Strona 1 z 1

Remont torowiska w Świętochłowicach (linia 17)

: 23 lip 2007, 18:53
autor: Peter
Pojawiła się informacja o zamówieniu publicznym na: "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa torowiska tramwajowego linii nr 17 w ulicach Łagiewnickiej i Barlickiego w Świętochłowicach - 1150 mtp" :arrow: ogłoszenie specyfikacja

: 15 sie 2007, 10:23
autor: Peter
Postępowanie niestety zostało unieważnione :arrow: Link

Oby doszedł do skutku chociaż planowany remont od Rynku do Zawodzia...

: 15 sie 2007, 12:49
autor: Gall
Peter pisze:Postępowanie niestety zostało unieważnione :arrow: Link

Oby doszedł do skutku chociaż planowany remont od Rynku do Zawodzia...
Zostało unieważnione, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta, albo nie wpłynęła oferta, która nie podlegałaby odrzuceniu. Więc może przetarg zostanie ogłoszony na nowo.

: 12 paź 2007, 20:04
autor: Boguś
Kolejne informacje ze Świętochłowic

Opracowany przez Zarząd TRAMWAJÓW ŚLĄSKICH S.A z siedzibą w Chorzowie program inwestycyjny rozwoju trakcji szynowej na lata 2008-2013 uwzględnia kilka znaczących przedsięwzięć na obszarze Świętochłowic. Składają się na nie przede wszystkim prace modernizacyjne sieci, wśród których przewidziano:

1. Modernizację ul. Barlickiego (Świętochłowice-Lipiny) – torowisko wykonane zostanie na płytach żelbetowych, szyny przytwierdzone w konwencji tzw. szyny "pływającej" z elementami wibroakustycznymi, przeprowadzony zostanie remont odwodnienia. Prace prowadzone będą na odcinku 850 m.. Orientacyjny koszt całkowity: 4,7 mln. zł.

2. Remont torowiska wbudowanego w jezdnię ul. Łagiewnickiej (Świętochłowice-Chropaczów ) – ten sam rodzaj prac jak w przypadku ul. Barlickiego, które realizowane będą na odcinku 900 m.. Orientacyjny koszt całkowity: 5 mln. zł.

3. Modernizację linii nr9 w Świętochłowicach – torowisko na podkładach betonowych z przytwierdzeniem sprężystym szyn z elementami wibroakustycznymi, przebudowa sieci trakcyjnej, modernizacja Podstacji Świętochłowice. Modernizowany będzie odcinek trasy o długości 1858 m. (długość toru – 3180 m.). Orientacyjny koszt całkowity: 19,5 mln. zł


4. W ramach projektu udrożnienia korytarzy komunikacyjnych poprzecznych względem głównej osi wschód – zachód planowana jest modernizacja linii 11 na terenie Świętochłowic. Obejmie ona:
- wykonanie torowiska na podkładach betonowych, z przytwierdzeniem sprężystym szyn z elementami wibroakustycznymi,
- dobudowę drugiego toru,
- przebudowę sieci trakcyjnej,
- modernizację Podstacji Piaśnik


Orientacyjny koszt modernizacji liczącego 2728 m. odcinka trasy (długość torów – 4291 m.) wyniesie 31,9 mln. zł.

Ponadto, mając na uwadze planowaną przez Miasto Świętochłowice wraz z Miastem Bytom wspólną inwestycję, jaką jest modernizacja regionalnego systemu komunikacyjnego Drogowej Trasy Średnicowej na terenie obu gmin, tut. samorząd zwrócił się o ujęcie w programie modernizacji torowiska tramwajowego linii nr. 7 na odcinku od przystanku Polna do Łagiewnik (Targowisko). Koszt przedsięwzięcia: 11,59 mln. zł.

Łączne nakłady na modernizację zlokalizowanej na terenie Świętochłowic infrastruktury tramwajowej powinny wynieść blisko 73 mln. zł.

Źródło: UM Świętochłowice

: 13 paź 2007, 15:21
autor: luki
No widzę ze już w końcu jakieś poważne plany :D

Remont 11-tki jest bardzo potrzebny. Jednotory nie dają możliwości zwiększenia częstotliwości, komplikują funkcjonowanie całej linii.
Po za tym infrastruktura ma wiele do życzenia.
Już dawno powinni się zabrać za te linię.
Bardzo przydatna była by też naprawa szlaku 7.

: 25 lip 2008, 23:04
autor: R_G

: 24 kwie 2011, 00:38
autor: 102na#138R
i już po remoncie:) jeśli chcecie, to mogę wrzucić kilka fotek, niestety samych z remontu nie posiadam:(

: 26 kwie 2011, 12:38
autor: lxd2bartek
chetnie bym obejrzał:):)

: 26 kwie 2011, 21:34
autor: Peter
Co do zdjęć to luki i ja wrzuciliśmy już kiedyś z czasu budowy. :arrow: Link1 Link2
Tuż po remoncie na filmiku od 1:23 do 4:35. :arrow: Film

: 27 kwie 2011, 22:24
autor: 102na#138R
Czyli w sumie nie muszę się wysilać :mryellow: Ale gdyby co, to proszę pisać na e-mail.

: 03 maja 2011, 08:36
autor: Peter
Czemu? Możesz przecież coś wrzucić np. jako załącznik to sobie obejrzymy. Wtedy oprócz wykonanych robót torowych było tam klepisko a teraz jest już dokończona nawierzchnia. :mruga:

: 03 maja 2011, 13:24
autor: 102na#138R
To najwyżej jutro przed maturą, albo po niej zrobię parę fotek :P