Pętla tramwajowa w Milowicach
: 04 sty 2021, 10:50
Nie bardzo wiedziałem gdzie to umieścić, więc stworzyłem nowy temat. Mam spore uwagi jeśli chodzi o rozkład jazdy linii 26 i jej przerwy na pętli w Milowicach. Rozkład jest tak zrobiony, że są momenty jak na tej pętli na linii 26 powinny stać dwa składy + E1. O ile dwa składy wzdłuż peronu się mieszczą, o tyle E1 stoi już poza krawędziami peronu.
Przykład
Jak ostatnio jechałem właśnie E1 i tramwaj dojechał już do pętli to na pętli stały już na linii 26 dwa składy. Motorniczy poinformował pasażerów, że za dwie minuty 26stka odjeżdża i wtedy podjedzie do peronu i otworzy drzwi. I rzeczywiście po dwóch minutach jeden ze składów ruszył i zrobiło się miejsce na E1. Wtedy dopiero motorniczy otworzył drzwi i pasażerowie mogli opuścić wagon.
TŚ tym samym pokazuje, że absurdy na naszych torach to rzecz normalna i, że nawet dobrze wyliczyć postoju na pętli nie potrafią. Chyba zapomnieli o tym, że dwa składy + E1 są dłuższe od 3xE1. Ciekawe czy ktoś już zwrócił wcześniej na to uwagę, bo wygląda jakby TŚ się tym wcale nie przejmowało.
Przykład
Jak ostatnio jechałem właśnie E1 i tramwaj dojechał już do pętli to na pętli stały już na linii 26 dwa składy. Motorniczy poinformował pasażerów, że za dwie minuty 26stka odjeżdża i wtedy podjedzie do peronu i otworzy drzwi. I rzeczywiście po dwóch minutach jeden ze składów ruszył i zrobiło się miejsce na E1. Wtedy dopiero motorniczy otworzył drzwi i pasażerowie mogli opuścić wagon.
TŚ tym samym pokazuje, że absurdy na naszych torach to rzecz normalna i, że nawet dobrze wyliczyć postoju na pętli nie potrafią. Chyba zapomnieli o tym, że dwa składy + E1 są dłuższe od 3xE1. Ciekawe czy ktoś już zwrócił wcześniej na to uwagę, bo wygląda jakby TŚ się tym wcale nie przejmowało.