zaplanowano RK kilku 105Na. Wiadomo może w jakim stylu, tzn. "ZURek" czy "żelaZURek"? Pytam, gdyż jak na RK pojechał #625, to mówiono, że rozpoczyna on nowy standard RK, a później, że jest to przypadek jednostkowy. Jakie wagony przewiduje się do RK w 2012 r. albo przynajmniej z jakich zajezdni? Z góry dziękuję za odpowiedź.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Mikulek

#142 Post autor: Mikulek » 28 gru 2011, 22:15

A nie mogliby zostawić oryginalnego wyglądu wagonu ?

Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#143 Post autor: Boguś » 06 sty 2012, 22:46

KZKGaPowicz pisze:W przyszłym roku zaplanowano RK kilku 105Na. Wiadomo może w jakim stylu, tzn. "ZURek" czy "żelaZURek"? Pytam, gdyż jak na RK pojechał #625, to mówiono, że rozpoczyna on nowy standard RK, a później, że jest to przypadek jednostkowy. Jakie wagony przewiduje się do RK w 2012 r. albo przynajmniej z jakich zajezdni? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Na pewno do ZUR-u przyjedzie #718, które przejdzie spory remont. Wnętrze oraz kabina wraz z pulpitem zostanie zrobiona jak w zurkach. Dodatkowo zostanie zrobiona blacharka, wagon ma dostać diodowe wyświetlacze. Aparatura zostanie naprawiona oraz uzupełniona. Prawdopodobnie przednia i tylna ściana pozostanie tradycyjna. Być może dostanie kwadratowe światła.

Mikulek

#144 Post autor: Mikulek » 07 sty 2012, 00:23

Boguś pisze:Prawdopodobnie przednia i tylna ściana pozostanie tradycyjna. Być może dostanie kwadratowe światła.
Jest!!! Na szczęście... Oby tak dalej z wszystkimi wagonami. Wybaczcie za to ( wiem że to nic nie wnosi do tematu i robię źle ) ale nie umiałem się powstrzymać...

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#145 Post autor: mark40 » 11 mar 2012, 12:29

To już chyba wiadomo, że w ZURze remonty kapitalne z programu unijnego przejdzie 30 stopiątek. Wagony będą wyposażone w monitoring oraz w piasecznice.

adam86
Posty: 928
Rejestracja: 31 maja 2008, 14:16
Lokalizacja: Chorzów

#146 Post autor: adam86 » 11 mar 2012, 15:07

mark40 pisze:To już chyba wiadomo, że w ZURze remonty kapitalne z programu unijnego przejdzie 30 stopiątek. Wagony będą wyposażone w monitoring oraz w piasecznice.
W tym roku mają być 4.
KZKGOP 1779

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#147 Post autor: KZKGaPowicz » 12 mar 2012, 12:16

Wiadomo może jakie wagony są typowane do modernizacji lub z jakich roczników oprócz #748, o którym już wiemy?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
mark40
Posty: 424
Rejestracja: 07 lis 2008, 13:09
Lokalizacja: Chorzów

#148 Post autor: mark40 » 24 mar 2012, 12:27

wg tego przetargu
http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... ur2712012/

skład 111N będzie ZURkiem w wersji I. Ze zmian to jeszcze dostanie normalne drzwi płatowe (nie harmonijkowe).

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#149 Post autor: KZKGaPowicz » 24 mar 2012, 13:27

mark40 pisze:wg tego przetargu
http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... ur2712012/

skład 111N będzie ZURkiem w wersji I. Ze zmian to jeszcze dostanie normalne drzwi płatowe (nie harmonijkowe).
Dostaną również wyświetlacze. Ciekawe czy po obu stronach wagonu będą boczne wyświetlacze?
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

Awatar użytkownika
Damian_1947
Posty: 1120
Rejestracja: 17 lis 2011, 19:05
Lokalizacja: Sosnowiec

#150 Post autor: Damian_1947 » 24 mar 2012, 17:50

Modernizacje unijne będą wykonywane w stylu wagonu #625.
Z tego co słyszałem ZUR nie będzie już robił klasycznych Zurków.
A co do 111-ek to 2 mamy szkielety w Batorym przy którym trwają już prace :)
Pozdrawiam ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości