Strona 2 z 2

: 10 lis 2013, 19:34
autor: Boguś
KZKGaPowicz pisze:Już wkrótce aktualizacja, muszę tylko wiedzieć, jaki charakter będzie miało 5 ostatnich zmodernizowanych wagonów w ramach outsourcingu.
#672, #688 i #760 to będą solówki. #719+720 to będzie skład z doczepą czynną.

: 11 lis 2013, 11:55
autor: KZKGaPowicz
Boguś pisze:
KZKGaPowicz pisze:Już wkrótce aktualizacja, muszę tylko wiedzieć, jaki charakter będzie miało 5 ostatnich zmodernizowanych wagonów w ramach outsourcingu.
#672, #688 i #760 to będą solówki. #719+720 to będzie skład z doczepą czynną.
Dzięki. Aktualizuję.

: 14 mar 2014, 21:02
autor: szymon nolewajk
Proszę o zaktualizowanie informacji na temat #734+735.

: 14 mar 2014, 22:40
autor: Penny
szymon nolewajk pisze:Proszę o zaktualizowanie informacji na temat #734+735.
A masz jakieś pewne informacje na jego temat? To że dzisiaj wykoleił się, nie mówi nic o przyszłości tego składu. Drugi wagon jest bez uszkodzeń przecież, a stanu po wypadku pierwszego wagonu jeszcze nie znamy.

: 15 mar 2014, 07:35
autor: DW
Penny pisze:
szymon nolewajk pisze:Proszę o zaktualizowanie informacji na temat #734+735.
A masz jakieś pewne informacje na jego temat? To że dzisiaj wykoleił się, nie mówi nic o przyszłości tego składu. Drugi wagon jest bez uszkodzeń przecież, a stanu po wypadku pierwszego wagonu jeszcze nie znamy.
Tym bardziej co ma to wspólnego z tym, że przeszedł parę lat temu remont bieżący? Po wykolejeniu nagle się go "pozbył"? ;)

: 15 mar 2014, 07:50
autor: szymon nolewajk
Mi chodzi o to, że ma kwadraty zamiast wyłupków.

: 15 mar 2014, 08:13
autor: DW
To nie mogłeś od razu napisać o co chodzi?

: 26 mar 2014, 14:21
autor: DTSN
Dziś do Zajezdni Gliwice dotarł z "ZUR" skład #757+758.

: 09 kwie 2014, 17:04
autor: polaraxa
W dn dzisiejszym serwisanci MODERTRANSU na Zawodziu rozpoczęli usuwanie usterek wynikłych podczas eksploatacji 105HF. Tym samym wracają do swoich par #675+676 oraz #771+772. Na Zawodziu MODERUSY będą jeżdzić w składach. Odbyło się też spotkanie przedstawicieli: ASSECO - TŚ S.A. - MODERTRANS w sprawie uruchomienia montażu urządzeń ŚKUP w tych wagonach.

: 09 kwie 2014, 19:13
autor: Szymek.
Wg informacji użytkownika Polaraxa skończył się już RB wagonu #816.

: 10 kwie 2014, 12:21
autor: KZKGaPowicz
Pozostały jeszcze 3 Karliki do RB: #801, #811 i #815.

: 18 cze 2015, 10:29
autor: DW
Uporządkowałem listę wozów po RB i RK w ZUR w latach 2007-2009. Połączyłem wyłupki i kwadraty w jeden remont (powyższe wagony różniły się chyba tylko rodzajem świateł mijania). Poniżej umieszczam listę z podziałem na wyłupki i kwadraty w chwili zakończenia remontu.

RB w ZUR w latach 2007-2009 - stan w chwili zakończenia remontu:

R-1 Będzin:
a) "wyłupki" (szt.: 3): #509, #534, #627
b) "kwadraty" (szt.: 1): #575

R-2 Katowice:
a) "wyłupki" (szt.: 2 + 1): #673, #734+735
b) "kwadraty" (szt.: 2 + 1): #731+730, #767

R-3 Bytom:
a) "wyłupki" (szt.: 3 + 1): #492+493, #743, #776
b) "kwadraty" (szt.: 2): #321 (ex. doczepa), #773

R-4 Gliwice:
a) "wyłupki" (szt.: 4): #419, #420, #476, #639
b) "kwadraty" (szt.: 1): #425


Ponadto dopisałem wagony po ostatnich pracach w ZUR o zakresie remontu bieżącego. Z tego co wiem oficjalnie nie jest to RB a naprawa, ale prace są na tyle znaczne, że można je chyba oznaczyć w naszej liście jako RB.

: 18 cze 2015, 14:59
autor: trajtek
Jak jest tworzona ta lista, gdy wagon przechodził remont podczas pobytu w danej zajezdnii i do niej jest on przypisany, czy wagony da uporządkowane zgodnie z obecną przynależnościa?

: 19 cze 2015, 10:22
autor: DW
trajtek pisze:Jak jest tworzona ta lista, gdy wagon przechodził remont podczas pobytu w danej zajezdnii i do niej jest on przypisany, czy wagony da uporządkowane zgodnie z obecną przynależnościa?
Raczej zgodnie z obecną przynależnością do danej zajezdni, bo z tego co widziałem KZKGaPowicz aktualizował ją w przypadku przeniesienia danego wagonu.

Lista nie uwzględnia wypożyczeń, więc wszystkie Karliki nadal są pod Zawodzie.

: 14 paź 2015, 08:20
autor: trajtek
A #420 i #614 nie miał RB w tym roku? Jeśli nie, to czego brakuje w pracach przeprowadzonych w tych wagonach, żeby je uznać?

: 14 paź 2015, 15:30
autor: DW
#614 jest na liście, tylko był pod inną zajezdnią.
Natomiast co do #420 to umknęła mi informacja o tym, że on też przeszedł remont.

: 08 paź 2016, 06:44
autor: patryk644
Proszę o dopisanie do listy #342+341.

: 08 paź 2016, 12:25
autor: trajtek
patryk644 pisze:Proszę o dopisanie do listy #342+341.
Z #678 jak widać też jest ZURek więc myślę, że go już również można uwzględnić.

: 08 paź 2016, 12:38
autor: patryk644
trajtek pisze:
patryk644 pisze:Proszę o dopisanie do listy #342+341.
Z #678 jak widać też jest ZURek więc myślę, że go już również można uwzględnić.
Czyli z takiego #614 czy #677 też zrobią ZURki.

: 09 gru 2016, 14:52
autor: elot360
pipeno pisze:Wczoraj dodatkowo widziałem w Zabrzu zmodernizowany skład ZURKów, z drugim wagonem #678 na Jeździe Próbnej.
Czyżby #677 wrócił?

: 09 gru 2016, 21:43
autor: pycio1400
elot360 pisze:
pipeno pisze:Wczoraj dodatkowo widziałem w Zabrzu zmodernizowany skład ZURKów, z drugim wagonem #678 na Jeździe Próbnej.
Czyżby #677 wrócił?
To był #790...

: 09 gru 2016, 21:45
autor: skoti
pycio1400 pisze:
elot360 pisze:
pipeno pisze:Wczoraj dodatkowo widziałem w Zabrzu zmodernizowany skład ZURKów, z drugim wagonem #678 na Jeździe Próbnej.
Czyżby #677 wrócił?
To był #790...
Czyli mam się spodziewać #790 w Będzinie?

: 09 gru 2016, 22:05
autor: elot360
A co u diabła robił #790 w Zabrzu? :o:

: 28 gru 2016, 23:08
autor: 666
elot360 pisze:A co u diabła robił #790 w Zabrzu? :o:
Zasięgnąłem języka i wychodzi na to, że #790 został połączony z #678 celem próby jazdy w składzie.


Poza tym, na dniach (być może już jutro) do Gliwic ma zawitać #677. Obecnie trwają testy składu (z wagonem #678) w ZUR.

: 29 gru 2016, 07:09
autor: patryk644
Ciekawe czy w przyszłości powstały by takie składy: #677+678 i #790+740.

: 29 gru 2016, 14:42
autor: elot360
#677+678 już powstał przecież.