Lista wagonów zmodernizowanych

O bieżących remontach i realizowanych zakupach taboru tramwajowego.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Boguś
Posty: 4741
Rejestracja: 17 lis 2006, 16:30
Lokalizacja: Katowice-Piotrowice

#51 Post autor: Boguś » 10 lis 2013, 19:34

KZKGaPowicz pisze:Już wkrótce aktualizacja, muszę tylko wiedzieć, jaki charakter będzie miało 5 ostatnich zmodernizowanych wagonów w ramach outsourcingu.
#672, #688 i #760 to będą solówki. #719+720 to będzie skład z doczepą czynną.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#52 Post autor: KZKGaPowicz » 11 lis 2013, 11:55

Boguś pisze:
KZKGaPowicz pisze:Już wkrótce aktualizacja, muszę tylko wiedzieć, jaki charakter będzie miało 5 ostatnich zmodernizowanych wagonów w ramach outsourcingu.
#672, #688 i #760 to będą solówki. #719+720 to będzie skład z doczepą czynną.
Dzięki. Aktualizuję.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#53 Post autor: szymon nolewajk » 14 mar 2014, 21:02

Proszę o zaktualizowanie informacji na temat #734+735.

Awatar użytkownika
Penny
Posty: 9368
Rejestracja: 14 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Chorzów

#54 Post autor: Penny » 14 mar 2014, 22:40

szymon nolewajk pisze:Proszę o zaktualizowanie informacji na temat #734+735.
A masz jakieś pewne informacje na jego temat? To że dzisiaj wykoleił się, nie mówi nic o przyszłości tego składu. Drugi wagon jest bez uszkodzeń przecież, a stanu po wypadku pierwszego wagonu jeszcze nie znamy.

DW
Posty: 8047
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#55 Post autor: DW » 15 mar 2014, 07:35

Penny pisze:
szymon nolewajk pisze:Proszę o zaktualizowanie informacji na temat #734+735.
A masz jakieś pewne informacje na jego temat? To że dzisiaj wykoleił się, nie mówi nic o przyszłości tego składu. Drugi wagon jest bez uszkodzeń przecież, a stanu po wypadku pierwszego wagonu jeszcze nie znamy.
Tym bardziej co ma to wspólnego z tym, że przeszedł parę lat temu remont bieżący? Po wykolejeniu nagle się go "pozbył"? ;)

szymon nolewajk
Posty: 119
Rejestracja: 12 lip 2013, 08:27
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#56 Post autor: szymon nolewajk » 15 mar 2014, 07:50

Mi chodzi o to, że ma kwadraty zamiast wyłupków.

DW
Posty: 8047
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#57 Post autor: DW » 15 mar 2014, 08:13

To nie mogłeś od razu napisać o co chodzi?

DTSN
Posty: 198
Rejestracja: 12 lip 2010, 15:02
Lokalizacja: Cały Śląsk

#58 Post autor: DTSN » 26 mar 2014, 14:21

Dziś do Zajezdni Gliwice dotarł z "ZUR" skład #757+758.
DTSN
NIE POZWÓLMY LIKWIDOWAĆ LINII TRAMWAJOWYCH !

polaraxa
Posty: 406
Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:09
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

#59 Post autor: polaraxa » 09 kwie 2014, 17:04

W dn dzisiejszym serwisanci MODERTRANSU na Zawodziu rozpoczęli usuwanie usterek wynikłych podczas eksploatacji 105HF. Tym samym wracają do swoich par #675+676 oraz #771+772. Na Zawodziu MODERUSY będą jeżdzić w składach. Odbyło się też spotkanie przedstawicieli: ASSECO - TŚ S.A. - MODERTRANS w sprawie uruchomienia montażu urządzeń ŚKUP w tych wagonach.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez polaraxa, łącznie zmieniany 1 raz.

Szymek.
Posty: 411
Rejestracja: 02 kwie 2014, 15:13
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#60 Post autor: Szymek. » 09 kwie 2014, 19:13

Wg informacji użytkownika Polaraxa skończył się już RB wagonu #816.
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2014, 19:19 przez Szymek., łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
KZKGaPowicz
Posty: 5835
Rejestracja: 08 mar 2008, 21:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

#61 Post autor: KZKGaPowicz » 10 kwie 2014, 12:21

Pozostały jeszcze 3 Karliki do RB: #801, #811 i #815.
[scroll]Tramwaj = czyste powietrze nad miastem i więcej przewiezionych pasażerów niż autobusem!!![/scroll]

DW
Posty: 8047
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#62 Post autor: DW » 18 cze 2015, 10:29

Uporządkowałem listę wozów po RB i RK w ZUR w latach 2007-2009. Połączyłem wyłupki i kwadraty w jeden remont (powyższe wagony różniły się chyba tylko rodzajem świateł mijania). Poniżej umieszczam listę z podziałem na wyłupki i kwadraty w chwili zakończenia remontu.

RB w ZUR w latach 2007-2009 - stan w chwili zakończenia remontu:

R-1 Będzin:
a) "wyłupki" (szt.: 3): #509, #534, #627
b) "kwadraty" (szt.: 1): #575

R-2 Katowice:
a) "wyłupki" (szt.: 2 + 1): #673, #734+735
b) "kwadraty" (szt.: 2 + 1): #731+730, #767

R-3 Bytom:
a) "wyłupki" (szt.: 3 + 1): #492+493, #743, #776
b) "kwadraty" (szt.: 2): #321 (ex. doczepa), #773

R-4 Gliwice:
a) "wyłupki" (szt.: 4): #419, #420, #476, #639
b) "kwadraty" (szt.: 1): #425


Ponadto dopisałem wagony po ostatnich pracach w ZUR o zakresie remontu bieżącego. Z tego co wiem oficjalnie nie jest to RB a naprawa, ale prace są na tyle znaczne, że można je chyba oznaczyć w naszej liście jako RB.

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#63 Post autor: trajtek » 18 cze 2015, 14:59

Jak jest tworzona ta lista, gdy wagon przechodził remont podczas pobytu w danej zajezdnii i do niej jest on przypisany, czy wagony da uporządkowane zgodnie z obecną przynależnościa?

DW
Posty: 8047
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#64 Post autor: DW » 19 cze 2015, 10:22

trajtek pisze:Jak jest tworzona ta lista, gdy wagon przechodził remont podczas pobytu w danej zajezdnii i do niej jest on przypisany, czy wagony da uporządkowane zgodnie z obecną przynależnościa?
Raczej zgodnie z obecną przynależnością do danej zajezdni, bo z tego co widziałem KZKGaPowicz aktualizował ją w przypadku przeniesienia danego wagonu.

Lista nie uwzględnia wypożyczeń, więc wszystkie Karliki nadal są pod Zawodzie.

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#65 Post autor: trajtek » 14 paź 2015, 08:20

A #420 i #614 nie miał RB w tym roku? Jeśli nie, to czego brakuje w pracach przeprowadzonych w tych wagonach, żeby je uznać?

DW
Posty: 8047
Rejestracja: 13 lis 2006, 19:56
Lokalizacja: Sosnowiec

#66 Post autor: DW » 14 paź 2015, 15:30

#614 jest na liście, tylko był pod inną zajezdnią.
Natomiast co do #420 to umknęła mi informacja o tym, że on też przeszedł remont.

patryk644
Posty: 3666
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#67 Post autor: patryk644 » 08 paź 2016, 06:44

Proszę o dopisanie do listy #342+341.
LINIA 20: CHORZÓW BATORY ZAJEZDNIA - Załęże - Katowice - Zawodzie - Burowiec - SZOPIENICE PĘTLA

trajtek
Posty: 1457
Rejestracja: 29 lis 2014, 12:52
Lokalizacja: Hindenburg

#68 Post autor: trajtek » 08 paź 2016, 12:25

patryk644 pisze:Proszę o dopisanie do listy #342+341.
Z #678 jak widać też jest ZURek więc myślę, że go już również można uwzględnić.

patryk644
Posty: 3666
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#69 Post autor: patryk644 » 08 paź 2016, 12:38

trajtek pisze:
patryk644 pisze:Proszę o dopisanie do listy #342+341.
Z #678 jak widać też jest ZURek więc myślę, że go już również można uwzględnić.
Czyli z takiego #614 czy #677 też zrobią ZURki.

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2415
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#70 Post autor: elot360 » 09 gru 2016, 14:52

pipeno pisze:Wczoraj dodatkowo widziałem w Zabrzu zmodernizowany skład ZURKów, z drugim wagonem #678 na Jeździe Próbnej.
Czyżby #677 wrócił?

pycio1400
Posty: 516
Rejestracja: 19 sie 2011, 17:15
Lokalizacja: Piekary Śląskie

#71 Post autor: pycio1400 » 09 gru 2016, 21:43

elot360 pisze:
pipeno pisze:Wczoraj dodatkowo widziałem w Zabrzu zmodernizowany skład ZURKów, z drugim wagonem #678 na Jeździe Próbnej.
Czyżby #677 wrócił?
To był #790...
Obsady pociągów wieczornych/nocnych najczęściej podaję przed wyjazdem tych pociągów, lecz mam 100% pewność, że dany wagon wyjedzie na danym pociagu...

Awatar użytkownika
skoti
Posty: 9162
Rejestracja: 04 maja 2010, 20:14
Lokalizacja: Sosnowiec

#72 Post autor: skoti » 09 gru 2016, 21:45

pycio1400 pisze:
elot360 pisze:
pipeno pisze:Wczoraj dodatkowo widziałem w Zabrzu zmodernizowany skład ZURKów, z drugim wagonem #678 na Jeździe Próbnej.
Czyżby #677 wrócił?
To był #790...
Czyli mam się spodziewać #790 w Będzinie?

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2415
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#73 Post autor: elot360 » 09 gru 2016, 22:05

A co u diabła robił #790 w Zabrzu? :o:

666
Posty: 381
Rejestracja: 26 cze 2009, 21:43
Lokalizacja: Gliwice

#74 Post autor: 666 » 28 gru 2016, 23:08

elot360 pisze:A co u diabła robił #790 w Zabrzu? :o:
Zasięgnąłem języka i wychodzi na to, że #790 został połączony z #678 celem próby jazdy w składzie.


Poza tym, na dniach (być może już jutro) do Gliwic ma zawitać #677. Obecnie trwają testy składu (z wagonem #678) w ZUR.

patryk644
Posty: 3666
Rejestracja: 24 kwie 2016, 11:30
Lokalizacja: Chorzów

#75 Post autor: patryk644 » 29 gru 2016, 07:09

Ciekawe czy w przyszłości powstały by takie składy: #677+678 i #790+740.
LINIA 20: CHORZÓW BATORY ZAJEZDNIA - Załęże - Katowice - Zawodzie - Burowiec - SZOPIENICE PĘTLA

Awatar użytkownika
elot360
Posty: 2415
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:12
Lokalizacja: Bytom - Szombierki
Kontakt:

#76 Post autor: elot360 » 29 gru 2016, 14:42

#677+678 już powstał przecież.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość