Strona 1 z 1

Modernizacja odcinka torowiska Bytom Sąd-Stroszek Zajezdnia

: 01 kwie 2016, 12:51
autor: tramwajarze z19
Na stronie TŚ w dziale zamówienia pojawił się taki oto tekst:
Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa infrastruktury tramwajowej w Centrum Bytomia od skrzyżowania ul. Powstańców Warszawskich z ul. Sądową do Zajezdni Stroszek”.
Link.

: 17 kwie 2016, 09:23
autor: 888
Same projekty ogłaszają, a skończy się tak jak z tramwajem do Miechowic :mryellow:

: 17 kwie 2016, 22:07
autor: tramwajarze z19
Termin rozpoczęcia prac to marzec 2017 rok. Zresztą modernizacja tegoż odcinka jest w pełni planowana w następnej perspektywie unijnej.

: 18 kwie 2016, 08:55
autor: 888
Łaski nie robią, jeśli chcą zachować połączenie z zajezdnią muszą wykonać rewitalizację. Dobrze że kiedyś, w latach 70` wybudowano na obrzeżach tą zajezdnię. Inaczej mogliby odcinek zlikwidować, tak porostu jak to na Śląsku.

: 18 kwie 2016, 14:56
autor: trajtek
W Gliwicach i Rudzie Śląskiej się nie dziwię, że tramwaj został zlikwidowany, więc nie wszystkie likwidacje są bezzasadne.

: 18 kwie 2016, 17:36
autor: 666
trajtek pisze:W Gliwicach i Rudzie Śląskiej się nie dziwię, że tramwaj został zlikwidowany,
A ja się dziwię, gdyż było to co najmniej nierozsądne przynajmniej jeśli chodzi o Gliwice. Ale tak to już z decyzjami politycznymi bywa.

A w temacie: Najwyższy czas na prace projektowe. Jest szansa że rozpoczną i zakończą terminowo.

: 18 kwie 2016, 20:47
autor: Boguś
trajtek pisze:W Gliwicach i Rudzie Śląskiej się nie dziwię, że tramwaj został zlikwidowany, więc nie wszystkie likwidacje są bezzasadne.
A dlaczego według Ciebie te likwidacje były zasadne?

: 19 kwie 2016, 10:00
autor: 888
Tramwaj "8" do Dąbrówki to i może faktycznie był nie potrzebny, zważywszy na to, że był pozostałym ogryzkiem linii z Piekar, w fatalnym stanie i do tego wtedy każdy wóz był na wagę złota. Trochę szkoda linii do Wojkowic. Szkoda "dwunastki", teraz gdyby podpiąć ją do nowego układu torowego rynku mógłby jeździć aż do zajezdni w Batorym zwiększając zapewne swoją popularność. Co do Gliwic to szkoda słów, to była nie tyle co polityczna decyzja co wręcz prywatna. I wreszcie "18" Nie mam zdania. Tylko tyle że ta linia została w swej historii drugi raz zlikwidowana. Należy sobie zadać pytanie która następna?? Może "24", może okrojenie "27"?? Czy jakieś inne negatywne niespodzianki, które nie zdarzają się nigdzie indziej??
Warto zrobić sobie rachunek ostatnich 10 lat bo właśnie minęła rocznica początku likwidacji linii tramwajowych na Śląsku i Zagłębiu.

: 19 kwie 2016, 11:17
autor: polaque
Rocznica? Przecież już wcześniej linie tramwajowe były likwidowane. Niestety u nas największym problem to brak pieniędzy a potem ubywanie ludzi i zamykanie zakładów pracy dla których część linii miała ekonomiczny a właściwie jakikolwiek sens

: 28 maja 2016, 02:23
autor: elot360
Ponad dwa tygodnie temu został wybrany wykonawca do przygotowania dokumentacji projektowej (Wybrany wykonawca: Firma NJN Kłosek Damian z Knurowa)

: 16 lip 2016, 15:39
autor: patryk644
Czy podczas remontu odcinka Bytom Sąd - Stroszek Zajezdnia będzie problem związany z wagonami z zajezdni Stroszek (problem wagonu z wyjazdem na trasę)?

: 16 lip 2016, 16:10
autor: elot360
Pewnie podczas remontu zamontują mijanki i problemu nie będzie.

: 16 lip 2016, 16:22
autor: patryk644
A czy byłaby opcja wysłania kilku wagonów do zajezdni w Gliwicach i Zawodziu oraz oddania linii 5 do Gliwic a linię 19 do Zawodzia?

: 16 lip 2016, 16:24
autor: elot360
Wiesz, zawsze można ściągnąć Bombardiery z Krakowa i Tramino z Poznania, ale po co rozwiązywać problemy których nie ma?

Jeżeli byś chciał widzieć inne wagony na danych liniach to pisz maile do TŚ.

: 16 lip 2016, 20:37
autor: tramwajarze z19
patryk644 pisze:A czy byłaby opcja wysłania kilku wagonów do zajezdni w Gliwicach i Zawodziu oraz oddania linii 5 do Gliwic a linię 19 do Zawodzia?
A po co tak komplikować sprawę? Zapewne będą robić mijanki razem z sygnałami ręcznymi. Zresztą czas pokaże co będzie a do remontu jeszcze trochę daleko.

: 16 lip 2016, 20:52
autor: trajtek
Pewnie nie, bo nie ma u nas zwyczaju robienia szybko, zamiast zamknąć odcinek na trzy tygodnie i wszystko zrobić szybko, rozmontować i zmontować obydwa tory jednocześnie, to wolą się z tym babrać trzy miesiące, aby usilnie podtrzymać ruch tramwajowy, który i tak dostaje po... zadku ;)

: 17 lip 2016, 19:09
autor: auri23
I tak będą stosowane czasowe wstrzymania w ruchu. Trzeba będzie zamontować chociażby przelotki, które są planowane na trasie. Ponadto podczas montażu drugiego toru przy Urzędzie Miasta zapewne też będzie konieczne wstrzymanie ruchu. Myślę, że w tym czasie 5 przejdzie do Gliwic a 7, 9, 19 będą wyjeżdżać z Batorego bo raczej Zawodzie tego nie pomieści.

: 18 lip 2016, 04:08
autor: Trampesar6
auri23 pisze:I tak będą stosowane czasowe wstrzymania w ruchu. Trzeba będzie zamontować chociażby przelotki, które są planowane na trasie. Ponadto podczas montażu drugiego toru przy Urzędzie Miasta zapewne też będzie konieczne wstrzymanie ruchu. Myślę, że w tym czasie 5 przejdzie do Gliwic a 7, 9, 19 będą wyjeżdżać z Batorego bo raczej Zawodzie tego nie pomieści.
Dla mnie "7" mogłaby wyjeżdżać z Zawodzia w całości, a "9" z Batorego, bo ma bliżej centrum. "19" mogłaby z Batorego w całości i z Zawodzia (2 poc.) wyjeżdżać, ale byłoby pewnie zamieszanie skąd jaka linia wyjeżdża.

: 27 mar 2018, 20:05
autor: kasztan
Wie ktoś, kiedy zmodernizują torowisko na odcinku Bytom Sąd - Stroszek Zajezdnia?

: 30 kwie 2018, 11:11
autor: PatrykBe
kasztan pisze:Wie ktoś, kiedy zmodernizują torowisko na odcinku Bytom Sąd - Stroszek Zajezdnia?
Już drugi rok się zbierają. ;)

Re: Modernizacja odcinka torowiska Bytom Sąd-Stroszek Zajezdnia

: 01 gru 2021, 13:40
autor: IgorMike
Hejo, odgrzebuję temat.

https://www.transport-publiczny.pl/mobi ... 71460.html

Zniknie jednotor przy urzędzie miasta.